Спортивне сімейне свято “Уявний день майбутніх першокласників”

Про матеріал
Сценарій спортивного сімейного свята для дітей старшої групи. Співпраця ЗДО та НУШ.
Перегляд файлу

Панченко В. М.

інструктор з фізичної культури,

Заклад дошкільної освіти №64

м. Чернігів, Україна

Спортивне сімейне свято “Уявний день майбутніх першокласників”

     Зал святково прибраний до спортивного свята. Команди (діти і їх батьки) сидять на лавах перед глядачами.

& Танцювальний номер дівчаток старшої групи із султанчиками

1) Щоб рости і гартуватись

І міцніти, як броня,

Треба друзі, нам займатись

Фізкультурою щодня!

2) Щоб здоровим, сильним бути,

Треба нам про сум забути.

Спортом треба всім займатись

І частіше посміхатись.

Ведуча: - Добрий день діти і наші шановні гості! Сьогодні у нашому садочку незвичайне свято! А незвичайне воно тому, що по-перше — це спортивне свято, а по-друге — в цьому святі приймають участь батьки! Хто здогадався чому я запросила сьогодні до нас в садочок ваших батьків? (відповіді дітей) Я вам розкрию секрет!!! Ви найстарші діти в садочку, і вже скоро підете до школи. А разом із вами до школи підуть і ваші батьки, бо хочуть вони цього чи ні, а їм доведеться вам допомагати, щоб ви швидше подорослішали і звикли до шкільного життя. Тож готуватись до школи будемо разом — всією сім'єю. І ваші батьки знають, що найголовніше — це здоров'я їхньої дитини. А підтримувати і зміцнювати здоров'я допомагає фізкультура!!!

- Тож на змагальний майданчик я запрошую команду___________(назва команди). Представте свою команду: назва і девіз (всі команди по-черзі виходять на змагальний майданчик і стають по обидва боки від ведучої).

- Оцінювати спритність, кмітливість, силу, відважність, а от же фізичну і психологічну готовність до школи наших сімей буде журі:

  • завідувач ЗДО _____________________________
  • методист ЗДО _____________________________
  • наш гість, вчитель фізичної культури ЗОШ № ____________________

-   Першим завданням для нашого журі буде оцінити емблеми, девіз і зовнішній вигляд наших команд.

    Так як змагання в нас сьогодні незвичайні, я пропоную всім разом заплющити очі і уявити, що швидко сплинув час і ви вже не дошкільнята, а маленькі школярики і батьки допомагають вам збиратись до школи! Відкривайте очі! Ну що, батьки, готові?!

     Тоді слухайте уважно!

- Що зміцнює наше здоров'я з самого ранку?

- Що роблять всі спортсмени перед початком змагання?

Звичайно ж зарядку! А щоб діти були здорові і їм хватало сил на весь день, батьки завжди повинні показувати приклад. Тож ставайте всі разом на веселу зарядку!

& Зарядка

- Тепер наші команди готові до змагань. Як я і казала, змагання в нас незвичайні, бо ми всі спробуємо прожити один день в сім'ї маленького першокласника! Спробуємо?! А що кожного ранку робить вся сім'я після зарядки? Правильно, приймає вранішні гігієнічні процедури, тобто йде до ванної кімнати чистити зуби та вмиватись. Пам'ятаємо про правила гігієни — у  кожного свій рушничок і своя зубна щітка! І пам'ятайте: вас багато, часу мало і ванна кімната одна для всіх! Тож слухайте завдання!

# І естафета “Ванна кімната”

Інвентар: кожна команда має: 3 зубні щітки, 1 стільчик, 3 рушничка, 3 фішки.

Підготовка до естафети: команда стоїть в колону за лінією старту. У кожного в руці зубна щітка. На відстані 1,5-2м. одна від одної розташовані фішки. В кінці доріжки стільчик з рушничками.

Умови конкурсу: кожен член команди, тримаючи зубну щітку, повинен пробігти між фішками, добігти до стільчика, покласти щітку (почистити зуби), взяти рушник і повернутись до команди, передаючи естафету (торкнутись рукою плеча наступного гравця).

Порядок старту: тато, дитина, мама.

# ІІ естафета “Сніданок”

- Мама завжди встає раніше за всіх, готує всім сніданок і накриває на стіл.

Інвентар: кожна команда має: 3 “тарілки”, 3 картоплини, 3 стільчики.

Підготовка до естафети: команда стоїть в колону за лінією старту. У І гравця (мами) в руках 3 “тарілки”, у ІІ (дитини) — миска з 3 картоплинами, на відстані 2м. один від одного розташовані стільчики.

Умови конкурсу: мама біжить по прямій до стільчиків і “розставляє посуд” (ставить по 1 тарілці на кожен стільчик), оббігаючи останній стільчик повертається до команди, передаючи естафету дитині.  Дитина біжить і розкладає картоплю в тарілки (1 тарілка — 1 картопля); тато — прибирає зі столу: біжить вперед збираючи картоплю, оббігає останній стільчик і у зворотньому напрямку збирає тарілки.

Порядок старту: мама, дитина, тато.

- Нашим командам після такого насиченого ранку треба трохи відпочити. А поки журі будуть підраховувати результати 2-х естафет, я запрошую на наш зма-

гальний майданчик нашу випускницю, ученицю___класу ___________________( П. І. дитини)  з номером художньої гімнастики.

- Вболівальники, може і ви хочете трішки розім'ятись?! А у вас буде розминка стоячи біля своїх місць.

&Вставайте, уважно слухайте словапісні і виконуйте за мною.

- А зараз я пропоную провести конкурс вболівальників. Адже ви теж готувались, готовили кричалки, малювали плакати...!

Вболівальники розім'ялись, пора і до наших команд  повертатись!а то так можна і до школи запізнитись!

#ІІІ естафета “Дорога до школи”

- А швидше добратись до школи вам допоможе самокат!

Інвентар: кожна команда має 1 самокат та 1 фішку.

Підготовка до естафети: команда стоїть в колону за лінією старту. І гравець тримає самокат.

Умови конкурсу: кожен член команди на самокаті об'їжджає фішку і повертаючись назад передає самокат наступному гравцеві.

Порядок старту: мама, дитина, тато.

# ІV естафета “Домашнє завдання”

- Чи не забули наші батьки, що в школі вчителі задають домашнє завдання. І звичайно ж на допомогу дітям приходять дорослі. От і сьогодні вчитель фізичної культури дав д/з “навчитись стрибати на фітболах”. І звичайно ж мами перші приходять на допомогу!

Інвентар: кожна команда має 2 фітбола (для дорослих і для дитини), 2 фішки.

Підготовка до естафети: команда стоїть в колону за лінією старту. Перед кожною командою на відстані 5(10)м. знаходяться фішки (І для дитини, ІІ для дорослих). В руках у мами і дитини по фітболу.

Умови конкурсу: мама стрибає на фітболі по прямій вперед до ІІ фішки, обстрибавши її повертається назад і передає естафету дитині а м'яч татові; дитина стрибає тільки до І фішки.

Порядок старту: мама, дитина, тато.

- Команди сідайте на лави трішки перепочиньте і привітайте ще одного нашого випускника__________( П. І. дитини) учня ___класу. Він займається рукопашним боєм і зараз продемонструє вам свої вміння та навички.

- Настав час останньої вирішальної естафети. В школу ми сходили, завдання домашнє виконали, пора і до ліжечка збиратись.

# V естафета “На добраніч!”

Інвентар:кожна команда має 1 подушку, 1 високу і 1 низьку дуги, 1 фішку.

Підготовка до естафети: команда стоїть в колону за лінією старту. Дуги розташовані через 2.5-3м. Останньою стоїть фішка.

Умови конкурсу: кожен член команди пролізає під високу і переступає низьку дуги, тримаючи подушку в обох руках перед собою (І дуга — “зайти до кімнати”, ІІ — залізти в кровать”), оббігти фішку і повернувшись до команди передати подушку наступному гравцеві.

Порядок старту: тато, дитина, мама.

- Тепер треба дати трохи часу нашому журі, щоб вони змогли визначити переможця змагань, тобто саму підготовлену і згуртовану сім'ю. А поки журі працює, а команди схвильовано відпочивають, перед вами виступить ще одна наша гостя, наша випускниця _________( П .І. дитини) із спортивним таночком.

- Слово надається журі!

- Дякуємо нашим батькам за неоціненний вклад у вихованні ваших дітей! Сьогодні ви побачили, що ваші діти вже дорослі і готові йти до школи. Але не забувайте і про ваш внесок в їхнє здоров'я! Нехай ваші сім'ї завжди будуть здорові та щасливі!

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку