Спостерігаю за значенням слів

Про матеріал
Даний матеріал рекомендовано використовувати на етапі моніторингу знань учнів за темою " Спостерігаю за значенням слів" з української мови, 3 клас.
Перегляд файлу

                         Діагностувальна робота   з української мови за темою « Спостерігаю за значенням слів» ( 3 клас)

I  варіант

Уч______________  3-____класу    ____________________________________

1.Виконай звуковий аналіз слів.

Осінь - ______б., __________зв., ________скл.

 Їжачок - ______б., __________зв., _______скл.

 

2. Вибери рядок, у якому назви пташок  записані в алфавітному порядку.

а) синичка, сойка,  горобець, дрізд, голуб

б) голуб, горобець, дрізд, синичка, сойка

в) горобець, голуб, дрізд, сойка, синичка

 

3. Вибери рядок, у якому записані спільнокореневі слова.

а) старанний, ретельний, дбайливий

б) береза, березою, березу

в) березовий, підберезник, берізонька.

 

4. Добери споріднені слова до слів. Познач корінь.

Вода-__________________________________________________________.

Риба-__________________________________________________________.

 

5. Добери перевірні слова й устав букви е чи и.

В…шневий-_________________________,     кр…ло-___________________,

с…ло-__________________.

 

6.Зміни слово так, щоб змінився голосний звук у корені слова. Підкресли голосні звуки, які чергуються.

Ніч- ________________, стіл-__________________, гусені-________________.
 

 

7. Запиши слова, близькі за значенням, окремими групами. Склади речення з будь-яким із слів.

Кмітливий, важкий, красивий, розумний, нелегкий, чарівний, тямущий, чудовий, складний.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Прочитай. Зі слів, змінюючи, де треба, закінчення, склади речення і запиши.

 восени, діти, кущах, журавлик, знайшли, у

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

    

  поранене, птах, було, у, крило

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       Діагностувальна робота  II варіант

Уч______________  3-____класу    ____________________________________

    1.  Виконай звуковий аналіз слів.

                    Їжа - ______б.,__________зв.,________скл.

                   Олень - ______б., __________зв.,_______скл.

                 

2. Вибери рядок, у якому імена дітей  записані в алфавітному порядку.

а) Максим, Соломія, Тарас, Михайло, Сергій

б) Михайло, Максим, Тарас, Соломія, Сергій

в) Максим, Михайло, Сергій, Соломія, Тарас

 

3. Вибери рядок, у якому записані спільнокореневі слова.

а) дорий, гарний, лагідний

б) поле, полем, поля

в) поле, полечко, польовий

 

4. Добери споріднені слова до слів. Познач корінь.

Мир-__________________________________________________________.

Казка-__________________________________________________________.

 

5. Добери перевірні слова й устав букви е чи и.

В…рбовий-_________________________,     з…мля-___________________,

кр…ло-__________________.

 

6.Зміни слово так, щоб змінився голосний звук у корені слова. Підкресли голосні звуки, які чергуються.

Піч- ________________,   кінь-__________________,  

лебеді-________________.
 

 

7. Запиши слова, близькі за значенням, окремими групами. Склади речення з будь-яким із слів.

Сміливий, ніжний, яскравий, лагідний, хоробрий, різнокольоровий, ласкавий, відважний, барвистий.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Прочитай. Зі слів, змінюючи, де треба, закінчення, склади речення і запиши.

 почало, сонце, за, підійматися, ліс

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

    

  хмарики, на, небо, з’явилися

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 грудня 2023
Переглядів
154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку