Стаття на тему "Застосування технологій НУШ з англійської мови на заняттях ГПД"

Про матеріал
Навчально - виховний матеріал з англійської мови за технологіями НУШ для використання на заняттях групи подовженого дня. Матеріал містить ігрові заходи для розвитку уваги, пам'яті, критичного мислення, впевненості, роботи в команді тощо. Матеріал використовується для вивчення англійської мови, а саме подолання бар'єрів у спілкуванні з однокласниками, вираження власного "Я", а також досягнення високих результатів навчання.
Перегляд файлу

          Teach English –

                          Learn English –

 Live English

 

        Навчай англійській –

                                   Вивчай англійську –

 Живи англійською

Картинки и открытки с Днем английского языка 2021 (23 Фото) | Всё для  праздника                          

 

 

 

 

 

 

 

Вивчення англійської мови є життєвонеобхідним елементом у сучасному світі. Недарма діти вивчають її ще з дитячого садочка. Вивчення англійської мови на групі подовженого дня є не менш важливим. Виконання домашнього завдання має поєднуватись із виконанням творчих завдань. Чому б не поставити вивчення мови на місце творчого завдання? Запитання цілком логічне. Але якою буде відповідь?

Достопримечательности Лондона: урок английского языка 

 London is a capital of Great Britain.

 Travelling is exciting.

 

                                          Лондон – столиця Великобританії

 Подорож захоплює.

 

 

 

Пояснюючи дітям початкової школи важливість вивчення англійської мови, можна навести такі обгрунтування:

 - англійською мовою спілкуються майже в кожній країні світу, тому щоб мати змогу подорожувати і вивчати культури різних народів або щоб працювати за кордоном, заробляти  гроші та допомагати своїм сім’ям потрібно щодня спілкуватись англійською, доносити свою думку, а також вчитись почути співрозмовника.

- англійську мову діти вивчають з дитячого садочка, потім продовжують вивчати у першому класі і так до випуску зі школи, отже додаткове вивчення мови із самого початку на групі подовженого дня, в менш вимушеній обстановці, дозволить досягнути гарних результатів у навчанні при проведенні уроків, а також дозволить отримувати перемоги у шкільних та позашкільних олімпіадах та конкурсах;

- вивчення англійської мови неабияк радує батьків вихованців, адже це безкоштовно, діти з користю та задоволенням проводять час і це як додатковий гурток для них, отже мати з батьком в захопленні, що дитина знайшла собі цікаве заняття і можливо відкриє в собі нові таланти;

- вивчення англійської мови за технологіями НУШ, тобто з використанням ігрових методик, завдань на логіку, розвиток уваги та пам’яті, постійної роботи в команді, де є розподіл завдань, їх диференціація для кожного вихованця, послідовність виконання дій тощо дозволить розвивати критичне мислення, креативність, уміння переконувати, взаємодіяти та співпрацювати з людьми, формувати власну думку та формувати спільні рішення, уміння вести перемовини, мати гнучкість розуму, генерувати нові їдеї та втілювати їх у життя, позиціонувати себе як лідера та успішного громадянина.

Английский для детей с нуля - самостоятельное обучение детей английскому  языку. 

 

             From letters ...

                                                       to words ...

     to sentences ...

        Від літер ...

                                            до слів ...

      до речень ...

Таким чином, вивчення англійської мови на заняттях групи подовженого дня є чинником майбутнього, шляхом самовдосконалення та самореалізації.

Отже, рішення прийнято. Варто вивчати англійську мову. Мета поставлена – для себе і власного успішного майбутнього. Однак з чого ж варто почати?

Английский алфавит. Обсуждение на LiveInternet - Российский Сервис  Онлайн-Дневников 

                    „Now I know my ABCs,

                                                     Next time won’t you sing with me!”

 

                         „Тепер я знаю свій алфавіт

                                                  Наступного разу чому б нам не заспівати                 

                                                      разом!”      

 

 

По – перше, потрібно знати англійський алфавіт. Сюди входить вивчення літер, звуків, назва слова на кожну літеру та назва теми, до якої належить слово. При цьому вихованці дивляться на плакат з англійським алфавітом, і по черзі називають оці, так би мовити, складові частини. Звісно, дане завдання потребує великої практики для його виконання, як і будь – яке інше, але щоденні заняття на групі подовжного дня цілком це дозволяють і показують бажаний результат.

Наприклад,

Letter „Aa” – літера „Aa”

Sound „[e]” – звук „[e]”

Word „apple” – слово „яблуко”

Topic „food” – тема „їжа”

І так 26 разів, оскільки в англійському алфавіті є 26 літер.

При назві літер алфавіту можна також здійснювати рухову діяльність, тобто змушувати мозок думати над назвою літери та який рух при цьому виконати. Це вивчає наука кінезіологія.

Кінезіологія – це наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через рухові вправи. Це так звана „гімнастика мозку”. (Вебінар „Навчальна кінезіологія: як розвинути мозок учня”, освітній проєкт НаУрок, робота з літерами українського алфавіту)

Отже, вихованці по черзі називають літери алфавіту і при цьому показують певні рухи. Умовні позначки розписуються на дошці або друкуються на ватмані. Звісно ж позначки або правила потрібно робити кольоровими (крейда на дошці, маркери на ватмані), щоб дітям було цікаво.

Наприклад, якщо рухи здійснюються руками. Маємо наступні позначки (пропонуються можливі рухові вправи):

„Hand” – „Рука”

Позначка „L” (Left hand) – ліва рука (вихованці вимовляють літеру і піднімають ліву руку);

Позначка „R” (Right hand) – права рука (вихованці вимовляють літеру і піднімають праву руку);

Позначка „B” (Both hands) – обидві руки (вихованці вимовляють літеру і піднімають ліву руку);

Позначка „U” (Up) – руки вгору (вихованці вимовляють літеру і піднімають обидві руки вгору);

Позначка „D” (Down) – руки вниз (вихованці вимовляють літеру і опускають обидві руки вниз).

Наприклад, якщо рухи здійснюються ногами. Маємо наступні позначки (пропонуються можливі рухові вправи):

„Knee” – „Коліно”

Позначка „L” (Left knee) – ліве коліно (вихованці вимовляють літеру і піднімають ліве коліно);

Позначка „R” (Right knee) – праве коліно (вихованці вимовляють літеру і піднімають праве коліно).

Картинки зарядка для детей (23 фото)                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

doc
Додано
25 квітня 2021
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку