Урок № 4 з української мови 2 клас (Г.Сапун, О.Придаток). Спостереження за використанням слів для зв'язку речень у тексті. Вчитель Торжинська Сніжана Вікторівна
BOLGARCHUKS 01 АПРЕЛЯ 2020, 14:18 підручник з української мови, зошит, ручку. І головне гарний настрій!!!
Послухай текст. Поміркуй, чи послідовно розміщені частини тексту. Визнач, який абзац є зачином тексту. Розмісти абзац в логічній послідовності. Зроби висновок.
Відпочинь! Виконай фізкультхвилинку!
Фізкультхвилинка для дітей ВЕСЕЛІ ЗВІРЯТА - розвиваючі відео українською - З любов'ю до дітей |
Прочитай текст. Чи не помітив ти щось незвичайне в цьому тексті? Заміни слово, яке повторюється, використавши слова із довідки. Прочитай ще раз. Які відбулися зміни? Одного разу зайчик вибіг на галявину. Зайчик побачив їжачка. Зайчик підбіг до їжака. Зайчик та їжачок дуже зраділи зустрічі.
Довідка: він, куцохвостик, друзі. Прочитай правило і запам'ятай!
Перш ніж розпочати наступну вправу, зроби зарядку для очей!
Перевір свої знання! Пограй у гру. Збери речення у правильній послідовності, щоб утворився зв'язний текст.
Крок 14
Навіщо потрібна ця тема? Відчули радість, задоволення? Де
Ось і закінчився наш урок. Що цікавого дізнались? Що хотіли ще дізнатися? Що вам найбільше запам'яталось? Що найбільше сподобалось?
Дякую за роботу на уроці! До нових зустрічей! Р
Пусто
О
Пусто
О
※※※※※※