Sport. Different kinds of sports.

Про матеріал
Урок з елементом перевернутого навчання за яким основне засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, а час аудиторної роботи виділяється на виконання практичної частини роботи.
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови у 6 класі на тему:

The subject: Sport. Different kinds of sports.

Очікувані результати:

       Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

       Описувати та розповідати про різні види спорту.

       Висловлювати свою думку про спорт та його значення.

 

Жанр уроку: урок-гра

Vocabulary: swim, skate, box, jump, train, win, play, cycle, ski, dive, surf

Activities at the lesson: робота з підручником, з зошитом, активні ігри, робота з картками, флешкартками та принтабельнимим завданнями.

Ключові питання:

       What are some of the most popular sports in the world?

       Why do people enjoy watching and playing sports?

       What are the benefits of participating in sports?

Мотиваційний гачок

Спортивні зірки:

Вчитель: (Показує зображення відомих спортсменів)

Вчитель: Чи знаєте ви цих людей?

Вчитель: Це лише декілька зірок світового спорту! Сьогодні ми познайомимося з їхніми досягненнями, вивчимо спортивні терміни  англійською та, можливо, надихаємось їхніми успіхами!

Структура уроку

  1. WARM-UP (2 хв)
  2. Перегляд відео (5 хв)
  3. Розвиток навичок письма (5 хв)
  4.  Фізкультхвилинка (2 хв)
  5.  Метод мікрофону (4 хв)
  6. Опрацювання граматичного матеріалу (8 хв)
  7. Рефлексія (2 хв)
  8. Домашнє завдання ( 2 хв)

Lesson materials:

  1. WARM-UP “Sport Guessing game”:

https://wordwall.net/play/62944/344/734

  1. Онлайн ігри: https://wordwall.net/uk/resource/58707900/англійська-мова/play-do-go 
  2. Фізкультхвилинка: https://youtu.be/VsgpUHUYuJI

 

Діяльність учня

Підготовка до уроку

На уроці

  1. Переглянути вдома матеріал “Play VS Do VS Go - Which one to use??”

(https://www.youtube.com/watch?v=KHEbzyVZQ4Y )

Активно приймає участь в уроці, виконує завдання вчителя,

Записати конспект у зошит

 

Учні, які мають високий та достатній рівень знань готують завдання (тести, речення) для закріплення вивченого дома граматичного матеріалу

 

 Хід уроку

1.Привітання.

  1. WARM-UP “Sport Guessing game”:  

Час виконання – 2 хвилини.

https://wordwall.net/play/62944/344/734

 

II.Основна частина уроку:

Актуалізація опорних знань та вмінь (мета – вияснити, як учні зрозуміли теоретичний матеріал)

  1. Перегляд відео (його першої частини) у класі (особливо, це важливо для учнів, котрі не змогли виконати домашнє завдання, або щось не зрозуміли).
  2. https://www.youtube.com/watch?v=KHEbzyVZQ4Y 

Час виконання – 5 хвилин.

   2. Практична частина уроку:  Розвиток навичок письма.

Час виконання – 5 хвилин. 

To write down the words with the missing letter and name this letter.

Sw-mming,ten-is,f--tball,k-rate,volle-ball,j-do,cy-ling,s-ateboar-ing,at-letics,ru-by,ba-minton,fen-ing.

SPORT

Individual

sport

Water

sport

Games

Field

events

Track

events

 

 (sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis,

skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump

running, volleyball, climbing)

3. Фізкультхвилинка. 2 хвилини

T. Are you tired? Now we have some rest. Let’s relax and do our physical exercise.

 

  1. Метод мікрофону (вияснити, як учні засвоїли основні поняття теми) (учні дають відповіді на запитання):

Вживання дієслів to play, to go, to do.

Час виконання – 3 хвилин. 

  1.When do we use the verb to go?

  2.When do we use the verb to play?

  3.When do we use the verb to do?

5. Корекція знань, консультації, взаємодопомога (робота в групах) (учні,які мають високий рівень засвоєння домашнього матеріалу допомагають учням, котрі не зовсім зрозуміли або взагалі не зрозуміли граматичний матеріал)

Час виконання – 8 хвилин

 Play 

Go

Do

 (swimming, tennis, windsurfing, football, karate, gymnastics, judo, volleyball, basketball, cycling, skateboarding, athletics, aerobics)

Онлайн гра: https://wordwall.net/uk/resource/58707900/англійська-мова/play-do-go 

Рефлексія https://docs.google.com/forms/d/1GqeMmAxmSbwJFBwZpuQQ9LQ4_izkuppVdgl5OD7Aqkc/edit

Час виконання – 2 хвилин

 

III.Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання: переглянути наступний відеозапис, записати конспект у зошит

Час виконання – 2 хвилин

 

docx
Додано
1 квітня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку