ПЛАН - КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ТЕМА: «ВПРАВИ АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ». 4 КЛАС
Час-тини |
Струк. елементи уроку |
Мета |
Зміст |
Зміс-товні лінії |
Компетент-ності |
|
ВСТУПНА = АДАПТАЦІЙНА /10-12% |
||||||
I |
Вправи на увагу |
Попередження травматизму |
Гра на увагу «Навпаки» Учні отримують м’ячі різного кольору (червоний, зелений, білий, жовтий) і шикуються в шеренгу по одному, обличчям до ведучого. Лунає музика. Ведучий виконує різні танцювальні вправи з різними способами володіння м’яча (за технологією Т.Шкурко). Учасники повторюють за ним вправи, однак у протилежному напрямку. Допустили помилку - щоразу роблять крок вперед. Перемагає той, хто зробив менше помилок. |
Здоров’я і безпека |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
2. Вправи - енерджайзери |
Здоров’язбере-ження.
Створення комфортних умов для спільної роботи |
Гра «Хазяїн. Хатка. Торнадо». Всіх учасників поєднали по троє. Один ведучий. Двоє утворюють <хатку>для третього учасника - хазяїна. На певну команду – певні дії учасників. <Хазяїн> - мають перебігати відповідні гравці до інших хаток. <Хатки.> - перебігають пари до інших хазяїнів.<Торнадо.>- всі учасники змінюють свої функції. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|||
ПІДГОТОВЧА = ПОШУКОВА /38-40% |
||||||
II |
1. Ігровий стретчинг |
Підготовка опорно-рухового апарату за рахунок повільного розтягування м’язів |
Розминка у концентричних колах. Учні утворюють два кола. Повертаються обличчям один до одного. Учитель обумовлює кількість разів і показує на певну частину тулуба. Завдання кожного учня у внутрішньому колі – запропонувати вправу на розтягування партнеру,який стоїть напроти у зовнішньому колі..По завершенню 1 туру учні переміщуються на 1 крок ліворуч і переходять у протилежне коло. |
Підприємливість |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
|
2. Сенсомоторне тренування |
Формування навичок ЗСЖ за технологією «ЛІДЕР»
- Копія (1-3 бали) - Аналогія (4-6) - Вибір (7-9) - Лідер (10-12) |
Робота у мікро-групах «Вертушка». На місцях роботи розташований інвентар. Кожна група має придумати для себе вправу з цим інвентарем та виконувати її у відведений учителем термін. Після цього учасники шикуються в своїй зоні активності, за командою переходять до наступної станціі. По 1 Лідеру залишається на своїй вправі. Команда вчителя: написати листа своїм товаришам, навчити їх своїй вправі. Учнів колегіально фіксують певну фізичну якість, яку будуть розвивати учні наступної команди. Організовано перехо-дять на наступну станцію. |
Соціальна та громадянська відповідальність |
|||
ОСНОВНА = ТРЕНУВАЛЬНА / 38-40% |
||||||
III |
1. Кардіо-тренування |
Розвиток спеціальних фізичних навичок |
Колове тренування «Долаємо перешкоди». Учні по станціям «Ліс», Болото, Гори, Річка» долають перешкоди за завданнями на картках. В одному напрямку рухаються заданим способом. У зворотньому напрямку – спосіб руху обирають самостійно
|
Громадянська відповідальність |
Ініціативність |
|
2. Рухливі та спортивні ігри |
Підвищення мотивації |
Гра «Раса, тварина, інше» Пари. Встановлюється дистанція для кожної пари. На місці старту 1 номер виконує обумовлену для всіх вправу, а другий тим часом – долає дистанцію туди й зворотньо, із зображенням руху тварини (або інших істот чи об’єктів). Разом визначаємо, що будемо виконувати+які тварини в нас будуть. Визначити кількість сетів.
|
Математична компетентність |
|||
3. Самовдосконалення |
Розвиток навичок програмування особистої діяльності у відповідності до нормативних тестів |
Гра «Молекули» Лідер на пальцях показує певну кількість, потім указує на певну частину тіла голосно обумовлює фізичну якість, яку слід розвивати. Каже «Руш».Учні поєднуються в зазначену кількість і виконують вправу на розвиток вказаної фізичної якості. Потім звучить цифра максимальної кількості за нормативом.
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Інформаційно-цифрова компетентність |
||
ЗАКЛЮЧНА = МОТИВАЦІЙНА / 10-12% |
||||||
IV |
|
Здоров’язбере-ження
|
Гра «Збільшувальне коло» Учні об’єднуються в групи за кольором м’яча, що був на початку уроку. Учні виконують різноманітні танцювальні вправи з м’ячами, які показує капітан. Музика відповідає певній порі року. У кожному секторі капітан виконує рухи, які б відповідали ритму музики. Змінювати капітана можна.
|
Здоров’я і безпека |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
дебрифінг |
Вправа-танок «Усі учні утворюють коло і виконують танок під музику, яка звучить. Музика не звучить – учні відповідають на питання.
|
Спілкування різними мовами |
||||