У сучасному суспільстві здоровий спосіб життя не мислимий без раціонального різноманітного харчування. Навесні, яку прийнято називати часом дитячого авітамінозу, слід вживати натуральні вітаміни. У зв'язку з цим виникла ідея побудувати тепличку де будуть вирощуватися кріп, огірки, цибуля, петрушка, салат для шкільної їдальні.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ ПРОЕКТУ
Творча група вчителів Родинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №36 Покровської міської ради Донецької області
|
Шидловська Валентина Дмитрівна |
учитель математики |
|
«Учитель - методист» |
|
Пилипенко Яна Олександрівна учитель біології стаж педагогічної діяльності 19 років
|
|
|
Базунова Яна Віталіївна |
учитель трудового навчання, географії, основ здоров’я |
|
стаж педагогічної діяльності 10 років |
|
|
Холодова Світлана Олександрівна |
учитель інформатики |
|
стаж педагогічної діяльності 5 років |
|
|
Духаніна Ганна Сергіївна учитель мистецтва |
стаж педагогічної діяльності 9 років |
ТЕМА ПРОЕКТУ «Моє здоров’я в моїх руках»
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ
У сучасному суспільстві здоровий спосіб життя не мислимий без раціонального різноманітного харчування. Навесні, яку прийнято називати часом дитячого авітамінозу, слід вживати натуральні вітаміни. У зв’язку з цим виникла ідея побудувати тепличку де будуть вирощуватися кріп, огірки, цибуля, петрушка, салат для шкільної їдальні.
МЕТА ПРОЕКТУ:
ЗАДАЧІ ПРОЕКТУ:
ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
І ЕТАП. ПІДГОТОВЧИЙ
Довго думали, гадали
І предмети об’єднали.
Синхронізація програм
Предмет |
Тема |
Завдання на уроці |
Очікуваний результат (продукт в проекті) |
Біологія |
Проростання насіння |
- встановити залежність життєдіяльності насіння від умов середовища; - провести спостереження за проростанням насіння; - встановити, яке насіння можна висаджувати у теплицю. |
- пророщені рослини (огірки, петрушка, кріп, цибуля, салат); - рекомендації щодо вирощування та поради догляду за рослинами (буклет). |
Трудове навчання |
Технологія вирощування рослин |
- висаджування прощених рослин (огірки, томати, перець, цибуля, салат); - створення умов для їх росту |
-висаджені в тепличці рослини |
Технологія виготовлення виробу із деревини |
- створення проекту теплиці - виготовлення теплиці; - встановлення теплиці |
міні-тепличка |
|
Основи здоров’я |
Фізична складова здоров’я |
-особливості харчування підлітків для поліпшення здоров’я та фізичного розвитку; - конкурс рецептів на кращій весняний салат |
збірка весняних салатів |
Інформатика |
Мультимедіа |
Копіювання об’єктів мультимедіа з цифрових камер і мобільних пристроїв на комп’ютер |
фото-звіт реалізації проекту у вигляді презентації |
Математика |
Дії з раціональними числами |
- обчислення площі поверхні плівки для покриття теплички; - обчислення площі тротуарної плитки; -складання кошторису проекту |
-кількість плівки для покриття теплички; -кількість тротуарної плитки; -кошторис проекту |
Географія |
Біосфера та ґрунти |
- типи ґрунту |
грядка під тепличку |
Мистецтво |
Сюжетно-тематичний натюрморт «Вітамінна скарбниця» |
- ескіз натюрморту, колірне вирішення, альбомний аркуш. - виконання натюрморту на форматі А3
|
виставка натюрмортів |
ІІ ЕТАП. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я:
- вивчали особливості харчування підлітків для поліпшення здоров’я та фізичного розвитку;
- провили конкурс рецептів на кращий весняний салат;
- створили збірку рецептів весняних салатів «Твоє здоров’я в твоїх руках»
ДОДАТОК Рецепти весняних салатів.docx
БІОЛОГІЯ:
- вивчення залежності життєдіяльності насіння від умов середовища;
- пророщення насіння та спостереження за його проростанням;
- встановили, яке насіння можна висаджувати у теплицю;
- написали рекомендації щодо вирощування та поради догляду за рослинами
ДОДАТОК Рекомендації щодо вирощування та поради догляду за рослинами..pub
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Малювання натюрмортів «Вітамінна скарбниця» (на форматі А3). Кращими роботами прикрасили шкільну їдальню
ГЕОГРАФІЯ:
- вивчали типи ґрунту нашої місцевості;
- копали грядку під тепличку.
МАТЕМАТИКА:
Матеріал |
Кіль кість |
Ціна |
Сума |
Плівка поліетиленова |
3,56 м2 |
0,65грн |
2,31грн. |
Брус 4 х 4 2 х 5 |
1шт. |
30грн. |
30грн. |
3шт. |
18грн. |
54грн. |
|
Завіса |
6шт. |
3грн. |
18грн. |
Наждачний папір |
2шт. |
5грн. |
10грн. |
Ручка дверна |
1шт. |
20грн. |
20грн. |
Саморіз |
20шт. |
0,1грн |
2грн. |
Цвях |
20шт. |
0,4грн. |
8грн. |
Плитка тротуарна 0,4х0,4 |
0,48м2 |
140грн. |
67,2грн. |
Всього |
211,51грн. |
- обчислювали площу поверхні плівки для покриття теплички та площу тротуарної плитки;
- складали кошторис проекту
ГЕОГРАФІЯ:
- вивчали типи ґрунту нашої місцевості;
- копали грядку під тепличку.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ:
- виробили тепличку, встановили її на пришкільній ділянці;
- висадили пророщені рослини та насіння, створили умову для їх росту
ІНФОРМАТИКА
Підготували звіт про хід реалізації проекту.
ДОДОТОК СТЕМ-проект Моє здоров'я в моїх руках.pptx
ІІІ ЕТАП. ПІДСУМКОВИЙ
Учні 6 класу, учасники STEM-проекту "Моє здоров'я в моїх руках" пересаджували огірки з теплиці у відкритий грунт та пригощали дітей в шкільній їдальні зеленою цибулею та петрушкою, що виростили у тепличці.
Оце РЕЗУЛЬТАТ проекту!!!