Сприйняття та передача інформації.

Про матеріал

Тема. Інформація. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передача інформації

Мета. Формування вміння вчитися-планувати свої дії і доводити роботу до кінця; здоров'язбережувальна – взаємозв'язок організму людини з природнім і соціальним оточенням; компетентності з ІКТ – здатність учня орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією.

ознайомити учнів з поняттям «інформація» і інформаційними процесами: отримання, зберігання, опрацювання і передача інформації; розвивати швидкість і ритмічність набору, логічне мислення, пам'ять; виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп'ютером.

Обладнання: комп'ютер, підручник, робочий зошит, опорна схема.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

1.1Перевірка робочих місць.

1.2.Створення учнями плану уроку.

ІІ. Перевірка домашнього завдання і повторення правил техніки безпеки.

2.1.робота в парах.

-Оберіть правила,які потрібно завжди виконувати на уроці (відповіді на картках ,обрані відповіді учні розташовують на дошці).

2.2.включення комп ютерів

2.3.Вправа «Встанови закономірність»( робота на комп ютері, слайд 1)

*

2.3.фронтальне опитування.(слайд 2)

-

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку(слайд 4).

IV. Вивчення нового матеріалу(слайд 5-12).

V. Робота з підручником.

-Роздивіться уважно малюнки на сторінці 67 і скажіть, що їх усіх об'єднує?

-Давайте прочитаємо, що називається інформаційними процесами?

VI. Фізкультхвилинка.

Раз, два! Час вставати,

Від занять відпочивати.

Три, чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо.

П'ять, шість! Засміялись,

Кілька раз понахилялись.

Сім, вісім! Потягнулись,

Покрутились, повернулись.

Дев'ять, десять! Час настав,

Повернутись нам до справ.

VII. Робота в групах.

І група.Практична робота за комп'ютером.

Вміння швидкісного і ритмічного набору речень.

ІІ група. Робота в зошитах.

Зміна роботи в групах.

Вправи для зняття втоми очей.

Запропонувати дітям спробувати розгойдувати тіло й голову подібно до маятника. Очі при цьому мають бути заплющені, а очні яблука нерухомі (тобто вони розгойдуються разом із головою).

VIII. Підсумок уроку.

- Що таке інформація?

- Про що йдеться у вірші?

Я її завжди зустріну,

Навіть як і не схочу.

В школі, дома та у лісі

Я отримаю її.

Вона бува корисна,

Цікава та потрібна,

Нам без неї ну ніяк

Світ навколо не пізнать!

(Інформація)

- Які є інформаційні процеси?

IХ. Домашнє завдання.

Опрацювати в підручнику сторінку 67-71 дати відповіді на питання на сторінці 72-73.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як людина сприймає інформацію

Номер слайду 2

Девіз уроку. Не просто слухаю, а чую. Не просто дивлюся, а бачу. Відповідаю та міркую. Плідно я працюю!

Номер слайду 3

Ребуси. Коровай. Козак. Година

Номер слайду 4

Робота в групах. Кря-кря-кря. Пі-пі-піГав-гав-гавняв-няв-няв

Номер слайду 5

Інформація – це все нове, що ми дізнаємося про навколишній світ

Номер слайду 6

Як людина сприймає інформацію?

Номер слайду 7

Як дізнаємося, що у мами “втекло” молоко?

Номер слайду 8

Як ми дізнаємося що праска гаряча, а лід холодний?

Номер слайду 9

Як дізнаємося, що морозиво солодке, а лимон кислий?

Номер слайду 10

Як дізнаємося, голосно грає музика або тихо?

Номер слайду 11

Як ми дізнаємося, яка погода за вікном?

Номер слайду 12

Органи чуття. Зір. Слух Дотик. Нюх Смак

Номер слайду 13

{22838 BEF-8 BB2-4498-84 A7-C5851 F593 DF1}ЗІР За допомогою очей ми знаємо, що небо синє, а соняшник жовтий. СЛУХ Вухами ми чуємо спів птахів і голос мами. ДОТИКПогладивши кошеня, ми дізнаємося, що воно пухнасте і м'яке. НЮХ Наш помічник ніс, він допомагає відрізнити запах троянди від запаху ліків. СМАКЯзик дасть сигнал, що лимон кислий, а варення солодке.

Номер слайду 14

Очі щільно ми закрили – це один, два, три, чотири. Потім ширше розкриваєм, Вдалині щось роглядаєм. І поки ми розглядали До шести порахували. Щоб очі наші відпочили, Робим це разів чотири. Вправа для очейrrrrrr

Номер слайду 15

Роздивись картинки,назви органи чуттів, які допоможуть тобі дізнатися все про кожен об'єкт.

Номер слайду 16

Знайди зайве слово. Червоне, блискуче , , близьке. Тихий, мелодійний, дзвінкий, солодкий, кислий, смачнийсолодке гарячий. Ароматний, style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 17

Розставте по кошиках. Кисле. Солодке

Номер слайду 18

Заповни пусті клітинки {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Об'єкт Орган. Вид інформаціїПриклад з математики. ОчіЗорова. Лист до друга. Зорова. Картина. Радіо-передача. Вуха. Теле-передача. Зорова. Слухова. Лимон. Смакова2+2=4 ОчіОчіЗорова. Слухова. ОчіВуха. Язик

Номер слайду 19

Інформацію про те, що на дворі день ми отримуємо за допомогою…Шкіри. Очей. Вух. Язика. Носа

Номер слайду 20

Інформацію про голосний чи тихий спів ми отримуємо за допомогою …ЯЗИКА ВУХ ОЧЕЙШКІРИНОСА

Номер слайду 21

Молодці!

Номер слайду 22

Фізкультхвилинка. Буратіно потягнувся,Раз – нагнувся,Два – нагнувся,Три – нагнувся. Руки у сторони розвів Ключик, видно, не знайшов. Щоб ключик нам дістати,Треба на носочки встати.

Номер слайду 23

Практична робота. Робота у графічному редакторі PAINT

Номер слайду 24

Правила поведінки та техніки безпеки

Номер слайду 25

Щоб з комп’ютером дружити. Треба правила учити. Не шуміти, не ходити,Тільки тихо говорити. Руки чистими тримати,Сухо-сухо витиратиІ всі незнайомі кнопки. Не потрібно натискати. Слухай вчителя уважноІ виконуй все, що скаже. Тільки так знання здобути. Допоможе друг – комп’ютер!Правила поведінки та техніки безпеки

Номер слайду 26

Номер слайду 27

В гостях у Розмалюйка. Вінні-Пуху подарували 4 повітряні кульки. Використовуючи 4 кольори (зелений, жовтий, червоний, синій) розфарбуй їх так, щоб велика була між синьою і жовтою, а жовта поруч із червоною.

Номер слайду 28

Визначити, якими органами чуття ми сприймаємо інформацію

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Я дізнавсянавчився. Людина сприймає інформацію за допомогою органів чуття.Існує 5 органів чуття: зір, слух, нюх, смак, дотик.Інформацію можна отримати за допомогою декількох органів чуття. Малювати фрукти за допомогою панелі інструментів. Розв’язувати творчі завдання. Визначати вид інформації та орган чуття, за допомогою якого вона подається.

Номер слайду 31

Д/з. Запиши, якими органами чуття ведмедики отримують інформацію.

Номер слайду 32

Дякую за увагу!r

pptx
Додано
14 березня 2018
Переглядів
2010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку