ДІЗНАємося ПРО ТЕМУ МІСЯЦЯЩоб дізнатися, яку тему ми будемо досліджувати в січні, розгадайте ребус і прочитай ключове слово. ЦІННІСТЬ — це те, що важливо для людини. У кожної людини є свої цінності, тобто те, що для неї найважливіше. У багатьох людей можуть бути спільні цінності. Вивчаючи цю тему, ти: дізнаєшся, що є цінним для тебе й для інших; навчишся цінувати те, що маєш; дослідиш, чи всі предмети можуть плавати у воді; ознайомишся з оповіданням Олени Лободи зі збірки “Найкращий подарунок у світі”.
ПОЗНАЙОМСЯ З АВТОРКОЮПознайомся з Оленою Лободою — авторкою збірки “Найкращий подарунок у світі”. Олена Лобода — сучасна українська письменниця, яка створює цікаві книжки для дітей. Вони написані легко й талановито — у найкращих традиціях дитячої літератури. Погляньте на книжки письменниці. Можливо, ти їх уже читав / читала?Як гадаєте, про що ці книжки? Чим вони схожі?
ЯК З’ЯВИЛАСЯ КНИГАРозглянь об’єкти, які в різні часи допомагали письменникам записувати твори. Як, на твою думку, Олена Лобода записує свої оповідання? Назвіть потрібний об’єкт. Назвіть зображення об’єктів від найдавніших до найсучасніших. Переглянь відео й дізнайся, як з’явилася книга.https://www.youtube.com/watch?v=Fl. Tnz6 J_Tv0&ab_channel=Natka
ПОЗНАЙОМСЯ З ГОЛОВНИМ ГЕРОЄМ ПЕРШОГО ОПОВІДАННЯНастав час познайомитися з головним героєм першого оповідання зі збірки “Найкращий подарунок у світі”, яке ти будеш читати. Щоб дізнатися ім’я головного героя оповідання, вилучи літери, які повторюються двічі підряд і прочитай ім’я хлопчика, яке утворилося. Пригадай, з якої літери пишуть імена хлопчиків і дівчаток. УУППЗММАЛЛХООАДДРЗахар. Яким ви уявляєте Захара? Опишіть його. Прочитай Головний герой оповідання Захар — незвичайний хлопчик, наділений допитливим розумом і яскравою фантазією. Енергійний і цікавий до всього, він, звісно ж, постійно “встряє в історії”, але завдяки цьому щоденно здійснює маленькі відкриття та вчиться приймати важливі рішення.
Розгляньте на с. 5 підручника, як сучасна художниця Ксенія Свістунова зобразила цінності хлопчика Захара. Кого ти бачиш на ілюстрації?Чи можна цих людей назвати родиною?Як ти гадаєш, які духовні та матеріальні цінності важливі для цієї сім’ї?На які дві групи можна розподілити зображені цінності? Обґрунтуй свою думку.