Вступ до алгебри самостійна робота

Про матеріал
Пропонуємо вашій увазі перевірочні роботи, які допоможуть вам здійснювати контроль якості засвоєння учнями навчального матеріалу курсу алгебри 7 класу. Кожну перевірочну роботу подано в чотирьох варіантах двох рівнів складності: перші два варіанти відповідають середньому та достатньому рівням навчальних досягнень учнів, а третій і четвертий варіанти містять задачі, що відповідають високому рівню навчальних досягнень. Два перших завдання перевірочної роботи — завдання із вибором однієї правильної відповіді із чотирьох запропонованих, серед яких тільки одна правильна. Учитель самостійно визначає час виконання перевірочної роботи залежно від її обсягу та від рівня підготовки класу. Перші перевірочні роботи стосуються тем, які вже пройдено в першій чверті. Їх можна використати, зокрема, для організації повторення навчального матеріалу. Поступово в певній послідовності буде викладено роботи, які відповідають усім темам курсу алгебри 7 класу. Усі роботи спеціально розміщені у форматі Word, що надає вчителям максимальну гнучкість під час роботи з матеріалами. Ви з легкістю зможете адаптувати завдання під свої потреби, додавати нові вправи, видаляти зайві чи змінювати порядок їх виконання, не вдаючись до складних технічних маніпуляцій. Сформовану роботу можна роздрукувати в необхідній кількості примірників і використовувати її як роздатковий матеріал. У разі виникнення труднощів із відображенням символів або форматування, рекомендуємо завантажити PDF-версію документа. Якщо у вас виникнуть якісь запитання або проблеми, будь ласка, звертайтеся до нас, бажано сюди: mikeyakir@gmail.com. https://drive.google.com/drive/folders/1CJ_XcCL4KkDocHX4cZeK81SSBA0zBnR5?usp=drive_link
Перегляд файлу

 


Перевірочна робота № 1
Вступ до алгебри

Варіант 1

1. Укажіть, який з даних виразів не є цілим.

 1) x + 2 2)  3)  4) x (x + 2)

2. Чому дорівнює значення виразу ?

 1) 84  2)  3) 42  4)

3. Знайдіть значення виразу:

 1) ;

 2) 3a + 6 при a = –0,9.

4. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:

 частка різниці чисел 6,8 і 4,7 і числа 1,4.

5. За умовою задачі складіть вираз зі змінними.

 1) У готель заселилася група туристів. Їх розмістили в m кімнатах по 2 туристи в кожній і в n кімнатах по 3 туристи в кожній. Скільки туристів заселилося до готелю?

 Обчисліть значення одержаного виразу при m = 12, n = 4.

 2) З міст A і B, відстань між якими 280 км, одночасно назустріч один одному виїхали автобус і маршрутне таксі. Автобус рухається зі швидкістю 60 км/год, а таксі — 70 км/год. Вони їдуть без зупинок і ще не зустрілися. Яка відстань буде між ними через t год після початку руху?

6. Відомо, що a + b = –9, c = –5. Знайдіть значення виразу:

 1) 4(a + b) – c;  2) 2ac + 2bc.


Перевірочна робота № 1
Вступ до алгебри

Варіант 2

1. Укажіть, який з даних виразів не є цілим.

 1) y – 4 2) y (y – 4) 3)  4)

2. Чому дорівнює значення виразу ?

 1) 30  2) 60  3)  4)

3. Знайдіть значення виразу:

 1) ;

 2) 4b + 7 при b = –0,8.

4. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:

 частка числа 3,6 та різниці чисел 7,1 і 4,7.

5. За умовою задачі складіть вираз зі змінними.

 1) До туристичного табору приїхала група дітей. Їх розселили в m наметах по 4 дитини в кожному і в n наметах по 6 дітей у кожному. Скільки дітей приїхало до табору?

 Обчисліть значення одержаного виразу при m = 8, n = 5.

 2) У баку, що має два крани, було 800 л води. Одночасно відкрили обидва крани. З одного крана щохвилини виливається 6 л води, а з другого — 8 л. Скільки літрів води залишилося в баку через t хв після відкриття кранів, якщо відомо, що не вся вода вилилася?

6. Відомо, що a – b = 10, c = –6. Знайдіть значення виразу­:

 1) 3(a b) + c;  2) 4ac – 4bc.


Перевірочна робота № 1
Вступ до алгебри

Варіант 3

1. Укажіть, який з даних виразів не є цілим.

 1) 2a + 3b  2)  3)  4)

2. Чому дорівнює значення виразу ?

 1) 180  2) 120  3)  4)

3. Знайдіть значення виразу:

 1) ;

 2) 3x + y + 2z при x = –0,4, y = 0,5, z = –1,6.

4. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:

 різниця добутку чисел 18 і та частки чисел 20 і 9.

5. За умовою задачі складіть вираз зі змінними.

 1) Поїзд, рухаючись рівномірно зі швидкістю м/хв, проїжджає повз пішохода, що йде платформою паралельно коліям зі швидкістю м/хв назустріч поїзду, за t хв. Знайдіть довжину поїзда.

 Обчисліть значення отриманого виразу при = 1050, = 50, t = 0,4.

 2) За t год руху річкою проти її течії катер пройшов 24 км. Швидкість течії річки дорівнює км/год. Знайдіть швидкість катера за течією річки.

6. Відомо, що a – b = –7, c = 4. Знайдіть значення виразу:

 1) 7a – 7b – 3c;  2) 6bc – 6ac.


Перевірочна робота № 1
Вступ до алгебри

Варіант 4

1. Укажіть, який з даних виразів не є цілим.

 1) 4x y  2)  3)  4)

2. Чому дорівнює значення виразу ?

 1)  2) 105  3)  4) 210

3. Знайдіть значення виразу:

 1) ;

 2) 2x + 3y + z при x = –0,2, y = 0,6, z = –1,1.

4. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:

 сума частки чисел 24 і –7 та добутку чисел 21 і .

5. За умовою задачі складіть вираз зі змінними.

 1) Поїзд, рухаючись рівномірно зі швидкістю м/хв, проїжджає повз пішохода, що йде платформою паралельно коліям зі швидкістю м/хв у напрямку руху поїзда, за t хв. Знайдіть довжину поїзда.

 Обчисліть значення отриманого виразу при = 900, = 50, t = 0,6.

 2) За t год руху річкою за її течією катер пройшов 32 км. Швидкість течії річки дорівнює км/год. Знайдіть швидкість катера проти течії річки.

6. Відомо, що x – y = –8, z = 3. Знайдіть значення виразу­:

 1) 10x – 10y – 13z;  2) 5yz – 5xz.


 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Вступ до алгебри
Додано
13 листопада
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку