Спортивна година "Школа - територія здоров'я"

Про матеріал
Спортивний захід розроблений для організації роботи у Клубі вихідного дня з метою виховання свідомого ставлення родини до взаємодії зі школою в питаннях збереження здоров’я та розвитку ініціативних здібностей, як дітей так і батьків.
Перегляд файлу

 Розробка спортивної години у Клубі вихідного дня.

 

Тема: Школа – територія здоровя.

 

Задачі:

  1. Формувати культуру здорового способу життя.
  2. Збагачувати спільний руховий досвід для формування навички здоров’язбереження.
  3. Виховувати свідоме ставлення  родини до взаємодії зі школою в питаннях збереження здоров’я, до розвитку ініціативних здібностей, як дітей так і батьків.

 

Тривалість – 1 година 10 хвилин.

Інвентар: м’ячі, обручі, гантелі, скакалки, гімнастичні палиці, мат, лава.

 

 

Етап заняття

Зміст

Дозу

вання (хви

лин)

Організаційно-методичні вказівки

Підготов

чий

1. Метод кольоротерапія.

Певному кольору відповідає певний сектор.

 

 

2. Розминка.

Вправа «Роби як я»

      2

 

 

 

 

    10

Відповідно кольорам олімпійських кілець, учасники обирають сектор, в якому лежить жовтий обруч, червоний, синій, зелений. Для вчителя -  чорний обруч.  

Підготовлені учні демонструють вправи – всі повторюють.

Основний

1.Колове тренування «Придумай і виконуй»

Вправи для розвитку фізичничних якостей:

сила  - набивні мячі

витривалість –довга скакалка

швидкісно–силові-  платформа (лава), гантелі

гнучкість – мат, драбина, палиця гімнастична.

 

 

2. Вправи з м’ячем «Виконуй за сигналом» – розвиток

спритності.

 

 

 

 

 

 

 

3. Змагання «Фу- ба-во»

Одночасно команди грають у футбол, баскетбол, волейбол – по 7 хвилин. За сигналом склад команд міняється. Закінчується гра -  коли всі бажаючі сімї візьмуть участь. 

    20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    21

В кожному секторі пропонується виконати вправи на розвиток  фізичних якостей – по 2 вправи.

В секторах є предмети, з якими учасники повинні придумати вправи і виконати їх разом.

 

 

 

 

 

Учасники розподіляються по залу, кожний з м’ячем. За сигналом вчителя – виконують певні вправи з  м’ячем.

Учитель визначає найефективні вправи кожної групи – учасники по черзі викладають обручами кільця олімпійського прапору.

 

 

Учасники діляться на команди

(по 3–в кожній). Загальна кількість учасників становить - 18 гравців.

Підсумок – сумарний результат  рахунків по кожному виду спорту кожної команди – сімї.

Заключний

1.Релаксійно - відновлювальний тренінг. Вправа «Йога». ЧСС.

2.Підведення підсумків. 3.Нагородження сімей за номінаціями.

       10

Учасники утворюють одне родинне коло.

Лікар показує вправи на відновлення, учасники повторюють.

 

                   Тематика спортивних годин у Клубі вихідного дня.

 

Вікова категорія

    Форма роботи

Короткий зміст 

1 класи

Спортивне   свято «Стартують всі»

Добираються конкурси  на визначення спритності. Проводиться за принципом змагань «Тато, мама, я – спортивна сімя».

2 класи

Змагання «Малі олімпійські ігри»

Пропонується взяти участь у тих видах спорту, які входять до програми літніх Олімпійських ігор.

3 класи

Колове тренування «Містами Олімпійських ігор»

Учасники по станціях - містах Олімпійських ігор, виконують вправи комплексного тесту із шкільної програми з фізичної культури. 

4 класи

Спортивно- оздоровче заняття «Обери оздоровчий комплекс»

Учасникам пропонують виконати вправи оздоровчих комплексів: з каланетики, стретчінгу, бодіфлексу. Вправи демонструють підготовлені учні.

5 класи

Спортивна   гра                                  «Фу – ба - га»

(за інтересами)

Учасники діляться на групи  за інтересами. За методом колового тренування, команди одночасно грають у футбол, баскетбол та гандбол у секторах,  на які поділений спортивний зал.

6 класи

Змагання маленьких та великих.

Комбіновані команди дітей і батьків самостійно обирають види спорту, з яких проводяться змагання.

1-11 класи

День здоровя

В кінці року вже стало традицією проводити на природі туристичні змагання, учасниками яких є і діти, і батьки.

 

Використана література:

  1. Іванова О. Збережи своє здоров’я сам : Щомісячний науково-методичний журнал для педагогів і батьків МОН України/ Гол. ред. Н. Андрусич. 2010. N3.
  2. Батова Г. Д. Здоров’я дитини в сучасному світі: науково-методичний журнал. Харків, 2011. N12

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Назарова Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
1439
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку