Діагностична контрольна робота
Степінь з натуральним показником
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 1
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. Спростіть вираз а4∙а7: а9. А) а3; Б) а12; В) а19; Г) а2. |
1 |
1 |
0 |
2. Піднесіть до куба одночлен -3а3в2. |
1 |
1 |
0 |
3. Запишіть одночлен в стандартному вигляді 4х7∙(-2х5). |
1 |
1 |
0 |
4. Установіть відповідність між виразами(1-4) та тотожно рівними їм виразами 1)х-(х-10х3у4) А)-10х4у8 2)5ху2*2х3у3 Б)10х4у5 3)-10х4*(у8:у4) В)10х4у4 4)-2,5(2х2у4)2 Г)-10х4у4 Д)-10х4у12 |
1 |
1 |
2 |
5. Подайте одночлен 36a10b6c2 у вигляді квадрата одночлена. А) 6(a5b3c)2; Б) (6a5b3c)2; В) (6a8b4c)2; Г) (36a5b3c2)2. |
1 |
1 |
1 |
6. Який одночлен стандартного вигляду потрібно записати замість *,щоб одержати правильну рівність: ( х∙ х) : * = х |
1 |
1 |
1 |
7. Обчисліть значення виразу
|
1 |
1 |
1 |
8. . Спростіть вираз: 1) 2) |
2 |
2 |
2 |
9. Знайдіть значення виразу -40a3b ∙0,5a2b3c2, якщо a=-1; b=1; c= |
2 |
1 |
2 |
10. Порівняйте значення виразів 2350 і 5150 . |
1 |
2 |
3 |
Діагностична контрольна робота
Степінь з натуральним показником
Група результатів 1 |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
Група результатів 2 |
Розв’язує математичні задачі |
Група результатів 3 |
Інтерпретує та критично аналізує результати |
Варіант 2
|
ГР 1 |
ГР 2 |
ГР 3 |
1. . Спростіть вираз а18: а6∙ а2. А) а5; Б) а6; В) а14; Г) а24 |
1 |
1 |
0 |
2. Піднесіть до куба одночлен - |
1 |
1 |
0 |
3. Запишіть одночлен в стандартному вигляді -4х4∙5х8. |
1 |
1 |
0 |
4. Установіть відповідність між виразами(1-4) та тотожно рівними їм виразами 1)m2-(6m6n5+m2) А)6m2n5 2)2m2n*3mn4 Б)6m8n5 3)-6mn*(mn2)2 В)6m3n5 4)6n5*(m5:m3) Г)-6m3n3 Д)-6m6n5 |
1 |
1 |
2 |
5. Подайте одночлен 49a4b2c10 у вигляді квадрата одночлена. А) (49a2b2c5)2; Б) (7a2bc5)2; В) 7(a2bc5)2; Г) (7a2bc8)2. |
1 |
1 |
1 |
6. Який одночлен стандартного вигляду потрібно записати замість *,щоб одержати правильну рівність: * : (х ∙ х)= х |
1 |
1 |
1 |
7. Обчисліть значення виразу |
1 |
1 |
1 |
8. Спростіть вираз: 1) 2) |
2 |
2 |
2 |
9. Знайдіть значення виразу 72ab3х2 ∙(-a6b), якщо a=-1; b=1; х=. |
2 |
1 |
2 |
10. Порівняйте значення виразів 3250 і 4200 . |
1 |
2 |
3 |