«STEM – освіта як механізм формування успішної особистості в умовах упровадження НУШ від теорії до практики»

Про матеріал
Дана технологія дозволяє активізувати пізнавальну діяльність учнів, підвищувати рівень зацікавленості учнів в отриманні нових знань та розвиток творчої діяльності учнів, формування рис сучасної різнобічно розвиненої людини, здатної критично ставитись до оточуючого середовища, знаходити свій шлях.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«STEM – освіта як механізм формування успішної особистості в умовах упровадження НУШ від теорії до практики»

Номер слайду 2

"Вселенная мне улыбается, и все у меня получается".

Номер слайду 3

S -Science, Т-Technology, Е - Engineering,М -Mathematics .

Номер слайду 4

S-Science, (природничі науки) Т -Technology, (технологія) Е - Engineering, (інжиніринг) А - Arts, (мистецтво) М - Mathematics (математика)

Номер слайду 5

STREAM: Science, Technology, Engineering, Mathematics — формування цілісної наукової картини світу. Reading + Writing — опрацювання змісту тексту (розуміння)Arts —   від милування до пізнання, допомагає вразити, здивувати, задіяти емоції, створити зрозумілі дітям образи, активізувати наочно-образне мислення.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Головна мета STEM-освіти:це реалізація державної політики з урахуванням нових вимог Закону України «Про освіту» задля: посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-методичній діяльності на всіх освітніх рівнях; створення науково-методичної бази для підвищення творчого потенціалу молоді й професійної компетентності науково-педагогічних працівників.

Номер слайду 8

Актуальність та мета

Номер слайду 9

Завдання STEM-освіти: конкурентоспроможність випускників на сучасному ринку праці; здатність і готовність до: – розв’язання комплексних задач (проблем) – критичного мислення – творчості – когнітивної гнучкості – співпраці – управління – здійснення інноваційної діяльності.

Номер слайду 10

STEM-орієнтований підхід до навчання - один із актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного й гуманітарного профілів освіти.

Номер слайду 11

Запровадження STEM-навчання має відбуватися: у межах чинного законодавства на засадах особистісно зорієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів без очікувань повного переходу до другого покоління Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм за розуміння напрямів освітніх реформ задля більш якісного та сучасного навчання учнів поступово.

Номер слайду 12

Проте програма не обмежує творчу ініціативу — педагог застосовує: - гнучкість у відборі та розподілі навчального матеріалу відповідно до потреб вихованців - доцільні методи і засоби навчання -компетентнісну модель навчання (зміщення акцентів у навчальній діяльності з вузькопредметних на загальнодидактичні;) - оновлення структури й змісту навчальних предметів; - визначення та оцінювання результатів навчання через ключові й предметні компетентності учнів;

Номер слайду 13

- наскрізне STEM-навчання; - компетентнісно орієнтовані форми та методи навчання; - системно-діяльнісний підхід ( інноваційні, ігрові технології навчання тощо); - інтерактивні методи групового навчання; - проблемні методики з розвитку критичного і системного мислення; -здобуття результативного індивідуаль -ного досвіду проектної діяльності та розробки стартапів.

Номер слайду 14

Інтегровані уроки/заняття STEM-навчання спрямовані на: -встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду; актуалізацію особистісного ставлення до питань, що розглядають на уроці. Інтегровані уроки можна проводити двома шляхами: - через об’єднання схожої тематики кількох навчальних предметів; - через формування інтегрованих курсів або окремих спецкурсів шляхом об’єднання навчальних програм таких курсів/предметів.

Номер слайду 15

STEM – програми розробляються за такими основними напрямами:інтегровані, міжпредметні навчальні програми;робототехніка та інженерні розробки;«розумні пристрої» Інтернету речей;3 D- моделювання.

Номер слайду 16

І етап - Початкова школа Основне завдання – стимулювання допитливості і підтримка інтересу до навчання і пошуку знань, мотивація до самостійних досліджень, створення простих приладів, конструкцій тощо.

Номер слайду 17

ІІ етап- Середня школа Основне завдання – викликати у дитини стійку цікавість до природничо-математичних наук, дати сукупність практично важливих знань, необхідних для подальшого життя людини у техносфері, глибокого розуміння екології і природи в цілому

Номер слайду 18

ІІІ етап- Старша школа Основне завдання – сприяння свідомому вибору подальшої освіти STEM профілю, поглиблена підготовка з груп предметів STEM (профільне навчання), освоєння наукової методології

Номер слайду 19

ФІЗИКАІНФОРМАТИКАЛІНГВІСТИКАХІМІЯМАТЕМАТИКАБІОЛОГІЯОбразотворче мистецтво

Номер слайду 20

«,,, зростання наукових знань ХХІ століття швидко стирає межі між окремими науками. Вони дедалі більше спеціалізуються не за науками, а за проблемами. Це дає змогу, з одного боку, надзвичайно глибоко вивчати явище, а з другого – охоплювати його з усіх точок зору»Володимир Вернадський

Номер слайду 21

Визначення росту і маси тіла, підрахунок частоти пульсу і дихальних рухів, визначення життєвої ємності легень, часу максимальної затримки дихання. На підставі рівняння повного окислення молекули глюкози розв'яжіть задачу. Яка молекулярна маса та яка кількість кисню потрібна для окиснення 1 моля глюкози?

Номер слайду 22

Чому сидячі на стільці людина не може встати, не нахилившись вперед? Чому при глибокому присіданні ми піднімаємося на носки?Чому, якщо притулитися до стінки правою стороною тіла, не можна відвести ліву ногу в сторону?

Номер слайду 23

встановлення причинних зв'язків; чому людина може без їжі обійтися кілька тижнів, без води - декілька діб, а без повітря - кілька хвилин? формування системного мислення; у чому перевага правильної постави для нормальної життєдіяльності підростаючого організму?семантичні задачі ( на пояснення термінів, визначень, відмінностей побутової та наукової номенклатури) поясніть смислове значення і походження слова «печінка».

Номер слайду 24

завдання на спостережливість: На які кістки спираються руки, коли на фізкультурі поступає команда покласти їх на стегна? Чому руки рухаються при ходьбі? завдання на розвиток системоутворюючої творчої активності Змоделюйте орган людини, який називають «хімічною лабораторією», «продовольчим складом», «диспетчером організму». Запропонуйте вправи для ранкової гімнастики, які б сприяли попередженню серцево-судинним захворюванням.

Номер слайду 25

завдання на виявлення зв'язків між образною і словесною інформацією: Чому волосся, яке розміщене на шкірі, піднімається від холоду, страху, стресу, як говорять «стає дибки»?Поясніть прислів'я: «Сите черево глухо до навчання». завдання на зв'язок цільових і причинних відносин: Чому ноги замерзають на морозі швидше інших частин тіла?

Номер слайду 26

Міжнародна природознавча гра

Номер слайду 27

Відкрита природнича демонстрація

Номер слайду 28

«Фрактали»fractalskonkurs@gmail.com

Номер слайду 29

Номер слайду 30

«Усі знання виростають з одного коріння – навколишньої дійсності, мають між собою зв'язки, а тому повинні вивчатися у зв'язках» Ян Амос Коменський

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
11 березня 2020
Переглядів
1149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку