STEM-проект “Ідеї.Винаходи.Відкриття” "Наш класний зоопарк"

Про матеріал
Проведення дослідження кількості та видів домашніх тварин у здобувачів освіти 2-Б класу та фіксація результатів електронним пособом за допомогою таблиць, схем або діаграм та використання цеглинок LEGO. Чудовий проект! Діти не лише поглибили свої знання про тварин, а й освоїли важливі інструменти для збору та аналізу даних – таблиці та діаграми. Використання LEGO додає проекту творчий елемент і робить його ще цікавішим.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

STEM-проект: Наш класний зоопарк. Проведення дослідження кількості та видів домашніх тварин у здобувачів освіти 2-Б класу та фіксація результатів електронним пособом за допомогою таблиць, схем або діаграм та використання цеглинок LEGO.

Номер слайду 2

Мета та завдання проекту: Мета проекту: Дослідити світ домашніх тварин, дізнатися про їхні потреби та навчитися доглядати за ними. Завдання проекту: Визначити найпоширеніші домашні тварини, розглянути їхні потреби в харчуванні, догляді та спілкуванні. Визначити, за допомогою чого краще робити фіксацію результатів: таблиць, схем або діаграм?

Номер слайду 3

Моя домашня тваринка. Собака. Він любить грати, їсти кісточки і гуляти. Кішка. Вона обожнює спати, ловити мишей і їсти рибу. Хом'як. Він дуже активний, любить їсти насіння і бігати в колесі. Папуга. Він говорить і співає, любить їсти фрукти і сидіти на плечі.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Представлення та демонстрація. Собаки. Собаки - віддані друзі, вони люблять грати та гуляти. Кішки. Кішки - незалежні тварини, вони люблять спати і гратися з іграшками. Хом'яки. Хом'яки - активні тварини, вони люблять бігати в колесі і гризти насіння. Папуги. Папуги - розумні тварини, вони можуть говорити і наслідувати звуки.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Дослідження потреб домашніх тварин1 Харчування. Які продукти їдять домашні тварини? Які продукти їм потрібні для здоров'я?2 Догляд. Як доглядати за домашніми тваринами? Як їх чистити і купати?3 Спілкування. Як спілкуватися з домашніми тваринами? Як їх дресирувати і гратися з ними?

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Інфографіка: харчування тварин. ТваринаЇжа. Собака. Спеціальний корм, кістки, фрукти. Кішка. Спеціальний корм, риба, молочні продукти. Хом'як. Насіння, овочі, фрукти. Папуга. Насіння, фрукти, овочі, спеціальний корм

Номер слайду 10

Порівняння розмірів домашніх тварин10см. Хом'як. Маленький, пухнастий звір.50см. Кішка. Середнього розміру, грайлива тварина.100см. Собака. Великий, вірний друг.

Номер слайду 11

Створення діаграм та схем дослідження за допомогою цеглинок LEGO

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Що діти отримали від цього проекту?Практичні навички: Збирали дані, створювали таблиці та діаграми, аналізували отримані результати. Розвиток логічного мислення: Вчилися встановлювати зв'язки між різними даними, робити висновки. Творчість: Використовували LEGO для створення моделей тварин, проявляли фантазію. Командна робота: Навчалися працювати в групі, ділитися ідеями, досягати спільного результату. Зацікавленість у науці: Проект сприяв розвитку інтересу до математики, інформатики та природничих наук.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Наші результати. Загалом, проект "Наш класний зоопарк" - це відмінний приклад того, як зробити навчання цікавим і ефективним. Діти не просто запам'ятовують інформацію, а й активно її використовують, розвиваючи при цьому різноманітні навички. Чудовий проект! Діти не лише поглибили свої знання про тварин, а й освоїли важливі інструменти для збору та аналізу даних – таблиці та діаграми. Використання LEGO додає проекту творчий елемент і робить його ще цікавішим.

pptx
Додав(-ла)
Єракова Олена
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Презентації
НУШ
Інкл
Додано
3 січня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку