STEAM - урок Природний заповідник "Михайлівська цілина"

Про матеріал
Матеріали уроку допоможуть дітям познайомитися з цікавим куточком природи - первозданним степом, заповідником "Михайлівська цілина", використовуючи мовознавчі, мистецькі, математичні навички.
Перегляд файлу

Тема уроку: Чому зникають рослини/тварини?

Природний заповідник «Михайлівська цілина»

Клас: 3 клас

Форма проведення: STEAM – урок  

S - Дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації. Знаходить інформацію про зникаючих рослин та тварин, використовуючи різноманітні джерела. Має уявлення про заповідники ( території або акваторії, на яких зберігається в природному стані весь її природний комплекс).

T  - Розповідає про свої загальні враження, почуття від прочитаного, почутого(що саме сподобалося / не сподобалося, що було цікаво / нецікаво, що нового дізнався / дізналась), підтверджує свої думки фактами з тексту.

Використовує цифрові пристрої у близькому для себе середовищі

        E - Працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм    санітарії. Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; здійснює розмічання ліній на папері і картоні.

З’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя.

        A – Використовує всю площину аркуша; використовує  основні, похідні, ахроматичні, теплі й холодні кольори; експериментує з кольорами, лініями, формами тощо.  Презентує результати власної творчості

M - Володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100, розв’язує прості задачі.

Тип уроку: урок практичного застосування знань, навичок і вмінь

Освітні галузі, які інтегруються: мовно-літературна( українська  та англійська мови), математична, природнича, , інформатична, технологічна, мистецька.

Обладнання: комп’ютер, мультимедійна дошка, кольорові олівці, кольоровий папір, клей, ножиці.

 

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності

  1. Вправа «Очікування»

-         Розгадайте ребус

 

 

-         Складіть слово- відгадку з «розсипаних» літер(українською)

-         In English?- nature reserve

-         Як ви розумієте це слово?

(Заповідник — це територія або акваторія, яка зберігається в природному стані без втручання людини. Заповідники — зразки недоторканої дикої природи — називають природними лабораторіями. Це місце, яке оберігається законом і в якому є занесені до Червоної Книги тварини та рослини.)

ІІ. Оголошення теми уроку

-         У  нашій Сумській області є місце, якого жодного разу не торкався плуг. Це луговий степ площею в 880 гектарів називається Природний заповідник «Михайлівська цілина» (1/5 частина нашого міста ( 44 кв.км : 5 = 9 кв.км). Про цей заповідник і піде мова на сьогоднішньому уроці з ЯДС в інтеграції з англ. мовою

-         -So, today we are going to talk about nature reserve “Mykhaylivska virgin land”

ІІІ. Робота над темою урокуу.

  1. Перегляд відео. https://www.youtube.com/watch?v=slbgB45fDi4

Подивіться відео. Дайте відповіді на запитання:

-         В якому районі Сумської області знаходиться? (Лебединському)

-         Скільки видів тварин зафіксовано? (1157)

-         Скільки видів рослин описано? (866)

-         Для чого був створений цей заповідник?

-         Якої товщини шар чорнозему? (до 3 м)

-         Назви яких рослин запам’яталися? (Рябчик, косарики тонкі, півники борові, брандушка різнокольорова)

-Among plants you can see Sumy cornflower, wedge-shape delphinium, astragalus, hyacinth pale, spring gorse, forest anemone)

-Let’s repeat these words after me.

-         Які тварини живуть в цьому заповіднику?(Дикий кабан, козуля, вовк, лисиця, сова, зяблик, джміль лезус, махаон, горностай, медянка, звичайна, тушканчик, тхір, сліпак)

-         Can you name these animals in English? (Wild boar, roe deer, wolf, fox, owl, finch,     lezus bumblebee, mahaon)

  1. Робота над віршем Д. Білоуса  «Михайлівська цілина»

Ковила золотиться

Промінцями осоння ранкового,

Наче пір'я жар-птиці

Із дитячого саду казкового

Над блакиттю волошок

Кущик спекою дихає зморено

Зеленіє горошок

Там, де плугом ніколи не орано

Степе любий та милий,

глянеш, повний душевного трепету,-

Та ж колись тут ходили

Тільки коні козацькі та стрепети!

Ти не міг, дивний степе,

Серця не розтривожити чулого,

Та ж зберіг ти під небом

Цілий світ золотого минулого!

Цілина, цілина,

Наших сивих віків дивина!

-         Прочитайте вірш, виділіть рядочки, які описують красу первозданного степу, які вас вразили. Прочитайте їх.

 

Сумська область: райцентри, міста, села, географія, історія ...

  1. Робота з картою

-         Прокладіть шлях від Шостка-Глухів-Путівль -Білопілля -Лебедин.

-         Знайдіть відстань за цим шляхом від Шостки до Лебедина, якщо Шостка-Глухів (40км), Глухів-Путивль(43 км),

-         Путивль – Білопілля (55 км), Білопілля-Лебедин (94 км)

-         Now tell numbers in English, please.

 

  1. Робота в групах.

Створення лепбуку «Михайлівська цілина»

-         Опрацьовування підготовлених матеріалів.

-         Презентація роботи.

 

ІІІ. Рефлексія

-         Розфарбувати метелика «Махаон»

-Look at the butterfly. What colour is it? (Yellow, black, red, purple…)

-Do you like this butterfly?

- Ok. Now colour this butterfly, please.

ІV. Домашнє завдання

-         Виготовити  поробку - оригамі «Лисичка» (за зразком)

https://www.youtube.com/watch?v=15JoDsBU6tU

 

IV. Додатки

 

 

Михайлівська цілина

Ковила золотиться

Промінцями осоння ранкового,

Наче пір'я жар-птиці

Із дитячого саду казкового

Над блакиттю волошок

Кущик спекою дихає зморено

Зеленіє горошок

Там, де плугом ніколи не орано

Степе любий та милий,

глянеш, повний душевного трепету,-

Та ж колись тут ходили

Тільки коні козацькі та стрепети!

Ти не міг, дивний степе,

Серця не розтривожити чулого,

Та ж зберіг ти під небом

Цілий світ золотого минулого!

Цілина, цілина,

Наших сивих віків дивина!

                                                 Д. Білоус

 

 

Михайлівська цілина

Ковила золотиться

Промінцями осоння ранкового,

Наче пір'я жар-птиці

Із дитячого саду казкового

Над блакиттю волошок

Кущик спекою дихає зморено

Зеленіє горошок

Там, де плугом ніколи не орано

Степе любий та милий,

глянеш, повний душевного трепету,-

Та ж колись тут ходили

Тільки коні козацькі та стрепети!

Ти не міг, дивний степе,

Серця не розтривожити чулого,

Та ж зберіг ти під небом

Цілий світ золотого минулого!

Цілина, цілина,

Наших сивих віків дивина!

                                                 Д. Білоус

 

Сумська область: райцентри, міста, села, географія, історія ...

-         Проклади шлях Шостка-Глухів-Путивль -Білопілля -Лебедин.

-         Знайди відстань за цим шляхом від Шостки до Лебедина, якщо Шостка-Глухів (40км), Глухів-Путивль (43 км),

Путивль – Білопілля (55 км), Білопілля-Лебедин (94 км)

 

 

 

 

Сумська область: райцентри, міста, села, географія, історія ...

-         Проклади шлях Шостка – Глухів- Путивль – Білопілля – Лебедин.

-         Знайди відстань за цим шляхом від Шостки до Лебедина, якщо Шостка-Глухів (40км), Глухів-Путивль (43 км),

Путивль – Білопілля (55 км), Білопілля-Лебедин (94 км)

docx
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку