Дана презентація розрахована на повторення і систематизацію теми "Степінь натурального числа з натуральним показником". Матеріал можна використати і для проведення контролю знань учнів.
СТЕПІНЬ ЧИСЛА З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ. ВПРАВИ НА ПОВТОРЕННЯ ПІДГОТУВАЛА УЧИТЕЛЬ НОВИЦЬКА О. А. МАТЕМАТИКА. 6 КЛАС
Номер слайду 2
Номер слайду 3
МИ ПОВТОРИМО: ЩО ТАКЕ СТЕПІНЬ ЧИСЛА І ЯК ВІН ПОВ’ЯЗАНИЙ ІЗ ДІЄЮ МНОЖЕННЯ. ПРО ДІЮ ПІДНЕСЕННЯ ДО СТЕПЕНЯ ТА ЇЇ ВЛАСТИВОСТІ. ЩО ТАКЕ КВАДРАТ І КУБ ЧИСЛА. ЯКИЙ ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ДІЙ У ВИРАЗАХ, ЩО МІСТЯТЬ СТЕПЕНІ.
Номер слайду 4
СТЕПІНЬ НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ
Номер слайду 5
НАПРИКЛАД
Номер слайду 6
ПРИКЛАДИ:
Номер слайду 7
ТАБЛИЦЯ КВАДРАТІВ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ ТАБЛИЦЯ КВАДРАТІВ Елемент списку Елемент списку Елемент списку ТАБЛИЦЯ КВАДРАТІВ Елемент списку Елемент списку Елемент списку
Номер слайду 8
ТАБЛИЦЯ КУБІВ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
Номер слайду 9
ЗАПАМ’ЯТАЙ
Номер слайду 10
ЗАПАМ’ЯТАЙ Піднесення до степеня – це нова, п’ята арифметична дія. Черговість її виконання при знаходженні значення числового виразу визначається таким правилом. Якщо в числовий вираз входить степінь, то спочатку виконується піднесення до степеня, а після цього інші дії.
Номер слайду 11
ПРИКЛАДИ
Номер слайду 12
ПРИКЛАДИ:
Номер слайду 13
ПРИКЛАДИ
Номер слайду 14
ПРИКЛАДИ
Номер слайду 15
ПРИКЛАДИ
Номер слайду 16
ПРИКЛАДИ Піднеси до квадрата числа: 1) 16; 2) 37. Піднеси до квадрата числа: 1) 14; 2) 29. Піднеси до куба числа: 1) 5; 2) 12. Піднеси до куба числа: 1) 6; 2) 15.
Номер слайду 17
ПРИКЛАДИ Достатній рівень Знайди значення виразу: 1) х2 – 8, якщо х = 3, 9, 21; 2) 5у3 + 1, якщо у = 2, 3, 7. Знайди значення виразу: 1) 2a2 – 3, якщо a = 5, 10, 15; 2) b3 + 12, якщо b = 7, 10, 12. Знайди значення виразу: 1) 202 : 5 – 33; 2) (15 – 32)3; 3) (93 – 53) : (9 – 5); 4) (73 – 63)2.
Номер слайду 18
ПРИКЛАДИ
Номер слайду 19
ПРИКЛАДИ
Номер слайду 20
ПРИКЛАДИ
Номер слайду 21
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ПОВТОРИТИ ТЕМУ: «СТЕПІНЬ ЧИСЛА З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ», ВИКОНАТИ ВПРАВИ Порівняй значення виразів 5a + 15 та а + 59, якщо a = 13. На складі було 32 великих і 48 малих ящиків з товаром. У кожному великому ящику було по а кілограмів товару, а в малому – по b кілограмів. Весь товар вивезли на двох машинах, завантаживши їх однаково. Склади буквений вираз для обчислення маси товару на одній машині та обчисли його значення, якщо а = 16, b = 12.
Номер слайду 22
ПОВТОРИМО
Номер слайду 23
- Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці? - Чи був цікавий урок? - Підніміть руку, хто відповів на уроці хоча б раз. - Підніміть руку, хто досяг бажаного. РЕФЛЕКСІЯ