STEM-урок з "Природознавства" та "Я у світі" на платформі КМ. Яблуко на карті світу.

Про матеріал

STEM-урок на платформі КМ-це інноваційна форма роботи на уроці у 4 класі початкової школи. Такий інтегрований урок дає можливість дітям вивчити географічні назви, пов'язані з яблуком(природознавство), створити карту "Яблуко на карті світу" (природознавство), самостійно здобувати знання і презентувати результати своєї роботи(наука), повторити назви країн(Я у світі), дізнатися назви сортів яблук, що вирощують в Україні, повторити одиниці вимірювання часу(століття, роки)-математика, дізнатися назви творів мистецтва, пов'язаних з яблуком(картини, пам'ятники)- образатворче мистецтво, сконструювати модель пам'ятника яблука за особистим дизайном (технології).

Форми роботи: робота в парах, колективна.

Перегляд файлу

1

 

                                STEM- урок з «Природознавства» та «Я у світі» на платформі КМ

 

Тема уроку: «Яблуко на карті світу»

Очікувані результати:  - вивчити географічні назви, пов’язані з яблуком, (природознавство)

                                           - створити  карту «Яблуко на карті світу» (природознавство)

                                           - самостійно здобувати знання і презентувати результати роботи ( наука )

                                           - повторити назви країн  ( я у світі )

                                           - дізнатися назви сортів яблук, що вирощують в Україні

                                           - повторити одиниці вимірювання часу ( століття, роки )  (математика )

                                           - дізнатися назви творів мистецтва, пов’язаних з яблуком ( картини, пам’ятники )

                                             ( образотворче мистецтво )

                                           - сконструювати моделі пам’ятника яблука за особистим дизайном  ( технології ).

 

Форми роботи: робота в парах, колективна

 

Інновації: STEM- технологія, технологія розвитку К М.

 

Обладнання: карта світу, картки, науковий матеріал, презентація, фольга, фломастери, стовбур дерева, кольорові стрічки.

 

Регламент  уроку: 1. Вступна частина ( до 4 хв )

                                  2. Основна частина ( до 30 хв )

                                  3. Заключна частина ( до 7 хв )

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

І. Організація пізнавальної діяльності учнів

Вступна частина.

1. Прийом «Обговорення  у загальному колі».

- Діти, перед вами карта півкуль, з яким фруктом нашої місцевості  по формі  вона схожа?

                          ( вчитель вислуховує припущення учнів )

 

- А якщо його розрізати навпіл? …. На що схоже ?

                         ( відповідь дітей…., вірно  на карту півкуль )

 

- Чи є такі об’єкти, які заслуговують на те, щоб,  їх нанести на карту світу?

                      ( вчитель вислуховує  відповіді учнів )

 

2. Повідомлення теми уроку.

Отже, тема уроку « Яблуко на карті світу»                                    Слайд 1.     і         Слайд «Очікувані результати»

 

  • Давайте зараз проведемо дослідження і доведемо, що дійсно є такі місця, які варто позначити на карті світу.

 

3. « Об’єднання в пари»                                                                 Слайд 2.

          ( А перед цим вчитель дає інструкцію. )

 

                                                                                    Інструкція

1. Знайти і прочитати необхідний науковий текст

2. Знайти інформацію, що розкриває проблемне питання

3. Вибрати опорні ( головні ) слова

4. Записати на  «яблучку» коротке повідомлення   ( 1 – 2 речення )

5. Нанести на карту номер проблемного питання    ( наприклад № 1    , № 5…. )

6. Внизу карти позначити умовною позначкою, тобто  «яблучком».

ІІ. Основна частина.                                            ( до 30 хв )

 

1. Вибір  спікером проблемного питання.  ( Учні підходять до вчителя і самостійно із кошика обирають собі проблемне питання від 1 до 15)

Перелік запитань:

1. Де батьківщина яблука ?

2.У якій країні найбільше вирощують яблук?

3.Де найбільше розповсюдження сортів яблук?

4. Яблуко в географічних назвах.

5. Яка корпорація має символ «яблуко»?

6. Яблуко в науці.

7. Яблуко у мистецтві.

8. Поширення у світі.

9. В яких країнах є пам’ятники яблуку?

10. Яблуня колонія.

11. В якій країні було винайдено відкриття?

12. Свято яблука в Україні.

13. Свято яблука у світі.

14. Українське яблуко Симиренка

15. Найбільші сорти яблук у світі.

 

2.Робота з джерелом  інформації (текст )

(Учні читають текст, знаходять потрібну інформацію за опорними словами, складають декілька речень і заносять їх  на «яблучко». Після цього наносять відповідний №  на карту світу, а внизу карти залишають умовні позначення.  Вчитель слідкує за роботою дітей, допомагаючи тим, хто потребує допомоги ).

 

3.Презентація учнями відповідей на проблемні питання.

 ( Діти по черзі презентують свою  роботу, а всі слухають і запам’ятовують нову для себе  інформацію. Один із пари читає запитання, а другий відповідає ).

4. Візуалізація знань.

 

Презентація « Фотомандрівка»  по позначених місцях на карті світу.                                  Слайд 3.

 

Закріплення. Гра «Кулька на замітку »

( Вчитель пропонує учням витягти із кошика кульку  і за її номером  пригадати інформацію, засвоєну ними на уроці,  користуючись  картою світу і умовними позначками ).

 

ІІІ. Рефлексія. Самоперевірка.

1.Вправа «Незакінчене речення».                                                             Слайд 4.

1. Батьківщиною яблука є ………………..

2. Найбільше яблук вирощують у ……………….

3. Найбільше  розповсюдження сортів яблук  у ……………..

4. Місто Нью- Йорк розшифровується  як ……………

5. Символ яблука має корпорація   …………………

6. Яблуко допомогло у науці  ……………………….

7. Картина Катерини Білокур називається  …………………….

8.  В Україні вирощують біля ………….  сортів яблук.

9. Пам’ятники яблуку  встановлено  ....................................

10. Пам’ятник природи яблуні-клонії  є у ………………..

11. Свято яблука в Україні називається ……………………………………………..

12. Із яблучної целюлози можна виготовити ……………………………………

13. Яблуко Симиренка  з’явилося в Україні в ………… столітті.

14. Яблуко Антонівку завезли в Українну із…………  в ……..столітті.

15. Найбільші сорти яблук вирощують у ………………

 

( Після самоперевірки вчитель запитує: «Хто правильно дав відповідь на 2/3  з  15 запитань?»)

- Діти, а чи, дійсно, заслуговує яблуко на пам’ятник?

 ( Відповіді учнів )

2. Конструювання моделей із фольги  пам’ятника яблуку за особистим дизайном.

( учні виготовляють із фольги  яблучко і вішають на «стовбурове дерево»)

 

3. Обговорення в колі досягнення очікуваних результатів.

 

( Діти стають в коло , у одного в руках яблуко, він передає наступному і всі промовляють, передаючи один одному,

                                                    Покотилось яблучко,                                        Слайд очікувань

                                                    Та й по колу пішло.

                                                     І для  себе  відповідь

                                                     У дітей знайшло.

 

       ( Діти відповідають )

 

 

   Або :                                   Вийшло  яблуко гулять,

                                               Щоб дітей всіх привітать,

                                               І  Оленку і Степанка,

                                               Маргариту і  Іванка,

                                               І  Матвія і  Орисю

                                               Стоп, кругленьке, зупинися!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дюдюнова Тамара Андріївна
    Зацікавило. Хотілося б ще побачити презентацію та текстову інформацію
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Природознавство 4 клас (Андрусенко І.В.)
Додано
8 квітня 2018
Переглядів
6835
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку