Тема: Природа степів світу.
Мета: формувати уявлення учнів про типи степів, рослинний і тваринний світ, грунти; розпізнавати степи на карті; формувати потребу у пізнанні нових знань і вмінь; застосовувати ці вміння на практиці;
розвивати пізнавальні інтереси: уяву, пам'ять, мислення, спостережливість, зв’язне мовлення; формувати навичку раціонального читання;
виховувати пізнавальний інтерес до природи та дбайливе ставлення; збагачувати словниковий запас.
Обладнання: телевізор, комп’ютер, ІКТ, карта природних зон України та природних зон світу, таблиця, підручники.
Тип уроку: комбінований.
І. Організаційний момент.
Емоційне налаштування.
Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,–
оці степи, це небо, ці ліси,
усе так гарно, чисто, незрадливо,
усе як є – дорога, явори,
усе моє, все зветься – Україна.
Така краса, висока і нетлінна,
що хоч спинись і з Богом говори.
Ліна Костенко
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- Назва якої рослини нагадує про одну з тварин прерій?
2. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Фізкультхвилинка
IV. Ознайомлення з новим матеріалом
V . Вправа для покращення зору.
VІ. Релакс
VІІ. Осмислення матеріалу
1. Вправи «Фотоапарат».
2. Робота в парах (завдання 10)
3. Робота в парах (завдання 11)
4. Колективна робота (завдання 12)
5. Індивідуальна робота (завдання 13)
VIІІ. Закріплення отриманих знань.
(всі самостійно, одна дитина біля дошки)
Самоперевірка.
ІХ. Рефлексія
Пісня про добро.
Домашнє завдання
С.24