Синхронізація навчальних програм для створення STEAM-проекту
(алгоритм)
Завдання: обговорити розвиток науково – технічного прогресу Донецького краю з XIX по XXI століття, дослідити його вплив на людину в реальному житті та у повісті «Молох» О. І.Купріна , сприяти популяризації аргументів на користь розуму, науки та прогресу, які можуть бути розглянуті в рамках проєкту.
Проєкт «Фармація Донбасу — наперекір долі»
Мета проекту: Знайти аргументи на користь розуму, науки та прогресу для розвитку, оздоровлення та збагачення Донецького краю
Завдання: дослідити історіографічний аналіз висвітлення розвитку промисловості, науково – технічного прогресу Донецького краю, його вплив на «маленьку людину» у творах російського письменника О. І. Купріна, сприяти розвитку сталого психічного та фізичного здоров’я підростаючого покоління.
Скласти інформаційний буклет популяризації аргументів на користь розуму, науки та прогресу
Тип проекту (потрібне підкреслити): Мініпроект Короткостроковий Довгостроковий
Предмет |
Тема уроку |
Завдання в проекті |
Результат з предмету (продукт в проекті) |
Історія 9 клас |
Розділ «Українські землі у складі Російської імперії в ІІ половині ХІХ ст..» Тема уроку: Модернізація промисловості (розгортання фабрично – заводської промисловості)
|
Визначити причиново – наслідковий зв'язок між розгортанням індустріальної революції, розвитком міст та змінами в соціальній структурі населення, зародженням робітничого і соціал – демократичного рухів. Дослідження важких та небезпечних умов праці робітників та визначення низького соціального рівня пролетаріату (групи, представники якої існують за рахунок продажу власної робочої сили) |
Комп’ютерна презентація |
Географія, екологія 9 клас
|
Промисловість Донецького краю |
|
Комп’ютерна презентація |
Зарубіжна література 9 клас |
Позакласне читання. Ключові образи повісті «Молох» О. І. Купріна. О. І. Купрін та Україна.
|
Дати поняття «маленька людина». Навчити аналізувати образ головних героїв повісті «Молох», націлити на використання художніх деталей. |
Комп’ютерна презентація |
Математика та інформатика. 9 клас |
Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка. |
Проаналізувати дані вмісту токсичних речовин у грунті Донецької області, порівняти ці дані з гранично припустимою концентрацією вмісту цих речовин у грунті, виявити, вміст яких речовин і у скільки разів перевищує ГПК. Скласти статистичну таблицю та порівняльну діаграму.
|
Інформаційний буклет «Аналіз впливу промислових підприємтсв на забруднення грунтів Донецької області.»
|
Фінальний продукт проекту: ___ Інформаційний буклет ___________________________________________