( 1, 2, 3)
середній дошкільний вік
Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі.
Форма організації. Ранкова зустріч – це запланований, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності групи, проводиться з усією групою. Ранковій зустрічі присвячують 20 – 25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садочку.
Зміст заняття – ранкової зустрічі
Діти і вихователь встають у коло.
Діти разом промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи.
-Добридень, добридень, добридень скажу,
Як ранок настане в садочок іду.
Тут вуха, тут носик, а тут голова,
Тут ручки, тут ніжки, тут є і п’ята.
Привітання один з одним.
Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.
– Доброго ранку, Коля. Мені дуже приємно тебе бачити.
– Доброго ранку, Максим. Я рада, що ти прийшов.
Вихователь: Я також рада бачити всіх вас.
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми:
Тема: Звернення до дорослого :
Діти, сьогодні вранці, коли я прийшла в дитячий садочок, я знайшла Ведмежатка, і він розповів мені таку історію.
«Я заблукало і не знаю як запитати і в кого просити допомоги, і взагалі не знаю що мені робити». І гірко заплакало. Я пообіцяла що ми навчимо Ведмежа як потрібно звертатися і в кого просити про допомогу.
Діти, давайте згадаємо ввічливі слова. Називайте їх почерзі.
Молодці діти.
Хвилинка релаксації.
Виглянуло сонечко ( підняли руки вгору )
Подув легенький вітерець (терти долоні)
Іду на галявину ( рухи ходи ).
На галявині ростуть квіти(долонями показуємо –імітуємо квіти)
Над квітами літають метелики (махаємо руками як крильцями метелики).
Пішов дощик ( кап, кап, кап,..)пішов ще сильніше.
І мені довелося йти під дощем ( рухи ходи)
Ранкова гімнастика.
А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас по знайомить Тимофій.
Зараз пора року – осінь. Перший місяць осені – вересень.
На вулиці тепло, сонячно, вітер слабкий.
Вихователь повідомляє розклад занять на день.
Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.
( 4, 5, 6 )
середній дошкільний вік
Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі.
Форма організації. Ранкова зустріч – це запланований, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності групи, проводиться з усією групою. Ранковій зустрічі присвячують 20 – 25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садочку.
Зміст заняття – ранкової зустрічі
Запрошення на ранкову зустріч
Діти і вихователь встають у коло.
Вітання – перший компонент ранкової зустрічі
Діти разом промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи.
Давайте привітаємося з сонечком:
Здрастуй, сонце золоте.
Здрастуй , небо голубе.
Здрастуй, теплий вітерець.
Психогімнастика « Сонячні зайчики»
Сонячний зайчик заглянув тобі в очі. Закрий їх. Ніжно пробіг по твоєму обличчю. Погладь його. Пригладжуй його ніжно , легко, щоб не злякати : на лобі , на щічках, носику, ручках, животику, ніжках. Сонячний зайчик сховався за комірець, він грається з тобою.
Обговорення правил ранкової зустрічі.
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми:
Тема: Допомога і подяка за неї :
Діти, сьогодні вранці, коли я прийшла в дитячий садочок, я знайшла лист від Зайчика. Давайте я вам його прочитаю.
«Вітаю вас мої маленькі друзі! Я дуже люблю їсти корисні продукти. Я полюбляю моркву, капусту, яблука. Я завжди допомагаю мамі, а коли мені потрібна допомога, то прошу маму допомогти. А як ви просите про допомогу? Чи дякуєте за допомогу?
Робота з календарем.
Пора року. Проспівати три місяці. Який зараз місяць? Який одяг сьогодні у дітей.
Вправи з кубиком: кубик на столі, під столом, на кріслі, під стільцем, на голові, за спиною, в лівій руці, в правій руці.
Гра « Впізнай слово»
Догадайся по діях, яке слово задумано:
Молодці діти.
Ранкова гімнастика.
Щоденні новини.
А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас по знайомить Мілана.
Зараз пора року – осінь. Перший місяць осені – вересень.
На вулиці тепло, сонячно, вітер слабкий.
Вихователь повідомляє розклад занять на день.
Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.
( 7, 8, 9 )
Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі.
Форма організації. Ранкова зустріч – це запланований, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності групи, проводиться з усією групою. Ранковій зустрічі присвячують 20 – 25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садочку.
Зміст заняття – ранкової зустрічі
Запрошення на ранкову зустріч
Діти і вихователь встають у коло.
Вітання – перший компонент ранкової зустрічі
Привітання один з одним.
Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.
– Доброго ранку, Саша. Мені дуже приємно тебе бачити.
– Доброго ранку, Максим. Я рада, що ти прийшов.
Вихователь: Я також рада бачити всіх вас.
Обговорення правил ранкової зустрічі.
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми:
Тема: Виконання ролі в грі:
Діти, сьогодні вранці, коли я прийшла в дитячий садочок, я знайшла двох мишенят, вони посварилися. Кожен з них хоче гратися машинкою, а машинка одна. Що ж нам робити, як вирішити цю проблему? Слухаємо пропозиції дітей.
Молодці діти.
Діти давайте пограємося в гру « Горобці і синиці», дівчатка – синички, хлопці – горобчики. Почали. Діти виконують вказівки вихователя.
Етюд на вираження задоволення і радості « Квітка»
« Теплий промінь упав на землю і зігрів у землі насіннячко. З насіннячка проклюнувся паросток. З паростка виросла прекрасна квітка. Ніжиться квітка на сонечку, підставляючи теплу і світлу свою пелюстку , повертаючи голівку слідом за сонцем».
(Виразні рухи: сісти навпочіпки, голову й руки опустити, піднімається голова, розпрямляється корпус, руки піднімаються в сторони – квітка розцвіла, голова злегка відкидається назад, повільно повертається слідом за сонцем, очі напівзакриті, усмішка, м'язи обличчя розслаблені).
Ранкова гімнастика.
Молодці!
Щоденні новини.
А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас по знайомить Ваня.
Зараз пора року – осінь. Перший місяць осені – вересень.
На вулиці тепло, трохи хмарно, вітер слабкий.
Вихователь повідомляє розклад занять на день.
Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.
( 10, 11, 12)
середній дошкільний вік
Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі, з’ясувати, важливість іграшок, виховувати екологічну свідомість.
.
Форма організації. Ранкова зустріч – це запланований, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності групи, проводиться з усією групою. Ранковій зустрічі присвячують 20 – 25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садочку.
Зміст заняття – ранкової зустрічі
Запрошення на ранкову зустріч
Діти і вихователь встають у коло.
І. Вітання
Всі сідають у коло і вихователь пропонує привітатися з-за допомогою зайчиків.
Психогімнастика « Сонячні зайчики»
Сонячний зайчик заглянув тобі в очі. Закрий їх. Ніжно пробіг по твоєму обличчю. Погладь його. Пригладжуй його ніжно , легко, щоб не злякати : на лобі , на щічках, носику, ручках, животику, ніжках. Сонячний зайчик сховався за комірець, він грається з тобою.
ІІ. Обговорення правил ранкової зустрічі.
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми:
ІІІ. Тема: Спільна гра з іграшками , які є :
Діти, сьогодні вранці, коли я прийшла в дитячий садочок, я знайшла Зайчика, і він розповів мені таку історію.
«Я живу в дитсадочку. Мені дуже сумно. Я не знаю чим мені погратися. Я не вмію гратися. Навчить мене гратися, будь ласка?
Діти по черзі називають іграшки з якими полюбляють гратися.
Молодці діти.
ІV. Хвилинка релаксації.
Виглянуло сонечко ( підняли руки вгору )
Подув легенький вітерець (терти долоні)
Іду на галявину ( рухи ходи ).
На галявині ростуть квіти(долонями показуємо –імітуємо квіти)
Над квітами літають метелики (махаємо руками як крильцями метелики).
Пішов дощик ( кап, кап, кап,..)пішов ще сильніше.
І мені довелося йти під дощем ( рухи ходи)
V. Обмін інформацією
VI. Гра «Відомі зайці»
Мета: активізувати словниковий запас дітей з даної теми, на прикладах мультиплікаційних та казкових героїв викликати інтерес учнів до теми, що буде розглядатися.
Хід гри
Вихователь демонструє учням зображення різних мультиплікаційних та казкових героїв. До кожного зображення ставить запитання
Ранкова гімнастика.
А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас по знайомить Альонка.
Зараз пора року –весна. Перший місяць весни – березень.
На вулиці тепло, сонячно, вітер слабкий.
Вихователь повідомляє розклад занять на день.
Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.
(13, 14, 15 )
середній дошкільний вік
Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі, з’ясувати, важливість води, виховувати екологічну свідомість.
Форма організації. Ранкова зустріч – це запланований, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності групи, проводиться з усією групою. Ранковій зустрічі присвячують 20 – 25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садочку.
Матеріали: вода питна у стаканчиках, кольорові олівці, акварельні фарби, ватман, відеоматеріали з піснею Капітошки.
Зміст заняття – ранкової зустрічі
Запрошення на ранкову зустріч
Діти і вихователь встають у коло.
Вітання – перший компонент ранкової зустрічі
І. Вітання
Метод «Водний привіт»
Чи знаєте ви цього персонажа? Так правильно це Капітошка. А давайте ми також станемо Капітошками.
Кожна дитина отримує по дві повітряні кульки, щоб діти були схожими на Капітошку.
А тепер давайте всі разом заспіваємо пісеньку Капітошки.
Діти виконують пісню з мультфільму «Капітошка»
ІІ. Обговорення правил ранкової зустрічі.
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми:
ІІІ. Тема: Збереження і раціональне використання води :
Вивчення загадки про воду
Я і хмара, і туман,
І струмок, і океан,
І біжу я, і літаю,
На морозі замерзаю
ІV. Обмін інформацією. «Крісло автора»
Діти стають у коло посередині стоїть столик на ньому стакан з водою.
В кожної дитини трубочка і всі по черзі по трішки через трубочки п’ють воду так, щоб всі зробили по ковтку.
V. Розповідь.
На ватмані схематично намалювати горизонт та береги річки.
Давайте наповнимо нашу річку водою з-за допомогою своїх рук.
Всі діти фарбують руки блакитним кольором і на ватмані роблять відтиски, щоб зафарбувати річку.
Протягом навчального дня на ватман можна додавати різні елементи, малюнки та написи, які будуть розглядатися у освітньому процесі.
VІ. Ранкова гімнастика.
VІІ. Щоденні новини.
А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас по знайомить Мілана.
Зараз пора року – Весна. Другий місяць - квітень.
На вулиці тепло, сонячно, вітер слабкий.
Вихователь повідомляє розклад занять на день.
Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.
( 16, 17, 18 )
Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі, з’ясувати важливість збереження тепла, виховувати екологічну свідомість.
Форма організації. Ранкова зустріч – це запланований, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності групи, проводиться з усією групою. Ранковій зустрічі присвячують 20 – 25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садочку.
Зміст заняття – ранкової зустрічі
Запрошення на ранкову зустріч
Діти і вихователь встають у коло.
Вітання – перший компонент ранкової зустрічі
І. Привітання один з одним.
В нашій групі друзі всі: (три хлопки)
Я і ти, і ми, і ви. ( три хлопки)
Добрий день, тому, хто зліва. (поворот наліво)
Добрий день, тому, хто справа. ( поворот направо)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
ІІ. Обговорення правил ранкової зустрічі.
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми:
ІІІ. Тема: збереження тепла у приміщенні :
Діти, сьогодні вранці, коли я прийшла в дитячий садочок було дуже холодно, було відчинено вікно. Давайте поміркуємо з вами разом, що ж робити щоб було тепло в приміщенні.
Молодці діти.
ІV. Етюд на вираження задоволення і радості « Квітка»
« Теплий промінь упав на землю і зігрів у землі насіннячко. З насіннячка проклюнувся паросток. З паростка виросла прекрасна квітка. Ніжиться квітка на сонечку, підставляючи теплу і світлу свою пелюстку , повертаючи голівку слідом за сонцем».
(Виразні рухи: сісти навпочіпки, голову й руки опустити, піднімається голова, розпрямляється корпус, руки піднімаються в сторони – квітка розцвіла, голова злегка відкидається назад, повільно повертається слідом за сонцем, очі напівзакриті, усмішка, м'язи обличчя розслаблені).
V. Вправа «Ти — молодець»
Усі стоять (або сидять) у колі, один виходить у центр, називає своє ім'я і те, що він любить чи вміє добре робити («я люблю танцювати» або «я вмію робити шпагат»). У відповідь усі промовляють: «Ти — молодець!» — і підносять угору великий палець.
VІ. Ранкова гімнастика.
VІІ. Щоденні новини.
А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас по знайомить Ваня.
Зараз пора року – Весна. Перший місяць весни – березень.
На вулиці холодно, трохи хмарно, вітер слабкий.
Вихователь повідомляє розклад занять на день.
Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного
( 19, 20, 21),
середній дошкільний вік
Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі.
Форма організації. Ранкова зустріч – це запланований, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності групи, проводиться з усією групою. Ранковій зустрічі присвячують 20 – 25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садочку.
Зміст заняття – ранкової зустрічі
Діти і вихователь встають у коло.
Діти разом промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи.
Доброго ранку, ліси і поля,
Доброго ранку, Вкраїно моя!
Доброго ранку, рідний садочку,
Доброго ранку, земле моя!
Доброго ранку, гості шановні,
Доброго ранку! Всім миру й тепла!
Привітання один з одним.
Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.
– Доброго ранку, Коля. Мені дуже приємно тебе бачити.
– Доброго ранку, Максим. Я рада, що ти прийшов.
Вихователь: Я також рада бачити всіх вас.
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми:
Тема: Догляд за рослинами, допомога природі :
Діти, сьогодні вранці, коли я прийшла в дитячий садочок, я знайшла лист від Фікуса. Давайте я вам його прочитаю.
«Вітаю вас мої маленькі друзі! Я дуже люблю коли ви приходите до мене у гості, але на жаль, ви не кожного дня це робите. Мені подобається коли ви витираєте моє листя та підпушуєте землю у вазоні. Дякую вам за це?»
Діти, давайте згадаємо правила догляду за кімнатними рослинами.
Молодці діти.
Ранкова гімнастика.
А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас по знайомить Тимофій.
Зараз пора року – осінь. Другий місяць осені – жовтень.
На вулиці холодно, похмуро, йде дощ, вітер слабкий.
Вихователь повідомляє розклад занять на день.
Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.
( 22, 23, 24),
середній дошкільний вік
Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі.
Форма організації. Ранкова зустріч – це запланований, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності групи, проводиться з усією групою. Ранковій зустрічі присвячують 20 – 25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садочку.
Зміст заняття – ранкової зустрічі
Діти і вихователь встають у коло.
Діти разом промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи.
Доброго ранку, ліси і поля,
Доброго ранку, Вкраїно моя!
Доброго ранку, рідний садочку,
Доброго ранку, земле моя!
Доброго ранку, гості шановні,
Доброго ранку! Всім миру й тепла!
Привітання один з одним.
Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.
– Доброго ранку, Коля. Мені дуже приємно тебе бачити.
– Доброго ранку, Максим. Я рада, що ти прийшов.
Вихователь: Я також рада бачити всіх вас.
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми:
Тема: Вживання рослинної їжі :
Діти, сьогодні вранці, коли я прийшла в дитячий садочок, я знайшла лист від Зайчика. Давайте я вам його прочитаю.
«Вітаю вас мої маленькі друзі! Я дуже люблю їсти корисні продукти. Я полюбляю моркву, капусту, яблука. Тому я такий веселий і здоровий. А ви їсте корисну їжу, чи полюбляєте цукерки, чіпси та сухарики?»
Діти, давайте пограємо в гру « Корисно - шкідливо». Я називаю їжу, якщо це корисно – плескаєте в долоні, якщо некорисно – нічого не роботе.
Молодці діти.
Ранкова гімнастика.
А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас по знайомить Мілана.
Зараз пора року – осінь. Другий місяць осені – жовтень.
На вулиці холодно, похмуро, йде дощ, вітер слабкий.
Вихователь повідомляє розклад занять на день.
Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.
( 25, 26, 27, )
Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі.
Форма організації. Ранкова зустріч – це запланований, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденній діяльності групи, проводиться з усією групою. Ранковій зустрічі присвячують 20 – 25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садочку.
Зміст заняття – ранкової зустрічі
Діти і вихователь встають у коло.
Діти разом промовляють вірш – вітання, виконують відповідні рухи.
Доброго ранку, ліси і поля,
Доброго ранку, Вкраїно моя!
Доброго ранку, рідний садочку,
Доброго ранку, земле моя!
Доброго ранку, гості шановні,
Доброго ранку! Всім миру й тепла!
Привітання один з одним.
Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.
– Доброго ранку, Саша. Мені дуже приємно тебе бачити.
– Доброго ранку, Максим. Я рада, що ти прийшов.
Вихователь: Я також рада бачити всіх вас.
Нашим привітанням ми створили спокійний, гарний настрій, адже якусь важливу справу краще починати з гарним настроєм. А тепер згадаємо правила наших ранкових зустрічей , а допоможуть нам в цьому малюнки – схеми:
Тема: збереження навколишнього середовища:
Діти, сьогодні вранці, коли я прийшла в дитячий садочок, я знайшла лист від Лісовичка. Давайте я вам його прочитаю.
«Вітаю вас мої маленькі друзі! Я дуже люблю коли ви приходите до мене у гості, але на жаль, в моєму лісі сталася біда: хтось потоптав гриби, поламав гілки дерев, налякав птахів і лісових звірят. І цим дуже нашкодив природі –рослини, тварини і птахи можуть зникнути назавжди. І все це тому, що деякі діти, а може дорослі не знають правила поведінки в лісі і тому я хочу дізнатись, а ви знаєте як треба поводитись у лісі?»
Діти, давайте згадаємо правила поведінки в лісі, а допоможуть нам в цьому знаки – малюнки. А щоб Лісовичок дізнався що ми знаємо як треба поводитись, ми запишемо звуковий лист на диктофон і після заняття відправимо його.
Молодці діти.
Ранкова гімнастика.
Молодці!
Діти, а Лісовичок ще хоче пограти з вами в гру «Можна – не можна».
Я буду називати правило, а ви, якщо це можна робити в лісі, піднімаєте зелену стрічку, якщо не можна – червону.
А тепер подумайте і скажіть, що можна зробити для того, щоб пташки і тварини повернулися до лісу. (прибирати сміття, підгодовувати птахів)
Як чудово, що ви знаєте правила поведінки і лісі.
А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас по знайомить Ілля.
Зараз пора року – осінь. Третій місяць осені – листопад.
На вулиці холодно, похмуро, йде дощ, вітер слабкий.
Вихователь повідомляє розклад занять на день.
Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.