STEAM-урок лабораторного дослідження, що реалізовувався в межах шкільного проекту #steam parostok “Ідеї, винаходи, відкриття”
Тема. Чарівні перетворення
Форма проведення: змішана.
Міжпредметна інтеграція: я досліджую світ, українська мова.
Очікувані результати
- представляє результати досліджень;
- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;
- підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;
- поповнює власний словниковий запас;
- обговорює зміст і форму простого медіа матеріалу, виявляє очевидні ідеї у ньому;
- надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку;
- пояснює на основі власного досвіду, чому якась інформація зацікавила.
Обладнання і матеріали
Персональні ПК/смартфони, повітряні кульки, папір, пензлі, лабораторні банки з молоком, оцтом та лимонним соком, кукурудзяні палички, парфуми, банки 0,5 л, інструкції до виконання дослідів для груп(очне навчання).
Медіа ресурси
Орієнтовні матеріали до уроку
Дистанційна форма проведення |
Очна форма проведення |
Працюємо за першим слайдом презентації.
|
Організація роботи
|
Працюємо за другим слайдом презентації:
|
Основний етап уроку Повідомлення плану проведення дослідів. Дослідження 1
Дослідження 2
Дослідження 3
|
Працюємо за третім слайдом презентації:
|
|
Працюємо за четвертим слайдом презентації:
|
|
Рефлексія Що нового дізналися? Які слова запам’ятали? Як використати ці знання?
|
Рефлексія Що нового дізналися? Які слова запам’ятали? Як використати ці знання? |
Підсумок уроку |
Підсумок уроку |