Управління освіти Шосткинської міської ради
Шосткинський центр професійного розвитку педагагічних працівників
Конспект інтегрованого уроку
з предметів « Я досліджую світ», української мови та музичного мистецтва в рамках шкільного STEM-проекту на платформі КМ
«Досліджуємо рідний край «Сучасні Герої рідного краю»
4 клас
Осипенко Людмила Іванівна
учитель початкових класів,
учитель вищої категорії, учитель-методист
комунальної організації (установи, закладу)
«Шосткинська спеціалізована школа
I ступеня №13 Шосткинської міської ради
Сумської області»
Шостка – 2024
Тема уроку: «Досліджуємо рідний край «Сучасні Герої рідного краю»
Очікувані результати:
продовжити роботу над дослідженням рідного краю,
ознайомити з сучасними Героями рідного краю,
вшанувати пам’ять загиблих героїв рідного краю,
закріпити мовні уміння: виконувати звуко-буквений аналіз слів, складати речення, працювати з тлумачним словником;
виготовити подарунки для воїнів-захисників;
повторити пісню Наталії Май – «У нас серця дитячі».
Тип уроку: інтегрований.
Форма роботи : в парах, колективна.
Інновації: STEM-технологія, технологія розвитку КМ.
Обладнання:
відеозапис до Дня Захисників у місті Шостка
https://www.facebook.com/100068637314638/videos/865637745183478/?extid=CL-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C;
відеозапис до хвилини мовчання «Небесне наше військо. Героям Шосткинщини Вічна пам'ять» https://www.facebook.com/100017333462078/videos/3388967721357848/?idorvanity=1622145067842324;
запис пісні творчого центру Наталії Май – «У нас серця дитячі» https://www.youtube.com/watch?v=HK0F1v_QSFs&t=4s;
подарунки для Воїна – захисника, виготовлені руками дітей.
Регламент уроку: вступна частина – 4 хв;
основна частина – 27 хв;
заключна частина – 4хв.
Хід уроку
- Де чули слово герой?
- Про кого говорять – герой?
2) звуко- буквений аналіз слова герой
(робота в парі – взаємоперевірка)
4) робота з тлумачним словником (робота в парі)
Герой — людина, яка здійснює великі вчинки на благо людського суспільства.
Герой — головна дійова особа літературного твору, п'єси, кінофільму
4) Складання речення зі словом герой
(запис з коментуванням найкращого речення)
II. Основна частина
Важкі часи переживає зараз наша Україна: іде війна з недобрим нашим сусідом, який прагне забрати наші землі, заволодіти нашим краєм. Весь український народ піднявся на захист своєї Батьківщини: хтось воює на полі бою, хтось став волонтером і допомагає нашим військовим. А хтось просто приходить на волонтерський центр і допомагає чим може.
Ми теж допомагаємо з вами, чим можемо: збирали жолуді, каштани, відсилали подарунки, збирали кошти, розмальовували пряники до святого Миколая в подарунок нашим військовим, малювали малюнки – підтримку.
Ціною свого життя тримають наш спокій військові сьогодні.
- Хто ж вони - наші сучасні Герої?
2. Хвилина мовчання
Звучить відеозапис до хвилини мовчання «Небесне наше військо. Героям Шосткинщини Вічна пам'ять»
3.Знайомство з міською Алеєю Слави
- Назвіть імена тих Воїнів-Героїв, наших земляків, які ціною свого життя захищали нашу можливість ходити до школи, займатися своїми улюбленими справами, просто жити.
Перегляд відеозапису до Дня Захисників у місті Шостка
4. Зустріч з мамою Героя рідного краю
- Але Героями можуть бути і живі люди, які продовжують здійснювати великі вчинки на благо людського суспільства.
Сьогодні ми зустрінемося з Мамою такого Героя, який є ще й батьком нашої учениці. А сам він сьогодні на передовій боронить рідний край, ваше життя і життя ваших рідних, життя нашого міста і всієї України.
Про те, яким він був у дитинстві, чим цікавився, що любив, які мав захоплення розповість нам його мама.
5. Вручення мамі сучасного Героя дитячих падарунків для Воїна –Героя
6. Виконання дітьми пісні Наталії Май – «У нас серця дитячі»
III. Заключна частина
Обговорення у колі досягнень очікуваних результатів
- Хто може бути героєм?
- Чи можете ви бути героєм?