Конспект уроку англійської мови у 6 класі на тему:
The subject: Sport. Different kinds of sports.
Очікувані результати:
● Визначає власні спортивні уподобання та потреби.
● Описувати та розповідати про різні види спорту.
● Висловлювати свою думку про спорт та його значення.
Жанр уроку: урок-гра
Vocabulary: swim, skate, box, jump, train, win, play, cycle, ski, dive, surf
Activities at the lesson: робота з підручником, з зошитом, активні ігри, робота з картками, флешкартками та принтабельнимим завданнями.
Ключові питання:
● What are some of the most popular sports in the world?
● Why do people enjoy watching and playing sports?
● What are the benefits of participating in sports?
Мотиваційний гачок
Вчитель: (Показує зображення відомих спортсменів)
Вчитель: Чи знаєте ви цих людей?
Вчитель: Це лише декілька зірок світового спорту! Сьогодні ми познайомимося з їхніми досягненнями, вивчимо спортивні терміни англійською та, можливо, надихаємось їхніми успіхами!
Структура уроку
Lesson materials:
https://wordwall.net/play/62944/344/734
Діяльність учня |
Підготовка до уроку |
На уроці |
|
Активно приймає участь в уроці, виконує завдання вчителя, |
|
Записати конспект у зошит |
||
|
Учні, які мають високий та достатній рівень знань готують завдання (тести, речення) для закріплення вивченого дома граматичного матеріалу |
Хід уроку
1.Привітання.
Час виконання – 2 хвилини.
https://wordwall.net/play/62944/344/734
II.Основна частина уроку:
Актуалізація опорних знань та вмінь (мета – вияснити, як учні зрозуміли теоретичний матеріал)
Час виконання – 5 хвилин.
2. Практична частина уроку: Розвиток навичок письма.
Час виконання – 5 хвилин.
To write down the words with the missing letter and name this letter.
Sw-mming,ten-is,f--tball,k-rate,volle-ball,j-do,cy-ling,s-ateboar-ing,at-letics,ru-by,ba-minton,fen-ing.
SPORT
Individual sport |
Water sport |
Games |
Field events |
Track events |
(sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis,
skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump
running, volleyball, climbing)
3. Фізкультхвилинка. 2 хвилини
T. Are you tired? Now we have some rest. Let’s relax and do our physical exercise.
Вживання дієслів to play, to go, to do.
Час виконання – 3 хвилин.
1.When do we use the verb to go?
2.When do we use the verb to play?
3.When do we use the verb to do?
5. Корекція знань, консультації, взаємодопомога (робота в групах) (учні,які мають високий рівень засвоєння домашнього матеріалу допомагають учням, котрі не зовсім зрозуміли або взагалі не зрозуміли граматичний матеріал)
Час виконання – 8 хвилин
Play |
Go |
Do |
(swimming, tennis, windsurfing, football, karate, gymnastics, judo, volleyball, basketball, cycling, skateboarding, athletics, aerobics)
Онлайн гра: https://wordwall.net/uk/resource/58707900/англійська-мова/play-do-go
Час виконання – 2 хвилин
III.Заключна частина уроку.
Час виконання – 2 хвилин