Стандарти НУШ на уроках математики

Про матеріал
Розповсюдження власного педагогічного досвіду на уроках математики. Про те як навити вчитися дитину шляхом застосування сучасного освітнього простору, який розвиває індивідуальність, забезпечує свободу вибору учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чекаліна Альона Ігорівна. Вчитель математики Першотравенської гімназії №1

Номер слайду 2

Відомості про себе. Дата народження. Освіта. Спеціальність. Посада. Кваліфікаційна категорія. Загальний педагогічний стаж: 6 квітня 1989р. Повна вища,Слов’янський державний педагогічний університет (2006 – 2011 рр.)Вчитель математики і інформатики. Вчитель математикиспеціаліст II категорії 9 років

Номер слайду 3

Виклики сучасності:пандемія COVID-19;постійна небезпека;перебої з інтернет зв’язком;відключення електропостачання;нестабільність умов навчання та психоемоційний стан всіх учасників освітнього процесу;навчання з використанням технологій дистанційного навчання;виклик для самого себе.

Номер слайду 4

Життєве кредо. Працюй так, щоб дітям біля тебе було комфортно і затишно. Педагогічне кредоІз мінуса завжди можна зробити плюс, легко його перекресливши

Номер слайду 5

стандарти нуш на уроках математики. Тема педагогічного досвіду

Номер слайду 6

СТАНДАРТИ НУШ на уроках математики

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Щоб дитина краще включилася в навчальний процес застосовую наступні методи:Ігрову діяльністьІнтерактивні вправи. Проблемне навчання. Розв’язування компетентнісних задач. Логічні завдання. Групова робота. Створення позитивних емоційних ситуаційfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 9

Які асоціації викликає у вас слово «урок»? успіх …У радість…Р обдарованість. Окомпетентність. КСтворення позитивних емоційних ситуацій

Номер слайду 10

Створення позитивних емоційних ситуацій

Номер слайду 11

Створення позитивних емоційних ситуаційстрахи поганий настрійнегативні емоції А з собою візьмемо лише добрий настрій, старанність та кмітливість.

Номер слайду 12

Створення позитивних емоційних ситуаційr

Номер слайду 13

Створення позитивних емоційних ситуацій

Номер слайду 14

Також можна віднести ігри з використанням інтерактивних технологій: Створення позитивних емоційних ситуацій

Номер слайду 15

Доміно. Робота в групах

Номер слайду 16

Робота в групах, парах

Номер слайду 17

Однією з таких вправ є "Мозковий штурм". Це ефективний метод колективного обговорення, пошук рішень шляхом вільного висловлювання думок всіх учасників. На уроці називаю тему дискусії і запрошую учнів узяти участь у обговоренні шляхом "штурму"Робота в групах

Номер слайду 18

Логічні завдання

Номер слайду 19

Логічні завдання

Номер слайду 20

Судоку347958621162473958589612374893561247214397586756824193975146832431289765628735419 Відповідь

Номер слайду 21

Проблемне навчання. Проблемна ситуація в навчанні математики – це пізнавальна трудність, для подолання якої учні мають здобути нові знання або докласти інтелектуальних зусиль. Відомо, якщо активізувати пізнавальну активність школярів, то потреба в нових способах дій стає для них природною й необхідною. Учні самі, того не помічаючи, потрапляють під вплив проблемної ситуації.

Номер слайду 22

63∙57= (60 + 3)∙(60 - 3) = =602  - 32= 3600 – 9 = 3591  У шкільному курсі математики є достатньо проблемних завдань, що можуть здивувати та заціка­вити школярів.

Номер слайду 23

Ігрова діяльність. Дидактичні ігри в школі широко використовується як засіб навчання, виховання і розвитку школярів. У будь-якій грі розвивається увага, спостережливість, кмітливість. У процесі гри в учнів виробляється звичка зосереджуватися, самостійно думати, розвивати увагу. Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються.

Номер слайду 24

Ігрова діяльність. Успіх проведення гри залежить від дотримання вимог:

Номер слайду 25

Ігри - вправи.

Номер слайду 26

Ігри - вправи r

Номер слайду 27

Ігри - вправи ЗХ+512 Х-2=114∙𝟎 + 5 = 25  ЗХ+5=1012-2 Х=114 Х + 5-4 Х = 25 ЗХ+5=568(10 – 4) = 4812-2=11 Хрестики нулики. Закресліть одну Лінію. Знайди рівняння

Номер слайду 28

Ігри - лабіринти

Номер слайду 29

Ігри - подорожі

Номер слайду 30

Ігри - подорожі

Номер слайду 31

Ігри на весь урок

Номер слайду 32

 Гра - змагання - учні діляться на групи, команди, між якими відбувається змагання.

Номер слайду 33

Під час проведення уроків математики з елементами гри доцільно дотримуватися таких вимог:

Номер слайду 34

Під прикладною задачею в школі розуміють задачу, яка виникла поза курсом математики і розв’язується математичними методами і способами, які вивчаються в шкільному курсі. Розв’язування компетентнісних задач. Дах будують завдяки опорам, у формі рівнобедренного трикутника. Опора, що знаходиться посередині, рівна половині основи, а інші опори нахилені під певним кутом. Знайдіть цей кут. ВАСНАСВ5060°120°Ви подорожуєте на лайнері, у якийсь момент часу лайнер зупиняється, пропливаючи маяк, що знаходився під кутом 60° до курсу, а потім лайнер пропливе 50 км від зупинки, і з цієї точки даний маяк видно під кутом 120° до курсу корабля. Знайти відстань від лайнера до маяка в момент зупинки (АС)?

Номер слайду 35

Розв’язування компетентнісних задач

Номер слайду 36

Розв’язування компетентнісних задач. Компетентнісні задачі виконують такі функції:

Номер слайду 37

WordwallІнтерактивні вправи

Номер слайду 38

Інтерактивні вправи. Сьогодні існує різноманітна кількість сервісів, які можна використовувати з будь-якого пристрою підключеного до мережі Інтернет, наприклад комп’ютера, планшета або смартфону для створення освітніх ресурсів, наприклад:

Номер слайду 39

WordwallІнтерактивні вправи

Номер слайду 40

Для вчителя Kahoot! - це платформа-конструктор, на якій можна швидко створити навчальну гру за допомогою готових шаблонів та надіслати цю гру учням. 

Номер слайду 41

Вебсервіс Live. Worksheets дозволяє вдосконалювати робочі матеріали, створені в форматах pdf, jpg і png. Які завдання можна створити за допомогою Liveworksheets: додавання текстових полів для введення тексту вибір правильної відповіді вікторина з вибором правильної відповіді зіставлення перетягування правильної відповіді завдання на прослуховування

Номер слайду 42

Сервіс Plickers дозволяє проводити мобільні голосування і фронтальні опитування під час навчального заняття з вивченого або поточного матеріалу в тестовій формі. Робота з мобільним додатком забирає не більше кількох хвилин. Отримання результатів опитування відбувається на занятті без тривалої перевірки та миттєво виводиться на екран комп’ютераІнтерактивні вправи

Номер слайду 43

Використання Plickers на уроці дозволяє вчителю отримати зворотний зв’язок із класом. Для дітей цей додаток — така собі розвага, що дозволяє трохи відволіктися від рутинних уроків і в ігровій формі відповідати на питання. Plickers

Номер слайду 44

Якщо внести в урок «цікавинку», тобто активізувати учнів до навчання, пробудити інтерес – то і результат буде якіснішим. Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Майстер-класи
Додано
23 грудня
Переглядів
1145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку