Перевірочна робота № 1
Вступ до алгебри
Варіант 1
1. Укажіть, який з даних виразів не є цілим.
1) x + 2 2) 3) 4) x (x + 2)
2. Чому дорівнює значення виразу ?
1) 84 2) 3) 42 4)
3. Знайдіть значення виразу:
1) ;
2) 3a + 6 при a = –0,9.
4. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:
частка різниці чисел 6,8 і 4,7 і числа 1,4.
5. За умовою задачі складіть вираз зі змінними.
1) У готель заселилася група туристів. Їх розмістили в m кімнатах по 2 туристи в кожній і в n кімнатах по 3 туристи в кожній. Скільки туристів заселилося до готелю?
Обчисліть значення одержаного виразу при m = 12, n = 4.
2) З міст A і B, відстань між якими 280 км, одночасно назустріч один одному виїхали автобус і маршрутне таксі. Автобус рухається зі швидкістю 60 км/год, а таксі — 70 км/год. Вони їдуть без зупинок і ще не зустрілися. Яка відстань буде між ними через t год після початку руху?
6. Відомо, що a + b = –9, c = –5. Знайдіть значення виразу:
1) 4(a + b) – c; 2) 2ac + 2bc.
Перевірочна робота № 1
Вступ до алгебри
Варіант 2
1. Укажіть, який з даних виразів не є цілим.
1) y – 4 2) y (y – 4) 3) 4)
2. Чому дорівнює значення виразу ?
1) 30 2) 60 3) 4)
3. Знайдіть значення виразу:
1) ;
2) 4b + 7 при b = –0,8.
4. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:
частка числа 3,6 та різниці чисел 7,1 і 4,7.
5. За умовою задачі складіть вираз зі змінними.
1) До туристичного табору приїхала група дітей. Їх розселили в m наметах по 4 дитини в кожному і в n наметах по 6 дітей у кожному. Скільки дітей приїхало до табору?
Обчисліть значення одержаного виразу при m = 8, n = 5.
2) У баку, що має два крани, було 800 л води. Одночасно відкрили обидва крани. З одного крана щохвилини виливається 6 л води, а з другого — 8 л. Скільки літрів води залишилося в баку через t хв після відкриття кранів, якщо відомо, що не вся вода вилилася?
6. Відомо, що a – b = 10, c = –6. Знайдіть значення виразу:
1) 3(a – b) + c; 2) 4ac – 4bc.
Перевірочна робота № 1
Вступ до алгебри
Варіант 3
1. Укажіть, який з даних виразів не є цілим.
1) 2a + 3b 2) 3) 4)
2. Чому дорівнює значення виразу ?
1) 180 2) 120 3) 4)
3. Знайдіть значення виразу:
2) 3x + y + 2z при x = –0,4, y = 0,5, z = –1,6.
4. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:
різниця добутку чисел 18 і та частки чисел 20 і 9.
5. За умовою задачі складіть вираз зі змінними.
1) Поїзд, рухаючись рівномірно зі швидкістю м/хв, проїжджає повз пішохода, що йде платформою паралельно коліям зі швидкістю м/хв назустріч поїзду, за t хв. Знайдіть довжину поїзда.
Обчисліть значення отриманого виразу при = 1050, = 50, t = 0,4.
2) За t год руху річкою проти її течії катер пройшов 24 км. Швидкість течії річки дорівнює км/год. Знайдіть швидкість катера за течією річки.
6. Відомо, що a – b = –7, c = 4. Знайдіть значення виразу:
1) 7a – 7b – 3c; 2) 6bc – 6ac.
Перевірочна робота № 1
Вступ до алгебри
Варіант 4
1. Укажіть, який з даних виразів не є цілим.
1) 4x – y 2) 3) 4)
2. Чому дорівнює значення виразу ?
1) 2) 105 3) 4) 210
3. Знайдіть значення виразу:
1) ;
2) 2x + 3y + z при x = –0,2, y = 0,6, z = –1,1.
4. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:
сума частки чисел 24 і –7 та добутку чисел 21 і .
5. За умовою задачі складіть вираз зі змінними.
1) Поїзд, рухаючись рівномірно зі швидкістю м/хв, проїжджає повз пішохода, що йде платформою паралельно коліям зі швидкістю м/хв у напрямку руху поїзда, за t хв. Знайдіть довжину поїзда.
Обчисліть значення отриманого виразу при = 900, = 50, t = 0,6.
2) За t год руху річкою за її течією катер пройшов 32 км. Швидкість течії річки дорівнює км/год. Знайдіть швидкість катера проти течії річки.
6. Відомо, що x – y = –8, z = 3. Знайдіть значення виразу:
1) 10x – 10y – 13z; 2) 5yz – 5xz.