Діагностувальна робота з української мови за темою « Спостерігаю за значенням слів» ( 3 клас)
I варіант
Уч______________ 3-____класу ____________________________________
1.Виконай звуковий аналіз слів.
Осінь - ______б., __________зв., ________скл.
Їжачок - ______б., __________зв., _______скл.
2. Вибери рядок, у якому назви пташок записані в алфавітному порядку.
а) синичка, сойка, горобець, дрізд, голуб
б) голуб, горобець, дрізд, синичка, сойка
в) горобець, голуб, дрізд, сойка, синичка
3. Вибери рядок, у якому записані спільнокореневі слова.
а) старанний, ретельний, дбайливий
б) береза, березою, березу
в) березовий, підберезник, берізонька.
4. Добери споріднені слова до слів. Познач корінь.
Вода-__________________________________________________________.
Риба-__________________________________________________________.
5. Добери перевірні слова й устав букви е чи и.
В…шневий-_________________________, кр…ло-___________________,
с…ло-__________________.
6.Зміни слово так, щоб змінився голосний звук у корені слова. Підкресли голосні звуки, які чергуються.
Ніч- ________________, стіл-__________________, гусені-________________.
7. Запиши слова, близькі за значенням, окремими групами. Склади речення з будь-яким із слів.
Кмітливий, важкий, красивий, розумний, нелегкий, чарівний, тямущий, чудовий, складний.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Прочитай. Зі слів, змінюючи, де треба, закінчення, склади речення і запиши.
восени, діти, кущах, журавлик, знайшли, у
____________________________________________________________________________________________________________________________________
поранене, птах, було, у, крило
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Діагностувальна робота II варіант
Уч______________ 3-____класу ____________________________________
1. Виконай звуковий аналіз слів.
Їжа - ______б.,__________зв.,________скл.
Олень - ______б., __________зв.,_______скл.
2. Вибери рядок, у якому імена дітей записані в алфавітному порядку.
а) Максим, Соломія, Тарас, Михайло, Сергій
б) Михайло, Максим, Тарас, Соломія, Сергій
в) Максим, Михайло, Сергій, Соломія, Тарас
3. Вибери рядок, у якому записані спільнокореневі слова.
а) дорий, гарний, лагідний
б) поле, полем, поля
в) поле, полечко, польовий
4. Добери споріднені слова до слів. Познач корінь.
Мир-__________________________________________________________.
Казка-__________________________________________________________.
5. Добери перевірні слова й устав букви е чи и.
В…рбовий-_________________________, з…мля-___________________,
кр…ло-__________________.
6.Зміни слово так, щоб змінився голосний звук у корені слова. Підкресли голосні звуки, які чергуються.
Піч- ________________, кінь-__________________,
лебеді-________________.
7. Запиши слова, близькі за значенням, окремими групами. Склади речення з будь-яким із слів.
Сміливий, ніжний, яскравий, лагідний, хоробрий, різнокольоровий, ласкавий, відважний, барвистий.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Прочитай. Зі слів, змінюючи, де треба, закінчення, склади речення і запиши.
почало, сонце, за, підійматися, ліс
____________________________________________________________________________________________________________________________________
хмарики, на, небо, з’явилися
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________