Стратегії надолуження освітніх втрат: які існують і які підтримують вчителі

Про матеріал
В презентації проаналізовані стратегії надолуження освітніх втрат: які існують і які підтримують вчителі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Стратегії надолуження освітніх втрат: які існують і які підтримують вчителі Підготувала Нартова С.М.

Номер слайду 2

Освітні втрати — це прогалини у знаннях і навичках, які виникають в учнівства під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків. Освітні втрати можуть виникати з різних причин: індивідуальних системних

Номер слайду 3

здоров’я пандемія війна та окупація повітряні тривоги руйнування значної частини закладів освіти виїзд учнівства за кордон переїзд у межах України перебування в укриттях відключення електроенергії перебої з інтернетом відсутність очного навчання психо-емоційний стан дитини (нестабільний)

Номер слайду 4

фізична небезпека для здобувачів освіти; пошкодження освітньої інфраструктури; пропуски занять; зростання рівня насильства в закладах освіти; зниження мотивації до навчання та порушення психічного здоров’я учнів; втрати здобувачів освіти та педагогів внаслідок бойових дій Вимушені паузи в навчанні вплинули на зниження результатів навчальних досягнень учнів/учениць. Подолання освітніх втрат (навчальних втрат) - важливе завдання для забезпечення успішного навчання та розвитку дитини.

Номер слайду 5

7 червня 2023 року за ініціативи Міністерства освіти і науки України проходило обговорення питання щодо освітніх втрат і визначення стратегій з надолуження освітніх втрат. В обговоренні взяли участь представники таких освітніх організацій: Український центр оцінювання якості освіти,Інститут модернізації змісту освіти, Український інститут розвитку освіти, Державна служба якості освіти, Служба освітнього омбудсмена України, інші державні та громадські організації.

Номер слайду 6

Стратегія з надолуження освітніх втрат — це комплекс заходів для здобувачів загальної середньої освіти, спрямований •на визначення прогалин у навчанні та їх компенсацію, •а також на адаптацію, •пріоритезацію предметів (знань та компетентностей), •надання психологічної та соціально-емоційної підтримки.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Які стратегії підтримують учителі: За даними Звіту Всесвітнього економічного форуму 2022, опитані освітяни обрали такі стратегії для подолання втрат у навчанні: 1. Підвищити кваліфікацію вчителів щодо методик прискореного навчання — 45%. 2. Допомогти в покращенні психологічного здоров’я вчителів — 43%. 3. Інтегрувати цифрові технології в освіту та розвивати дистанційне навчання — 39%. 4. Надати матеріали та гаджети для дистанційного навчання — 38%. 5. Надати гаджети та забезпечити доступ до інтернету учням з малозабезпечених родин — 37%. 6. Збільшити кількість учителів для додаткового навчання — 35%. 7. Індивідуально навчати тих, хто потребує додаткової підтримки — 35%. 8. Розвивати соціально-емоційну компетентність учнів — 30%. 9. Скоротити навчальну програму — 27%. 10. Ретельніше відбирати вчителів, а для підвищення престижу професії надавати їм більше пільг — 24%.

Номер слайду 11

організація індивідуальних та групових консультацій, факультативів компенсуючі та коригуючі уроки навчання під час канікул репетиторство в малих групах створення інтеграційних класів перегляд та адаптація освітніх програм розробляти власні навчальні програми, коригуючи зміст та результати навчання з урахуванням виявлених освітніх втрат

Номер слайду 12

перерозподіл навчального часу між темами використовувати завдання різних рівнів складності для окремих учнів напрацювання якісного освітнього контенту з тих тем, які потребують надолуження організація навчання за екстернатною або сімейною формою впровадження програми самонавчання, яка дає змогу учню поступово просуватися до оволодіння базовими навичками індивідуальні консультації в очному режимі (за присутністю батьків).

Номер слайду 13

на світоглядному, науково-теоретичному й виховному рівнях здолати у молодого покоління відчуження від своїх національно-історичних коренів надати психологічну підтримку учасникам освітнього процесу, яка сприятиме попередженню появи посттравматичного стресового розладу, тривожних розладів та депресій паралельно з навчанням передбачити емоційну підтримку

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Я - концепція Філософ Психолог Методист Майстер Віра в життя Віра в дитину Віра в себе Віра в науку

Номер слайду 18

Людина освічена Людина культурна Людина соціальна Людина – творча індивідуальність Я - концепція На основі: Фізичного та психологічного здоров'я Сформованої системи морально-гуманістичних цінностей Розвинутих здібностей (пізнавальних, комунікативних, естетичних, творчих)

Номер слайду 19

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Журавльова Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
934
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку