Підготував учитель фізичної культури Рогинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Роменської міської ради |
Бобро Геннадій Юрійович
Тема уроку: Спортивні ігри та загальна фізична підготовка з елементами олімпійської освіти.
Девіз уроку: «Швидше, вище, сильніше!»
Завдання на урок:
Інвентар: футбольні, баскетбольні, набивні м’ячі, малий м’яч (150г) ,
секундомір, скакалки, лижний еспандер, обручі, хокейні ключки,
кубики, пазли, політична карта світу, олімпійські емблеми.
Місце проведення: спортивна зала.
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
|||
І. Підготовча частина (13 хв) |
||||||
1. |
Шикування класу в шеренгу, привітання, оголошення завдань уроку. Вступне слово вчителя: «Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми подорожуватимемо в країни, де відбувалися літні олімпійські ігри. Та історія олімпіад починається ще до нашої ери. Тому сьогодні ми побуваємо там, де олімпіади мали талісмани. А історія талісманів розпочалася в 1968 році. Але перш ніж розпочати екскурс, ми повинні підготуватися. Розпочнемо з розминки» |
1хв 30с |
У шеренгу, простежити за охайністю спортивної форми. |
|||
2. |
Підрахунок ЧСС |
10с |
Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС. |
|||
3. |
Стройові прийоми на місці |
30 с |
Звернути увагу на чітке й одночасне виконання стройових вправ |
|||
4. |
Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби: -звичайна -на носках; -на п’ятках; -на зовнішній стороні стопи; -на внутрішній стороні стопи; - у напівприсіді; - у присіді |
2 хв |
Слідкувати за правильною поставою. Клас працює потоковим методом в колону по одному. Вправи виконуються по периметру спортзали |
|||
5. |
Біг та його різновиди: -звичайний; - приставними кроками правим та лівим боком; - спиною вперед; - проти ходом; -змійкою. - змійкою.
|
1хв 30с |
ТБ. Вправи виконуються по периметру спортзали |
|||
6. |
Стрибки: -на правій нозі; -на лівій нозі; -на двох ногах. |
1хв30 с |
Вправи виконуються по діагоналі спортзали
|
|||
7. |
Загальнорозвивальні вправи в парах:
|
5хв 4-6 раз
4-6 раз
4-6 раз
До 20с
До 30с Хлопці 8-10р. Дівчата 4-6р.
|
Спину тримати рівно.
Робити повний присід.
Дотримуватись правил ТБ.
Стрибки виконувати з повною амплітудою
Тулубом не торкатися підлоги. |
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
8. |
Підрахунок ЧСС |
10с. |
Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС. |
|||
ІІ. Основна частина (27 хв) |
||||||
1.
|
Вчитель: «Тепер ми підготувалися до подорожі. Розділимося на дві команди: «Вогонь» і «Факел» . Інформація про талісман (1968р.). Естафета з передачею та веденням баскетбольного м’яча. |
4хв |
Використання малюнків та олімпійських емблем . Додаток 1. Слідкувати за технікою ведення баскетбольного м’яча. |
|||
3. |
Інформація про талісмани (1972р., 1976р.) Стрибки через лижний еспандер. |
3 хв |
|
|||
4. |
Інформація про талісмани (1980р., 1984р.) Естафета «Човниковий біг» |
4хв |
|
|||
5. |
Інформація про талісмани (1988р., 1992р.). Естафета ведення м’яча хокейною ключкою. |
3хв |
|
|||
6. |
Інформація про талісмани (1996р., 2000р.). Вікторина «Кольорова гамма» . Стрибки в довжину з місця. |
5хв |
Додаток 2.
|
|||
7. |
Інформація про талісмани ( 2008р., 2012). Естафета з скакалками.
|
4хв |
Інтерактивна вправа «Опрацюй сам і навчи товариша» (робота з карткою «Виконай вправу». Додаток 3 |
|||
9. |
Інформація про талісман ( 2016, 2020(проведена 2021)).
|
4хв |
|
|||
ІІІ. Заключна частина (3 хв) |
||||||
1. |
Вправи на відновлення дихання. |
30с |
Відновлення дихання |
|||
2. |
Шикування в одну шеренгу. |
10 с |
|
|||
3. |
Контроль ЧСС. |
10 с |
Визначити ступінь відновлення
|
|||
4. |
Підведення підсумків уроку.
Вчитель: Рефлексія:
|
1хв30с |
Відзначити кращих. Подякувати за співпрацю.
|
|||
5. |
Домашнє завдання. |
1хв10 с |
|
|||
6. |
Організований вихід із спортивної зали. |
|
В колону по одному |
|||
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Запитання вікторини
Аргентина. Італія. Бразилія.
Закинути м’яч у кошик команди суперника та завадити другій
команді закинути його у свій кошик.
Не дати команді суперника заволодіти м’ячем.
За 24с закинути м’яч у кошик суперника.