Презентація з інформатики - "STEAM-освіта"

Про матеріал

Матеріал презентації розповідає про stem та шляхи його впровадження в сучасній школі.

Чому саме STEAM-освіта?

XXI століття і в США, і в Західній Європі почалось відбуватись об'єднання професіоналів і провідних діячів в галузі освіти, що сприяло розвитку і підвищенню досягнень у галузі природничих наук, технології, інженерії та математики. Проблема дефіциту інженерних кадрів і залучення талановитої молоді в галузь вивчення природничих дисциплін – це є актуальною проблемою для всіх країн. У найближчому майбутньому в світі й, природно, в Україні, буде різко не вистачати: IT-фахівців, програмістів, інженерів, індустріальних дизайнерів, фахівців високо технологічних виробництв та ін. Так, у віддаленому майбутньому з'являться професії, про які зараз навіть уявити важко, усі вони будуть пов'язані з технологією і високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками (фахівці біо- та нано-технологій). Тому фахівцям майбутнього необхідна ґрунтовна і всебічна підготовка, знання з різних освітніх галузей природничих наук, технології, інженерії, математики. З метою заохочення, зацікавлення, створення STEAM – бази та всебірчому розвитку здібних учнів у нашому закладі було створено STEAM- центр. Звісно, він дуже молодий, працює півтора місяця та нам є про що поговорити.

Що ж таке STEAM?

STEM – акронім Science, Technology, Engineering, Mathematics + Art. Це освіта, котра є нагальною потребою часу.

Підходить для учнів дошкільного, учнів 1-4 класів, 5-9 класів, 10-11 класів, а отже охоплює всю дошкільну та шкільну ланку.

Вона передбачає:

  • забезпечення розвитку базових потенційних компетенцій і особистісних якостей школярів, що сприяють формуванню творчих і технічних здібностей, продуктивного та критичного мислення дітей;
  • розвиток сенсорних, інтелектуальних здібностей, інтересів дітей,допитливості та пізнавальної мотивації;
  • формування сенсорної культури та культури пізнання, цінностей
    пізнання;
  • формування пізнавальних дій, становлення свідомості; розвиток уяви і творчої активності;
  • формування уявлень про себе, інших людей, про властивості й відносини об'єктів довкілля (форми, кольори, розміри, матеріали, звучання, ритми, темпи, кількості, числа, частини і ціле, простір і час, рух і спокій, причини і наслідки тощо), про час й простір, Всесвіт, про особливості природи, різноманіття країн і народів світу тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

STEAM-освітадовгоочікуваний крок компетентнісного підходу до навчання сучасного учня, з метою культивування здатної до самореалізації індивідуальностіЖиводьорова Ірина Олександрівна

Номер слайду 2

Світ швидшаєМи живемо в світі, який не розбитий на окремі дисципліни (предмети), цей світ включає в себе прояви кількох областей досліджень (наук) фактично акумульованих через обставини повсякденного життя.

Номер слайду 3

Ключові компетентності НУШ: Спілкування державною мовою. Спілкування іноземними мовами. Математична грамотність. Компетентності в природничих науках і технологіях. Інформаційно-цифрова компетентність. Уміння навчатися впродовж життя. Соціальні і громадянські компетентностіПідприємливість. Загальнокультурна грамотність. Екологічна грамотність і здорове життя.

Номер слайду 4

Чому саме STEAM-освіта?

Номер слайду 5

Професії майбутньогоІТ-медик; біоетик; генетичний консультант; архітектор енергонульових будинків ; ігропрактик; будівельник розумних будинків; космогеолог; інженер роботизований систем; проектувальник дитячих та медичних роботів; цифровий лінгвіст; оцінювач віртуальної власності…

Номер слайду 6

Що ж таке STEAM?

Номер слайду 7

Номер слайду 8

STEAMзабезпечення розвитку базових потенційних компетенцій і особистісних якостей школярів, що сприяють формуванню творчих і технічних здібностей, продуктивного та критичного мислення дітей;формування пізнавальних дій, становлення свідомості; розвиток уяви і творчої активності;розвиток сенсорних, інтелектуальних здібностей, інтересів дітей,допитливості та пізнавальної мотивації;формування сенсорної культури та культури пізнання, цінностейпізнання;формування уявлень про себе, інших людей, про властивості й відносини об’єктів довкілля, про час й простір, Всесвіт, про особливості природи, різноманіття країн і народів світу, тощо….

Номер слайду 9

STЕ A M Прир. науки. ТехнологіїІнжиніринг. Мистецтво. Математика (логіка)астрономія, фізика, хімія, біологія, науки про Землю, медицина..формування уявлення про предметно-перетворювальну діяльність; проектування, наочне моделювання, конструюванняпросторові мистецтва, часові мистецтва, просторово-часові математика, геометричні уявлення, орієнтування в просторі й часі, логіка Програма зі STEAM-освіти охоплює такі напрями

Номер слайду 10

Дослідження проблеми. Вихідний продукт, проект. Командна робота

Номер слайду 11

Як використовую STEAM – освіту я: Форма. ПРИЙОММЕТОД

Номер слайду 12

STEAM - ПРИЙОМ

Номер слайду 13

При вивченні на уроках математики Теми: «Геометричні фігури»Викладачі математики для майбутніх кравчинь дають таке завдання: знайдіть відповідність частин жіночого костюма геометричним фігурам. Продовженням цієї задачі є наступне завдання: скільки тканини завширшки в 1 метр необхідно придбати для оздоблення цього костюма, якщо … (і далі зазначаються розміри деталей оздоблення)? І останнім питанням подібних задач є з’ясування вартості такого костюма для покупця.

Номер слайду 14

«Коло. Радіус кола»

Номер слайду 15

На уроц фізики Теми: «Поверхневий натяг води»

Номер слайду 16

«Світло»

Номер слайду 17

STEAM - МЕТОДврятувати Землю від астероїдапотрапити на Марс допомогти водолазамзнайти скарб

Номер слайду 18

«Космічна подорож». До уроку учні готують повідомлення. На уроці складається «Дошка інформації», учні роблять припущення: «Як звучить космос, яким кольором Всесвіт»Вихідний продукт: малюнок всесвіту на паперіУрок 1. «Космос, теорії виникнення, космічні швидкості».

Номер слайду 19

До уроку учні готують інформацію. На уроці створюють модели комет або малюнки, переглядають відеофільм, створюють власну опорну схему з теми «Зірки»Вихідний продукт: Модель комети, опорна схема «Зірки»Урок 2«Відомі складові космічного простору. Зірки-привиди» «Космічна подорож».

Номер слайду 20

Урок 3, 4 «Сонячна система» «Космічна подорож». На уроці створюється «Дошка інформації», малюються планети, як їх уявляють учні, переглядається відеофільм про Сонячну систему, працюють з доповненою реальність. До уроку кожен учень готує інформацію про свою планету, Сонце або супутники планет

Номер слайду 21

Створюють об’ємні моделі планет з повітряніх кульок, фарб та паперу, вдома за допомогою комп’ютерної графіки малюють планети. Проходять тестування в месенджері фейсбуку з ботом- космонавтом.

Номер слайду 22

Урок 5 «Дослідження космосу»«Космічна подорож». На уроці учні створюють 2 Д моделі космічних апаратів та розповідають про їх можливості та особливостіДо уроку учні готують інформацію про відомих дослідників та системи досліджень. Малюнки та 2 Д моделі з описом можливостей

Номер слайду 23

НАСТУПНИЙ УРОКУрок 6 «Космічна мрія»на уроці за допомогою роботів конструюється 2 прототипи ракет з датчиками та моторами. До уроку учі завершують створення власних космічних ракет. Модель ракети

Номер слайду 24

STEAM - ФОРМА

Номер слайду 25

Міжнародна програма для дітей 9-16 років

Номер слайду 26

Основні ЦінностіГра роботів. Проект. Проект і Гра роботів – це те, що роблять діти. Основні Цінності – те, яким чином вони це роблять

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Сьогодні це LEGO-роботи…

Номер слайду 29

Завтра вони врятують життя…

Номер слайду 30

А післязавтра полетять на Марс

Номер слайду 31

Гарного дня!Живодьорова Ірина Олександрівна

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Тимчина Ніна
    Цікаво. Досить оригінальний підхід! Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Новомлинська Дар'я Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кульчиковська Наталія Степанівна
    Яскраво! Оригінально! Зрозуміло! Вмотивовано! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Довгопола Олена Валентинівна
    Добрий день! На жаль, не мала можливості взяти участь у вебінарі, але тема мене надзвичайно цікавить. Матеріал,який я із задоволенням переглянула, спонукає до дій щодо пошуку нових форм залучення дітей до проектної діяльності з інтеграцією різних галузів знань. Все, що хотіла донести Ірина Олександрівна, їй вдалося, бо презентація вдало систематизує весь матеріал.Дякую. Бажаю успіхів.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
8 січня 2019
Переглядів
11244
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку