Стаття: «Використання особистісно-орієнтованих технологій навчання на уроках біології з метою стимулювання креативності учнів»

Про матеріал
Подана стаття присвячена актуальному питанню використання особистісно-орієнтованих технологій на уроках біології. Вона містить досить розширену тему, та частково відповідає зазначеним завданням. Містить загальну інформацію про дану технологію, історичне значення, сучасний розгляд даного питання та застосування на різних видах уроку. Запропонована у статті система роботи спрямована на розвиток особистості і має багатоплановий аспект його застосуваня в сучасні педагогічній практиці. Наведені методики (інсценізація, оживлення біологічних об’єктів, асоціативні кущі, створення ментальних карт, поділ на дослідницькі групи, написання проектних робіт та інші). Така форма роботи сприятиме розвиткові міжпредметних зв’язків, логічного, самостійного та творчого мислення, дають змогу кожному учневі самореалізуватися, допомагає залучити учнів до осмислення теми уроку, поринути в змістові глибини навчального матеріалу, самостійно розбиратися в піднятих проблемах. Для покращення вмісту статті необхідно посилатися на конкретний тип уроку та відповідність технологій застосування віковому періоду класу. Адже не всі перераховані методи будуть цікавими в сприйнятті для різних вікових груп дітей. А також в недостатній мірі обґрунтовані висновки та результати досліджень, що не дозволяє зробити загальний висновок про ефективність особистісно-орієнтованих технологій на уроках біології.
Перегляд файлу

ВІДГУК НА АВТОРСЬКИЙ ОРИГІНАЛ СТАТТІ

Виконала студенка групи БП-16-1

Мисюра Антоніна

1.Автори/організація: Топчій Галина Анатоліївна

(вчитель біології Дубовиківської СЗШ, ВКК, «старший вчитель») ; видання науково-методичного освітянського журналу «Нива знань», 2015р., №1

2.Назва – «Використання особистісно-орієнтованих технологій навчання на уроках біології з метою стимулювання креативності учнів»

 

Запитання

Відповідь

ТАК

НІ

11.

Чи відповідає зміст статті її заголовку?

 

+

 

22.

Чи є авторське дослідження новим вкладом у науку?

 

 

-

33.

Як Ви оцінюєте літературний рівень статті? (низький, належний)

Належний

 

44.

Чи правильно сформульована мета статті?

 

+

 

55.

Чи означена у статті постановка проблеми?

 

+

 

66.

Чи є аналіз останніх досліджень і публікацій?

 

+

 

 

77.

Чи виділено частини загальної проблеми, які не були вирішені раніше?

 

 

-

88.

Чи достатньо обґрунтовані отримані наукові результати дослідження?

 

 

 

-

 

99.

Чи є висновки з даного дослідження і чи коректні вони щодо змісту описаного?

 

+

 

110.

Чи вказано перспективи подальших досліджень у даному напрямку?

 

+

 

Обґрунтування зауважень та побажання:

      Подана стаття присвячена актуальному питанню використання особистісно-орієнтованих технологій на уроках біології. Вона містить досить розширену тему, та частково відповідає зазначеним завданням. Містить загальну інформацію про дану технологію, історичне значення, сучасний розгляд даного питання та застосування на різних видах уроку.

          Запропонована у статті система роботи спрямована на розвиток особистості і має багатоплановий аспект його застосуваня в сучасні педагогічній практиці. Наведені методики (інсценізація, оживлення біологічних об’єктів, асоціативні кущі, створення ментальних карт, поділ на дослідницькі групи, написання проектних робіт та інші). Така форма роботи сприятиме розвиткові міжпредметних зв’язків, логічного, самостійного та творчого мислення, дають змогу кожному учневі самореалізуватися,  допомагає залучити учнів до осмислення теми уроку, поринути в змістові глибини навчального матеріалу, самостійно розбиратися в піднятих проблемах.

        Для покращення вмісту статті необхідно посилатися на конкретний тип уроку та відповідність технологій застосування віковому періоду класу. Адже не всі перераховані методи будуть цікавими в сприйнятті для різних вікових груп дітей. А також в недостатній мірі обґрунтовані висновки  та результати досліджень, що не дозволяє зробити загальний висновок про ефективність особистісно-орієнтованих технологій на уроках біології.

Стаття: «Використання особистісно-орієнтованих технологій навчання на уроках біології з метою стимулювання креативності учнів»

Видання науково-методичного освітянського журналу «Нива знань»,№1, 2015р. – с. 23.

https://sites/google.com/site/presadoippo

 

 

docx
Додано
13 січня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку