STEM - урок: «Досліджуємо рідний край «Сучасні Герої рідного краю»

Про матеріал
Конспект інтегрованого уроку з предметів « Я досліджую світ», української мови та музичного мистецтва в рамках шкільного STEM-проекту на платформі КМ «Досліджуємо рідний край «Сучасні Герої рідного краю» для 4 класу ставить мету - продовжити роботу над дослідженням свого рідного краю, ознайомити з сучасними Героями рідного краю, вшанувати пам’ять загиблих героїв рідного краю; закріпити мовні уміння: досліджувати мовні одиниці та явища, використовувати їх для вдосконалення мовлення, будувати зв’язні висловлювання, писати розбірливо, дотримуватися граматичних і орфографічних норм, перевіряєти і редагувати написане, працювати з тлумачним словником; закріпити уміння планувати послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляти його; закріпити уміння співати виразно.
Перегляд файлу

                     Управління освіти Шосткинської міської ради

Шосткинський центр професійного розвитку педагагічних працівників

 

 

 

 

 

 

                               Конспект інтегрованого уроку

з предметів  « Я досліджую світ», української мови та музичного  мистецтва в рамках шкільного STEM-проекту на платформі КМ

«Досліджуємо рідний край «Сучасні Герої рідного краю»

                                            4 клас

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                            

                                                                                       Осипенко Людмила Іванівна

                                                                                         учитель  початкових класів,    

                                                              учитель вищої категорії,  учитель-методист

                                                             комунальної організації (установи, закладу)

                                                                          «Шосткинська спеціалізована школа

                                                                 I ступеня №13 Шосткинської міської ради

                                                                                                         Сумської області»

 

                                                          Шостка – 2024

Тема уроку: «Досліджуємо рідний край «Сучасні Герої рідного краю»

Очікувані результати:

 продовжити роботу над дослідженням рідного краю,

 ознайомити з сучасними Героями рідного краю,

 вшанувати пам’ять загиблих героїв рідного краю,

закріпити мовні уміння: виконувати звуко-буквений аналіз слів, складати речення, працювати з тлумачним словником;

виготовити подарунки для воїнів-захисників;

повторити пісню Наталії Май – «У нас серця дитячі».           

                                     

Тип уроку: інтегрований.

Форма роботи : в парах, колективна.

Інновації: STEM-технологія, технологія розвитку КМ.

Обладнання:

відеозапис до Дня Захисників у місті Шостка

https://www.facebook.com/100068637314638/videos/865637745183478/?extid=CL-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C;

відеозапис до хвилини мовчання «Небесне наше військо. Героям Шосткинщини Вічна пам'ять» https://www.facebook.com/100017333462078/videos/3388967721357848/?idorvanity=1622145067842324;

запис пісні творчого центру Наталії Май – «У нас серця дитячі»            https://www.youtube.com/watch?v=HK0F1v_QSFs&t=4s;

подарунки для Воїна – захисника, виготовлені руками дітей.

 

 

 

Регламент уроку: вступна частина – 4 хв;

                               основна частина – 27 хв;

                               заключна частина – 4хв.

 

 

 

                                       

                                                            Хід уроку

  1. Організація пізнавальної діяльності учнів
  1. Робота над словниковим словом: герой
  1.      «Мозковий штурм»

-  Де чули слово герой?

 - Про кого говорять – герой?

     2) звуко- буквений аналіз слова герой

        (робота в парі – взаємоперевірка)

 

  1.     прописати цілий рядок слово герой

 

      4) робота з тлумачним словником (робота в парі)

Герой — людина, яка здійснює великі вчинки на благо людського суспільства.

Герой — головна дійова особа літературного твору, п'єси, кінофільму

      4) Складання речення зі словом герой

         (запис з коментуванням найкращого речення)

 

II. Основна частина

  1. Повідомлення теми уроку

    Важкі часи переживає зараз наша Україна: іде війна з недобрим нашим сусідом, який прагне забрати наші землі, заволодіти нашим краєм. Весь український народ піднявся на захист своєї Батьківщини: хтось воює  на полі бою, хтось став волонтером і допомагає нашим військовим. А хтось просто приходить на волонтерський центр і допомагає чим може.

    Ми теж допомагаємо з вами, чим можемо: збирали жолуді, каштани, відсилали подарунки, збирали кошти, розмальовували пряники до святого Миколая в подарунок нашим військовим, малювали малюнки – підтримку.

 Ціною свого життя тримають наш спокій військові сьогодні.

- Хто ж вони -  наші сучасні Герої?

2. Хвилина мовчання

    Звучить відеозапис до хвилини мовчання «Небесне наше військо. Героям Шосткинщини Вічна пам'ять»

3.Знайомство з міською Алеєю Слави

- Назвіть імена тих Воїнів-Героїв, наших земляків, які ціною свого життя захищали нашу можливість ходити до школи, займатися своїми улюбленими справами, просто жити.

Перегляд відеозапису до Дня Захисників у місті Шостка

      4. Зустріч з  мамою Героя рідного краю

     - Але Героями можуть бути і живі люди, які продовжують здійснювати великі вчинки на благо людського суспільства.

  Сьогодні ми зустрінемося з Мамою такого Героя, який є ще й батьком нашої учениці. А сам він сьогодні на передовій боронить рідний край, ваше життя і життя ваших рідних, життя нашого міста і всієї України.

   Про те, яким він був у дитинстві, чим цікавився, що любив, які мав захоплення розповість нам його мама.

         5. Вручення мамі сучасного Героя дитячих падарунків для Воїна –Героя

         6. Виконання дітьми  пісні Наталії Май – «У нас серця дитячі»           

III.  Заключна частина

       Обговорення у колі досягнень очікуваних результатів

        - Хто може бути героєм?

        - Чи можете ви бути героєм?

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 січня
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку