Козацький ліцей
Петрівської селищної ради
Олександрійського району Кіровоградської області
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
на засіданні педради школи наказ директора
27 серпня 2021 року від 30 серпня 2021 року
протокол № 1 № 166
на 2021-2026 навчальні року
с. Козацьке
2
Формування
компетентної
особистості в умовах
акмезорієнтованого закладу освіти
Науково-методична проблема закладу освіти
у системі методичної роботи із педагогічними кадрами на 2021-2026 навчальні роки
Творчість народжується там,
де створюється сплав
глибоких і міцних знань
із досвідом практичної діяльності,
який склався у процесі самостійної роботи,
самовиховання і запозичений
у майстрів педагогічної справи.
Якою б талановитою не була людина,
а якщо вона не вчиться на досвіді інших,
то ніколи не буде хорошим педагогом.
Один із секретів педагогічної творчості
і полягає у тому,
щоб пробудити в учителя інтерес до пошуку,
до аналізу власної роботи.
Хто намагається розібратись
у гарному й поганому на своїх уроках,
у своїх взаєминах із вихованцями,
той уже досяг половини успіху.
В. О. Сухомлинський
3
№ з/п |
Назва |
Сторінка |
1. |
Педагогічне кредо колективу закладу освіти |
2 |
2. |
Паспорт Стратегії розвитку закладу освіти |
4 |
3. |
Стратегія розвитку закладу освіти |
6 |
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
Додаток 1. Модель закладу освіти |
9 |
|
Додаток 2. Модель випускника закладу освіти |
10 |
|
|
Додаток 3. Модель розвитку закладу освіти |
11 |
4. |
Шляхи реалізації Стратегії розвитку закладу освіти |
12 |
4.1. |
Розділ І. Освітній аспект |
12 |
|
12 |
|
|
13 |
|
Додаток 1.1. Реалізація Концепції Нової української школи |
14 |
|
Додаток 1.2. Упровадження STEM-освіти |
15 |
|
Додаток 1.3. Реалізація інформаційно-освітнього середовища |
17 |
|
Додаток 1.4. Завдання виховної система закладу освіти |
19 |
|
Додаток 1.5. Реалізація заходів щодо протидії булінгу |
22 |
|
Додаток 1.6. Модель системи освітньої діяльності |
24 |
|
4.2. |
Розділ ІІ. Методичний аспект |
25 |
|
25 |
|
|
25 |
|
Додаток 2.1. Модель структури методичної роботи |
27 |
|
Додаток 2.2. Модель структури інноваційного процесу |
28 |
|
Додаток 2.3. Модель підвищення професійної компетентності педпрацівників |
29 |
|
4.3. |
Розділ ІІІ. Управлінський аспект |
30 |
|
30 |
|
|
30 |
|
Додаток 3.1. Кадрове забезпечення освітнього процесу |
32 |
|
Додаток 3.2. Реалізація заходів щодо академічної доброчесності |
34 |
|
Додаток 3.3. Перспективний план ВСЗЯО |
36 |
|
Додаток 3.4. Теми до перспективного плану ВСЗЯО |
37 |
|
Додаток 3.5. Забезпечення контролю за викладанням навчальних предметів |
39 |
|
Додаток 3.6. Перспективний план проведення педагогічних рад |
40 |
|
Додаток 3.7. Перспективний план атестації педагогічних працівників |
42 |
|
Додаток 3.8. Модель управління закладу освіти |
43 |
|
4.4. |
Розділ ІV. Аспект партнерства та співробітництва |
44 |
|
44 |
|
|
45 |
|
Додаток 4.1. Модель участі батьків в освітньому процесі |
47 |
|
4.5. |
Розділ V. Аспект освітнього середовища |
48 |
|
48 |
|
|
48 |
|
Додаток 5.1. Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності |
51 |
4
№ з/п |
Назва |
Зміст |
1. |
Назва закладу освіти |
Козацький ліцей Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області |
Адреса закладу освіти |
28322, вул. Молодіжна, 55, с. Козацьке Олександрійського району Кіровоградської області |
|
2.
|
Підстава для розробки Стратегії розвитку закладу освіти |
Необхідність удосконалення якості освіти, оновлення її змісту і структури на основі провідних ідей педагогіки успіху |
Вироблення освітньої стратегії закладу освіти з урахуванням якісних змін у державі |
||
Оптимізація механізму управління закладом освіти |
||
3. |
Місія закладу освіти |
Створення умов для забезпечення якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до запитів особистості й потреб держави через ефективне управління розвитком закладу освіти |
Забезпечення умов для формування особистісних рис громадянина України, який є носієм духовної культури народу, його національної ментальності |
||
4. |
Завдання Стратегії розвитку закладу освіти
|
Впровадження освітніх інновацій, інформаційно-комунікаційних педагогічних технологій |
Впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес |
||
Створення толерантного та безпечного освітнього середовища на основі гуманної педагогіки |
||
Забезпечення всебічного розвитку нахилів, інтересів, здібностей та обдаровань здобувачів освіти |
||
Забезпечення консолідації та взаємодії всіх учасників освітнього процесу із метою інтенсифікації розвитку й удосконалення освітнього середовища |
||
Приведення матеріально-технічного стану закладу освіти у відповідність до потреб сучасної освіти |
||
5. |
Термін реалізації Стратегії розвитку закладу освіти |
2021-2026 навчальні роки |
6. |
Етапи Стратегії розвитку закладу освіти |
|
6.1. |
Організаційно-проєктувальний етап |
|
Вересень-травень 2021/2022 навчального року |
|
|
|
5
№ з/п |
Назва |
Зміст |
6.2. |
Аналітико-практичний етап |
|
Вересень-травень 2022-2025 навчальних років |
|
|
|
||
6.3. |
Узагальнюючий етап |
|
Вересень-травень 2025/2026 навчального року |
|
|
|
||
|
||
7. |
Ресурсне забезпечення реалізації планування |
Підвищення кваліфікаційного рівня адміністрації та педагогічних працівників закладу освіти |
Підвищення ефективності використання бюджетних і позабюджетних коштів |
||
8. |
Візія закладу освіти |
Забезпечення гідних умов для здобуття якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави |
Підвищення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти |
||
Підвищення рівня вихованості здобувачів освіти |
||
Створення ефективної моделі допрофільної підготовки здобувачів освіти, розвиток здатності до вибору успішної професії та формування соціально значущих життєвих компетенцій відповідно до вимог сучасного ринку праці |
||
Підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників |
||
Утвердження позитивного іміджу закладу освіти в соціумі та підвищення його конкурентоздатності |
||
9. |
Показники ефективності планування |
Підтвердження позитивного іміджу закладу освіти та конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг |
Збільшення контингенту здобувачів освіти |
||
Розширення ділових партнерських зв’язків закладу освіти |
||
10. |
Контроль, корекція й оцінювання планування |
Системний моніторинг реалізації Стратегії розвитку закладу освіти |
Участь батьків та громадськості в оцінюванні якості освітніх послуг |
6
Пріоритетним напрямком сучасної освітньої системи України є рівний доступ до якісної освіти, до найкращих світових здобутків у освітній галузі. Концепція Нової української школи, Державний стандарт початкової освіти та Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти орієнтує педагогів на перехід від декларування переваг особистісної моделі розвитку здобувачів освіти до її практичного впровадження. Визначено вимоги до навчальних досягнень здобувачів освіти, які відповідають змісту і структурі предметних компетентностей (здобувач освіти знає, розуміє, застосовує, аналізує, виявляє ставлення, оцінює, тощо). Разом із предметною підготовкою здобувачі освіти мають оволодіти ключовими компетентностями:
Діяльність закладу освіти ґрунтується на засадах особистісно-орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів. Відповідно до Концепції Нової української школи заклад освіти працюватиме на засадах педагогіки партнерства. Основні принципи цього підходу:
Основна мета діяльності закладу освіти – це безперервний процес підвищення ефективності освітнього процесу з одночасним урахуванням потреб суспільства, потреб особистості здобувача освіти. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних освітніх технологій, комп’ютеризація освітнього процесу, допрофільна та профільна підготовка здобувачів освіти. Створення умов для розвитку здорової особистості, що виявляє відповідальність за збереження власного здоров’я.
7
Стратегії розвитку закладу освіти
Мета Стратегії розвитку закладу освіти:
Місія розвитку закладу освіти:
Завдання розвитку закладу освіти:
а) перший, адаптаційно-ігровий (1-2 класи);
б) другий, основний (3-4 класи);
а) перший, адаптаційний (5-6 класи);
б) другий, базове предметне навчання (7-9 класи);
8
Стратегії розвитку закладу освіти
Умовами реалізації пріоритетних напрямів Стратегії розвитку закладу освіти є запровадження нових педагогічних та управлінських технологій:
розвитку закладу освіти
Основними очікуваними результатами вирішення завдань є:
Стратегії розвитку закладу освіти
Стратегія розвитку реалізується в межах загального обсягу видатків, виділених обласним бюджетом на відповідні роки, а також передбачає залучення позабюджетних коштів інвесторів, меценатів, громадських фондів, інших юридичних і фізичних осіб, що не суперечить чинному законодавству України.
Матеріально-технічна частина Стратегії розвитку закладу освіти щорічно коригуватиметься бюджетними та реальними можливостями позабюджетних надходжень.
9
Додаток 1
10
Додаток 2
11
Додаток 3
12
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
13
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Організація розробки та впровадження методичних рекомендацій щодо моніторингу оцінювання досягнень здобувачів освіти |
Розвиток компетентностей, наскрізних практичних умінь і навичок, талантів, здібностей здобувачів освіти |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
2. |
Реалізація Концепції Нової української школи |
Створення умов для набуття життєво важливих компетентностей, формування наскрізних умінь у здобувачів освіти |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
3. |
Упровадження STEM та STEАM-освіти |
Розвиток уміння інтегрувати набуті навички в повсякденне життя та перетворення інформації з однієї форми в іншу |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
4. |
Залучення батьківської громадськості до стратегічного планування та участі в освітніх проєктах |
Підвищення рівня навченості та вихованості здобувачів освіти, зміцнення матеріальної бази закладу освіти |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
5. |
Формування національної ідентичності здобувачів освіти |
Супровід та підтримка дітей, зокрема формування в них життєвих стратегій у сучасному соціумі, обмін досвідом у практичній роботі з дітьми |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
14
Додаток 1.1
Реалізація Концепції Нової української школи
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Терміни виконання |
Відповідальні |
1. |
Моніторинг адаптації до навчання новоприбулих здобувачів освіти |
Створення сприятливого психологічного клімату для здобувачів освіти |
2021-2026 |
Учителі 1-4-х класів |
2. |
Упровадження корекційної роботи в перший, адаптаційно-ігровий цикл навчання (1-2 класи) |
Сприяння більш комфортній адаптації до нових умов здобувачів освіти |
2021-2022 |
Учителі, вихователі 1-2-х класів |
3. |
Упровадження корекційної роботи в основний цикл навчання (3-4 класи) |
Формування самостійності, закріплення навичок самообслуговування |
2021-2022 |
Учителі, вихователі 3-4-х класів |
4. |
Удосконалення формувального і вербального оцінювання |
Оволодіння здобувачів освіти вмінням вчитися |
2021 |
Учителі 1-4-х класів |
5. |
Реалізація прикладного аспекту в початковому курсі математики |
Покращення математичної компетентності |
2021-2026 |
Учителі 1-4-х класів |
6. |
Упровадження науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» у початкових класах |
Забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального і фізичного розвитку здобувачів освіти |
2021-2022 |
Адміністрація, учителі 1-4-х класів |
8. |
Створення системи співпраці: педагог - здобувач освіти - батьки |
Формування педагогіки партнерства |
2021 |
Учителі, вихователі 1-4-х класів |
9. |
Упровадження роботи «Школи майбутнього першокласника» |
Створення відповідного розділу на вебсайті закладу освіти. Розміщення важливо необхідної інформації та практично-зорієнтованих порад для батьків здобувачів освіти |
2021 |
Адміністрація, учитель майбутнього 1-го класу |
15
Додаток 1.2
Впровадження STEM-освіти
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
Управлінсько-аналітична робота |
||||
1. |
Вивчення нормативної бази щодо організаційного, науково-методичного та інформаційного супроводу заходів із питань STEM-освіти |
Розроблення Положення про STEM-освіту в закладі освіти |
2021 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
2. |
Укладання угод про співпрацю із державними та громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування із питань STEM-освіти |
Залучення наукових та освітніх установ, закладів вищої, професійної, позашкільної освіти, виробничих підприємств, громадських організацій, бізнес-структур до розвитку STEM-освіти в закладі |
2021-2022 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
3. |
Створення та відкриття STEM-лабораторії |
Забезпечення доступу до високошвидкісного Інтернету та підключення до Всеукраїнської мережі STEM-лабораторій |
2021 |
Адміністрація |
Організаційно-методична робота |
||||
1. |
Сприяння участі педагогічних працівників у різнопланових заходах регіонального, всеукраїнського, міжнародного рівнів: науково-практичні конференції, семінари, вебінари, STEM-фестивалі, конкурси, заняття у web-STEM-школі «STEM-освіта вчителя» |
Упровадження в освітній процес інтегрованих навчальних програм спецкурсів, факультативів, гуртків з новітніх технологій |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
16
Додаток 1.2
Впровадження STEM-освіти
№ з/п |
Зміст роботи |
|
Термін виконання |
Відповідальні |
||
2. |
Вивчення досвіду роботи закладів освіти по запровадженню STEM-освіти через онлайн платформи |
Забезпечення організаційного, науково-методичного та інформаційно-аналітичного супроводу STEM-освіти |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
||
Робота із педагогічними кадрами |
||||||
1. |
Забезпечення проходження спецкурсів для педагогічних працівників, які проводитимуть уроки в STEM-лабораторії |
Проведення заходів з питань обміну досвідом, підвищення фахової майстерності |
2021-2026 |
Адміністрація |
||
2. |
Упровадження STEM-технологій із використанням онлайн-середовища та STEM-лабораторії |
Впровадження інноваційних форм і методів навчальної та проєктної діяльності |
2021-2026 |
Педагогічні працівники |
||
Проведення бінарних (інтегрованих) уроків та виховних заходів |
2021-2026 |
Педагогічні працівники |
||||
Для молодших школярів через LEGO-години формування «LEGO винахідника» |
2021-2022 |
Учителі 1-4-х класів |
||||
Інформаційно-просвітницька та видавнича робота |
||||||
1. |
Популяризація STEM-освіти серед здобувачів освіти та їхніх батьків |
Участь у просвітницьких акціях: фестивалі, конкурси, наукові пікніки, літні школи |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники |
||
Інформаційне наповнення шкільного вебсайту з питань розвитку STEM-освіти в закладі освіти |
2021-2026 |
Педагогічні працівники |
||||
17
Додаток 1.3
Формування інформаційно-освітнього середовища
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Розробка та затвердження схеми інформаційного простору закладу освіти |
Створення єдиного інформаційно-освітнього простору |
2021 |
Заступник директора |
2. |
Підключення всіх користувачів закладу освіти до мережі Інтернет |
Забезпечення підвищення якості освіти |
2021-2026 |
Заступник директора |
3. |
Формування бази даних у системі ІСУО учасників освітнього процесу закладу освіти
|
Якісно новий рівень функціонування системи управління освітнім процесом та закладом в цілому |
На початку кожного навчального року |
Заступник директора |
4. |
Інформатизація управління закладом освіти, у тому числі: |
2021-2026 |
Заступник директора |
|
адміністративно-управлінської ланки |
Скорочення часу, виділеного на прийняття управлінських рішень |
|||
навчально-пізнавальної діяльністю здобувачів освіти |
Підвищення ефективності освітнього процесу |
|||
5. |
Формування інформаційної культури учасників освітнього процесу |
Організація доступу учнів, педагогічних працівників до вітчизняних і світових інформаційних ресурсів |
2021-2026 |
Заступник директора |
6. |
Створення умов для навчання співробітників закладу новим комп'ютерним технологіям |
Здійснення розвитку інформаційної компетентності |
2021-2026 |
Заступник директора |
7. |
Удосконалення шкільного сайту і роботи з ним |
Організація доступу та зацікавлення здобувачів освіти, педагогічних працівників, батьків, громадськості до сайту закладу освіти |
2021-2026 |
Заступник директора |
18
Додаток 1.3
Формування інформаційно-освітнього середовища
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
8. |
Інформатизація методичної роботи закладу освіти |
Створення блогів, сайтів шкільних методичних структур |
2021-2026 |
Заступник директора |
9. |
Інформатизація діяльності бібліотеки |
Створення електронної бази шкільної бібліотеки та тематичних цифрових архівів інформаційних і методичних ресурсів з навчальних предметів |
2021-2026 |
Заступник директора |
10. |
Організація системи інформаційної безпеки закладу освіти |
Створення загальної системи забезпечення інформаційної безпеки |
2021-2026 |
Заступник директора |
11. |
Упровадження навчальних програм з інформаційною підтримкою |
Функціонування якісно нового рівня системи управління освітнім процесом |
2021-2026 |
Заступник директора |
12. |
Оснащення предметних кабінетів інтерактивним устаткуванням |
Упровадження інформаційних технологій в освітній процес |
2021-2026 |
Заступник директора |
19
Додаток 1.4
Завдання виховної системи закладу освіти
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Здійснення виховного процесу відповідно до діючих державних програм, інших нормативних актів, що обумовлюють виховну роботу в закладі освіти |
Організація виховного процесу на основі принципів, державних програм, нормативних актів, що дозволяють виховати соціально-активну, освічену, морально і фізично здорову особистість |
2021-2026 |
Адміністрація |
2. |
Удосконалення системи виховної роботи закладу, впровадження нових технологій та методик виховання здобувачів освіти |
Формування у здобувачів освіти громадської та правової свідомості, почуття власної гідності, творчого мислення, відповідальності, правових норм, духовного багатства |
На початку кожного навчаль-ного року |
Адміністрація |
3. |
Забезпечення ефективності профілактики девіантної поведінки дітей та учнівської молоді, спрямування виховного процесу на попередження та подолання тютюнопаління, вживання наркотичних та психотропних речовин, профілактики ВІЛ/СНІДу |
Пропаганда сімей, що ведуть здоровий спосіб життя і систематично займаються спортом. Створення оптимальних умов для забезпечення фізичного розвитку особистості, збереження її здоров’я
|
2021-2026 |
Адміністрація |
4. |
Поєднання організаційно-педагогічної, родинно-сімейної, національно-культурної, просвітницької діяльністі педагогічних працівників, батьків, здобувачів освіти, місцевої громади |
Сприяння школи, сім’ї, громади гармонійному розвитку дитини, підготовки її до життя в існуючих соціальних умовах, реалізації творчого потенціалу, формуванню моральних цінностей із позиції добра та справедливості |
2021-2026 |
Адміністрація |
20
Додаток 1.4
Завдання виховної системи закладу освіти
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
5. |
Формування у підростаючого покоління основи естетичної та екологічної культури, патріотичного, громадянського, національного, трудового виховання |
Виховання різнобічно гармонійної особистості, готової до виконання громадських і конституційних обов’язків, збереження духовних надбань українського народу, формування особистісних рис громадянина української держави, екологічної культури |
2021-2026 |
Адміністрація |
6. |
Відродження національних свят та обрядів, національних традицій |
Формування у молодого покоління національних якостей, шанобливого ставлення до культурної спадщини, до розвитку суспільства і культури, до відновлення духовних надбань народу |
2021-2026 |
Адміністрація |
7. |
Розширення сфери діяльності здобувачів освіти шляхом збереження та збільшення мережі гуртків, спортивних секцій, об’єднань за інтересами |
Залучення дітей до експедиційної, художньо-практичної та навчально-пізнавальної діяльності |
2021-2026 |
Адміністрація |
8. |
Упровадження системи моніторингу досягнень у фестивалях, конкурсах, спортивних змаганнях різних рівнів |
Визначення рівня ефективності участі здобувачів освіти в експедиційній, художньо-практичній та навчально-пізнавальній діяльності |
2021-2026 |
Адміністрація |
21
Додаток 1.4
Завдання виховної системи закладу освіти
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
9. |
Поглиблення профорієнтаційної роботи |
Усвідомлений вибір здобувачами освіти майбутньої професії, допомога у подальшому навчанні або працевлаштуванні випускників. Виховання конкурентоспроможного випускника на ринку праці |
2021-2026 |
Адміністрація |
10. |
Формування організаторських здібностей особистості, її суспільно-громадського досвіду через залучення до громадської діяльності |
Дієве самоврядування в закладі освіти та в класних колективах |
2021-2026 |
Адміністрація |
11. |
Проведення змістовного дозвілля учнівської молоді, спортивних змагань, фестивалів, свят тощо |
Розвинені спортивні та творчі здібності здобувачів освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
12. |
Проведення рейдів збереження шкільного майна, трудових десантів |
Залучення здобувачів освіти до організації шкільного життя |
2021-2026 |
Адміністрація |
13. |
Залучення батьків здобувачів освіти до життя закладу через організацію спільних справ |
Збереження та примноження традицій закладу освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
22
Додаток 1.5
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Вивчення передумов та причин виникнення булінгу (цькування) в закладі освіти |
Створення системи профілактичної роботи в закладі освіти |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
2. |
Розробка плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Дієвий план заходів |
2021 |
Заступник директора з виховної роботи |
3. |
Створення банку розробок виховних заходів щодо протидії булінгу (цькування) в закладі освіти |
Створити банк розробок виховних заходів |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
4. |
Ознайомлення та вивчення Законів України, статей Конвенції ООН, інших документів під час профілактичних занять |
Обізнаність здобувачів освіти щодо правових норм та засад |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
5. |
Взаємовідвідування уроків, виховних заходів |
Вивчати поведінку здобувачів освіти під час уроків та виховних заходів |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
6. |
Організація проведення заходів щодо надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування) |
Навчити здобувачів освіти знаходити вихід із кризових ситуацій та захищати себе від усіх видів насильства (булінгу) |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
23
Додаток 1.5
Реалізація заходів щодо протидії булінгу
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
7. |
Організація проведення інформаційно-просвітницької роботи щодо форм, причин і наслідків булінгу (цькування), запобігання та протидії булінгу (цькування), формування нетерпимого ставлення до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках |
Створити безпечне толерантне освітнє середовище, виховувати соціально-активну та комунікативну особистість із високим рівнем духовності і моралі |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
8. |
Організація проведення семінарів-тренінгів для учасників освітнього процесу з питань профілактики насильства, жорстокості та впливу сучасних телекомунікаційних технологій на психіку дітей, організації дієвої антитютюнової, антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди, тактики поведінки з дітьми, які схильні до вживання алкогольних, наркотичних та психотропних речовин |
Усвідомлення здобувачами освіти негативного впливу на організм шкідливих звичок |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
9. |
Організація зустрічі дітей та підлітків із представниками поліції, інспектором служби у справах неповнолітніх |
Навчити здобувачів освіти захищати свої права та інтереси |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
10. |
Проведення аналізу ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Позитивні зміни із даного питання у закладі освіти |
2021-2026 |
Заступник директора з виховної роботи |
24
Додаток 1.6
25
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Забезпечення умов для професійного самовдосконалення педагогічних працівників |
Створення атмосфери творчого пошуку оригінальних нестандартних рішень педагогічних проблем |
2021-2026 |
Адміністрація |
2. |
Підтримка добровільної сертифікації вчителів початкових класів |
Готовність учителя до інноваційних перетворень у професійній діяльності |
2021-2026 |
Адміністрація, вчителі початкових класів |
3. |
Організація співпраці з установами та закладами України, що надають освітні послуги із підвищення кваліфікації |
Готовність педагогічних працівників до постійного підвищення кваліфікації (виконання постанови КМУ від 21.08.2019 р. № 800) |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники
|
26
Шляхи реалізації
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
4. |
Залучення педагогічних працівників до участі у фахових та методичних заходах різних рівнів |
Підвищення мотиваційної активності, запобігання професійному вигоранню педагогічних працівників |
2021-2026 |
Адміністрація |
5. |
Створення системи моніторингу динаміки зростання творчого та професійного потенціалу педпрацівників |
Підвищення рівня науково- теоретичної, методичної та психологічної підготовки педагогічних працівників |
2021 |
Адміністрація, керівники методичних об’єднань |
6. |
Вивчення, узагальнення та впровадження кращого досвіду роботи педагогічних працівників закладу освіти |
Розвиток професійної компетентності, підвищення педагогічної майстерності з метою популяризації кращих педагогічних надбань |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники
|
7. |
Забезпечення умов для ефективної роботи методичних структур |
Підвищення кваліфікаційного рівня педагогічних працівників |
2021 |
Адміністрація |
8. |
Створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками та технологіями навчання |
Підтримка творчої діяльності педагогічних працівників щодо використання інноваційних методик у своїй роботі |
2021-2022 |
Адміністрація |
9. |
Організація і проведення різноманітних методичних заходів для педагогічних працівників |
Удосконалення роботи методичних структур закладу освіти, розвиток здатності педагогічних працівників до ініціативної, творчої, пошукової діяльності |
2021-2026 |
Адміністрація, педагогічні працівники
|
10. |
Своєчасне надання різноманітних інформаційних послуг та консультацій для молодих та малодосвідчених педагогічних працівників |
Покращення ефективності надання педагогічними працівниками освітніх послуг |
2021-2026 |
Адміністрація |
27
Додаток 2.1
28
Додаток 2.2
29
Додаток 2.3
30
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
Шляхи реалізації
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Організація освітнього процесу; |
Організація та забезпечення оптимальних, стабільних умов для освітнього процесу |
2021-2026 |
Адміністрація |
виконання нормативних документів; |
||||
вдосконалення внутрішнього шкільного контролю |
||||
2. |
Проведення педагогічних рад
|
Об’єднання зусиль педагогічного колективу закладу освіти для підвищення рівня освітньої діяльності та упровадження досягнень педагогічної науки й практики |
2021-2026 |
Адміністрація |
31
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
3. |
Упровадження моделі громадсько-державного управління на засадах рівноправної участі всіх учасників у забезпеченні ефективності освітнього процесу |
Вивчення громадської думки та поширення її на прийняття управлінських рішень |
2021-2026 |
Адміністрація |
4. |
Створення цілісної системи управління, забезпечення якісного рівня контрольно-аналітичної діяльності відповідно до сучасних вимог |
Підвищення якості освітнього процесу. Розвиток творчого потенціалу кожного вчителя/вчительки |
2021-2026 |
Адміністрація |
5. |
Забезпечення ефективної роботи Ради закладу освіти |
Спільна робота Ради школи та керівництва закладу освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
6. |
Раціональний та доцільний розподіл функціональних обов’язків між керівництвом, педагогічними працівниками |
Покращення роботи всіх сфер діяльності закладу освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
7. |
Забезпечення життєдіяльності закладу освіти |
Залучення позабюджетних коштів, покращення роботи з охорони праці та соціального захисту |
2021-2026 |
Адміністрація |
8. |
Здійснення адміністративно-господарської роботи |
Покращення матеріально-технічної бази закладу освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
9. |
Постійне інформаційне забезпечення гласності діяльності закладу освіти |
Звіт директора закладу освіти перед педагогічним колективом та громадськістю |
2021-2026 |
Адміністрація |
10. |
Забезпечення систематичного інформаційного супроводу освітнього процесу на вебсайті та сторінці соціальної мережі Facebook |
Інформованість педагогічних працівників, здобувачів освіти, батьків у роботі закладу освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
32
Додаток 3.1.
Кадрове забезпечення освітнього процесу
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Визначення потреби в педагогічних працівниках |
Стабілізація кадрового складу закладу освіти |
2021 |
Адміністрація |
2. |
Стимулювання закладу освіти до здобуття спеціальної освіти |
Забезпечення гідних умов для здобуття сучасної, доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства |
2021-2026 |
Адміністрація |
3. |
Надання пріоритету при розподілі педагогічного навантаження педагогам із відповідною спеціальною освітою |
Моральне та матеріальне стимулювання педагогічних працівників |
2021-2026 |
Адміністрація |
4. |
Забезпечення систематичного підвищення кваліфікації педагогічних працівників; впровадження сучасних інформаційних технологій |
Ріст професійної майстерності, розвиток творчої ініціативи, забезпечення ефективності освітнього процесу |
2021-2026 |
Адміністрація |
5. |
Моральне та матеріальне стимулювання педагогічних працівників |
Внесення пропозицій до органів управління освітою щодо нагородження педагогічних працівників закладу освіти у |
2021-2026 |
Адміністрація |
6. |
Удосконалення професіоналізму та методичної майстерності педагогічних працівників, широкого використання інноваційних технологій |
Підвищення якості освіти |
2021-2026 |
Адміністрація |
33
Додаток 3.1
Кадрове забезпечення освітнього процесу
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні
|
7. |
Упровадження системи професійно-педагогічної адаптації молодих фахівців |
Виявлення найбільш активної, талановитої молоді |
2021-2026 |
Адміністрація |
8. |
Проведення психолого- педагогічних консиліумів, психолого-педагогічних семінарів із метою удосконалення взаємовідносин «педагоги – батьки – здобувачі освіти» |
Підвищення ролі вчителя/вчительки у формуванні особистості |
2021-2026 |
Адміністрація |
9. |
Забезпечення участі педагогічних працівників у фахових конкурсах із метою висвітлення та розповсюдження педагогічного досвіду |
Підвищення професійного рівня педагогічних працівників |
2021-2026 |
Адміністрація |
10. |
Організація неперервної мовної освіти для підвищення мовної культури педагогічних працівників (проведення лекторіїв, конкурсів, круглих столів, курсів української мови, поповнення фондів бібліотеки словниками, довідниками, періодикою) |
Підвищення професійного рівня педагогічних працівників
|
2021-2026 |
Адміністрація |
11. |
Організація щорічного моніторингу якості методичної роботи із педагогічними працівниками |
Ріст професійної майстерності, забезпечення ефективності освітнього процесу |
2021-2026 |
Адміністрація |
34
Додаток 3.2
Реалізація заходів щодо академічної доброчесності
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні
|
1. |
Упровадження заходів щодо академічної доброчесності |
Дотримання всіма учасники освітнього процесу правил та принципів академічної доброчесності відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту» |
2021-2026 |
Адміністрація |
2. |
Реалізація заходів щодо формування академічної доброчесності та протидії фактам її порушення |
Забезпечення довіри до результатів навчання, наукових та творчих досягнень |
2021-2026 |
Адміністрація |
3. |
Реалізація основних принципів академічної доброчесності, визначених Міжнародним центром академічної доброчесності: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність та сміливість |
Формування у здобувачів освіти правильної мотивації щодо розуміння і прийняти важливості академічної доброчесності |
2021-2026 |
Адміністрація |
4. |
Усвідомлення основних порушень академічної доброчесності у закладі освіти: списування, плагіат, несправедливе оцінювання, несамостійне виконання домашніх завдань |
Дотримання всіма учасники освітнього процесу правил та принципів академічної доброчесності |
2021-2026 |
Адміністрація |
35
Додаток 3.2
Реалізації заходів щодо академічної доброчесності
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні
|
5. |
Формування атмосфери довіри до чесного, прозорого, об’єктивного та справедливого оцінювання |
Забезпечення довіри батьків до результатів навчання дитини, унеможливлення мимовільного підштовхування своїх дітей до порушення правил академічної доброчесності, вимагаючи від них лише високих оцінок |
2021-2026 |
Адміністрація |
6. |
Формування культури самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти |
Зміцнення академічної культури доброчесності через формування у здобувачів освіти взаємної поваги до оцінювання результатів праці |
2021-2026 |
Адміністрація |
36
Додаток 3.3
Місяць року |
Н а в ч а л ь н и й р і к |
||||
2021/2022 |
2022/2023 |
2023/2024 |
2024/2025 |
2025/2026 |
|
Серпень |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
46, 48, 50, 51, 52, 53, 56 |
Вересень
|
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
35, 38, 39, 40, 45, 50, 51, 52, 53 |
Жовтень
|
4, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
7, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
23, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
8, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
19, 31, 33, 34, 37, 38, 39, 40, 50, 51, 52, 53 |
Листопад |
2, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
1, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
17, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
20, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
21, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54 |
Грудень |
10, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
21, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
13, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
21, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
5, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50, 51, 52, 53 |
Січень |
3, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
15, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
18, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
6, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
12, 32, 38, 39, 49, 50, 51, 52, 53 |
Лютий |
21, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
11, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
21, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
22, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
16, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53 |
Березень |
37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
14, 37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
9, 37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
37, 38, 39, 41, 45, 50, 51, 52, 53 |
Квітень |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56 |
Травень |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 |
Червень |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
32, 36, 38, 39, 47, 50, 51, 52, 53 |
37
Додаток 3.4
38
Додаток 3.4
39
Додаток 3.5
Перспективний план
забезпечення контролю за викладанням
навчальних предметів
Місяць року |
Н а в ч а л ь н и й р і к |
||||
2021/2022 |
2022/2023 |
2023/2024 |
2024/2025 |
2025/2026 |
|
Жовтень
|
4 Математика
|
7 Історія |
23 Педагог- організатор |
8 Право-знавство |
19 Трудове навчання |
Листопад |
2 Зарубіжна література
|
1 Українська мова та література
|
17 Фізкультура |
20 Захист України |
21 Початкові класи |
Грудень |
10 Географія |
21 Початкові класи |
13 Хімія
|
21 Початкові класи |
5 Мистецтво |
Січень |
3 Англійська мова |
15 Музичне мистецтво |
18 Основи здоров’я |
6 Інформати-ка |
12 Природо-знавство |
Лютий |
21 Початкові класи |
14 Фізика та астрономія |
21 Початкові класи |
22 ГПД |
16 Образотвор-че мистецтво |
Березень |
|
11 Біологія та екологія |
9 Громадянсь-ка освіта |
|
|
40
Додаток 3.6
Перспективний план
проведення педагогічних рад
№ з/п |
1-й рік |
2-й рік |
3-й рік |
4-й рік |
5-й рік |
2021/2022 навчальний рік |
2022/2023 навчальний рік |
2023/2024 навчальний рік |
2024/2025 навчальний рік |
2025/2026 навчальний рік |
|
С е р п е н ь |
|||||
Модуль Аналіз діяльності |
|||||
1. |
Аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання на новий 2021/2022 навчальний рік |
Аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання на новий 2022/2023 навчальний рік. |
Аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання на новий 2023/2024 навчальний рік |
Аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання на новий 2024/2025 навчальний рік |
Аналіз роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання на новий 2025/2026 навчальний рік |
Л и с т о п а д |
|||||
Модуль Акмезорієнтований освітній простір |
|||||
2. |
Про хід виконання шкільної програми «Обдарова-ність»: творчі надбання, реалії, перспективи |
Школа І-го ступеня – стартова площадка для самопізнання та саморозвитку дитини |
Про проблеми формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти за сучасних умов |
Про роль учнівського самоврядуван-ня як реальної виховної сили в умовах демократизації школи |
Методологіч-ні засади моделювання нових освітніх орієнтирів у розвитку позакласної роботи |
С і ч е н ь |
|||||
Модуль Сучасні навчальні методики і технології |
|||||
3. |
Гуманна педагогіка – реальний шлях до створення ситуації успіху в шкільному житті |
Школа і сім’я. Партнерство всерйоз і надовго |
Володіння акмеологіч-ними технологіями викладання як показник професійної майстерності вчителя |
Особистісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи, етапи та рішення |
Про формування компетентної особистості в умовах акмезорієнто-ваної школи
|
41
Додаток 3.6
Перспективний план
проведення педагогічних рад
№ з/п |
1-й рік |
2-й рік |
3-й рік |
4-й рік |
5-й рік |
2021/2022 навчальний рік |
2022/2023 навчальний рік |
2023/2024 навчальний рік |
2024/2025 навчальний рік |
2025/2026 навчальний рік |
|
Б е р е з е н ь |
|||||
Модуль Атестація педагогічних кадрів |
|||||
4. |
Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей» |
Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей» |
Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей» |
Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей» |
Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей» |
Ч е р в е н ь |
|||||
Модуль Підсумки роботи над науково-методичною проблемою |
|||||
5. |
Про підготовку дитини до життя в сучасних умовах – одне із головних завдань акмезорієнто-ваного закладу освіти |
Про спрямування методичної роботи на формування акмеологіч-ного освітнього простору |
Про учнівське самоврядуван-ня як реальний шлях утвердження акмезорієнто-ваного закладу освіти |
Про модель компетент-ного випускника в умовах Нової української школи |
Творчий портрет акмезорієнто-ваного закладу освіти: «Хочу відчути себе щасливим»
|
42
Додаток 3.7
Перспективний план
атестації педагогічних працівників
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя |
Н а в ч а л ь н и й р і к |
||||
2021/2022 |
2022/2023 |
2023/2024 |
2024/2025 |
2025/2026 |
||
1. |
Брусник Н.Л. |
|
|
|
|
|
2. |
Мовчан А.А. |
|
|
|
|
|
3. |
Нич Я.А. |
|
|
|
|
|
4. |
Жушман В.М. |
|
|
|
|
|
5. |
Герасименко Н.Г. |
|
|
|
|
|
6. |
Медведенко Л.П. |
|
|
|
|
|
7. |
Гнатюк Л.Г. |
|
|
|
|
|
8. |
Великант Л.А. |
|
|
|
|
|
9. |
Скворцова О.М. |
|
|
|
|
|
10. |
Токарчук Г.П. |
|
|
|
|
|
11. |
Колісник В.О. |
|
|
|
|
|
12. |
Чорнопольський С.В. |
|
|
|
|
|
13. |
Чудний О.В. |
|
|
|
|
|
14. |
Віксіч В.М. |
|
|
|
|
|
15. |
Висоцька О.М. |
|
|
|
|
|
16. |
Луценко Т.А. |
|
|
|
|
|
17. |
Теренюк Т.Б. |
|
|
|
|
|
18. |
Кузів Н.М. |
|
|
|
|
|
19. |
Біла В.М. |
|
|
|
|
|
20. |
Жушман Н.М. |
|
|
|
|
|
21. |
Чудна Г.М. |
|
|
|
|
|
22. |
Плис О.В. |
|
|
|
|
|
23. |
Григоренко О.Б. |
|
|
|
|
|
24. |
Мазур М.В. |
|
|
|
|
|
25. |
Жушман Ф.Б. |
|
|
|
|
|
26. |
Макарюк Г.М. |
|
|
|
|
|
27. |
Бережна С.М. |
|
|
|
|
|
28. |
Чмєль М.С. |
|
|
|
|
|
29. |
Шарова Н.Я. |
|
|
|
|
|
43
Додаток 3.9
44
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
45
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
2. |
Адаптація здобувачів освіти до соціального середовища шляхом оптимального розвитку потенційних можливостей |
Підвищення рівня адаптації здобувачів освіти |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
3. |
Упровадження корекційно-розвивальної програми «Щаслива родина – багата Україна!» |
Формування родинно-сімейних цінностей як необхідної складової духовної культури особистості |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
4. |
Упровадження корекційно-розвивальної програми щодо запобігання і протидії булінгу та насильства «Добре серце» |
Покращення сприятливого мікроклімату та формування навичок врегулювання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
5. |
Упровадження соціально-психологічного проєкту «Шкільна медіація – простір безконфліктного спілкування» |
Покращення сприятливого мікроклімату та формування навичок врегулювання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
6. |
Організація профілактичної роботи зі збереження здоров’я. Профілактичний проєкт «Стоп насильству! 16 днів проти насильства» |
Формування у здобувачів освіти здоров’язбережувальних компетентностей |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
7. |
Виявлення здобувачів освіти із «групи ризику» і дітей, в яких виникають труднощі у навчанні |
Покращення соціального розвитку здобувачів освіти у закладі освіти
|
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
46
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
8. |
Профілактика негативних явищ в учнівському середовищі, формування здоров’язбережувальної та соціальної компетентності |
Формування у здобувачів освіти здоров’язбережувальних компетентностей
|
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
9. |
Корекція міжособистісних відносин усіх учасників освітнього процесу, профілактика відхилень у поведінці |
Покращення соціалізації здобувачів освіти |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
10. |
Створення у закладі освіти сприятливого психологічного клімату |
Покращення мікроклімату в учнівському середовищі |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
11. |
Сприяння взаємодії закладу освіти та сім’ї, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, правоохоронних органів, наркологічного кабінету та інших державних підрозділів |
Покращення соціалізації здобувачів освіти |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
12. |
Створення умов для підвищення професійного самовизначення здобувачів освіти старших класів |
Підвищення рівня професійної обізнаності здобувачів освіти, сприяння їх самовдосконаленню |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
13. |
Систематичне відстеження динаміки розвитку здобувачів освіти на всіх етапах шкільного навчання |
Результативність корекційно-розвивальної роботи із здобувачами освіти |
2021-2026 |
Заступник директора із виховної роботи |
47
Додаток 4.1
48
Мета:
Завдання:
Пріоритети:
Очікувані результати:
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
|||||
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
|||
1. |
Забезпечення дотримання охорони праці і протипожежної безпеки учасниками освітнього процесу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Завідувач господарства |
2. |
Проведення технічного аналізу стану приміщень закладу освіти |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
3. |
Проведення інвентаризації майна |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
4. |
Забезпечення медикаментами та канцтоварами |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
49
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
|||||
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
|||
5. |
Проведення поточного ремонту: |
Завідувач господарства |
||||||
навчальних кабінетів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
спортивного залу |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
бібліотеки |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
обіднього залу їдальні |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
допоміжних приміщень |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
туалетів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
коридорів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
сходів між поверхами |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
зовнішніх стін будівлі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
цоколю та відмостки |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
кухні шкільної їдальні |
- |
+ |
- |
- |
- |
- |
||
туалетів 1-го поверху |
+ |
- |
- |
- |
- |
- |
||
зовнішнє утеплення стін будівлі школи |
- |
- |
- |
+ |
- |
- |
||
системи опалення |
- |
- |
+ |
- |
- |
- |
||
системи каналізації |
- |
+ |
- |
- |
- |
|
||
пожежної сигналізації |
+ |
+ |
- |
- |
- |
- |
||
ПРУ |
- |
- |
- |
- |
+ |
- |
||
душових кімнат спортзалу |
- |
- |
+ |
- |
- |
- |
||
7. |
Придбання обладнання та меблів для кабінетів: |
|
||||||
географії |
- |
+ |
- |
- |
- |
- |
||
англійської мови |
- |
- |
+ |
- |
- |
- |
||
української мови |
- |
- |
- |
+ |
- |
- |
||
історії |
- |
- |
- |
- |
+ |
- |
||
зарубіжної літератури |
- |
- |
- |
- |
- |
+ |
||
мультимедійний комплекс для кабінету історії |
- |
- |
- |
- |
+ |
- |
||
комп’ютери |
- |
6 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||
програмовий матеріал «Інтелект України» |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
ксерокс |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
50
Шляхи реалізації:
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
|||||
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
|||
6. |
Придбання обладнання та меблів для 1-х класів НУШ: |
|
||||||
шкільні меблі |
+ |
- |
- |
- |
- |
- |
||
комп’ютерна техніка |
+ |
- |
- |
- |
- |
- |
||
дидактичний матеріал |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
10. |
Придбання обладнання та інвентарю для спортзалу: |
|
||||||
спортивний інвентар |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
||
заміна дверей |
- |
2 |
2 |
- |
- |
- |
||
8. |
Проведення заміни дверей господарського входу до шкільної їдальні |
- |
+ |
- |
- |
- |
- |
Завідувач господарства |
9. |
Придбання обладнання та посуду для харчоблоку: |
|
||||||
каструлі |
+ |
|
|
|
|
|
||
холодильник |
+ |
|
|
|
|
|
||
меблі |
|
|
|
+ |
|
|
||
сковороди електричні |
|
|
+ |
|
|
|
||
картоплечистка |
|
|
+ |
|
|
|
||
витяжка електрична |
|
|
|
+ |
+ |
|
||
виробничі столи |
|
+ |
|
|
|
|
||
посудомийна машина |
|
+ |
|
|
|
|
51
Додаток 5.1
Забезпечення охорони праці та
безпеки життєдіяльності
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Забезпечення закладу освіти законодавчими актами та нормативно-технічною документацією згідно вимог |
Запровадження передумов для створення системи забезпечення охорони праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
2. |
Забезпечення наявності переліку професій та посад працівників, на які повинні бути розроблені інструкції з охорони праці |
Забезпечення безпечних умов праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
3. |
Забезпечення наявності інструкцій: |
Створення системи забезпечення охорони праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
4. |
Забезпечення наявності наказу «Про організацію роботи з охорони праці» із визначенням відповідальних осіб за: |
Створення системи забезпечення охорони праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
52
Додаток 5.1
Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
5. |
Забезпечення наявності: |
Забезпечення безпечних умов праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
|
||||
|
||||
|
||||
6. |
Оновлення куточків з охорони праці та безпеки життєдіяльності |
Концентрація всієї законодавчої, нормативно-технічної документації з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної та електробезпеки, а також науково-методичних матеріалів для практичного використання |
2021-2026 |
Заступник директора |
7. |
Забезпечення своєчасного проведення навчання з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності згідно вимог |
Забезпечення безпечних умов праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
8. |
Забезпечення своєчасного проведення Тижнів охорони праці та Тижнів безпеки життєдіяльності відповідно до діючого Положення |
Забезпечення безпечних умов праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
53
Додаток 5.1
Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності
№ з/п |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін виконання |
Відповідальні |
9. |
Забезпечення своєчасного проведення розслідування кожного нещасного випадку (чи в побуті, чи під час освітнього процесу) відповідно до чинного Положення |
Забезпечення безпечних умов праці і в побуті, і під час освітнього процесу |
2021-2026 |
Заступник директора |
10. |
Забезпечення здійснення аналізу стану травматизму серед учасників освітнього процесу |
Позитивні зміни із даного питання у закладі освіти |
2021-2026 |
Заступник директора |
11. |
Забезпечення своєчасного проведення контролю за станом охорони праці: |
Своєчасне усунення недоліків за результатами внутрішнього аудиту охорони праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
|
||||
|
||||
|
||||
12. |
Забезпечення своєчасного проведення обов’язкового медогляду учасників освітнього процесу відповідно до Положення |
Аналіз медичних карток, виявлення діагнозів захворювання |
2021-2026 |
Заступник директора |
13. |
Забезпечення в закладах освіти безпечного питного, повітряного, температурного, світлового режимів |
Забезпечення комфортних та безпечних умов праці |
2021-2026 |
Заступник директора |
14. |
Забезпечення своєчасного проведення навчання із працівниками та здобувачами освіти про порядок дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної із реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу COVID-19 |
Вакцинація працівників закладу освіти |
2021-2026 |
Заступник директора |