STEAM-урок лабораторного дослідження. Чарівні перетворення

Про матеріал
STEAM-урок лабораторного дослідження, що реалізовувався в межах шкільного проекту #steam parostok “Ідеї, винаходи, відкриття” проведено в змішаному форматі з учнями, що працюють дистанційно і з тими, хто очно навчається в укритті школи. Діти, що навчаються дистанційно матеріали для уроку готтують самостійно з допомогою батьків. Для очної форми навчання готує матеріали вчитель. Проведено три різноманітних досліди, які охоплюють елементарні знання з фізики та хімії, що цікаві дітям з погляду практичного застосування і вчать критичному мисленню.
Перегляд файлу

 STEAM-урок лабораторного дослідження, що реалізовувався в межах шкільного проекту #steam parostok “Ідеї, винаходи, відкриття”

 

Тема. Чарівні перетворення

Форма проведення: змішана.

Міжпредметна інтеграція: я досліджую світ, українська мова.

Очікувані результати

  •           Вчиться послідовним діям під час дослідницької діяльності;
  •           вміє планувати свою діяльність, уважно читає інструкцію, послідовно виконує дії;

- представляє результати досліджень;

- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;

- підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;

- поповнює власний словниковий запас;

- обговорює зміст і форму простого медіа матеріалу, виявляє очевидні ідеї у ньому;

- надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку;

-  пояснює на основі власного досвіду, чому якась інформація зацікавила.

Обладнання і матеріали

Персональні ПК/смартфони, повітряні кульки, папір, пензлі, лабораторні банки з молоком, оцтом та лимонним соком, кукурудзяні палички, парфуми, банки 0,5 л, інструкції до виконання дослідів для груп(очне навчання).

Медіа ресурси

з/п

Назва ресурсу

Посилання

1

Цікаві досліди та експерименти для учнів початкових класів. Тішкіна І.П.

http://surl.li/fnnvyn

2

Я досліджую світ. STEAM-урок. Чарівні перетворення

http://surl.li/mwpoaw

3

Таємний лист - Шалений Професор. Фізика для дітей. Відео

http://surl.li/mgkreg

4

Досліди з повітряною кулькою

http://surl.li/duybrf

5

Відеозвіт про урок

http://surl.li/ngmbhs

 

Орієнтовні матеріали до уроку

 

Дистанційна форма проведення

Очна форма проведення

Працюємо за першим слайдом презентації.

  1. Повідомлення теми уроку.
  2. Пояснення абревіатури STEAM.
  3. Оголошення дати.
  4. Розповідь про погоду за планом на екрані.

Організація роботи

  1. Повідомлення теми уроку.
  2. Пояснення абревіатури STEAM.
  3. Оголошення дати.
  4. Розповідь про погоду за планом.
  5. Емоційне налаштування.

 

Працюємо за  другим слайдом презентації:

  1. Повідомлення плану проведення дослідів.
  2. Проблемне запитання.
  3. Читання інструкції до виконання.
  4. Проведення досліду.
  5. Презентація власної роботи (2-3 учні).
  6. Висновок.
  7. Перегляд відео “Досліди з повітряною кулькою”.

Основний етап уроку

Повідомлення плану проведення дослідів.

Дослідження 1

  1. Проблемне запитання.
  2. Читання інструкції до виконання.
  3. Проведення досліду.
  4. Презентація власної роботи (2-3 учні).
  5. Висновок.
  6. Перегляд відео “Досліди з повітряною кулькою”.

Дослідження 2

  1. Проблемне запитання.
  2. Читання інструкції до виконання.
  3. Проведення досліду.
  4. Презентація власної роботи (2-3 учні).
  5. Висновок.

Дослідження 3

  1. Перегляд відео “Таємний лист - Шалений Професор. Фізика для дітей”
  2. Проблемне запитання.
  3. Читання інструкції до виконання.
  4. Проведення досліду.
  5. Презентація власної роботи (2-3 учні).
  6. Висновок.

 

Працюємо за  третім слайдом презентації:

  1. Проблемне запитання.
  2. Читання інструкції до виконання.
  3. Проведення досліду.
  4. Презентація власної роботи (2-3 учні).
  5.                     Висновок.

Працюємо за  четвертим слайдом презентації:

  1. Перегляд відео “Таємний лист - Шалений Професор. Фізика для дітей”
  2. Проблемне запитання.
  3. Читання інструкції до виконання.
  4.                     Проведення досліду.
  5.                     Презентація власної роботи (2-3 учні).
  6.                     Висновок.

Рефлексія

Що нового дізналися?

Які слова запам’ятали?

Як використати ці знання?

 

Рефлексія

Що нового дізналися?

Які слова запам’ятали?

Як використати ці знання?

Підсумок уроку

Підсумок уроку

 

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку