Сценарій спортивного свята
«Енергоефективні старти»
Мета: популяризувати необхідність енергозбереження в побуті та його значення для оточуючого середовища.
Бабуся в гості завітала до свого онука
Поцікавитись про бали, чи батьків він слуха.
Ось заходить до кімнати й сплескує руками:
Промовляє DVD чужими словами.
За комп'ютером внучок старанно працює,
Денне світло над столом невпинно вирує
А бабусю ця картина за серце хапає.
- Любий внучку, відпочинь, - бабуся благає,-
Виключи усі прибори. – Й тихо починає. –
В Україні електричних станцій є багато.
Головна у них - мета струм нам подавати.
Світло щоб було в домівках,
В дитсадках у школі.
Хліб щоб спікся запашненький
І борщик смачненький.
Кожна станція така силу певну має,
І напругу необхідну людям посилає.
І ось станція гуркоче від перенапруги,
Іще трішки – й не витрима такої напруги.
Струму більше вже не в змозі вона виробляти,
І від цього починає світло пригасати.
Довго страва закіпає, лампочка тускніє,
І трамвай іде повільно, хто ж про це подбає?
Хто подбає про лікарню, для якої струм – це сила,
І про квітку, що в теплиці, щоб вона розквітла.
Прочитайте всі цей віршик, та й запам'ятайте,
І про світло у домівках щогодини дбайте!!!
Павлоградський міський ліцей
Сценарій спортивного свята
«Енергоефективні старти»
Мета: популяризувати необхідність енергозбереження в побуті та його значення для оточуючого середовища.
Бабуся в гості завітала до свого онука
Поцікавитись про бали, чи батьків він слуха.
Ось заходить до кімнати й сплескує руками:
Промовляє DVD чужими словами.
За комп’ютером внучок старанно працює,
Денне світло над столом невпинно вирує
А бабусю ця картина за серце хапає.
- Любий внучку, відпочинь, - бабуся благає,-
Виключи усі прибори. – Й тихо починає. –
В Україні електричних станцій є багато.
Головна у них - мета струм нам подавати.
Світло щоб було в домівках,
В дитсадках у школі.
Хліб щоб спікся запашненький
І борщик смачненький.
Кожна станція така силу певну має,
І напругу необхідну людям посилає.
І ось станція гуркоче від перенапруги,
Іще трішки – й не витрима такої напруги.
Струму більше вже не в змозі вона виробляти,
І від цього починає світло пригасати.
Довго страва закіпає, лампочка тускніє,
І трамвай іде повільно, хто ж про це подбає?
Хто подбає про лікарню, для якої струм – це сила,
І про квітку, що в теплиці, щоб вона розквітла.
Прочитайте всі цей віршик, та й запам’ятайте,
І про світло у домівках щогодини дбайте!!!
Перед тим, як розпочати наші змагання, я пропоную Вам трохи поміркувати, та дати відповіді.
Я завжди на мотузку
На столі чи у кутку,
До розетки як припнусь,
Мовби човен рушу в путь,
Згладжу хвилі всі, будь ласка.
Як я звусь? (електропраска)
Тато наш привіз улітку
Морозцю біленьку скриньку
І тепер ця біла скринька,
Служить влітку нам і взимку.
Береже продукти –
М'ясо, рибу, фрукти. (Холодильник)
Ось машина – в ній насос.
Це - звичайний…пилосос
Мама голову помила,
Потім…(феном) посушила
Може він порахувати,
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе! (комп’ютер )
Диво-скринька, в ній - вікно.
У вікні – щодня кіно. (телевізор)
Всередині горить, а по боках вода кипить. (Самовар)
А зараз ми розпочинаємо наші енергоефективні старти.
Енергоефективні старти
(для учнів 2-3 класів)
1. Утепли вікно в себе і допоможи товаришеві
На підлозі є два макети вікон. У кожної дитини в руках кольоровий скоч. За командою, по черзі треба кожній дитині добігти та заклеїти два вікна
2.Утепли свою школу
На відстані від кожної команди стоїть макет школи, усі діти тримають в руках шарф. За командою учителя, учні по черзі біжать до школи утепляють її шарфом.
3. Скарбничка (зекономив тепло і воду, значить зекономив гроші)
В руках кожного учасника змагань знаходиться велика монета. По черзі кожна дитина біжить до скарбнички і кидає в неї монету.
4.Включи - виключи світло
Перед кожною командою на підлозі лежить ліхтарик. Діти по черзі біжать до нього:
перший учень включає його;
другий - вимикає і передає естафету далі.
5. Заміни звичайну лампу розжарювання на енергозберігаючу
Перед командами натягнуто шнур, на ньому для кожної команди висять по-п’ять намальованих звичайних ламп розжарювання.
П’ять дівчаток тримають в руках малюнки енергозберігаючих ламп. Діти стоять в такому порядку: хлопчик, дівчинка, хлопчик дівчинка. Хлопчик біжить до шнура і знімає малюнок зі звичайною лампою розжарювання, повертається назад і передає естафету дівчинці. Дівчинка біжить до шнура і на місце, яке звільнилося, чіпляє іншу, енергозберігаючу.
Підведення підсумків. Нагородження команд.