Спортивний-квест «Ми майбутні Олімпійці, які за здоровий спосіб життя»

Про матеріал
Спортивний квест для учнів 5-6 класів. Його можна використовувати як на Олімпійському тижні так і місячник здорового способу життя. Мета: Закріпити раніше набуті навички, знання дітей про різні види спорту, значення здоров'я, необхідності вести здоровий спосіб життя. Прищеплювати бажання дітей бути здоровими. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я, повагу до здоров'я інших людей, сприяти підвищенню інтересу дітей до занять фізичною культурою та спортом.
Перегляд файлу

Спортивний-квест

«Ми майбутні Олімпійці, які за здоровий спосіб життя»

Мета: Закріпити раніше набуті навички,  знання дітей про різні види спорту, значення здоров'я, необхідності вести здоровий спосіб життя. Прищеплювати  бажання дітей бути здоровими. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я, повагу до здоров'я інших людей, сприяти підвищенню інтересу дітей до занять фізичною культурою та спортом.

Місце проведення: спортивний зал

Розробка виховного заходу для учнів: 5- 6 класів

Хід гри

Квест – це пригоди. Під час гри кожна команда проходить станції – етапи, де вчителі проводять з гравцями рухливу гру і дають творче завдання. Вони також оцінюють виконання завдань і виставляють бали у маршрутному листі.

Квест починається із збору команд, їх представлення та оголошення правил гри.

Лунає спортивний марш.

Ведучий: Доброго дня всім. Раді вітати вас на сьогоднішній грі-квесті «Ми  майбутні Олімпійці»

Ведучий:   Дозвольте пояснити: квест – це спортивно-розважальна та інтелектуально-командна гра. Під час неї команди змагаються один з одним за перемогу та головний приз.   Команди переміщаються від станції до станції та виконують різноманітні завдання.

Ведучий:  Цей квест присвячений здоров’ю, спорту та всьому, що з ними пов’язане. Мета команд – виконати всі завдання першими!

Ведучий:

Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.

Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!

Правило 2. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі.

Правило 3. З Помічниками, як із суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ!

Правило 4. Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не допомагайте іншим командам. Це змагання, тому завдання кожної команди –

перемогти! За порушення цього правила команду можуть відправити на перший етап змагань чи дискваліфікувати.

Бажаємо успіхів!

  1. РОЗМИНКА ( лунає весела ритмічна музика).

Станція 1.  Конкурс капітанів «Зрозумій мене»

Капітанам пропонується показати своїй команді за 2 хвилини  3 види види спорту, який вони отримають на жеребкуванні. Кожна правильна відповідь принесе  команді – 2 бали.

 


  • Фігурне катання.
  • Важка атлетика.
  • Настільний теніс.
  • Легка атлетика.
  • Футбол.
  • Баскетбол.
  • Гандбол.
  • Волейбол.
  • Гімнастика.
  • Гонки.
  • Вільна боротьба.
  • Катання на лижах (біатлон).
  • Плавання.
  • Велоспорт.
  • Шахи.
  • Бокс.

 

 Станція 2.   «Без права на помилку»

Учасникам команд пропонується відповісти на запитання. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.

Чи правда що…

  1. Нормальна температура тіла людини – 36,6?   (Так)
  2. Йод видобувають із морських водоростей?   (Так)
  3. Фрукти та овочі містять необхідні для організму підлітка вітаміни   (Так)
  4. Вживання солодощів гарно впливає на розвиток організму?   (Ні)
  5. Здоров’я дитини не впливає на її успіхи в навчанні   (Ні)
  6. Сонячні ванни повинні тривати максимально довго?   (Ні)
  7. Алкоголь у малих дозах корисний для здоров’я дітей і підлітків?   (Ні)
  8. У футбольній команді – 12 гравців?   (Ні, 11)
  9.  Найменшим м’ячем користуються в настільному тенісі? (Так)

 

Всі ми знаємо, що не тільки відмова від шкідливих звичок, а і правильне харчування може продовжити життя людини.

 

 Станція 3.  « Пізнайко»

Команда за 1 хвилину має до кожної букви слова «ЗДОРОВ’Я» підібрати як найбільше інших слів які відносяться до здорового способу життя.

«З» - зарядка, загартовування, задор и т.д

Д - дієта, душ, доріжка и т.д.;

О - обід, оптимізм и т.д.;

Р - режим, робота и т.д.;

О - операція, олімпіада, облік і т.д.;

В - вода, вітаміни, витривалістьі т.д.;

Я - яблуко.)


Для учнів 5 класу можна запропонувати на станції «Пізнайко» ,розгадувати загадки про різноманітні види спорту.

 

Загадка 1

Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт -

Об’єднало слово… спорт.

 

Загадка 2

Дві команди, як в футболі,

Та на крижаному полі,

І дорослих, і дітей

Позбирав на лід… хокей.

 

Загадка 3

Кулю шкіряну ганяють,

Лиш одну на полі мають!

По ногах не б’ють — це фол!

Називають гру… футбол.

 

Загадка 4

Той, хто диво-дошку має,

Із гори, мов птах злітає.

Це не гра — зимовий спорт!

Зветься вид цей… сноуборд.

 

Загадка 5

З гірки мчаться сани-біб,

В них сидить кілька осіб.

Швидкість там — не для дітей!

Звуть вид спорту цей… бобслей.

 

Загадка 6

Ця спортивна боротьба -

Рух на лижах і стрільба…

Гонка-справжній марафон!

Цей вид спорту… біатлон.

 

Загадка 7

Спуск на лижах із гори

Де проходи — прапори!

Назва схожа з нашим салом,

А вид спорту зветься …… слалом.

 

 

 

 

 

Загадка 8

Сіла купа дітвори

І поїхала з гори…

Люблять їх усі малята.

Звуть візочок цей… санчата.

 

Загадка 9

З нетерпінням зиму ждуть,

Лід малюють — іскри йдуть!

Гострі та стрімкі вони.

Мають назву… ковзани.

 

Загадка 10

Покатають нас вони,

Але це не ковзани!

Білі, чорні, сині, рижі

Дощечки ці звуться…..лижі.


 Станція 4.  «Танцювальний марафон»

Ведучий включає підряд декілька музичних треків. Діти повинні активно танцювати. Після виконання завдання дітям дають пазл.

Завдання:  Команда за короткий проміжок часу повинна  скласти пазл - картинку.

Станція 5. Естафети

  1. Не впусти м’яч. (Б/ м’яч)

Гравці шикуються в колону. За сигналом перший гравець команди котить б/м’яч до обруча і залишає його там. Назад повертається в біговому русі і передає естафету іншому гравцю. Інший гравець біжить до б/м’яча забирає і котить його по підлозі до команди і т.д. Виграє команда, яка перша виграє естафету і заробляє найбільшу кількість балів 3, друга -2, третя – 1.

 

  1. Злови кульку.

Гравці шикуються в колону. У першого гравця в руці кулька. За сигналом гравець біжить на протилежну сторону, зупиняється біля фішки і кидає кульку в руки гравцю своєї команди, який стоїть перший. Сам же швидко повертається до фінішу. І так всі гравці по черзі виконують цю вправу. Виграє команда, яка перша закінчить естафету і заробляє найбільшу кількість балів – 3, друга – 2, третя – 1.

 

  1. Утримай повітряну кульку в повітрі.

Гру – вправу виконує кожна команда по черзі. Суддя фіксує час на секундомірі.

За сигналом команда підкидує повітряну кульку і починає її штовхати в/м’ячем в гору, зразу робить передачу своєму гравцю стоячим в колі і він робить те саме  і т.д. поки повітряна кулька не впаде на підлогу.

 

Закінчення квесту

По проходженню всіх етапів квесту учасники команд шикуються для оголошення результатів. Нагородження переможців.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
8 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку