STEM – проект для учнів 1-2 класів "ЗУСТРІЧ ПТАХІВ У РАМКАХ СВЯТКУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ПТАХІВ"
Родіна Т.Л. – заступник директра Слов’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 Слов’янської міської ради Донецької області вищої кваліфікаційної каатегорії
ЗУСТРІЧ ПТАХІВ У РАМКАХ СВЯТКУВАННЯ
МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ПТАХІВ
STEM – проект для учнів 1-2 класів
Пояснювальна записка
Вимоги сьогодення до навчання ставлять перед вчителем нові виклики та вимоги щодо викладання предметів. Міждисциплінарні зв’язки потребують змін у доборі засобів і методів навчання. Інтегрована система освіти вчить жити в реальному швидкоплинному світі, уміти реагувати на зміни, критично мислити, творчо розвиватися.
Закон України «Про освіту» наголошує на необхідності посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-методичній діяльності на всіх освітніх рівнях; створенні науково-методичної бази для підвищення творчого потенціалу молоді та професійної компетентності педагогічних працівників.
1. Опис проекту
1.1. Мета проекту «Зустріч птахів»:
1.2. Завдання проекту:
1.3. Учасники проекту
1.4. Тип проекту:
змішаний (творчий, інформаційний, дослідницький).
1.5. Актуальність проекту
Проект ставить за мету звернення уваги учнів на проблеми збереження пташиного світу. Адже ця проблема сьогодні стосується всіх країн і континентів.
1.6. Строк реалізації проекту
Два місяці
2. Робота над виконанням проекту
«Зустріч птахів»
Хід проведення
Навчальні предмети
Предмет |
Тема |
Мета |
Очікуваний результат з предмету (міні-проект у проекті) |
Українська мова 2 клас |
Дослідження значення в мовленні службових слів і використання їх для зв’язку слів у реченні. Дослідження і конструювання речень. Дослідження і складання текстів. |
Вчити розпізнавати речення за його основними ознаками; пояснити роль різних видів речень для досягнення мети спілкування; правильно відтворити інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень, вчити використовувати відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма; поширювати речення словами за поданими питаннями, вчити складаєти і записувати речення за малюнком, на задану тему. |
Створення елементів для інтерактивної книги
|
Математика 2 клас |
Величини. Одиниці вимірювання величин.Іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. Дії з іменованими числами. Одиниця маси – кілограм, грам, міліграм. Розв’язування задач в межах 100. |
Застосовувати знання про одиниці маси (кілограм, грам, міліграм) та співвідношення між ними при розв’язуванні сюжетних та практично-зорієнтованих задач. Вміти перетворювати величини, виражені у двох одиницях найменувань; порівнювати іменовані числа; виконувати додавання й віднімання іменованих чисел, поданих в однакових одиницях вимірювання.
|
Створення алгоритму розв’язування задач
|
Я досліджую світ 1 клас
|
Людина і природа Що належить до природи. Жива і нежива природа. Сонце і його вплив на живу і неживу природу. Спостереження за рослинами, тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року. Дослідження властивостей тіл природи. Рукотворні тіла, матеріали та їх властивості. Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини. Охорона і збереження природи |
Інформувати про користь птахів,розширити знань про живлення птахів; виховувати бажання піклуватися про птахів, розуміти цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; використовувати різні джерела для пошуку інформації про довкілля; вчити складати розповіді про птахів, вивчити прислів’я, гаївки. ;
|
Створення птахів їз солоного тіста
|
Мистецтво 1 клас
|
Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти. Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки.
|
Розуміти та використовувати на практиці: - колір у графічних творах; - колірне вирішення у живописних творах; -графічні та живописні матеріали й інструменти для створення практичного завдання. Уміти (на елементарному рівні): -створювати виразну, цілісну декоративну форму (на площині); --створювати декоративно-орнаментальну композицію.
|
Створення колажу.
|
Технології 2 клас |
Макетування. Виготовлення й оздоблення об’ємних виробів.Виготовлення об’ємних форм із паперу. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою «Орігамі».
|
Вчити створювати виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу, картону, ниток, (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу). |
Створення моделі птахів (техніка орігамі).
|
3. Результати реалізації проекту
3.1. Очікувані результати:
3.2. Довгострокові результати:
3.3. Кількісні показники:
кількість учасників проекту становить 100 осіб.
3.4. Якісні показники:
4. Висновок.
Реалізація STEM- проекту - це такий підхід до навчання дитини, коли за основу беруть не набуття знань, а вміння їх здобути, застосувати, не втрачаючи при цьому себе, як особистості. Допомога отримати знання з окремих предметів за допомогою інтеграції п’яти напрямів, що відповідає цілям STEM-освіти.