STEM - проєкт "Pecha Kucha Car Auction"

Про матеріал
План-конспект он-лайн реалізації STEM - проєкту за темою "Транспорт". Основна мета уроку полягає у ознайомленні дітей з сучасною формою роботи - методикою Pecha Kucha; збагаченні словникового запасу лексикою, що пов'язана з однією з найпоширеніших побутових тем – купівлею автомобілю; тренуванні розуміння медіа тексту; активному розвитку комунікативних навичок. Особливістю уроку є активне поєднання навчальної, пошукової, творчо - аналітичної і комунікативно спрямованої діяльності з розвитком цифрової грамотності учнів. Захід розрахований на 2 академічні години.
Перегляд файлу

STEM проєкт - онлайн  урок "Pecha Kucha Car Auction"

C:\Users\User\Desktop\ferrari-laferrari.jpgВчитель: Биданцева Марина Григорівна

Клас: 10

Тема: Transport / Транспорт

Мета:

Формування ключових компетентностей:

  • Здатність спілкуватися іноземними мовами (розвиток здатності до комунікації в усній та письмовій формі на основі знання функцій мови, ресурсів (лексики, граматики) і норм мови, особливостей основних стилів і жанрів мовлення, типів мовної взаємодії; здобувати і опрацьовувати інформацію з різних (друкованих та цифрових, зокрема аудіовізуальних) джерел, критично осмислювати її, використовувати в усній та письмовій комунікації для обстоювання власних поглядів, переконань, суспільних і національних цінностей).
  • Компетентності у галузі природничих наук і технологій (формування наукового світогляду, розуміння змін, зумовлених людською діяльністю, відповідальність за наслідки такої діяльності).
  • Інноваційність (розвиток в учнів здатності реагувати на зміни та долати труднощі, відкривати нові ідеї).
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність (розвиток критичного і відповідального використання цифрових технологій, здатності безпечно застосовувати інформаційно-комунікаційні засоби).
  • Громадянські та соціальні компетентності (розвиток спроможності діяти як відповідальний громадянин, спираючись на розуміння загальнолюдських і суспільних цінностей цінностей, соціальних, правових, економічних і політичних принципів, співіснування людей та спільнот у глобальному світі; виявлення поваги до інших, толерантності, уміння конструктивно співпрацювати, долати стрес і діяти у конфліктних ситуаціях, дбайливе ставлення до соціального здоров’я; спроможність діяти в умовах невизначеності та багатозадачності).
  • Підприємливість і фінанасова грамотність (розвиток ініціативності, спроможності реалізовувати можливості та реалізовувати ідеї, створювати цінності для інших у будь-якій сфері життєдіяльності, здатність до активної участі в житті суспільства, уміння розв’язувати проблеми, готовність брати відповідальність за прийняті рішення; здатність працювати в команді для планування і реалізації проектів, які мають суспільну цінність).

Формування предметних компетентностей:

  • закріпити знання лексики за темою "Транспорт";
  • розширити словниковий запас у сфері автотранспорту;
  • активізувати новий лексичний багаж за темою, творчо застосовуючи їх у новій, незвичній ситуації;
  • розвивати комунікативні навички усного спілкування за темою.

Наскрізні вміння:

  1. читати з розумінням;
  2. висловлювати власну думку в усній і письмовій формі;
  3. критично і системно мислити;
  4. логічно обґрунтовувати позицію;
  5. діяти творчо;
  6. виявляти ініціативу;
  7. приймати рішення;
  8. розв’ язувати проблеми;
  9. співпрацювати з іншими.

Очікувані результати:

Учні:

  • розуміють і активно використовують лексику за темою уроку;
  • розуміють та аналізують контент відео з англомовних медіа джерел;
  • вміють аналізувати інформацію з англомовних інтернет – сайтів авто аукціонів;
  • можуть вести дискусію, висловлювати власну точку зору англійською мовою за темою. 

Обладнання та матеріали: особисті електронні пристрої з виходом в Інтернет.

Тип уроку: комбінований урок

Основні методи навчання: проблемне навчання, репродуктивні; частково-пошукові; пояснювально – ілюстративні; наочні – демонстрація, робота з електронними пристроями з виходом в Інтернет; практичні та творчо-аналітичні методи.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання.

T: Hello, children! Nice to see you! Ps: Nice to see you too.

Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we’ll continue our talk about transport, we’ll talk about automobiles in particular and we'll get acquainted with a new kind of work – Pecha Kucha. Let’s start our lesson.

Уведення в іншомовну атмосферу. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

Вправа "Складання "Mindmap":  8 хв.

Вчитель дає дітям завдання на дошці Jamboard скласти ментальну карту до поняття "Cars". Вчитель посередині друкує великими літерами слово "Cars" і пропонує дописати окремо іменники, прикметники, дієслова. Діти по черзі друкують відомі слова, додають малюнки, малюють. В результаті має вийти розгалужена ментальна карта з малюнками і дописами. 

 

 ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1.     Ознайомлення з формулою та особливостями методики Pecha Kucha, перегляд відео, обговорення – 20 хв.

1.1 T: Dear children, look at our mindmap. We have presented a very complicated notion in a very interesting and meaningful form. Today we'll get acquainted with one more modern form of presenting the information – it's Pecha Kucha method.

PechaKucha (Japanese for “chit chat”) is the world’s fastest-growing storytelling method used by millions of people around the world. It was designed by two Austrian architects who were in Japan. They had a task to present their projects in a very short time. So they decided to create very short concise and vivid presentations.

They called them Pecha Kucha. Their formula was: 20 slides and 20 seconds for the explanation of each slide. Thus the whole presentation took no more than 6 min.40 sec.

1.2  T: Now that you already know the main formula of Pecha Kucha presentations, let's watch a video. Your task is to conclude the key points and requirements for them. By the way, please, note, this video about Pecha Kucha is made in the form of Kecha Kucha.

https://www.youtube.com/watch?v=L31SwpN1dAc – "Pecha Kucha on presenting the Pecha Kucha".

T: Let's express your ideas in the form of the "Tree of assumptions". On the Jamboard you can see a tree, please write your ideas on its branches.

 

C:\Users\User\Desktop\1030_LL_trees-1028x579.png

 

 

 

 

 

 

 

1.3 T:Now let's think where we can use this kind of work and what for. Feel free to express your ideas.

2. Ознайомлення з поняттям "Car Auction". Перегляд відео, визначення – 10 хв.

T: Watch the video and try to guess the type of the event.

https://www.youtube.com/watch?v=byASOKPYYC4 – How a car auction works.

T: You are quite right it is a car auction.

Auto auctions are a method of selling vehicles based on an auction system. Auto auctions can be found in most countries and are usually exclusive to licensed automobile dealers. In our everyday life ordinary people can participate in car auctions and buy a car for a very low price. These car auctions usually take place on-line.

  1.     Презентація навігації українського сайту он-лайн авто аукціону, надання відповідного словника – 5 хв.

T: Now we'll see how on-line car auctions work in Ukraine. We'll work with the site https://www.adesa.eu/en/home.

Before we get acquainted with the navigation of it let's consider the following necessary words:

On-line car auction

Vocabulary

1.specification  1) специфікація; деталізація
  2) деталь, подробиця (контракту тощо)
2.mileage - відстань у милях
3.gearbox -  коробка швидкостей; коробка передач

4.power - сила; потужність, енергія;

5. engine – двигун

6. VIN – vehicle identification number – ідентифікаційний номер транспортного засобу

7. tire – шина

8. tread depth  глибина малюнка протектору

9. fiscal regime – податковий режим

10. VAT – value added tax – податок на додану вартість (ПДВ

11. certificate of conformity – сертифікат відповідності

12. a pick-up location – місце отримання

13.parking aid – парктронік (система допомоги під час паркування)

14.armrests – підлокітники

15.sunroof – люк на даху

16.electric glass tilt – електронне відкривання скла

17. alloy wheels – легкосплавні диски

18.unspecified – невизначений

19. daytime running lights – ходові вогні, що використовуються вдень

20. damage – руйнування

21. hood/bonnet – капот

22.scratch – подряпина

23. trunk/boot – багажник

24. dent – вм’ятина

25. estimated price – орієнтовна сума

26.dealership prices – роздрібні ціни

 

T: Now let's try and see what information we can find on this site.

  1.     Постановка задачі і виконання – 15 хв.

4.1 Now we'll try to use all the information we knew today and we'll play. We'll work in mini teams. The groups will be formed automatically. We'll have a car auction and you will sell and buy cars.

Your task is the following: choose any car on the site that we have looked through and present all the information in the form of Pecha Kucha presentations. For this task you will have only 10 minutes. After that we'll present your cars and make the biddings. Let's start.

  1.     Перевірка виконання завдання. Захист Печа Куча презентацій, проведення аукціону – 25 хв.

ІІІ. РЕФЛЕКСІЯ – 5 хв.

T: - What new things have you found today?

  •         What was interesting on the lesson?
  •         Where can we apply this information?
  •         How can you assess your participation on the lesson?

Hometask: choose any car on the site and make a concise leaflet about it.

Використані джерела:

  1.      https://www.youtube.com/watch?v=L31SwpN1dAc – "Pecha Kucha on presenting the Pecha Kucha"
  2.      https://www.youtube.com/watch?v=byASOKPYYC4 – How a car auction works
  3.      https://www.adesa.eu/en/home - Adesa. We sell the best cars on the web
  4.      https://www.my-cardictionary.com/driver-assistance-systems/parking-aid.html

C:\Users\User\Desktop\98_-_fastest_accelerating_road_cars_-_ferrari_f8_tributo.jpg

 

 

 

 

docx
Додано
9 травня 2022
Переглядів
247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку