Особливості вивчення структури I wish
Швець Наталя Василівна
вчитель англійської мови, КЗШ №126 У сучасному світі англійська мова – це засіб міжнародного спілкування. Існує безліч методик навчання англійської мови. На сучасному етапі найпопулярнішим методом є комунікативний. Помилковою є думка, що ця методика спрямована лише на те, щоб навчити говорити англійською мовою так, щоб тебе розуміли носії мови, і дуже мало приділяється уваги граматиці, тобто правильності мовлення. Найголовнішою особливістю вивчення будьякої граматичної структури, відповідно до комунікативної методики, є три кроки: зрозуміти значення структури → визначити і вивчити форму структури → навчитися правильно вимовляти та інтонувати фразу.
У даній публікації пропонується алгоритм вивчення граматичної структури I wish.
Спершу напишіть на дошці 3-7 ситуацій, які б ви хотіли, щоб були дійсними у вашому сьогоднішньому житті. Наприклад: полетіти у космос, відсвяткувати Новий Рік у Парижі, зустрітися із голлівудською зіркою. Після цього запитайте у учнів: На вашу думку, я можу чи не можу виконати ці дії? Чи хочу я, щоб ці дії були реальними для мене?
Після цього ввімкніть пісню або відео, у яких звучить граматична структура I wish. Ви також можете зачитати ситуацію або текст, де є цей вираз. Але прослуховування має бути не заради прослуховування. Заздалегідь підготуйте завдання, де будуть пропущені слова у структурі, яка вивчається, нехай учні під час аудіювання вставляють їх у пропуски. Таким чином, мимоволі привертається увага учнів до граматичної форми.
Коли учні виконали завдання, а ви перевірили їхні відповіді, запишіть ці речення на дошці, позначаючи найголовніші слова у фразі. За допомогою ваших запитань учні з’ясують особливості будови граматичної структури. Питання можуть бути такими: З яких слів ми починаємо речення? Яке слово йде за підметом? У якій часовій формі стоїть дієслову у другій частині фрази? Наступним кроком буде відпрацювання вимови фрази.
Далі ми знову повертаємося до значення структури і запитуємо про речення з пісня чи відео: Чи ці події бажані чи реальні?
Після цього попросіть учнів допомогти скласти речення з вашими фактами, про які ви згадували на початку уроку.
Настав час відпрацювати граматичну структуру на практиці. Підготуйте кілька вправ на цю тему.
Насамкінець можна запропонувати скласти речення про ситуації, які б вони хотіли, щоб були реальними у їхньому життя.
Таким чином, використовуючи даний алгоритм, ви навчаєте граматиці за комунікативною методикою. Окрім того, цю послідовність ви можете адаптувати до будь-якої граматичної теми.