Способи згуртування учнівського колективу в умовах дистанційного навчання

Про матеріал
Презентація " Способи згуртування учнівського колективу в умовах дистанційного навчання" містить теоретичний і практичний матеріал ( з досвіду роботи), який можно використовувати для згуртування учнів в умовах війни та організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Способи згуртування учнівського колективу в умовах дистанційного навчання. Підготувала :класний керівник 10-А класу Ліцею №5 НМР Попова Н. М.

Номер слайду 2

Мужність народжує переможців, згуртованість – непереможених. Віктор Гюго

Номер слайду 3

Згуртованість – важлива риса класів, у яких діти краще навчаються, більше спілкуються та отримують задоволення від взаємодії. Згуртувати клас – непроста задача. А через повномасштабне вторгнення у багатьох класах змінився склад учнів та сама структура класу. Часто це має негативний вплив на згуртованість.

Номер слайду 4

Згуртованість колективу - риса, що характеризує його міцність і стійкість психологічних зв'язків між членами колективу в межах соціальної спільності. Чим вище згуртованість колективу, тим сильніше він здатний протистояти діям внутрішніх і зовнішніх дезорганізуючих факторів. Виділяють фактори, що позитивно впливають на згуртованість колективу:а) ідейна згуртованість;б) міжособистісна згуртованість;в) організаційна згуртованість.

Номер слайду 5

Про рівень згуртованості учнівського колективу свідчать:

Номер слайду 6

Напрями згуртування учнівського колективу

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Плануючи роботу з класним колективом, я ставлю собі наступні завдання:

Номер слайду 10

Поради класному керівникові1. З самого початку і протягом всього навчального року класний керівник повинен демонструвати учням свою повну до них довіру.2. Він має допомагати учням у формуванні й уточненні цілей і задач, що стоять як перед класним колективом, так і перед кожним учнем окремо.3. Класний керівник має завжди виходити з того, що в учнів є внутрішня мотивація до навчання.4. Він повинен бути для учнів джерелом різноманітного досвіду, до якого завжди можна звернутися по допомогу, коли виникають труднощі у рішенні тієї чи іншої задачі.5. Важливо, щоб у такій ролі класний керівник виступав для кожного учня.6. Класний керівник має розвивати в собі здібності відчувати емоційний настрій дитини і приймати його.7. Класний керівник повинен бути активним учасником групової взаємодії.8. Педагог повинен відверто виявляти в класі свої почуття.9. Класний керівник має випробовувати емпатію, яка дозволяє зрозуміти почуття і хвилювання кожного учня.

Номер слайду 11

Формування в учнів ціннісного ставлення до суспільства і держави

Номер слайду 12

Формування в учнів ціннісного ставлення до суспільства і держави. Участь у військово-патріотичній грі «Сокіл («Джура») Виховна година до Дня Соборності України»

Номер слайду 13

Формування в учнів національної свідомостіУчасть у конкурсі «А я просто україночка»Привітання матусь зі святом весни

Номер слайду 14

Формування в учнів національної свідомості

Номер слайду 15

Формування в учнів громадянської позиціїЗустріч з представниками МВС України. Літературна композиція до Дня Збройних Сил України

Номер слайду 16

Формування в учнів ціннісного ставлення до себе і близьких. Проєкт «Що 10-А клас найбільше цінує у житті»

Номер слайду 17

Формування в учнів ціннісного ставлення до людей

Номер слайду 18

Формування в учнів ціннісного ставлення до спорту

Номер слайду 19

Формування в учнів ціннісного ставлення до культури та мистецтва. Міський конкурс «Українська хустка»Міський флешмоб «Танцюємо гопак»Міський конкурс малюнків «Нас єднає Україна»

Номер слайду 20

Формування в учнів ціннісного ставлення до навколишнього світу

Номер слайду 21

Волонтерська діяльність. Допомога ЗСУ

Номер слайду 22

Дякую за увагу!

pptx
Додано
29 березня
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку