Start Up Урок 1. Літні канікули

Про матеріал
Start Up Урок 1. Літні канікули Vocabulary and Reading Lesson Мета уроку: повторення матеріалу з теми "Подорож", вдосконалювати навички діалогічного та монологічного мовлення, активізація знань учнів, вчити розуміти зміст прочитаного, виділяти ключові слова у тексті та співвідносити їх із синонімічними словами у завданні до тексту, вчити працювати за техніками skimming and scanning, уведення нових ЛО за темою уроку в усне мовлення, розвиток мовної здогадки, розвивати комунікативні навички у учнів та вміння працювати в парі або групі.
Перегляд файлу

Start Up

Урок 1. Літні канікули

Vocabulary and Reading Lesson

 

Мета уроку: повторення матеріалу з теми "Подорож", вдосконалювати навички діалогічного та монологічного мовлення, активізація знань учнів, вчити розуміти зміст прочитаного, виділяти ключові слова у тексті та співвідносити їх із синонімічними словами у завданні до тексту, вчити працювати за техніками skimming and scanning, уведення нових ЛО за темою уроку в усне мовлення, розвиток мовної здогадки, розвивати комунікативні навички у учнів та вміння працювати в парі або групі.

Очікувані результати: учні можуть розповісти про те,я к провели літні канікули, використовуючи ЛО, що були розглянуті та вивчені на уроці.

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

T.: Hello, friends! I am glad to see you on the first lesson on the 8th form. Look at our new text book. We will have learnt a lot about our school life, books and music. Are you ready to start? Let's go!

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНІ УРОКУ

2.1 Warming Up

Учитель готує до уроку табличку для кожного учня (див. додаток лексика):

Write three things in each category:

3 things you bought

 

 

 

 

 

3 people you spent time with

 

 

 

 

 

3 foods you ate

 

 

 

 

 

3 songs you listened to

 

 

 

 

 

3 people you followed in social net

 

 

 

 

Після учні обмінюються листочками та учитель фронтально запитує про будь-кого з класу. Учні розповідають про свого однокласника, використовуючи відповіді з таблички.

 

2.2 Подача нового матеріалу

Vocabulary Presentation

Вправа 1 на сторінці 4

Учитель просить подивитись уважно на словосполучення та поміркувати, що вони можуть означати.

Дискусія

go sightseeing

book accommodation

go on a day trip

make plans

read guidebooks

try local dish

pack your suitcase

buy souvenirs

оглядати визначні місця

забронювати номер

відправитися в одноденну поїздку

складати плани

читати путівники

спробувати місцеву страву

спакувати валізу

купувати сувеніри

Учні в парах складають речення зі словосполученнями. Перевірка всім класом.

 

Quiz

Вправа 2 на сторінці 4-5

Учні працюють самостійно.

Обговорення результатів анкетування.

 

Вправа 4 на сторінці 6

Робота самостійно

Вправа 5 на сторінці 7

 

2.3 Практика усного мовлення

Обговорення проведення літніх канікул з учнями.

  •      What places can we visit on vacations?
  •      What activities can we do in a big cities?
  •      What activities can we do in the mountains?
  •      What activities can we do in the countryside?
  •      What activities can we do in the beach?
  •      What activities can we do in the forest?

 

 

IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

3.1. Підведення підсумків.

Підбиття балів у учасників команд.

3.2. Рефлексія

Що сподобалось на уроці?

3.3. Домашнє завдання.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
7 листопада
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку