Спортхвилинки-здоровинки

Про матеріал
Конспект спортивної розваги для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. Спорт сприяє розвитку комунікації, вірі в себе, вмінню ставити цілі і досягати результатів. Спорт дітям з особливими освітніми потребами допомагає розвиватися набагато краще, ніж при пасивному способі життя.
Перегляд файлу

1

 

 

Мета: сприяти створенню гарного настрою; створити умови для активного відпочинку; удосконалювати вміння дітей змагатися в команді, спонукати брати участь в іграх.

 

Хід розваги:

 

Ведуча. Привітання дітей.

Увага! Увага! Всім! Всім!

Спортивне свято завітало

У наш веселий дім.

Хто з фізкультурою на ти,

В житті досягне він мети.

Щоб здоров'я було в нормі

Треба буть в спортивній формі.

На наших змаганнях вас вітаємо,

Бути спортивними бажаємо.

Гостей зібралося багато –

То ж пора розпочинати.

 

Розминка

Ведуча:

Щоб змагатися було веселіше, треба добре підготувати, розігріти свої м’язи.

На зарядку прошу стати, нам не можна сумувати,

Раз, два, три – ми всі спортивні і тому ми дуже сильні.

Ведуча:

А ну з місця всі вставайте і розминку-веселинку зі мною починайте!

Щоб здоров’я було у всіх завжди в порядку,

Люблять наші діти ранкову фіззарядку!

Діти крокують на місці.

Весело стрибати, – так, так, так!

Стрибки на місці, руки в сторони.

Руки піднімати, – так, так, так!

Ходьба на місці, руки вгору.

Присідати, вставати, знову весело стрибати, – так, так, так!

Два присідання, три стрибки на місці, руки в сторони.

Добре нам, малюкам, гуртом робити вправи,

Нахили тулуба вліво-вправо!

1-2-3, 1-2-3 – вправо, вліво!

Повороти вліво – вправо, руки в сторони.

Не хворіти, щоб нам в ліжку не лежати,

Піднятися навшпиньки, руки зігнуті перед грудьми.

Дужими, щоб рости, треба вправи знати,

Нахили тулуба, вперед прогнутися, руки в сторони.

Весело стрибати, -так, так, так!

Стрибки на місці, руки в сторони.

Руки піднімати, – так, так, так!

Ходьба на місці, руки вгору.

 

Заходить лікар з аптечкою.

Ведуча: А це – наш лікар Здоров’яткін. Ви знаєте, що на кожному змаганні обов’язково присутній лікар, який слідкує за станом здоров’я всіх, хто змагається.

Лікар: Всім доброго здоров’я! Я – лікар Здоров’яткін. Молодці! Зробили вже зарядку. Адже «В здоровому тілі – здоровий дух!» і коли ми бігаємо, граємося, розважаємося, тоді і здоров’я набираємося.

Ведуча: Наші діти бадьорі, здорові, прагнуть участі в змаганнях, тому що вони займаються фізкультурою. Таким чином зміцнюють своє здоров’я.   

Лікар:

Час розпочинати наші змагання

 

Перша естафета «Веселі стрибунці»

Обладнання: 6 обручів (по три для кожної команди).

Хід естафети:

Малюк стрибає в обручі і вистрибує з них обома ногами. Так само повертається назад. Вихователь знаходиться поряд, підстраховує дитину. Вертаються до команди, передають естафету, дитина стає в кінець команди, а вихователь бере іншу дитину і естафета продовжується.

Виграє найбільш вправна команда.

 

Друга естафета «Склади сонечко»

Обладнання: картонний круг «сонечко» і  картонні «промінці».

Хід естафети:

Виконується під музичний супровід, по одному учаснику, хто швидше.

 

Третя естафета «Гусеничка»

Обладнання: кеглі 6 шт. – по три на кожну команду

Хід естафети:

Вся команда тримається за пояс попереднього учасника (Одна велика гусенична).

Завдання: рухаючись, обминаючи кеглі, пройти вперед, і назад повернутися бігом, але при цьому не розірвати гусенички.

Ведуча.

А зараз пропоную перепочити,

інтелектуальну паузу зробити.

Лікар задасть вам кілька запитань-загадок:

Але ви не поспішайте,

поміркуйте  та всі разом відповідайте.

  1. Б’ють - не плаче, вгору скаче.

І ніхто йому, одначе,

не сказав хоч раз «пробач»

Бо на те і є він ….(М’яч)

  1. Щоб здоров’я було в порядку,

потрібно виконувати ранкову …(Зарядку)

  1. Без дров, без вогню, а світить і гріє щодня? (Сонце)
  2. Диво-дім, диво-дім, скільки іграшок у нім!

Скільки в ньому дошкільнят і дівчаток і хлоп’ят!

Гарний дім у діток, зветься дім цей …..(Дитсадок)

Ведуча.

Молодці, не тільки спритні та швидкі, але й розумні які! А зараз ми продовжимо і перевіремо які ви дружні та злагоджені команди.

Четверта естафета «Переправа»

Обладнання: мішечки з піском, або круги з картону (по 6 шт. на кожну команду)

Хід естафети:

Перейти річку по « камінцям»

П'ята естафета «Вузький міст»

Обладнання: 2 лавки (по одній на кожну команду), 2 обруча (по одному на кожну команду)

Хід естафети:

По одній дитині з кожної команди боком – приставним кроком рухаються по лаві з допомогою старшої дитини або вихователя, доходить до кінця лавки і, зістрибнувши в обруч, повертається на кінець своєї команди. Перемагає та команда, яка швидше виконає завдання.

Шоста естафета «Неслухняні кульки»

Обладнання: чотири відра або корзинки, кульки-мячики.

Хід естафети:

Учасникам потрібно перенести якомога більше кульок з одного кошика в інший. Біля команд на лінії старту встановлюються повні кошики, а порожні розташовують на лінії фінішу. По черзі кожен з учасників повинен взяти в руки стільки кульок, скільки поміститься в долонях, і швидко донести їх до порожньої кошика, при цьому постаратися не розгубити їх по дорозі. Перемагає команда, яка зможе перенести більше кульок.

Ведуча: Пропоную на завершення всім разом затанцювати «Танок маленьких гусенят»

Ведуча: Дуже дружні всі, молодці! Я вас вітаю, ви подолали всі перешкоди.

Ведуча: Дуже гарне вийшло свято! Спортивне та веселе. Бо що може бути краще, ніж провести разом час за розвагами та ще і з користю.

До нових зустрічей!

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку