Урок "Природа степів світу"

Про матеріал
Даний матеріал допоможе систематизувати та закріпити знання учнів з даної теми.
Перегляд файлу

Тема: Природа степів світу.

 

Мета: формувати уявлення учнів про типи степів, рослинний і тваринний світ, грунти; розпізнавати степи на карті; формувати потребу у пізнанні нових знань і вмінь; застосовувати ці вміння на практиці;

  розвивати пізнавальні інтереси: уяву, пам'ять, мислення, спостережливість, зв’язне мовлення; формувати навичку раціонального читання;

  виховувати пізнавальний інтерес до природи та дбайливе ставлення; збагачувати словниковий запас.

 

Обладнання: телевізор, комп’ютер, ІКТ, карта природних зон України та природних зон світу, таблиця, підручники.

Тип уроку: комбінований.

 

І. Організаційний момент.

     Емоційне налаштування.

  •          Закрийте очі. Послухайте вірш. Скажіть,що уявили?

 

Буває, часом сліпну від краси.

Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,–

оці степи, це небо, ці ліси,

усе так гарно, чисто, незрадливо,

усе як є – дорога, явори,

усе моє, все зветься – Україна.

Така краса, висока і нетлінна,

що хоч спинись і з Богом говори.

                                       Ліна Костенко

  •          Де розташована степова зона в Україні?
  •          Яку частину займає?
  •          Які рослини панують у цій зоні?
  •          Де охороняють найбільшу ділянку справжнього степу?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
  •          Прочитайте тему уроку. Поставте особистісні завдання на урок.
  •          Бажаю вам успіхів у досягненні знань.
  •          Прочитайте лист Центаврика.
  •          Про що сьогодні ще поговоримо?
  •          Перегляньте уривок мультфільму «Спірит: душа прерій»
  •          Уздовж яких гір простяглися північноамериканські прерії?
  •          Що зумовило велику кількість копитних тварин у преріях?

-   Назва якої рослини нагадує про одну з тварин прерій?

  2. Актуалізація опорних знань.

  •          Пригадайте та позначте на  світлині рослини, характерні для справжнього степу.
  •          Розгляньте зображення різних степів України та пронумеруй їх за розташуванням із півночі на  південь.
  •          Покажіть на карті.
  •          Розумники завжди тренують свою пам'ять. Переходимо до вправи «Фотоапарат».

ІІІ. Фізкультхвилинка

 

 IV. Ознайомлення з новим матеріалом

  •          Адаптер підготував для нас цікаву інформацію.
  •          Підготуємось до читання за допомогою вправи «Повітряні кульки»
  1. Тлумачний словничок
  2. Вправа «Повітряні кульки»
  3. Слухання довідки Адаптера.
  4. Повторне читання, підкреслення головного.
  5. Переказ тексту собі.
  6. Переказ тексту в парах.
  7. Конкурс «Питайлик».

  V . Вправа для покращення зору.

  VІ. Релакс

  VІІ. Осмислення матеріалу

1. Вправи «Фотоапарат».

2. Робота в парах (завдання 10)

3. Робота в парах (завдання 11)

4. Колективна робота (завдання 12)

5. Індивідуальна робота (завдання 13)

  VIІІ. Закріплення отриманих знань.

  1. Вправа «Зоряні перегони»

(всі самостійно, одна дитина біля дошки)

Самоперевірка.

   ІХ. Рефлексія

  •             З якою інформацією ви поділитесь з друзями, батьками?
  •        Сподіваюсь цей урок  був для вас корисним. Бажаю вам бути справжнім другом природі, берегти її, охороняти, дбати про неї. Адже кожен з нас є її частинкою.

Пісня про добро.

         Домашнє завдання

          С.24

 

docx
Додано
30 жовтня
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку