Козацька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області
Лауреат Всеукраїнських конкурсів
„100 кращих шкіл України“, „Первоцвіт“, „Школа ХХІ століття“,
Дипломант Міжнародного форуму акмеологічних навчальних закладів
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
на засіданні педради школи наказ директора школи
15 червеня 2021 року від 15 червня 2021 року
протокол № 6 № 000
на 2021-2026 навчальні року
с. Козацьке
2
Формування
компетентної
особистості в умовах
акмезорієнтованої школи
Науково-методична проблема закладу освіти
у системі методичної роботи із педагогічними кадрами на 2021/2026 навчальні роки
Творчість народжується там,
де створюється сплав
глибоких і міцних знань
із досвідом практичної діяльності,
який склався у процесі самостійної роботи,
самовиховання і запозичений
у майстрів педагогічної справи.
Якою б талановитою не була людина,
а якщо вона не вчиться на досвіді інших,
то ніколи не буде хорошим педагогом.
Один із секретів педагогічної творчості
і полягає у тому,
щоб пробудити в учителя інтерес до пошуку,
до аналізу власної роботи.
Хто намагається розібратись
у гарному й поганому на своїх уроках,
у своїх взаєминах із вихованцями,
той уже досяг половини успіху.
В. О. Сухомлинський
3
№ з/п |
Назва |
Сторінка |
1. |
Педагогічне кредо колективу Школи успіху |
2 |
2. |
Паспорт Стратегії розвитку Школи успіху |
4 |
3. |
Стратегія розвитку Школи успіху |
6 |
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
Додаток 1. Модель Школи успіху |
9 |
|
Додаток 2. Модель випускника Школи успіху |
10 |
|
|
Додаток 3. Модель розвитку Школи успіху |
11 |
4. |
Шляхи реалізації Стратегії розвитку Школи успіху |
12 |
4.1. |
Розділ І. Освітній аспект |
12 |
|
12 |
|
|
13 |
|
Додаток 1.1. Реалізація Концепції Нової української школи |
14 |
|
Додаток 1.2. Впровадження STEM-освіти |
15 |
|
Додаток 1.3. Реалізації інформаційно-освітнього середовища |
17 |
|
Додаток 1.4. Завдання виховної система закладу освіти |
19 |
|
Додаток 1.5. Реалізації заходів щодо протидії булінгу |
22 |
|
Додаток 1.6. Модель системи освітньої діяльності |
24 |
|
4.2. |
Розділ ІІ. Методичний аспект |
25 |
|
25 |
|
|
25 |
|
Додаток 2.1. Модель структури методичної роботи |
27 |
|
Додаток 2.2. Модель структури інноваційного процесу |
28 |
|
Додаток 2.3. Модель підвищення професійної компетентності вчителя |
29 |
|
4.3. |
Розділ ІІІ. Управлінський аспект |
30 |
|
30 |
|
|
30 |
|
Додаток 3.1. Кадрове забезпечення освітнього процес |
32 |
|
Додаток 3.2. Реалізації заходів щодо академічної доброчесності |
34 |
|
Додаток 3.3. Перспективний план ВСЗЯО |
36 |
|
Додаток 3.4. Теми до перспективного плану ВСЗЯО |
37 |
|
Додаток 3.5. Забезпечення викладання навчальних предметів |
39 |
|
Додаток 3.6. Перспективний план проведення педагогічних рад |
40 |
|
Додаток 3.7. Перспективний план проведення нарад при директору |
42 |
|
Додаток 3.8. Перспективний план атестації педагогічних працівників |
47 |
|
Додаток 3.9. Модель управління Школи успіху |
48 |
|
4.4. |
Розділ ІV. Аспект партнерства та співробітництва |
49 |
|
49 |
|
|
50 |
|
Додаток 1.4. Модель участі батьків в освітньому процесі |
52 |
|
4.5. |
Розділ V. Аспект освітнього середовища |
53 |
|
53 |
|
|
53 |
|
Додаток 5.3. Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності |
57 |
4
№ з/п |
Назва |
Зміст |
1. |
Назва закладу освіти |
Козацька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області |
Адреса закладу освіти |
28322, вул. Молодіжна,55, с. Козацьке Петрівського району Кіровоградської області |
|
2.
|
Підстава для розробки Стратегії розвитку закладу освіти |
Необхідність удосконалення якості освіти, оновлення її змісту і структури на основі провідних ідей педагогіки успіху |
Вироблення освітньої стратегії Школи успіху з урахуванням якісних змін у державі |
||
Оптимізація механізму управління закладом освіти |
||
3. |
Місія закладу освіти |
Створення умов для забезпечення якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до запитів особистості й потреб держави через ефективне управління розвитком Школи успіху |
Забезпечення умов для формування особистісних рис громадянина України, який є носієм духовної культури народу, його національної ментальності |
||
4. |
Завдання Стратегії розвитку закладу освіти
|
Впровадження освітніх інновацій, інформаційно-комунікаційних педагогічних технологій |
Впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес |
||
Створення толерантного та безпечного освітнього середовища на основі гуманної педагогіки |
||
Забезпечення всебічного розвитку нахилів, інтересів, здібностей та обдаровань здобувачів освіти |
||
Забезпечення консолідації та взаємодії всіх учасників освітнього процесу із метою інтенсифікації розвитку й удосконалення освітнього середовища |
||
Приведення матеріально-технічного стану закладу освіти у відповідність до потреб сучасної освіти |
||
5. |
Термін реалізації Стратегії розвитку закладу освіти |
2021-2026 навчальні роки |
6. |
Етапи Стратегії розвитку закладу освіти |
|
6.1. |
Організаційно-проєктувальний етап |
|
Вересень-травень 2021/2022 навчального року |
|
|
|
5
№ з/п |
Назва |
Зміст |
6.2. |
Аналітико-практичний етап |
|
Вересень-травень 2021-2025 навчальних років |
|
|
|
||
6.3. |
Узагальнюючий етап |
|
Вересень-травень 2025/2026 навчального року |
|
|
|
||
|
||
7. |
Ресурсне забезпечення реалізації планування |
Підвищення кваліфікаційного рівня адміністрації та педагогічних працівників закладу освіти |
Підвищення ефективності використання бюджетних і позабюджетних коштів |
||
8. |
Візія закладу освіти |
Забезпечення гідних умов для здобуття якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави |
Підвищення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти |
||
Підвищення рівня вихованості здобувачів освіти |
||
Створення ефективної моделі допрофільної підготовки здобувачів освіти, розвиток здатності до вибору успішної професії та формування соціально значущих життєвих компетенцій відповідно до вимог сучасного ринку праці |
||
Підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників |
||
Утвердження позитивного іміджу Школи успіху в соціумі та підвищення її конкурентоздатності |
||
9. |
Показники ефективності планування |
Підтвердження позитивного іміджу Школи успіху та конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг |
Збільшення контингенту здобувачів освіти |
||
Розширення ділових партнерських зв’язків закладу освіти |
||
10. |
Контроль, корекція й оцінювання планування |
Системний моніторинг реалізації Стратегії розвитку Школи успіху |
Участь батьків та громадськості в оцінюванні якості освітніх послуг |
6
Пріоритетним напрямком сучасної освітньої системи України є рівний доступ до якісної освіти, до найкращих світових здобутків у освітній галузі. Концепція Нової української школи, Державний стандарт початкової освіти та Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти орієнтує педагогів на перехід від декларування переваг особистісної моделі розвитку здобувачів освіти до її практичного впровадження. Визначено вимоги до навчальних досягнень здобувачів освіти, які відповідають змісту і структурі предметних компетентностей (здобувач освіти знає, розуміє, застосовує, аналізує, виявляє ставлення, оцінює, тощо). Разом із предметною підготовкою здобувачі освіти мають оволодіти ключовими компетентностями:
Діяльність закладу освіти ґрунтується на засадах особистісно-орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів. Відповідно до Концепції Нової української школи заклад освіти працюватиме на засадах педагогіки партнерства. Основні принципи цього підходу:
Основна мета діяльності закладу освіти – це безперервний процес підвищення ефективності освітнього процесу з одночасним урахуванням потреб суспільства, потреб особистості здобувача освіти. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних освітніх технологій, комп’ютеризація освітнього процесу, допрофільна та профільна підготовка здобувачів освіти. Створення умов для розвитку здорової особистості, що виявляє відповідальність за збереження власного здоров’я.
7
Стратегії розвитку Школи успіху
Мета Стратегії розвитку Школи успіху:
Місія розвитку Школи успіху:
Завдання розвитку Школи успіху:
а) перший, адаптаційно-ігровий (1-2 класи);
б) другий, основний (3-4 класи);
а) перший, адаптаційний (5-6 класи);
б) другий, базове предметне навчання (7-9 класи);
8
Стратегії розвитку Школи успіху
Умовами реалізації пріоритетних напрямів Стратегії є запровадження нових педагогічних та управлінських технологій:
розвитку Школи успіху
Основними очікуваними результатами вирішення завдань є:
Стратегії розвитку Школи успіху
Стратегія розвитку реалізується в межах загального обсягу видатків, виділених обласним бюджетом на відповідні роки, а також передбачає залучення позабюджетних коштів інвесторів, меценатів, громадських фондів, інших юридичних і фізичних осіб, що не суперечить чинному законодавству України. Матеріально-технічна частина Стратегії розвитку Школи успіху щорічно коригуватиметься бюджетними та реальними можливостями позабюджетних надходжень.
9
Додаток 1
10
Додаток 2
11
Додаток 3
12
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
13
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Організація розробки та впровадження методичних рекомендацій щодо моніторингу оцінювання досягнень здобувачів освіти |
Розвиток компетентностей, наскрізних практичних умінь і навичок, талантів, здібностей здобувачів освіти |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
2. |
Реалізація Концепції Нової української школи |
Створення умов для набуття життєвоважливих компетентностей, формування наскрізних умінь у здобувачів освіти |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
3. |
Упровадження STEM та STEАM-освіти |
Розвиток уміння інтегрувати набуті навички в повсякденне життя та перетворення інформації з однієї форми в іншу |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
4. |
Залучення батьківської громадськості до стратегічного планування та участі в освітніх проєктах |
Підвищення рівня навченості та вихованості здобувачів освіти, зміцнення матеріальної бази закладу освіти |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
5. |
Формування національної ідентичності здобувачів освіти |
Супровід та підтримка дітей, зокрема формування в них життєвих стратегій у сучасному соціумі, обмін досвідом у практичній роботі з дітьми |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
14
Додаток 1.1
Реалізація Концепції Нової української школи
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Терміни виконання |
Відповідальні |
1. |
Моніторинг адаптації до навчання новоприбулих здобувачів освіти |
Створення сприятливого психологічного клімату для здобувачів освіти |
2021-2026 |
Учителі 1-4-х класів |
2. |
Упровадження корекційної роботи в перший, адаптаційно-ігровий цикл навчання (1-2 класи) |
Сприяння більш комфортній адаптації до нових умов здобувачів освіти |
2021-2022 |
Учителі, вихователі 1-2-х класів |
3. |
Упровадження корекційної роботи в основний цикл навчання (3-4 класи) |
Формування самостійності, закріплення навичок самообслуговування |
2021-2022 |
Учителі, вихователі 3-4-х класів |
4. |
Удосконалення формувального і вербального оцінювання |
Оволодіння здобувачів освіти вмінням вчитися |
2021 |
Учителі 1-4-х класів |
5. |
Реалізація прикладного аспекту в початковому курсі математики |
Покращення математичної компетентності |
2021-2026 |
Учителі 1-4-х класів |
6. |
Упровадження науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» у початкових класах |
Забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального і фізичного розвитку здобувачів освіти |
2021-2022 |
Адміністрація, учителі 1-4-х класів |
8. |
Створення системи співпраці (педагог - здобувач освіти - батьки) |
Формування педагогіки партнерства |
2021 |
Учителі, вихователі 1-4-х класів |
9. |
Упровадження роботи «Школи майбутнього першокласника» |
Створення відповідного розділу на вебсайті закладу освіти. Розміщення важливо необхідної інформації та практично-зорієнтованих порад для батьків здобувачів освіти |
2021 |
Адміністрація, учитель майбутнього 1-го класу |
15
Додаток 1.2
Впровадження STEM-освіти
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
Управлінсько-аналітична робота |
||||
1. |
Вивчення нормативної бази щодо організаційного, науково-методичного та інформаційного супроводу заходів із питань STEM-освіти |
Розроблення Положення про STEM-освіту в закладі освіти |
2021 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
2. |
Укладання угод про співпрацю із державними та громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування із питань STEM-освіти |
Залучення наукових та освітніх установ, закладів вищої, професійної, позашкільної освіти, виробничих підприємств, громадських організацій, бізнес-структур до розвитку STEM-освіти в закладі |
2021-2022 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
3. |
Створення та відкриття STEM-лабораторії |
Забезпечення доступу до високошвидкісного Інтернету та підключення до Всеукраїнської мережі STEM-лабораторій |
2021 |
Адміністрація |
Організаційно-методична робота |
||||
1. |
Сприяння участі педагогічних працівників у різнопланових заходах регіонального, всеукраїнського, міжнародного рівнів: науково-практичні конференції, семінари, вебінари, STEM-фестивалі, конкурси, заняття у web-STEM-школі «STEM-освіта вчителя» |
Упровадження в освітній процес інтегрованих навчальних програм спецкурсів, факультативів, гуртків з новітніх технологій |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
16
Додаток 1.2
Впровадження STEM-освіти
№ з/п |
Зміст роботи |
|
Термін виконання |
Відповідальні |
||
2. |
Вивчення досвіду роботи закладів освіти по запровадженню STEM-освіти через онлайн платформи |
Забезпечення організаційного, науково-методичного та інформаційно-аналітичного супроводу STEM-освіти |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
||
Робота із педагогічними кадрами |
||||||
1. |
Забезпечення проходження спецкурсів для педагогічних працівників, які проводитимуть уроки в STEM-лабораторії |
Проведення заходів з питань обміну досвідом, підвищення фахової майстерності |
2021-2026 |
Адміністрація |
||
2. |
Упровадження STEM-технологій із використанням онлайн-середовища та STEM-лабораторії |
Впровадження інноваційних форм і методів навчальної та проєктної діяльності |
2021-2026 |
Педагогічні працівники |
||
Проведення бінарних (інтегрованих) уроків та виховних заходів |
2021-2026 |
Педагогічні працівники |
||||
Для молодших школярів через LEGO-години формування «LEGO винахідника» |
2021-2022 |
Учителі 1-4-х класів |
||||
Інформаційно-просвітницька та видавнича робота |
||||||
1. |
Популяризація STEM-освіти серед здобувачів освіти та їхніх батьків |
Участь у просвітницьких акціях: фестивалі, конкурси, наукові пікніки, літні школи |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
||
Інформаційне наповнення шкільного веб сайту з питань розвитку STEM-освіти в закладі освіти |
2021-2026 |
Педагогічні працівники |
||||
17
Додаток 1.3
Формування інформаційно-освітнього середовища
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Розробка та затвердження схеми інформаційного простору закладу освіти |
Створення єдиного інформаційно-освітнього простору |
2021 |
Заступник директора |
2. |
Підключення всіх користувачів закладу освіти до мережі Інтернет |
Забезпечення підвищення якості освіти |
2021-2026 |
Заступник директора |
3. |
Формування бази даних у системі ІСУО учасників освітнього процесу закладу освіти
|
Якісно новий рівень функціонування системи управління освітнім процесом та закладом в цілому |
На початку кожного навчального року |
Заступник директора |
4. |
Інформатизація управління закладом освіти, у тому числі: |
2021-2026 |
Заступник директора |
|
адміністративно-управлінської ланки |
Скорочення часу, виділеного на прийняття управлінських рішень |
|||
навчально-пізнавальної діяльністю здобувачів освіти |
Підвищення ефективності освітнього процесу |
|||
5. |
Формування інформаційної культури учасників освітнього процесу |
Організація доступу учнів, педагогічних працівників до вітчизняних і світових інформаційних ресурсів |
2021-2026 |
Заступник директора |
6. |
Створення умов для навчання співробітників закладу новим комп'ютерним технологіям |
Здійснення розвитку інформаційної компетентності |
2021-2026 |
Заступник директора |
7. |
Удосконалення шкільного сайту і роботи з ним |
Організація доступу та зацікавлення здобувачів освіти, педагогічних працівників, батьків, громадськості до сайту закладу освіти |
2021-2026 |
Заступник директора |
18
Додаток 1.3
Формування інформаційно-освітнього середовища
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
8. |
Інформатизація методичної роботи закладу освіти |
Створення блогів, сайтів шкільних методичних структур |
2021-2026 |
Заступник директора |
9. |
Інформатизація діяльності бібліотеки |
Створення електронної бази шкільної бібліотеки та тематичних цифрових архівів інформаційних і методичних ресурсів з навчальних предметів |
2021-2026 |
Заступник директора |
10. |
Організація системи інформаційної безпеки закладу освіти |
Створення загальної системи забезпечення інформаційної безпеки |
2021-2026 |
Заступник директора |
11. |
Впровадження навчальних програм з інформаційною підтримкою |
Функціонування якісно нового рівня системи управління освітнім процесом |
2021-2026 |
Заступник директора |
12. |
Оснащення предметних кабінетів інтерактивним устаткуванням |
Впровадження інформаційних технологій в освітній процес |
2021-2026 |
Заступник директора |
19
Додаток 1.4
Завдання виховної системи закладу освіти
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Здійснення виховного процесу відповідно до діючих державних програм, інших нормативних актів, що обумовлюють виховну роботу в закладі освіти |
Організація виховного процесу на основі принципів, державних програм, нормативних актів, що дозволяють виховати соціально-активну, освічену, морально і фізично здорову особистість |
2021-2026 |
Адміністрація |
2. |
Удосконалення системи виховної роботи закладу, впровадження нових технологій та методик виховання здобувачів освіти |
Формування у здобувачів освіти громадської та правової свідомості, почуття власної гідності, творчого мислення, відповідальності, правових норм, духовного багатства |
На початку кожного навчаль-ного року |
Адміністрація |
3. |
Забезпечення ефективності профілактики девіантної поведінки дітей та учнівської молоді, спрямування виховного процесу на попередження та подолання тютюнопаління, вживання наркотичних та психотропних речовин, профілактики ВІЛ/СНІДу |
Пропаганда сімей, що ведуть здоровий спосіб життя і систематично займаються спортом. Створення оптимальних умов для забезпечення фізичного розвитку особистості, збереження її здоров’я
|
2021-2026 |
Адміністрація |
4. |
Поєднання організаційно-педагогічної, родинно-сімейної, національно-культурної, просвітницької діяльністі педагогічних працівників, батьків, здобувачів освіти, місцевої громади |
Сприяння школи, сім’ї, громади гармонійному розвитку дитини, підготовки її до життя в існуючих соціальних умовах, реалізації творчого потенціалу, формуванню моральних цінностей із позиції добра та справедливості |
2021-2026 |
Адміністрація |
20
Додаток 1.4
Завдання виховної системи закладу освіти
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
5. |
Формування у підростаючого покоління основи естетичної та екологічної культури, патріотичного, громадянського, національного, трудового виховання |
Виховання різнобічно гармонійної особистості, готової до виконання громадських і конституційних обов’язків, збереження духовних надбань українського народу, формування особистісних рис громадянина української держави, екологічної культури |
2021-2026 |
Адміністрація |
6. |
Відродження національних свят та обрядів, національних традицій |
Формування у молодого покоління національних якостей, шанобливого ставлення до культурної спадщини, до розвитку суспільства і культури, до відновлення духовних надбань народу |
2021-2026 |
Адміністрація |
7. |
Розширення сфери діяльності здобувачів освіти шляхом збереження та збільшення мережі гуртків, спортивних секцій, об’єднань за інтересами |
Залучення дітей до експедиційної, художньо-практичної та навчально- пізнавальної діяльності |
2021-2026 |
Адміністрація |
8. |
Впровадження системи моніторингу досягнень у фестивалях, конкурсах, спортивних змаганнях різних рівнів |
Визначення рівня ефективності участі здобувачів освіти в експедиційній, художньо-практичній та навчально-пізнавальній діяльності |
2021-2026 |
Адміністрація |
21
Додаток 1.4
Завдання виховної системи закладу освіти
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
9. |
Поглиблення профорієнтаційної роботи |
Усвідомлений вибір учнями майбутньої професії, допомога у подальшому навчанні або працевлаштуванні випускників. Виховання конкурентноспроможного випускника на ринку праці |
2021-2026 |
Адміністрація |
10. |
Формування організаторських здібностей особистості, її суспільно-громадського досвіду через залучення до громадської діяльності |
Дієве самоврядування в закладі освіти та в класних колективах |
2021-2026 |
Адміністрація |
11. |
Проведення змістовного дозвілля учнівської молоді, спортивних змагань, фестивалів, свят тощо |
Розвинені спортивні та творчі здібності здобувачів освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
12. |
Проведення рейдів збереження шкільного майна, трудових десантів |
Залучення здобувачів освіти до організації шкільного життя |
2021-2026 |
Адміністрація |
13. |
Залучення батьків здобувачів освіти до життя закладу через організацію спільних справ |
Збереження та примноження традицій закладу освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
22
Додаток 1.5
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Вивчення передумов та причин виникнення булінгу (цькування) в закладі освіти |
Створення системи профілактичної роботи в закладі освіти |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
2. |
Розробка плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Дієвий план заходів |
2021 |
Заступник директора з виховної роботи |
3. |
Створення банку розробок виховних заходів щодо протидії булінгу (цькування) в закладі освіти |
Створити банк розробок виховних заходів |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
4. |
Ознайомлення та вивчення Законів України, статей Конвенції ООН, інших документів під час профілактичних занять |
Обізнаність здобувачів освіти щодо правових норм та засад |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
5. |
Взаємовідвідування уроків, виховних заходів |
Вивчати поведінку здобувачів освіти під час уроків та виховних заходів |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
6. |
Організація проведення заходів щодо надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування) |
Навчити здобувачів освіти знаходити вихід із кризових ситуацій та захищати себе від усіх видів насильства (булінгу) |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
23
Додаток 1.5
Реалізація заходів щодо протидії булінгу
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
7. |
Організація проведення інформаційно-просвітницької роботи щодо форм, причин і наслідків булінгу (цькування), запобігання та протидії булінгу (цькування), формування нетерпимого ставлення до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках |
Створити безпечне толерантне освітнє середовище, виховувати соціально-активну та комунікативну особистість із високим рівнем духовності і моралі |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
8. |
Організація проведення семінарів-тренінгів для учасників освітнього процесу з питань профілактики насильства, жорстокості та впливу сучасних телекомунікаційних технологій на психіку дітей, організації дієвої антитютюнової, антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди, тактики поведінки з дітьми, які схильні до вживання алкогольних, наркотичних та психотропних речовин |
Усвідомлення здобувачами освіти негативного впливу на організм шкідливих звичок |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
9. |
Організація зустрічі дітей та підлітків із представниками поліції, інспектором служби у справах неповнолітніх |
Навчити здобувачів освіти захищати свої права та інтереси |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
10. |
Проведення аналізу ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Позитивні зміни із даного питання у закладі освіти |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
24
Додаток 1.6
25
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Забезпечення умов для професійного самовдосконалення педагогічних працівників |
Створення атмосфери творчого пошуку оригінальних нестандартних рішень педагогічних проблем |
2021-2026 |
Адміністрація |
2. |
Підтримка добровільної сертифікації вчителів початкових класів |
Готовність учителя до інноваційних перетворень у професійній діяльності |
2021-2026 |
Адміністрація, вчителі початкових класів |
3. |
Організація співпраці з установами та закладами України, що надають освітні послуги із підвищення кваліфікації |
Готовність педагогічних працівників до постійного підвищення кваліфікації (виконання постанови КМУ від 21.08.2019 р. № 800) |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники
|
26
Шляхи реалізації
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
4. |
Залучення педагогічних працівників до участі у фахових та методичних заходах різних рівнів |
Підвищення мотиваційної активності, запобігання професійному вигоранню педагогічних працівників |
2021-2026 |
Адміністрація |
5. |
Створення системи моніторингу динаміки зростання творчого та професійного потенціалу педпрацівників |
Підвищення рівня науково- теоретичної, методичної та психологічної підготовки педагогічних працівників |
2021 |
Адміністрація, керівники методичних об’єднань |
6. |
Вивчення, узагальнення та впровадження кращого досвіду роботи педагогічних працівників закладу освіти |
Розвиток професійної компетентності, підвищення педагогічної майстерності з метою популяризації кращих педагогічних надбань |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники
|
7. |
Забезпечення умов для ефективної роботи методичних структур |
Підвищення кваліфікаційного рівня педагогічних працівників |
2021 |
Адміністрація |
8. |
Створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками та технологіями навчання |
Підтримка творчої діяльності педагогічних працівників щодо використання інноваційних методик у своїй роботі |
2021-2022 |
Адміністрація |
9. |
Організація і проведення різноманітних методичних заходів для педагогічних працівників |
Удосконалення роботи методичних структур закладу освіти, розвиток здатності педагогічних працівників до ініціативної, творчої, пошукової діяльності |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники
|
10. |
Своєчасне надання різноманітних інформаційних послуг та консультацій для молодих та малодосвідчених педагогічних працівників |
Покращення ефективності надання педагогічними працівниками освітніх послуг |
2021-2026 |
Адміністрація |
27
Додаток 2.1
28
Додаток 2.2
29
Додаток 2.3
30
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
Шляхи реалізації
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Організація освітнього процесу; виконання нормативних документів; вдосконалення внутрішнього шкільного контролю |
Організація та забезпечення оптимальних, стабільних умов для освітнього процесу |
2021-2026 |
Адміністрація |
2. |
Проведення педагогічних рад
|
Об’єднання зусиль педагогічного колективу закладу освіти для підвищення рівня освітньої діяльності та упровадження досягнень педагогічної науки й практики |
2021-2026 |
Адміністрація |
31
Шляхи реалізації
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
3. |
Впровадження моделі громадсько-державного управління на засадах рівноправної участі усіх учасників у забезпеченні ефективності освітнього процесу |
Вивчення громадської думки та поширення її на прийняття управлінських рішень |
2021-2026 |
Адміністрація |
4. |
Створення цілісної системи управління, забезпечення якісного рівня контрольно-аналітичної діяльності відповідно до сучасних вимог |
Підвищення якості освітнього процесу. Розвиток творчого потенціалу кожного вчителя |
2021-2026 |
Адміністрація |
5. |
Забезпечення ефективної роботи Ради школи |
Спільна робота Ради школи та керівництва закладу освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
6. |
Раціональний та доцільний розподіл функціональних обов’язків між керівництвом, педагогічними працівниками |
Покращення роботи всіх сфер шкільної діяльності |
2021-2026 |
Адміністрація |
7. |
Забезпечення життєдіяльності закладу освіти |
Залучення позабюджетних коштів, покращення роботи з охорони праці та соціального захисту |
2021-2026 |
Адміністрація |
8. |
Здійснення адміністративно-господарської роботи |
Покращення матеріально-технічної бази закладу освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
9. |
Постійне інформаційне забезпечення гласності діяльності закладу освіти |
Звіт директора закладу освіти перед педагогічним колективом та громадськістю |
2021-2026 |
Адміністрація |
10. |
Забезпечення систематичного інформаційного супроводу освітнього процесу на вебсайті та сторінці соціальної мережі Facebook |
Інформованість педагогічних працівників, здобувачів освіти, батьків у роботі закладу освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
32
Додаток 3.1.
Кадрове забезпечення освітнього процесу
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Визначення потреби в педагогічних працівниках |
Стабілізація кадрового складу закладу освіти |
2021 |
Адміністрація |
2. |
Стимулювання педагогічних працівників до здобуття спеціальної освіти |
Забезпечення гідних умов для здобуття сучасної, доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства |
2021-2026 |
Адміністрація |
3. |
Надання пріоритету при розподілі педагогічного навантаження педагогам з відповідною спеціальною освітою |
Моральне та матеріальне стимулювання вчителів |
2021-2026 |
Адміністрація |
4. |
Забезпечення систематичного підвищення кваліфікації педпрацівників; впровадження сучасних інформаційних технологій |
Ріст професійної майстерності, розвиток творчої ініціативи, забезпечення ефективності освітнього процесу |
2021-2026 |
Адміністрація |
5. |
Моральне та матеріальне стимулювання педагогічних працівників |
Внесення пропозицій до органів управління освітою щодо нагородження педагогічних працівників закладу освіти у |
2021-2026 |
Адміністрація |
6. |
Удосконалення професіоналізму та методичної майстерності педагогічних працівників, широкого використання інноваційних технологій |
Підвищення якості освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
33
Додаток 3.1.
Кадрове забезпечення освітнього процесу
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні
|
7. |
Упровадження системи професійно-педагогічної адаптації молодих фахівців |
Виявлення найбільш активної, талановитої молоді |
2021-2026 |
Адміністрація |
8. |
Проведення психолого- педагогічних консиліумів, психолого-педагогічних семінарів з метою удосконалення взаємовідносин «педагоги – батьки – здобувачі освіти» |
Підвищення ролі вчителя у формуванні особистості |
2021-2026 |
Адміністрація |
9. |
Забезпечення участі педагогів у фахових конкурсах з метою висвітлення та розповсюдження педагогічного досвіду |
Підвищення професійного рівня педагогічних працівників |
2021-2026 |
Адміністрація |
11. |
Організація неперервної мовної освіти для підвищення мовної культури педагогічних працівників (проведення лекторіїв, конкурсів, круглих столів, курсів української мови, поповнення фондів бібліотеки словниками, довідниками, періодикою) |
Підвищення професійного рівня педагогічних працівників
|
2021-2026 |
Адміністрація |
12. |
Організація щорічного моніторингу якості методичної роботи з педагогічними працівниками |
Ріст професійної майстерності, забезпечення ефективності освітнього процесу |
2021-2026 |
Адміністрація |
34
Додаток 3.2.
Реалізація заходів щодо академічної доброчесності
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні
|
1. |
Упровадження заходів щодо академічної доброчесності |
Дотримання всіма учасники освітнього процесу правил та принципів академічної доброчесності відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту» |
2021-2026 |
Адміністрація |
2. |
Реалізація заходів щодо формування академічної доброчесності та протидії фактам її порушення |
Забезпечення довіри до результатів навчання, наукових та творчих досягнень |
2021-2026 |
Адміністрація |
3. |
Реалізація основних принципів академічної доброчесності, визначених Міжнародним центром академічної доброчесності: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність та сміливість |
Формування у здобувачів освіти правильної мотивації щодо розуміння і прийняти важливості академічної доброчесності |
2021-2026 |
Адміністрація |
4. |
Усвідомлення основних порушень академічної доброчесності у закладі освіти: списування, плагіат, несправедливе оцінювання, несамостійне виконання домашніх завдань |
Дотримання всіма учасники освітнього процесу правил та принципів академічної доброчесності |
2021-2026 |
Адміністрація |
35
Додаток 3.2.
Реалізації заходів щодо академічної доброчесності
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні
|
5. |
Формування атмосфери довіри до чесного, прозорого, об’єктивного та справедливого оцінювання |
Забезпечення довіри батьків до результатів навчання дитини, унеможливлення мимовільного підштовхування своїх дітей до порушення правил академічної доброчесності, вимагаючи від них лише високих оцінок |
2021-2026 |
Адміністрація |
6. |
Формування культури само оцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти |
Зміцнення академічної культури доброчесності через формування у здобувачів освіти взаємної поваги до оцінювання результатів праці |
2021-2026 |
Адміністрація |
36
Додаток 3.3.
Місяць року |
Н а в ч а л ь н и й р і к |
||||
2021/2022 |
2022/2023 |
2023/2024 |
2024/2025 |
2025/2026 |
|
Серпень |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
Вересень
|
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
Жовтень
|
4, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
7, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
23, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
8, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
19, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
Листопад |
2, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
1, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
17, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
20, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
21, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
Грудень |
10, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
21, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
13, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
21, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
5, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
Січень |
3, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
15, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
23, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
6, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
12, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
Лютий |
21, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
11, 14, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
21, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
22, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
16, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
Березень |
37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
9, 37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
Квітень |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
Травень |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
Червень |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
37
Додаток 3.4.
38
Додаток 3.4.
39
Додаток 3.5.
Перспективний план
організації освітнього процесу
при викладанні навчальних предметів
Місяць року |
Н а в ч а л ь н и й р і к |
||||
2021/2022 |
2022/2023 |
2023/2024 |
2024/2025 |
2025/2026 |
|
Жовтень
|
4 Математика
|
7 Історія
Гнатюк Л.Г.
Великант Л.А. |
23 Педагог- організатор
Теренюк Т.Б.
Макарюк Г.М. |
8 Право-знавство |
19 Трудове навчання |
Листопад |
2 Зарубіжна література
Брусник Н.Л. |
1 Українська мова та література Скворцова О.М. |
17 Фізкультура
Біла В.М. |
20 Захист України |
21 Початкові класи Бережна С.М.
Чмєль М.С. |
Грудень |
10 Географія
Мовчан А.А. |
21 Початкові класи Токарчук Г.П.
Колісник В.О. |
13 Хімія
Жушман Н.М. |
21 Початкові класи
Жушман Ф.Б. |
5 Мистецтво |
Січень |
3 Англійська мова
Нич Я.А. |
15 Музичне мистецтво
Чорнополь-ський С.В. |
23 Основи здоров’я
Чудна Г.М. |
6 Інформати-ка |
12 Природо-знавство |
Лютий |
21 Початкові класи
Жушман В.М.
Герасименко Н.Г. |
14 Фізика та астрономія
Чудний О.В. |
21 Початкові класи
Плис О.В |
22 ГПД |
16 Образотвор-че мистецтво |
11 Біологія та екологія
Віксіч В.М. |
|||||
Березень |
|
|
9 Громадянсь-ка освіта |
|
|
|
Медведенко Л.П. |
Висоцька О.М.
Луценко Т.А. |
Григоренко О.Б.
Мазур М.В. |
Кузів Н.М. |
Шарова Н.Я. |
40
Додаток 3.6.
Перспективний план
проведення педагогічних рад
№ з/п |
1-й рік |
2-й рік |
3-й рік |
4-й рік |
5-й рік |
2021/2022 навчальний рік |
2022/2023 навчальний рік |
2023/2024 навчальний рік |
2024/2025 навчальний рік |
2025/2026 навчальний рік |
|
С е р п е н ь |
|||||
Модуль Аналіз діяльності |
|||||
1. |
Аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання на новий 2021/2022 навчальний рік |
Аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання на новий 2022/2023 навчальний рік. |
Аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання на новий 2023/2024 навчальний рік |
Аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання на новий 2024/2025 навчальний рік |
Аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та авдання на новий 2025/2026 навчальний рік |
Л и с т о п а д |
|||||
Модуль Акмезорієнтований шкільний простір |
|||||
2. |
Про хід виконання шкільної програми «Обдарова-ність»: творчі надбання, реалії, перспективи |
Школа І-го ступеня – стартова площадка для самопізнання та саморозвитку дитини |
Про проблеми формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти за сучасних умов |
Про роль учнівського самоврядуван-ня як реальної виховної сили в умовах демократизації школи |
Методологіч-ні засади моделювання нових освітніх орієнтирів у розвитку позакласної роботи |
С і ч е н ь |
|||||
Модуль Сучасні навчальні методики і технології |
|||||
3. |
Гуманна педагогіка – реальний шлях до створення ситуації успіху в шкільному житті |
Школа і сім’я. Партнерство всерйоз і надовго |
Володіння акмеологіч-ними технологіями викладання як показник професійної майстерності вчителя |
Особистісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи, етапи та рішення |
Про формування компетентної особистості в умовах акмезорієнто-ваної школи
|
41
Додаток 3.6.
Перспективний план
проведення педагогічних рад
№ з/п |
1-й рік |
2-й рік |
3-й рік |
4-й рік |
5-й рік |
2021/2022 навчальний рік |
2022/2023 навчальний рік |
2023/2024 навчальний рік |
2024/2025 навчальний рік |
2025/2026 навчальний рік |
|
Б е р е з е н ь |
|||||
Модуль Атестація педагогічних кадрів |
|||||
4. |
Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей» |
Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей» |
Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей» |
Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей» |
Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей» |
Ч е р в е н ь |
|||||
Модуль Підсумки роботи над науково-методичною проблемою |
|||||
5. |
Про підготовку дитини до життя в сучасних умовах – одне із головних завдань акмезорієнто-ваної школи |
Про спрямування методичної роботи на формування акмеологіч-ного шкільного простору |
Про учнівське самоврядуван-ня як реальний шлях утвердження школи Успіху |
Про модель компетент-ного випускника в умовах Нової української школи |
Творчий портрет Школи успіху: Хочу відчути себе щасливим»
|
42
Додаток 3.7.
Перспективний план
проведення нарад при директору
на 2021/2022 навчальний рік
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
1. |
Про укомплектування закладу освіти педагогічними кадрами, затвердження навантаження, призначення класних керівників |
Серпень
|
2. |
Про затвердження режиму роботи на навчальний рік |
|
3. |
Про організацію роботи із здобувачами освіти різних категорій |
Вересень |
4. |
Про введення інновацій |
|
5. |
Про систему позакласної роботи як реальний шлях до розвитку індивідуальних здібностей здобувачів освіти |
|
6. |
Про організацію стажування молодих спеціалістів |
|
8. |
Про підсумки проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад |
Жовтень |
|
Про розвиток інтелектуально-пізнавальних здібностей здобувачів освіти на уроках математики засобами особистісно орієнтованих технологій навчання у системі роботи вчителя Висоцької О.М. |
|
9. |
Про затвердження умов шкільних конкурсів «Учитель року», «Класний керівник року», «Учень року» |
|
10. |
Про компетентнісний аспект формування розвиненої особистості через упровадження особистісно зорієнтованих технологій навчання у системі роботи вчителя зарубіжної літератури Брусник Н.Л. |
Листопад |
11. |
Про вплив принципів гуманної педагогіки на виховання у здобувачів освіти правової культури та попередження правопорушень |
Грудень |
|
Про використання інноваційних форм і методів навчання із метою формування компетентної особистості у системі роботи вчителя географії Мовчана А.А. |
|
12. |
Про стан диференціації домашніх завдань для розвитку самостійності та відповідальності у здобувачів освіти |
|
13. |
Про використання гри як мотивації здобувачів освіти на уроках англійської мови у системі роботи вчителя Нич Я.А. |
Січень |
14. |
Про розвиток пізнавальної компетентності молодших школярів шляхом творчого впровадження педагогічних ідей В.О.Сухомлинського у системі роботи вчителя Герасименко Н.Г. |
Лютий |
15. |
Про використання інтерактивних технологій навчання як умови активізації пізнавальної діяльності молодших школярів у системі роботи вчителя Жушмана В.М. |
|
16. |
Про стан роботи зі здібними учнями з формування комунікабельної особистості |
Березень |
17. |
Про ефективність використання шкільного компоненту навчального плану як додаткової можливості для розвитку особистості, здатної досягати успіху |
Травень |
18. |
Про роль учнівського самоврядування у становленні успішної особистості |
Червень |
43
Додаток 3.7
Перспективний план нарад при директорові
на 2022/2023 навчальний рік
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
1. |
Про укомплектування закладу освіти педагогічними кадрами затвердження навантаження, призначення класних керівників |
Серпень |
2. |
Про затвердження режиму роботи школи на 2017/2018 н.р. |
|
3. |
Про організацію роботи з учнями різних категорій |
Вересень |
4. |
Про введення інновацій |
|
5. |
Про систему позакласної роботи із розвитку індивідуальних здібностей учнів |
|
8. |
Про організацію стажування молодих спеціалістів |
|
9. |
Про підсумки проведення І-го етапу Всеукраїнських олімпіад |
Жовтень |
10. |
Про упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання, спрямованих на отримання міцних осмислених знань з історії (Гнатюк Л.Г.) |
|
|
Про формування компетентнісної особистості через використан-ня технології критичного мислення (Великант Л.А.) |
|
11. |
Про затвердження умов шкільних конкурсів «Учитель року», «Класний керівник року», «Учень року». |
|
12. |
Про використання розвивального навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках української мови та літератури (Скворцова О.М.) |
Листопад |
13. |
Про використання інтерактивних технологій навчання на уроках у закладі освіти І ступеня із метою створення розвивального середовища (Токарчук Г.П.) |
Грудень |
|
Про особистісно розвивальне навчання молодших школярів як шлях для формування успішної особистості (Колісник В.О.) |
|
14. |
Про стан роботи із попередження правопорушень в умовах акмеологічного шкільного простору |
|
15. |
Про важливість домашніх завдань для розвитку самостійності та відповідальності в учнів |
|
16. |
Про інноваційні підходи до організації і проведення уроків музичного мистецтва як шлях до формування музичної компетентності учнів (Чорнопольський С.В.) |
Січень |
17. |
Про стан формування математичних знань, умінь і навичок учнів на основі розвивального навчання (Віксіч В.М.) |
Лютий |
|
Про інформаційно-освітнє середовища як засіб формування творчої особистості здобувачів освіти (Чудний О.В.) |
|
19. |
Про стан роботи зі здібними учнями з формування інтелектуальної особистості, здатної досягти успіху |
|
20. |
Про розширення можливостей шкільного компоненту навчального плану для вирішення нових дидактичних завдань |
Травень |
21. |
Про роль учнівського самоврядування у становленні успішної особистості |
Червень |
44
Додаток 3.7
Перспективний план нарад при директорові
на 2023/2024 навчальний рік
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
1. |
Про укомплектування закладу освіти педагогічними кадрами, затвердження навантаження, призначення класних керівників |
Серпень
|
2. |
Про затвердження режиму роботи школи на 2018/2019 н.р. |
|
3. |
Про організацію роботи з учнями різних категорій |
Вересень |
4. |
Про введення інновацій |
|
5. |
Про вивчення педагогічного досвіду: |
|
|
||
|
||
6. |
Про апробаціяю педагогічного досвіду вчителя української мови та літератури Скворцової О.М. |
|
7. |
Про запровадження педагогічного досвіду: |
|
|
||
|
||
8. |
Про систему позакласної роботи із розвитку індивідуальних здібностей учнів |
|
9. |
Про організацію стажування молодих спеціалістів |
|
10. |
Про підсумки проведення І-го етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін |
Жовтень |
11. |
Про затвердження умов шкільних конкурсів „Вчитель року”, „Класний керівник року”, „Учень року”. |
|
12. |
Про активізацію пізнавальної діяльності учнів на уроках як шлях до формування ключових, предметних і міжпредметних компетентностей успішної особистості у системі роботи вчителя математики, фізики та інформатики Чудної Г.М. |
Листопад |
13. |
Про стан впливу акмеологічних технологій навчання і виховання на формування в учнів правової культури та попередження правопорушень |
Грудень |
14. |
Про стан застосування методу проектів на уроках української мови та літератури як шлях розвитку творчого потенціалу учнів у системі роботи вчителя Теренюк Т.Б. |
|
15. |
Про важливість мотивації домашніх завдань для підвищення якості знань учнів |
|
16. |
Про розвиток творчого потенціалу учнів шляхом активізації пізнавальної діяльності на уроках географії (Мазур М.В.) |
Січень |
17. |
Про стан розвитку творчого мислення молодших школярів шляхом використання біоадекватних технологій навчання у системі роботи вчителя початкових класів Плис О.В. |
Лютий |
18. |
Про підвищення ролі професійної майстерності вчителів на стан роботи зі здібними учнями |
Березень |
19. |
Про вплив шкільного компоненту навчального плану на формування компетентністної особистості |
Травень |
20. |
Про роль учнівського самоврядування у становленні успішної особистості |
Червень |
45
Додаток 3.7.
Перспективний план нарад при директорові
на 2024/2025 навчальний рік
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
1. |
Про укомплектування школи педагогічними кадрами, затвердження навантаження, призначення класних керівників |
Серпень
|
2. |
Про затвердження режиму роботи школи на новий 2019/2020 навчальний рік |
|
3. |
Про організацію роботи зі здібними учнями і недостатнім рівнем підготовки |
Вересень |
4. |
Про введення інновацій |
|
5. |
Про систему позакласної роботи із розвитку індивідуальних здібностей учнів |
|
6. |
Про апробаціяю педагогічного досвіду: |
|
|
||
|
||
7. |
Про запровадження педагогічного досвіду вчителя української мови та літератури Скворцової О.М. |
|
8. |
Про організацію стажування молодих спеціалістів |
|
9. |
Про підсумки проведення І-го етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін |
Жовтень |
10. |
Про затвердження умов шкільних конкурсів „Вчитель року”, „Класний керівник року”, „Учень року” |
|
11. |
Про стан використання ігрових методів навчання на уроках англійської мови як формування розвитку та становлення життєвої компетентності особистості у системі роботи вчителя Білоус В. Г. |
Листопад |
12. |
Про стан інноваційних підходів до виховання правової культури та попередження правопорушень серед учнівської молоді |
Грудень |
13. |
Про роль творчих домашніх завдань на підвищення ефективності навчальних досягнень учнів |
|
14. |
Про стан індивідуальної роботи з учнями, які вимагають особливої педагогічної уваги |
Лютий |
15. |
Про стан роботи зі здібними учнями та створення оптимальних умов для самореалізації особистості |
Березень |
16. |
Про стан впливу шкільного компоненту навчального плану на становлення гармонійної особистості |
Травень |
17. |
Про роль учнівського самоврядування у становленні успішної особистості |
Червень |
46
Додаток 3.7.
Перспективний план нарад при директорові
на 2025/2026 навчальний рік
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
1. |
Про укомплектування школи педагогічними кадрами, затвердження навантаження, призначення класних керівників |
Серпень
|
2. |
Про затвердження режиму роботи школи на 2020/2021 н.р. |
|
3. |
Про організацію роботи зі здібними та учнями із недостатнім рівнем підготовки |
Вересень |
4. |
Про введення інновацій |
|
5. |
Про систему позакласної роботи із розвитку індивідуальних здібностей учнів |
|
Про запровадження педагогічного досвіду: |
||
|
||
|
||
6. |
Про організацію стажування молодих спеціалістів |
|
7. |
Про підсумки проведення І-го етапу Всеукраїнських олімпіад із базових дисциплін |
Жовтень |
8. |
Про затвердження умов шкільних конкурсів „Вчитель року”, „Класний керівник року”, „Учень року” |
|
9. |
Про стан впровадження біоадекватних технологій навчання як шлях до створення ситуації успіху на уроках учителя зарубіжної літератури та російської мови Шарової Н.Я. |
|
10. |
Про стан роботи із розвитку творчих здібностей учнів через послідовну реалізацію методу проектів (Медведенко Л.П.) |
Листопад |
11. |
Про стан роботи педагогічного колективу щодо підвищення правової освіченості учнів та попередження правопорушень |
Грудень |
12. |
Про роль домашніх завдань у залученні учнів до процесу пізнання та творчого пошуку |
|
13. |
Про стан роботи із використання інтерактивних технологій навчання як шлях до формування предметних компетентностей учнів (Варфоломєєва М.В.) |
Січень |
14. |
Про стан індивідуальної роботи з учнями, які вимагають особливої педагогічної уваги |
Лютий |
15. |
Про розвиток пізнавальної активності та самостійності учнів на уроках з метою формування ключових і предметних компетентностей у системі роботи вчителя Костіної І.В. |
|
16. |
Про стан роботи зі здібними учнями особистості |
Березень |
17. |
Про можливості шкільного компоненту навчального плану для додаткового прояву творчого потенціалу вчителів |
Травень |
18. |
Про роль учнівського самоврядування у становленні успішної особистості |
Червень |
19. |
Про підсумки впливу методичної роботи на формування особистості вчителя та учня із високим рівнем творчого, морального і фізичного розвитку |
47
Додаток 3.8.
Перспективний план
атестації педагогічних працівників
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя |
Н а в ч а л ь н и й р і к |
||||
2021/2022 |
2022/2023 |
2023/2024 |
2024/2025 |
2025/2026 |
||
1. |
Брусник Н.Л. |
|
|
|
|
|
2. |
Мовчан А.А. |
|
|
|
|
|
3. |
Нич Я.А. |
|
|
|
|
|
4. |
Жушман В.М. |
|
|
|
|
|
5. |
Герасименко Н.Г. |
|
|
|
|
|
6. |
Медведенко Л.П. |
|
|
|
|
|
7. |
Гнатюк Л.Г. |
|
|
|
|
|
8. |
Великант Л.А. |
|
|
|
|
|
9. |
Скворцова О.М. |
|
|
|
|
|
10. |
Токарчук Г.П. |
|
|
|
|
|
11. |
Колісник В.О. |
|
|
|
|
|
12. |
Чорнопольський С.В. |
|
|
|
|
|
13. |
Чудний О.В. |
|
|
|
|
|
14. |
Віксіч В.М. |
|
|
|
|
|
15. |
Висоцька О.М. |
|
|
|
|
|
16. |
Луценко Т.А. |
|
|
|
|
|
17. |
Теренюк Т.Б. |
|
|
|
|
|
18. |
Макарюк Г.М. |
|
|
|
|
|
19. |
Біла В.М. |
|
|
|
|
|
20. |
Жушман Н.М. |
|
|
|
|
|
21. |
Чудна Г.М. |
|
|
|
|
|
22. |
Плис О.В. |
|
|
|
|
|
23. |
Григоренко О.Б. |
|
|
|
|
|
24. |
Мазур М.В. |
|
|
|
|
|
25. |
Жушман Ф.Б. |
|
|
|
|
|
26. |
Кузів Н.М. |
|
|
|
|
|
27. |
Бережна С.М. |
|
|
|
|
|
28. |
Чмєль М.С. |
|
|
|
|
|
29. |
Шарова Н.Я. |
|
|
|
|
|
48
Додаток 3.9.
49
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
50
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
2. |
Адаптація здобувачів освіти до соціального середовища шляхом оптимального розвитку потенційних можливостей |
Підвищення рівня адаптації здобувачів освіти |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
3. |
Впровадження корекційно-розвивальної програми «Щаслива родина – багата Україна!» |
Формування родинно-сімейних цінностей як необхідної складової духовної культури особистості |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
4. |
Впровадження корекційно-розвивальної програми щодо запобігання і протидії булінгу та насильства «Добре серце» |
Покращення сприятливого мікроклімату та формування навичок врегулювання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
5. |
Впровадження соціально-психологічного проєкту «Шкільна медіація – простір безконфліктного спілкування» |
Покращення сприятливого мікроклімату та формування навичок врегулювання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
6. |
Організація профілактичної роботи зі збереження здоров’я . Профілактичний проект «Стоп насильству! 16 днів проти насильства» |
Формування в учнів здоров’язбережувальних компетентностей |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
7. |
Виявлення здобувачів освіти «групи ризику» і дітей, в яких виникають труднощі у навчанні |
Покращення соціального розвитку учнів у закладі освіти
|
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
51
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
8. |
Профілактика негативних явищ в учнівському середовищі, формування здоров’язбережувальної та соціальної компетентності |
Формування у здобувачів освіти здоров’язбережувальних компетентностей
|
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
9. |
Корекція міжособистісних відносин всіх учасників освітнього процесу, профілактика відхилень у поведінці |
Покращення соціального розвитку учнів
|
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
10. |
Створення у закладі освіти сприятливого психологічного клімату |
Покращення мікроклімату в учнівському середовищі |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
11. |
Сприяння взаємодії закладу освіти та сім’ї, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, правоохоронних органів, наркологічного кабінету та інших державних підрозділів |
Покращення соціального розвитку учнів
|
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
12. |
Створення умов для підвищення професійного самовизначення здобувачів освіти старших класів |
Підвищення рівня професійної обізнаності учнів, сприяння їх самовдосконаленню |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
13. |
Систематичне відстеження динаміки розвитку здобувачів освіти на всіх етапах шкільного навчання |
Результативність корекційно-розвивальної роботи з учнями |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
52
Додаток 4.1.
53
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
Очікувані результати:
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
|||||
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
|||
1. |
Забезпечення дотримання охорони праці і протипожежної безпеки учасниками освітнього процесу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Завідувач господарства |
2. |
Проведення технічного аналізу стану приміщень закладу освіти |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Завідувач господарства |
3. |
Проведення інвентаризації майна |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Завідувач господарства |
4. |
Забезпечення медикаментами та канцтоварам |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Завідувач господарства |
54
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
|||||
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
|||
5. |
Проведення поточного ремонту: |
Завідувач господарства |
||||||
навчальних кабінетів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
спортивного залу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
бібліотеки |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
обіднього залу їдальні |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
допоміжних приміщень |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
туалетів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
коридорів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
сходів між поверхами |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
зовнішніх стін будівлі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
цоколю та відмостки |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
6. |
Проведення благоустрою шкільного подвір’я: |
Завідувач господарства |
||||||
фарбування вуличного спортивного нестандартного обладнання |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
косіння газонів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
облаштування клумб |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
7. |
Проведення ревізії та реконструкції освітлення (заміна ламп, вимикачів, розеток, плафонів) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Завідувач господарства |
8. |
Проведення капітального ремонту: |
Завідувач господарства |
||||||
кухні шкільної їдальні |
+ |
|
|
|
|
|
||
туалетів 1-го поверху |
+ |
|
|
|
|
|
||
туалетів 2-го поверху |
|
|
|
+ |
|
|
||
системи опалення |
|
|
+ |
|
|
|
||
системи каналізації |
|
+ |
|
|
|
|
||
пожежної сигналізації |
+ |
|
|
|
|
|
||
ПРУ |
|
|
|
|
+ |
|
||
душових кімнат спортзалу |
|
|
|
|
|
+ |
||
9. |
Придбання обладнання та меблів для 1-х класів НУШ: |
Завідувач господарства |
||||||
шкільні меблі; |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
мультимедійний комплекс |
+ + |
+ + |
+ + |
+ + |
+ |
+ |
||
комп’ютерна техніка |
+ |
|
|
|
|
|
||
дидактичний матеріал |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
інтерактивна панель |
+ |
|
|
|
|
|
||
ксерокс |
+ |
|
|
|
|
|
55
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
|||||
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
|||
10. |
Проведення заміни дверей господарського входу до шкільної їдальні |
+ |
|
|
|
|
|
Завідувач господарства |
11. |
Придбання обладнання та меблів для удосконалення освітнього процесу: |
Завідувач господарства |
||||||
меблі для кабінету фізики |
+ |
- |
- |
- |
- |
- |
||
меблі для кабінету географії |
- |
+ |
- |
- |
- |
- |
||
меблі для кабінету англійської мови |
- |
- |
+ |
- |
- |
- |
||
меблі для кабінету української мови |
- |
- |
- |
+ |
- |
- |
||
меблі для кабінету історії |
- |
- |
- |
- |
+ |
- |
||
меблі для кабінету зарубіжної літератури |
- |
- |
- |
- |
- |
+ |
||
мультимедійний комплекс для кабінету історії |
- |
+ |
- |
- |
- |
- |
||
комп’ютери |
1 |
1 |
6 |
1 |
1 |
1 |
||
програмовий матеріал «Інтелект України» початкові класи |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
інтерактивна панель |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
ксерокс |
1 |
1 |
- |
- |
- |
- |
|
|
12. |
Придбання обладнання та посуду для харчоблоку: |
Завідувач господарства |
||||||
каструлі |
+ |
|
|
|
|
|
||
холодильна шафа |
|
|
+ |
|
|
|
||
меблі |
|
|
|
+ |
|
|
||
сковороди електричні |
|
|
+ |
|
|
|
||
картоплечистка |
|
|
+ |
|
|
|
||
витяжка електрична; |
|
|
|
+ |
+ |
|
||
муфельна піч |
|
|
|
|
|
|
||
виробничі столи |
|
|
|
|
|
|
||
посудомийна машина |
|
|
|
|
|
|
56
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
|||||
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
|||
13. |
Придбання інвентарю для господарчих робіт: |
Завідувач господарства |
||||||
кущоріз (коса); |
|
|
|
|
+ |
|
||
мотокоса |
|
|
+ |
|
|
|
||
електроінструменти |
|
+ |
+ |
|
|
|
||
лопати |
|
|
|
|
|
|
||
граблі |
|
|
|
|
|
|
||
відра |
|
|
|
|
|
|
||
віники |
|
|
|
|
|
|
||
бензопила |
|
+ |
|
+ |
|
|
||
14. |
Здійснення ремонту комп’ютерної техніки |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Завідувач господарства |
15. |
Придбання спортивного інвентарю |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Завідувач господарства |
16. |
Забезпечення необхідними засобами для прибирання (халати, дезинфікуючі та миючі засоби) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Завідувач господарства |
17. |
Забезпечення прибиральним інвентарем (лопати, граблі, віники, відра тощо) |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Завідувач господарства |
57
Додаток 5.1.
Забезпечення охорони праці та
безпеки життєдіяльності
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Забезпечення закладу освіти законодавчими актами та нормативно-технічною документацією згідно вимог |
Запровадження передумов для створення системи забезпечення охорони праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
2. |
Забезпечення наявності переліку професій та посад працівників, на які повинні бути розроблені інструкції з охорони праці |
Забезпечення безпечних умов праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
3. |
Забезпечення наявності інструкцій: |
Створення системи забезпечення охорони праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
4. |
Забезпечення наявності наказу «Про організацію роботи з охорони праці» із визначенням відповідальних осіб за: |
Створення системи забезпечення охорони праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
58
Додаток 5.1.
Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
5. |
Забезпечення наявності: |
Забезпечення безпечних умов праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
|
||||
|
||||
|
||||
6. |
Оновлення куточку з охорони праці та безпеки життєдіяльності |
Концентрація всієї законодавчої, нормативно-технічної документації з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної та електробезпеки, а також науково-методичних матеріалів для практичного використання |
|
|
8. |
Забезпечення своєчасного проведення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності згідно вимог |
Забезпечення безпечних умов праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
9. |
Забезпечення своєчасного проведення Тижнів охорони праці та Тижнів безпеки життєдіяльності відповідно до діючого Положення |
Забезпечення безпечних умов праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
59
Додаток 5.1.
Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
10. |
Забезпечення своєчасного проведення розслідування кожного нещасного випадку (чи в побуті, чи під час освітнього процесу) відповідно до чинного Положення |
Забезпечення безпечних умов праці і в побуті, і під час освітнього процесу |
|
|
11. |
Забезпечення здійснення аналізу стану травматизму серед учасників освітнього процесу |
Позитивні зміни із даного питання у закладі освіти |
|
|
12. |
Забезпечення своєчасного проведення контролю за станом охорони праці: |
Своєчасне усунення недоліків за результатами внутрішнього аудиту охорони праці |
|
|
|
||||
|
||||
|
||||
13. |
Забезпечення своєчасного проведення обов’язкового медогляду учасників освітнього процесу відповідно до Положення |
Аналіз медичних карток, виявлення діагнозів захворювання |
|
|
14. |
Забезпечення в закладах освіти безпечного питного, повітряного, температурного, світлового режимів |
Забезпечення комфортних та безпечних умов праці |
|
|
15. |
Забезпечення своєчасного проведення навчання із працівниками та здобувачами освіти про порядок дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної із реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу COVID-19 |
Позитивні зміни із даного питання у закладі освіти |
|
|