Розробка позакласного заходу з фізичної культури.
«Усі ми – дружна спортивна сім’я»
Спортивне свято, 6-9 класи.
Мета: виховувати любов до фізкультури та спорту; розвивати руховий апарат, фізичні вміння та навички, використовуючи міжпредметні зв’язки; зміцнювати здоров’я; виховувати почуття дружби, колективізму, взаємовиручки; сприяти гармонійному фізичному і духовному розвитку; прищеплювати любов до занять фізкультури.
Керівництво змагань: підготовка і проведення змагань покладається на суддівську колегію в складі: представник адміністрації, вчителі фізкультури.
Місце проведення: змагання проводиться в спортивному залі школи.
Інвентар. М’ячі футбольні, баскетбольні, гімнастичні лави, обручі, мати, гімнастичні палиці, скакалки, літери для складання слова.
Учасники: у змаганнях беруть участь учні 6-9 класів, склад команди – 8 чоловік. Команда повинна бути в спортивній формі. Заявку на участь у змаганнях надати до визначеного терміну.
Визначення переможців: переможець визначається за найбільшою кількістю балів. Оцінювання за п’ятибальною системою.
Нагородження : переможець (І місце) нагороджується грамотою і цінним командним призом, команда яка зайняла ІІ місце – грамотою.
ХІД ЗАХОДУ.
Привітання головного судді і відкриття змагань.
Ведучий: Дорогі діти! Сьогодні ми зібралися на фізкультурне свято, щоб позмагатись у силі, спритності, винахідливості, кмітливості й просто відпочити.
До залу входять команди. Шикуються.
Ведучий: Спорт – помічник!
Спорт – здоров’я!
Спорт – це гра!
Команди: Фізкульт – Ура!
І команда: Всюди друзів ми знаходим,
З ними – як одна сім’я.
Але нам без друга – спорту
Не прожити ані дня.
ІІ команда: Лиш один рецепт на світі
Всім – усім підходить дітям
Коли спорт полюбиш,
Сильним, спритним будеш!
Ведуча: Учасників змагань прошу зайняти свої місця на лінії старту.
Ведуча: Щоб розігріти свої м’язи перед змаганням, виконаємо слідуюче завдання.
Перший учасник із кожної команди біжить із гімнастичною палицею до заздалегідь визначеного місця, повертається назад, передає другим кінцем палицю іншому учасникові й вони проводять її під ногами команди. Ті, натомість, підстрибують на двох ногах. Після цього перший учасник залишається в кінці колони, а другий виконує такі самі дії, які виконував перший. Перемагає команда, що першою завершить естафету.
З команди виходить самий спритний. На підлозі розсипано каштани. За сигналом ведучого учасники із зав’язаними очима починають збирати розсипане в коробки. Виграє той, хто встиг назбирати більше каштанів за визначений час.
На гімнастичній лаві в положенні сидячи, руки за голову, рухатися вперед без допомоги рук, оббігаємо біля м’яча, назад виконуємо стрибки ноги нарізно (лава між ногами).
Ведучий: прошу суддів підрахувати набрані бали. Увага! Слухаємо результати. А зараз конкурс капітанів! Капітани команд, на середину залу кроком руш!
Це конкурс капітанів. Капітани по черзі присідають, а присівши, називають вид спорту. Капітан який помилився, або двічі назвав один чи той самий вид спорту, або взагалі не назвав – програв.
І учасник біжить пролазить через три гімнастичні обруча, перестрибує через гімнастичну лаву, підбігає до мотузки, що натягнута у кінці залу і відриває один конверт зі словом, потім стартує ІІ учасник команди, поки не зберуть всі конверти. По закінченню естафети команда складає слова народної мудрості про здоров’я :
За сигналом І учасник веде футбольний м’яч, обводячи чотири стійки, які трапляються на його шляху і передає м’яч наступному учасникові своєї команди.
Ведучий: Увага всім членам команд! Пропонується невелика спортивна вікторина. За правильну відповідь на запитання команда отримує 1 бал.
ВІКТОРИНА.
(Судді підбивають підсумки вікторини)
Ведучий. На наші команди чекає останнє, нелегке випробування з фізичної підготовки.
Учасники змагань встають спинами один до одного, канат ставлять на плечі. За командою тягнуть уперед до зазначеного місця.
(Судді підбивають підсумки конкурсів.)
Ведучий. Найскладніше завдання постало сьогодні перед членами вельмишановного журі . Адже їм доведеться об’єктивно оцінити складні поєдинки, у яких брали участь наші майстри спортивних змагань. Для оголошення підсумків слово надається журі.
(Слово журі, нагородження, підбиття підсумків.)
Ведучий. Дорогі діти! Ви продемонстрували сьогодні свої найкращі морально-вольові і фізичні якості, на довго отримали заряд енергії і хорошого настрою. Ми побачили, що з вас росте гідна зміна. А щоб бути здоровим, необхідно систематично виконувати фізичні вправи, загартовуватись і обов’язково добре вчитися.
Від чистого серця бажаємо вам здоров’я, щастя та успіхів. До нових зустрічей!
Розробки уроків з фізичної культури
вчителя Гаєвої Тетяни Анатоліївни.
Сюжетно-рольовий урок «Космонавти»
з теми «Гімнастика» 7 клас
Мета. Сприяти підвищенню психомоторних функцій організму; підвищувати інтерес до уроків фізичної культури; підвищувати емоційний тонус і настрій дитини, навчати правильному диханню; формувати потребу в особистому фізичному вдосконаленні на основі розвитку стійкої зацікавленості у фізичній культурі.
Завдання: виховувати почуття сміливості, наполегливості, товариства. Розвивати рухові якості, сприяти вихованню морально-вольових якостей: витримки, організованості, дисциплінованості, ознайомити учнів з технікою репетиції без предметів на місці; повторити акробатичні елементи. Закріпити вправи з рівноваги.
Інвентар: гімнастичні мати, лави, набивні м’ячі, гімнастичні палиці, стенд зображення зірок.
Місце проведення уроку: спортивний зал.
Тип уроку: урок-змагання.
Хід уроку.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
ОМГ |
ПМГ |
СМГ |
|||
І. Підготовча частина (12 хв) |
|||||
1 |
Шикування. Привітання |
15 с |
|
|
Перевірка спортивної форми |
2 |
Рапорт, повідомлення завдань уроку. |
1 хв. |
|
|
Чітко роз’яснити завдання. |
3 |
Правила техніки безпеки. |
15 с |
|
|
Виконувати вправи за командою вчителя. |
4 |
Вимірювання ЧСС. |
15 с |
|
|
Готовність учнів до уроку |
5 |
Вчитель. Сьогодні ми будемо подорожувати по планетам. Дев’ять більших планет обертаються навколо Сонця по еліпсах. Давайте спробуємо їх назвати: Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун і Плутон. Зараз ми вирушимо в подорож по Галактиці. Ваше завдання – перемогти в естафеті «Ми – діти Галактики» і «відвідати» кожну з планет Сонячної системи. Але перш ніж почати нам потрібно виконати розминку |
15 с |
|
|
Роз’яснити завдання |
6 |
Ходьба по залу:
|
30 с |
|
|
У колону по одному в обхід по залу, тримати дистанцію |
7 |
Біг по залу:
|
2 хв Вис. темп |
2 хв Сер. темп |
повільний |
Слідкувати за правильним диханням під час бігу. Тримати дистанцію |
8 |
Загально-розвивальні вправи з гімнастичними палицями
2- руки вгору, стійка ноги н6арізно
|
6 хв
8 раз
8
10
8
10
1 хв
|
6 р.
6
8
6
8 |
4 р.
4
6
4
6 |
Груповий метод
Спина рівна, ноги в колінних суглобах не згинати. Слідкувати за поставою.
Утримувати рівновагу
Слідкувати за диханням, тримати спину рівно.
Спина рівна голову не опускати.
Спина рівна голову не опускати
Приземлення робити м’яко на підлогу
Дихання рівномірне |
9 |
Перешикування з колони по 4 в одну колону. ЧСС |
30с |
|
|
|
ІІ. Основна частина (28 хв.) |
|||||
10 |
Вчитель. Тепер ми готові до подорожі по планетам, розділимося на дві команди: «Ракета» і «супутник». |
30с |
|
|
Поділ класу на дві команди |
11 |
Естафета «Ми – діти Галактики» |
|
|
|
|
12 |
Етап 1. Меркурій (наше перше приземлення на планеті). Щоб потрапити на цю планету, треба перебороти чимало перешкод. Завдання: два перекиди вперед, лазіння по гімнастичній лаві . |
5 хв |
|
|
Оцінюється техніка і швидкість виконання. СМГ – один перекид уперед, лазіння на пів лави |
13 |
Етап 2. Венера . Щоб приземлитися на неї потрібно виконати такі вправи. Завдання: перекид уперед, перекид назад, вправи на рівновагу на гімнастичній лаві. |
5хв |
|
|
Страхування. Оцінюється техніка і швидкість виконання. |
14 |
Етап 3. Земля. Щоб дістатися Землі, нам потрібно перебороти наступну перешкоду. Завдання: два стрибки через гімнастичні мати, три стрибки через гімнастичну лаву, лазіння по гімнастичній стінці. |
5 хв |
|
|
Страхування. Оцінюється техніка і швидкість виконання. |
15 |
Етап 4. Марс. Кожний космонавт мріє побувати на Марсі. Для цього ми повинні бути готові виконати вправу. Завдання: біг уперед спиною, лазіння по гімнастичній лаві |
5хв Темп швидк. |
Середній темп |
Повільний темп |
Тримати дистанцію. Страховка. |
16 |
Етап 5. Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун. Планети-гіганти. Для цього виконуємо вправи дуже обережно й акуратно. Завдання естафети: перша команда: хлопчики- стійка на руках; стійка на голові (з допомогою); зв’язка вправ на брусах. Дівчата – зв’язка вправ на гімнастичній колоді, акробатичні вправи: шпагат, «міст» з положення стоячі. Друга команда – вправа з набивним м’ячем у парах (від грудей; через голову; у нахилі; передача м’яча зверху, і з поворотом) |
7 хв
+
+
+ |
+
+
+ |
Полегшені вправи |
Страховка вчителя під час виконання вправ. Слідкувати за технікою виконання. СМГ – виконує полегшений варіант |
17 |
Етап 6. Плутон. (найменша, холодна планета). Завдання естафети: зібрати на стенді сузір’я Кассіопеї та Оріони. |
30с |
|
|
Оцінюється швидкість і точність |
ІІІ. Заключна частина (5 хв) |
|||||
18 |
Вправи на відновлення дихання. Вчитель. Перебуваючи у космосі космонавти повинні добре орієнтуватися у часі. І для вас наступне завдання вгадати точний час. |
2 хв.
30с |
|
|
Урівноваження дихання Орієнтування у часі |
19 |
Шикування. Вимірювання ЧСС. |
30 с. |
|
|
Звернути увагу, щоб пульс був у нормі. |
20 |
Підбиття підсумків уроку. Оцінювання. |
1хв |
|
|
Визначити кращих, дати рекомендації відстаючим. |
21 |
Повідомлення домашнього завдання:
|
1 хв
20х3
15х3 |
15х3
12х3 |
Повторити ЗРВ вивчені на уроці |
Слідкувати за правильністю виконання вправ учнями вдома. |
22 |
Організований перехід до класу |
|
|
|
В колоні по одному. |
Урок фізкультури «Подорож у Спортландію»
з теми «Гімнастика» 7 клас
Мета. Підвищувати інтерес учнів до уроків фізичної культури. Сприяти гармонійному фізичному і духовному розвитку. Підвищувати емоційний тонус і настрій дитини. Розвивати рухові якості, виховувати почуття колективізму.
Завдання. Розвиток фізичних якостей: сили, рівноваги, стрибучості, методом колового тренування. Контроль за фізичним навантаженням. Повторити виси, вправи з рівноваги, лазіння та перелітання. Сприяти вихованню морально-вольових якостей.
Інвентар. Гімнастичні мати, гімнастичні лави, набивні м’ячі, гімнастичні палиці, гімнастичний кінь.
Місце проведення уроку. Спортивний зал.
Тип уроку: колове тренування.
Хід уроку.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
ОМГ |
ПМГ |
СМГ |
|||
І. Підготовча частина (10 хв) |
|||||
1 |
Шикування в шеренгу. Привітання. |
1 хв |
|
|
Перевірка спортивної форми. |
2 |
Рапорт, повідомлення завдань уроку |
1 хв |
|
|
Чітко роз’яснити завдання |
3 |
Правила техніки безпеки на уроці. |
30 с |
|
|
|
4 |
Вимірювання ЧСС |
15 с |
|
|
Готовність учнів до уроку |
5 |
Інформаційне повідомлення вчителя: «Сьогодні у вас незвичайний урок. Ми з вами будемо подорожувати до країни «Спортландія». А щоб потрапити до цієї країни треба мати силу, кмітливість, витривалість, щоб подолати перешкоди. Але перш ніж почати подорож потрібно потренувати м’язи. Що треба для цього зробити? Діти: «Зарядку» |
15 с |
|
|
Під час розповіді показати на карті розташування «Спортландії» і через які перешкоди треба пройти щоб скоріше потрапити до неї. |
6 |
Загально-розвивальні вправи на місці.
1-4 – вліво; 5-8 –вправо
|
5 хв
8 р.
6 р.
6 р.
6-8 р.
4-6 р.
3 р. |
|
|
Спину тримати прямо; вправи виконувати чітко за командою
Рухи в ліктьових суглобах не згинати.
Спину тримати прямо, ноги в колінах не згинати.
Спину тримати рівно, ноги в колінних суглобах не згинати
Спина пряма, руки не опускати.
Спину тримати рівно, виконувати стрибком.
Виконувати стрибки, не підстрибуючи вгору. |
7 |
Виконання дихальних вправ |
30 с |
|
|
Повільний вдих та видих |
8 |
Перевірка ЧСС. |
15 с |
|
|
Готовність до основної частини уроку. |
9 |
Перешикування з колони по одному в колону по три. |
30 с |
|
|
С послідовним поворотом наліво у русі. Інтервал три кроки |
ІІ. Основна частина (30 хв) |
|||||
10. |
Інформаційне повідомлення вчителя: «Тепер ми готові до подорожі в «Спортландію». Ми подолаємо всі труднощі і перешкоди. А зараз розподілимось на групи. Кожен буде виступати під своїм кольором. |
|
|
|
|
11 |
Робота по станціях. 1 команда. Щоб добратися до нашої країни треба пройти через болото,перестрибнути через безліч камінців,пройти через обрив по колоді,утримуючи рівновагу,а далі чекають інші перешкоди: - стрибки через гімнастичні палиці; -стрибки по квадратам; - ходьба по низькій колоді,руки в сторони; - стрибки з місця на двох ногах через набивні мячи.
2 команда. Наступне завдання – лазіння та перелізання через перешкоди.
3 команда. А щоб пройти через вогняну річку на руках по канату треба мати добру силу.
|
8 хв
Швидкий темп
8 хв.
3 3
4
3
8 хв
4х2
15х2
20 р.
3 р.
|
Середній темп
2 2
3
2
3х2
10х2
15 р.
2 р. |
Повільний
1 1
1
1
3 р.
7х2
10р.
1р. |
Метод колового тренування. Забезпечити техніку безпеки під час виконання вправ.
Виконувати мяке приземлення. Страхування.
Страхування. Тримання дистанції, уважне виконання завдань
Тулуб рівно, ноги не згинайте.
Ноги разом, дихання не затримувати. |
12 |
Учитель. Які ви молодці. Перешкоди подолали, силу спритність показали. Та добралися до країни «Спортландії». А зараз ми надішлемо листа додому, що ми вже прибули до своєї країни і перевіримо, чий полетить найдальше.
Метання паперових літаків.
Дихальні вправи.
|
6 хв. |
|
|
Пояснити правила, визначити хто краще виконав завдання.
Дихати рівномірно |
ІІІ. Заключна частина (5 хв) |
|||||
13 |
Учитель. Тепер відпочинемо після дальньої дороги. Присядьте, заплющить очі, розплющить за сигналом. |
1 хв |
|
|
Релаксація |
14 |
Вправи на відновлення дихання |
1 хв. |
|
|
Дихати рівномірно |
15 |
Вимірювання ЧСС. |
1 хв |
|
|
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом |
16 |
Підбиття підсумків уроку. Оцінювання. |
1 хв. |
|
|
Визначити кращих, дати рекомендації відстаючим |
17 |
Домашнє завдання |
1 хв. |
|
|
Щоденно виковувати комплекс вправ ранкової гімнастики |
18 |
Організований перехід до класу. |
|
|
|
В колоні по одному. |
Урок фізкультури «Шлях до Олімпу!»
з теми «Гімнастика» 7 клас.
Мета. Поширювати ідеї олімпізму, популяризувати олімпійський рух; формувати інтерес учнів до занять фізичними вправами та до Олімпійського спорту – провідника миру, духовності, єдності.
Завдання. Виховувати почуття колективізму. Розвивати рухові якості; розвиток фізичних якостей методом колового тренування. Сприяти розвитку уваги, дисциплінованості, кмітливості. Повторити та закріпити акробатичні вправи, лазіння по канату.
Місце проведення уроку: спортивний зал.
Форма уроку: змагальний метод.
Тип уроку: колове тренування.
Хід уроку.
3 з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
ОМГ |
ПМГ |
СМГ |
|||
І. Підготовча частина (12 хв) |
|||||
1 |
Шикування. Рапорт. Привітання. |
30с |
|
|
Шикування в одну шеренгу. |
2 |
Повідомлення завдань уроку. Правила ТБ |
1хв |
|
|
Чітко роз’яснити завдання |
3 |
Вимірювання ЧСС |
30с |
|
|
Перевірити самопочуття |
4 |
Строєві вправи:
|
30с |
|
|
Чітко виконувати повороти |
5 |
Інформаційне повідомлення (У невеликій долині, на Пд. Греції була розташована Олімпія, там розпочалися перші Олімпійські ігри і першими на старт виходили гімнасти. Тож сьогодні ми проведемо олімпіаду з гімнастики). Учитель. Олімпійський девіз класу. Діти: Вогонь Олімпійської гори – не згорай і в дружбі спортивній народи єднай, і п’ять континентів на нашій землі, змагаються в чесній спортивній борні. |
1 хв |
|
|
Роз’яснити завдання уроку.
Діти дружно кажуть девіз |
6 |
Різновиди ходьби:
|
1 хв |
|
|
Дистанція. Стежити за поставою |
7 |
Біг:
|
30с вис. темп |
Сер. темп |
повільний |
Слідкувати за правильним диханням під час бігу. Тримати дистанцію. |
8 |
Загально-розвивальні вправи без предметів.
|
7 хв
8
8
6
8
8
Швидкий темп
20 разів |
Середній темп
15 раз |
Повільно
10 раз |
Слідкувати за диханням
Кругові оберти робити с середньою амплітудою Стежити за поставою, робити повільно
Ноги не згинати, робити пружинячий нахіл
Кожна група виконує за своїм темпом вправи
Виконувати по команді
Врівноважити дихання |
9 |
Вимірювання ЧСС |
|
|
|
Підготовка до основної частини |
ІІ. Основна частина (28 хв) |
|||||
10 |
Вчитель. Тепер після гарної розминки можна розпочинати наші змагання, а в олімпійських іграх нам потрібні команди учасників. Шикування в одну шеренгу, поділ класу на дві команди, проведення колового методу по різних завданнях. |
2 хв |
|
|
Чітко і ясно роз’яснити завдання. Забезпечити страхування |
11 |
Станція №1. 1.Лазіння по канату. 2.Підтягування у висі (хл.); у висі лежачи (дівч). 3.Піднімання ніг до кута 90 градусів у висі на перекладині (хл) на гімнастичній стінці (дівч.) |
6 хв 3 рази 7х2
15 р. |
2 рази 5х2
10 р. |
1р. 3-5
5-7 |
Страхування. Лазіння по канату в три прийоми. Слідкувати за технікою виконання вправ. |
12 |
Станція №2. Акробатичні вправи: 1.Перекид вперед. 2. Перекид назад. 3. Міст із положення стоячі
|
6 хв
2 2 2 |
2 2 2 |
1 1 1 |
Техніка виконання перекида вперед і назад. Страхування вчителем. |
13 |
Станція №3. Опорні стрибки через гімнастичний козел.
|
6 хв
3
3
3 |
2
2
2 |
1
1
1 |
Страхування. Слудкувати за технікою виконання. |
14 |
Станція №4.
|
6 хв 3 р.
20х3
3 р |
2р.
15х3
2р. |
1 р.
20 р.
1 р. |
Страхування. Техніка виконання стрибків. |
15 |
Після змагань підбиваються підсумки. |
2 хв |
|
|
|
ІІІ. Заключна частина (5 хв) |
|||||
16 |
Вправи на відновлення дихання |
1 хв |
|
|
Урівноваження дихання |
17 |
Шикування в одну шеренгу. Учитель оголошує найкращих спортсменів-олімпійців. |
1 хв |
|
|
Звертає увагу на недоліки в останніх учнів, підбадьорює їх. |
18 |
Вчитель: Діти, який девіз закриття нашого олімпійського свята: «Фізкультура – це здоров’я, сила духа і краса, спорт – це дружба всіх народів, хай ніколи не згаса» |
|
|
|
Закриття змагань |
19 |
Вимірювання ЧСС. |
30 с |
|
|
Звернути увагу на підвищений пульс |
20 |
Підбиття підсумків урока. Оцінювання. |
1 хв |
|
|
Визначити кращих, дати рекомендації |
21 |
Домашнє завдання:
|
30 с. 20х3 |
15х2 |
10х2 |
|
22
|
Організований вихід із спортивного залу |
|
|
|
В колоні по одному. |
Сюжетний урок «Мандрівка до лісу»
Урок фізкультури з теми «Гімнастика» 5 клас.
Мета: Сприяти зміцненню здоров’я учнів, формувати в них стійку мотивацію до систематичних занять фізичною культурою.
Завдання. Формування правильної постави; розвиток спритності, швидкості, рівноваги і координації; виховувати почуття дружби та взаємодопомоги.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар та обладнання: гімнастична лава, гімнастичні мати, обручі, канат.
Хід уроку.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Коментар до сюжету |
І. Підготовча частина (15 хв) |
||||
1 |
Шикування, рапорт, привітання |
1 хв |
В одну шеренгу. Рапорт подає черговий |
|
2 |
Повідомлення завдань уроку. Правила поведінки і безпеки під час виконання фізичних вправ |
1 хв |
Звернути увагу на позитивний вплив на організм учня, вправ які виконуватимуться на уроці |
Діти, ми сьогодні не займатимемося фізкультурою, а відправимося подорожувати, згодні? Тоді приготуйтеся. Візьміть із собою у мандрівку добрий настрій, витримку і бажання стати ще сильнішими та кращими, помандруємо ми до лісу, оскільки ліс далеко від школи, то поїдемо потягом. Тож вирушаймо на залізничний вокзал. |
3 |
Вимірювання ЧСС за 10 с. |
30 с |
Перевірити готовність класу до роботи. |
|
4 |
Стройові та організуючі вправи: повороти на місці праворуч, ліворуч, кругом. |
30 с |
Стежити за чітким виконанням поворотів |
|
5 |
Ходьба в обхід залу:
|
1,5 хв |
Дистанція 2 кроки, стежити за поставою (спину тримати прямо, підборіддя при підняте) |
Увага! Ми прийшли на залізничний вокзал. А ось і електровоз, який потягне вагони потягу |
6 |
Біг «змійкою» |
1хв |
Стежити за дистанцією, правильним диханням, поставою |
Потяг набирає хід. Збільшуємо швидкість |
7 |
Ходьба з одночасним виконанням дихальних вправ |
30 с |
Темп повільний. Руки через сторони вгору – вдих, опустили - видих |
|
8 |
Естафета «Листоноші». За сигналом діти біжать кожен до свого стільця і забирають свої конверти, зібравши всі конверти складають слова. |
4 хв |
Перешикування у дві колони |
А зараз, нам потрібно скласти карту щоб знати які перешкоди можуть нам потрапити по дорозі у ліс |
9 |
Комплекс загально розвивальних вправ з гімнастичними палицями
В.п. – о.с., палиця внизу. 1-нахил голови вперед; 2-те саме назад; 3-4 – те саме праворуч, ліворуч.
В.п. – о.с. палиця в руках хватом зверху на ширині плечей. 1-піднятися на носки, руки вгору; 2-опуститися на всю стопу, палиця за голову; 3-піднятися на носки, руки вгору; 4-в.п.
В.п. – палиця горизонтально вгорі. 1-стійка на лівій нозі, праву вбік на носок, нахили праворуч ; 2- в.п.; 3-4 – те саме ліворуч
В.п. – те саме 1-3- три пружних нахили тулуба вперед; 4- В.п.; 5-7- три пружних нахили тулуба назад; 8- В.п.
В.п. – о.с. палиця внизу, хват на ширині плечей. 1-присід, палицю покласти на пілогу; 2-В.п.; 3-нахил, взяти палицю; 4-В.п.
В.п. – о.с. палиця вертикально спереду на підлозі 1-стійка на лівій нозі, праву відвести назад –праворуч; 2-В.п. 3- стійка на правій нозі, ліву відвести назад – ліворуч; 4-В.п.
В.п. – випад правою ногою, руки вперед. 1-2-два пружних рухи у випаді правою ногою; 3-4-два пружних рухи у випаді лівою; 5-8 -чотири стрибки зі зміною положення ніг у випаді
В.п. – о.с. палиця внизу 1-переступити правою ногою через палицю вперед; 2-переступити лівою; 3-4-те саме у зворотному напрямку
|
5 зв
3-4 рази
4-6 разів
4-6 разів
6-8 разів
4-6 разів
По 6 разів кожною ногою
4-6 разів
4-6 разів |
З максимальною амплітудою
Прогнутися і подивитися на палицю
Зберігати рівновагу, нахили виконувати у лицьовій площині, плечі вбік не повертати пргнувшись
Голову повернути ліворуч. Нахил виконувати енергійно, не згинаючи колін. Мах ногою виконувати з широкою амплітудою, ногу тримати прямою з відтягнутим носком. Руки в ліктях не згинати
Не випускати палицю з рук |
Молодці діти, добре справились з завданням, тепер ми знаємо, що нас очікує у лісі. Будемо вирушати в дорогу, але спочатку слід потренувати м’язи. |
ІІ. Основна частина (25 хв) |
||||
1 |
Перешикування |
2хв |
|
|
2 |
Подолання смуги перешкод: (на гімнастичній лаві)
|
5хв |
Поточний метод. Звернути увагу на техніку безпеки |
Перешкоди подолаємо – та у лісі погуляємо. |
3 |
Стрибкові вправи (на розташованих в шаховому порядку деревяні цеглини або плотний картон) |
3 хв |
Поточний метод. Стежити за порядком виконання вправ |
Погляньте, на шляху у нас болото, а на ньому бачити як багато горбочків – це купини. Ідуть по них не поспішаючи щоб не впасти у болото. Почали! |
4 |
Ходьба приставним кроком по канату. |
3 хв |
Дистанція 1 крок. Наступати на канат серединою стопи, руки на поясі, зберігати рівновагу |
Болото закінчується, починається потічок |
5 |
На гімнастичній колоді: ходьба на носках, руки в сторону |
3 хв |
Стежити за технікою безпеки, зберігати рівновагу |
Потічок стає все ширшим, а ось і колода через потічок |
6 |
Лісовий обвал: перший учасник виконує два послідовних перекиди вперед у групуванні й пролазить через гімнастичний обруч. |
4 хв |
Змагальний метод. Стежити за порядком виконання вправ |
А зараз спробуємо перейти через лісовий обвал. |
7 |
Рухлива гра «Вода, земля, повітря» Гра проводиться з використанням розмітки для гри у баскетбол. Три кола баскетбольного майданчика – це «земля», «повітря» і «вода». Серед дітей обирається двоє ведучих, які розташовані за бічними лініями. Учитель виголошує назви живих істот, що живуть у воді, на землі чи повітрі. Діти перебігають у відповідне коло. Ведучі повинні заквачити усіх хто не встиг. Заквачені вибувають з гри |
5хв |
Пояснити правила гри. Відзначаються найспритніші й найуважніші. |
Молодці! Ви успішно подолали перешкоди і вийшли на галявину, на якій пограємо у цікаву лісову рухливу гру. |
ІІІ.Заключна частина (5 хв) |
||||
1 |
Заспокійлива ходьба. Дихальні вправи |
1хв |
|
Діти настав час повертатися додому. Будемо вирушати на залізничний вокзал. Ось ми і прийшли до потяга. Потяг відправляється. |
2 |
Шикування в шеренгу . Вимірювання ЧСС за 10 с. |
1 хв |
Визначити ступінь відновлення |
Потяг зупиняється |
3 |
Підсумки уроку |
1,5 хв |
Відзначити найкращих учнів, дати рекомендації найслабшим. |
Ось і закінчилась наша мандрівка. Ми приїхали до школи. Вам сподобалось мандрувати лісом? |
4 |
Домашнє завдання |
1 хв |
Вправи для розвитку сили та гнучкості, за індивідуальними картками |
Вдома виконуйте фізичні вправи для того, щоб бути стрункими, сильними, витривалими |
5 |
Організований перехід до класу |
30с |
У колоні по одному |
|