Спортивне свято «В здоровім тілі – здоровий дух»
Мета: вчити дітей здорового способу життя; формувати навички доброзичливого спілкування з людьми; виховувати потребу займатися фізкультурою і спортом заради зміцнення здоров’я.
Обладнання: дві гімнастичні палиці, 6 обручів, 4 дощечки, 2 м’ячі.
Хід свята
Учитель. Головне завдання – всім здоровим бути!
Мусиш сам подбати – і не вередуй!
Тож про фізкультуру як же нам забути?
Дух і волю, й тіло вправами гартуй.
І зарядку треба нам щодня робити,
Й бігати, стрибати – всім потрібен рух!
А без цього, в світі не прожити –
Лиш в здоровім тілі є здоровий дух!
Святові спортивному рада дітвора.
Юним фізкультурникам: Ура! Ура! Ура!
1 – й учень. Спорт – помічник!
Спорт – здоров’я!
Спорт – гра!
2 – й учень. Всюди друзів ми знаходим.
З ними – як одна сім’я.
Але нам без друга-спорту
Не прожити ані дня.
3 – й учень. Світло сьогодні у нашому залі!
Свято у гості до нас завітало!
Треба невтомно щодня працювати!
І про здоров’я своє добре дбати!
І тоді усі малята
Будуть справжні здоров’ята!
Учитель. Сьогодні промінчик сонця всіх із самого ранку смішить і запрошує на веселе дзвінкоголосе спортивне свято. І головний гість на ньому – це гра.
А в змаганнях беруть участь дві команди: 1-а команда – „Сонечко” і 2-а команда – „Веселка”.
А щоб не було сварок і все по справедливості було – суд будуть чинити.... (представлення журі)
(Виходять капітани команд і вітають один одного).
(Вигукують члени команди. Привітання – відповідь другої команди).
Учитель. На наших сьогоднішніх змаганнях зобов’язуємося грати...
Діти. Чесно й за правилами!
(Звучить музика. Входить лікар Айболить. У нього під пахвою великий градусник, з одного боку якого температура нормальна, а з іншого – 40.
Лікар Айболить. Здрастуйте, діти!
Мої любі дівчатка й хлоп’ятка!
здоров’ятка!
Здоров’я в порядку?
Діти. Спасибі зарядці.
(Лікар оглядає дітей, проводить фізкультхвилинку)
Лікар. Всі дихайте...1! 2! 3! 4!
Не дихайте... 1! 2! 3! 4!
Все в порядку, спочивайте...
Руки вгору підіймайте...
Все прекрасно, опускайте...
Нахиліться... розігніться...
Станьте прямо... усміхніться!
(Лікар міряє температуру учням)
Так, я оглядом задоволений,
Бо ніхто із вас не хворий.
Всі веселі, всі здорові,
До змагань усі готові.
Учитель. Свято наше пройде вдало, якщо всі будуть брати активну участь. Від підтримок друзів, батьків, посмішок нехай сьогодні буде весело і дружно. Адже у спортсменів багато друзів. Ось загадки для кожної команди.
Має він одне око і роги.
Я катаюсь на ньому щодня
Хоч і добре натомлюю ноги. (Велосипед)
І дорослі, й малі діти.
М’яч. Удар. І крики „Гол!”
Пречудова гра - .... (Футбол)
Мчать мене униз навскачки.
А коли я спотикаюсь,
За дві палиці тримаюсь. (Лижі)
4. Б’ють його руками,
Б’ють його ногами,
Але він не плаче,
А все скаче, та все скаче. (М’яч)
(Лунають сучасні ритми. Обидві команди шикуються парами і починають змагання).
Естафета
А) По одному учаснику з кожної команди, тримаючи гімнастичну палицю під колінами, стрибають „жабкою” до лінії. Повертаються бігом для передачі палиці наступним учасникам гри.
Б) Три обручі лежать перед кожною командою на відстані одного кроку. Діти по черзі протягяють їх через себе, залишаючи на місці для інших учасників гри. (Новий учасник гри починає грати, коли третій обруч ляже на своє місце) Після закінчення цього виду змагання учні шикуються на протилежному боці.
В) „Пройти по дощечці”.
Наступивши на дощечку, що лежить попереду, поставити перед собою ту, що лежить позаду. Виграє команда, яка першою вишикувалась у висхідній позиції.
Підбиття підсумків.
Гра „Витягни ріпку” (лунає музика)
Учитель. Посадив дід ріпку. Виросла вона велика – превелика.
(Виходять дві дівчинки, сідають на стільці проти команд)
дружно, діти, візьміться за роботу і витягніть ріпку. А ми подивимось, хто з вас найспритніший і найшвидший.
(За свистком учителя перший учасник оббігає ріпку, потім повертається, бере за руку наступного учасника, оббігає з ним і так далі)
Підбиття підсумків.
Гра „Світлофор”
Дві команди стають півколом, одна зліва, друга справа від учителя. В руках учителя „світлофор” два картонних круга, одна сторона на якому жовтого кольору, а друга сторона різна. (червона і зелена)
Повторюються правила руху на вулиці, як переходити вулицю, які кольори має світлофор і що вони означають. Проговорюють слова хором:
Червоний – стій!
Жовтий – приготуйся!
Зелений – сміливо крокуй!
Правила гри:
Той, хто переплутає рухи, робить крок назад. Сигнали змінюються несподівано, через різні проміжки час. Виграє команда, у якої залишиться на місці більше учасників.
Підбиття підсумків.
У супроводі звуків веселого маршу приносять учителеві конверт.
- Що це? Телеграма для учнів 2 класу від знаменитого Мийдодіра
Лист від Великого Мийдодіра:
Я бажаю вам, дівчатка,
Я бажаю вам, хлоп’ятка
Бути здоровими завжди.
Ви зарядкою займайтесь
І водою обливайтесь
Кожен ранок, кожен день.
І. Звичайно, закаляйтесь –
Це все так поможе вам.
Будьте веселі і смілі
Кмітливі і вмілі.
Готові на подвиг і труд.
Ви повинні вчитися і вміти відпочить.
Для здоров’я всім потрібен рух
Ось чому в здоровім тілі є здоровий дух!
Всі (разом)
В здоровім тілі – здоровий дух!
Команди шикуються одна проти одної. Оголошується загальний результат змагань. Чудово, коли перемагає Дружба. Нагородження переможців.
1