Тема уроку: Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа
Цілі уроку:
навчальні: систематизувати знання про арифметичні дії; удосконалити вміння множити натуральні числа використовувати властивості множення натуральних чисел; підносити число до степеня, зокрема до квадрата і куба;
розвивальні: формувати навички розв'язувати прикладні задачі; сприяти формуванню пізнавального інтересу; формувати вміння правильно і чітко висловлювати власні думки, формулювати математичні твердження;
виховні: виховувати дисциплінованість, виховувати уважність, старанність, інтерес до предмету та бажання вчитися.
Очікувані результати: учні здійснюють піднесення числа до степеня, зокрема, до квадрата і куба, здійснюють письмове і усне множення натуральних чисел.
Формування компетентностей:
Математична компетентність – установлювати відношення між реальними об’єктами навколишнього середовища, будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів.
Уміння вчитися впродовж життя – усвідомлювати цінність нових знань і вмінь
Спілкування державною мовою – доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію.
Тип уроку: застосування знань, вмінь та навичок
Матеріали та обладнання: мультимедійна презентація, підручник, jamboard
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Підготовка дітей до уроку. Повідомлення теми уроку.
ІІ Актуалізація опорних знань та вмінь.
1.1.Подати у вигляді добутку суму:
1.2.Подати у вигляді степеня:
ІІІ. Застосування знань, вмінь та навичок
А) Піднесення число до квадрата
Давайте з вами відшукаємо по таблиці деякі значення: 322 ; 92; 272; 62; 802; 112
Б) Знаходження числа за його квадратом
А тепер навпаки я вам називаю квадрат числа, а ви говорите, яке число підносилось до квадрата
1)225. 2) 900 3)121 4)3721
5)7569 6)3364
В)Піднесення числа до куба
Давайте з вами тепер відшукаємо по таблиці деякі значення кубів: 43; 113; 283; 163; 553; 363.
Г) Знаходження числа за його кубом
4913; 15625; 216; 97336; 551368; 132651.
2. Письмові прави
А тепер працюємо далі, виконуємо письмово вправи по підручнику.
Виконуємо №365,367,369,371,373
Гімнастика для очей!
( за наявності часу) (за наявності часу)
IV. Підбиття підсумків. Рефлексія.
1.Гра «Продовжи речення»
Повторити п. 8 ст. 52-53, виконати №368,372, 374.