Стратегія розвитку закладу освіти

Про матеріал
Акмеологічний підхід - один із головних напрямків роботи закладу освіти, бачення перспективи його розвитку. Він передбачає розвиток успішної особистості. Дана Стратегія розрахована на практичне використання адміністрації закладу освіти в управлінській діяльності.
Перегляд файлу

 

Козацький ліцей

Петрівської селищної ради

Олександрійського району Кіровоградської області

 

ПОГОДЖЕНО                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

на засіданні педради школи                           наказ директора

27 серпня 2021 року                                        від 30 серпня 2021 року

протокол № 1                                                   № 166

                                 

                                                                                   

                                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

на 2021-2026 навчальні року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Козацьке

2021

 

2       

 

Формування 

компетентної

особистості в умовах

акмезорієнтованого закладу освіти

 

Науково-методична проблема закладу освіти

у системі методичної роботи із педагогічними кадрами на 2021-2026 навчальні роки

 

Творчість народжується там,

де створюється сплав

глибоких і міцних знань

із досвідом практичної діяльності,

який склався у процесі самостійної роботи,

самовиховання і запозичений

у майстрів педагогічної справи.

 

Якою б талановитою не була людина,

а якщо вона не вчиться на досвіді інших,

то ніколи не буде хорошим педагогом.

 

Один із секретів педагогічної творчості

і полягає у тому,

щоб пробудити в учителя інтерес до пошуку,

до аналізу власної роботи.

Хто намагається розібратись

у гарному й поганому на своїх уроках,

у своїх взаєминах із вихованцями,

той уже досяг половини успіху.

 

                                                       В. О. Сухомлинський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

№ з/п

Назва

Сторінка

1.

Педагогічне кредо колективу закладу освіти

2

2.

Паспорт Стратегії розвитку закладу освіти

4

3.

Стратегія розвитку закладу освіти

6

  • Загальні положення

6

  • Мета, місія та завдання

7

  • Основні умови реалізації

8

  • Візія розвитку

8

  • Матеріально-технічне та фінансове забезпечення

8

Додаток 1. Модель закладу освіти

9

Додаток 2. Модель випускника закладу освіти

10

 

Додаток 3. Модель розвитку закладу освіти

11

4.

Шляхи реалізації Стратегії розвитку закладу освіти

12

4.1.

Розділ І. Освітній аспект

12

  • Мета, завдання, пріоритети

12

  • Шляхи реалізації

13

Додаток 1.1. Реалізація Концепції Нової української школи

14

Додаток 1.2. Упровадження STEM-освіти

15

Додаток 1.3. Реалізація інформаційно-освітнього середовища

17

Додаток 1.4. Завдання виховної система закладу освіти

19

Додаток 1.5. Реалізація заходів щодо протидії булінгу

22

Додаток 1.6. Модель системи освітньої діяльності

24

4.2.

Розділ ІІ. Методичний аспект

25

  • Мета,  завдання, пріоритети

25

  • Шляхи реалізації

25

Додаток 2.1. Модель структури методичної роботи

27

Додаток 2.2. Модель структури інноваційного процесу

28

Додаток 2.3. Модель підвищення професійної компетентності педпрацівників

29

4.3.

Розділ ІІІ. Управлінський аспект

30

  • Мета, завдання, пріоритети

30

  • Шляхи реалізації

30

Додаток 3.1. Кадрове забезпечення освітнього процесу

32

Додаток 3.2. Реалізація заходів щодо академічної доброчесності

34

Додаток 3.3. Перспективний план ВСЗЯО

36

Додаток 3.4. Теми до перспективного плану ВСЗЯО

37

Додаток 3.5. Забезпечення контролю за викладанням навчальних предметів

39

Додаток 3.6. Перспективний план проведення педагогічних рад

40

Додаток 3.7. Перспективний план атестації педагогічних працівників

42

Додаток 3.8. Модель управління закладу освіти

43

4.4.

Розділ ІV. Аспект партнерства та співробітництва

44

  • Мета, завдання, пріоритети

44

  • Шляхи реалізації

45

Додаток 4.1. Модель участі батьків в освітньому процесі

47

 4.5.

Розділ V. Аспект освітнього середовища

48

  • Мета, завдання, пріоритети

48

  • Шляхи реалізації

48

Додаток 5.1. Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності

51   

 

 

 

 

4

 

 

№ з/п

Назва

Зміст

1.

Назва

закладу освіти

Козацький ліцей

Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області

Адреса

закладу освіти

28322, вул. Молодіжна, 55, с. Козацьке

 Олександрійського району Кіровоградської області

 

2.

 

Підстава

для розробки

Стратегії розвитку закладу освіти

Необхідність удосконалення якості освіти, оновлення її змісту і структури на основі провідних ідей педагогіки успіху

Вироблення освітньої стратегії закладу освіти з урахуванням якісних змін у державі

Оптимізація механізму управління закладом освіти

3.

Місія

закладу освіти

Створення умов для забезпечення якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до запитів особистості й потреб держави через ефективне управління розвитком закладу освіти

Забезпечення умов для формування особистісних рис громадянина України, який є носієм духовної культури народу, його національної мен­тальності

4.

 

 

Завдання

Стратегії розвитку закладу освіти

 

 

Впровадження освітніх інновацій, інформаційно-комунікаційних педагогічних технологій

Впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес

Створення толерантного та безпечного освітнього середовища на основі гуманної педагогіки

Забезпечення всебічного розвитку нахилів, інтересів, здібностей та обдаровань здобувачів освіти

Забезпечення консолідації та взаємодії всіх учасників освітнього процесу із метою інтенсифікації розвитку й удосконалення освітнього середовища

Приведення матеріально-технічного стану закладу освіти у відповідність до потреб сучасної освіти

5.

Термін реалізації Стратегії розвитку закладу освіти

2021-2026 навчальні роки

6.

Етапи Стратегії розвитку закладу освіти

6.1.

Організаційно-проєктувальний етап

Вересень-травень 2021/2022 навчального року

  • розробка Стратегії розвитку закладу освіти;
  • визначення основних стратегій, заходів та механізмів розвитку закладу освіти

 

5

 

№ з/п

Назва

Зміст

6.2.

Аналітико-практичний етап

Вересень-травень 2022-2025 навчальних років

  • реалізація Стратегії розвитку закладу освіти;
  • організація моніторингового спостереження за результатами виконання заходів Стратегії розвитку закладу освіти

      6.3.

Узагальнюючий етап

Вересень-травень 2025/2026  навчального року

  • аналіз досягнутих результатів виконання Стратегії розвитку закладу освіти;
  • визначення перспектив подальшого розвитку закладу освіти;
  • поширення позитивного досвіду

7.

Ресурсне забезпечення реалізації планування

Підвищення кваліфікаційного рівня адміністрації та педагогічних працівників закладу освіти

Підвищення ефективності використання бюджетних і позабюджетних коштів

8.

Візія

закладу освіти

Забезпечення гідних умов для здобуття якісної,   сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави

Підвищення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти

Підвищення рівня вихованості здобувачів освіти

Створення ефективної моделі допрофільної підготовки здобувачів освіти, розвиток здатності до вибору успішної професії та формування соціально значущих життєвих компетенцій відповідно до вимог сучасного ринку праці

Підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників

Утвердження позитивного іміджу закладу освіти в соціумі та підвищення його конкурентоздатності

9.

Показники ефективності планування

Підтвердження позитивного іміджу закладу освіти та конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг

Збільшення контингенту здобувачів освіти

Розширення ділових партнерських зв’язків закладу освіти

10.

Контроль, корекція й оцінювання планування

Системний моніторинг реалізації Стратегії розвитку закладу освіти

Участь батьків та громадськості в оцінюванні якості освітніх послуг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

  1. Загальні положення

 

Пріоритетним напрямком сучасної освітньої системи України є рівний доступ до якісної освіти, до найкращих світових здобутків у освітній галузі. Концепція Нової української школи, Державний стандарт початкової освіти та Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти орієнтує педагогів на перехід від декларування переваг особистісної моделі розвитку здобувачів освіти до її практичного впровадження. Визначено вимоги до навчальних досягнень здобувачів освіти, які відповідають змісту і структурі предметних компетентностей (здобувач освіти знає, розуміє, застосовує, аналізує, виявляє ставлення, оцінює, тощо). Разом із предметною підготовкою здобувачі освіти мають оволодіти ключовими компетентностями:

  1.          спілкування державною мовою;
  2.          спілкування іноземними мовами;
  3.          математична;
  4.          природничих наук і технологій;
  5.          інформаційно-цифрова;
  6.          уміння вчитися впродовж життя;
  7.          ініціативність і підприємливість;
  8.          соціальна та громадянська;
  9.          обізнаність та самовираження у сфері культури;
  10.          екологічна грамотність і здорове життя;
  11.          інноваційність.

Діяльність закладу освіти ґрунтується на засадах особистісно-орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів. Відповідно до Концепції Нової української школи заклад освіти працюватиме на засадах педагогіки партнерства. Основні принципи цього підходу:

  • повага до особистості;
  • доброзичливість і позитивне ставлення;
  • довіра у відносинах;
  • діалог - взаємодія - взаємоповага;
  • розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);
  • принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

Основна мета діяльності закладу освіти – це безперервний процес підвищення ефективності освітнього процесу з одночасним урахуванням потреб суспільства, потреб особистості здобувача освіти. Цьому сприяє застосування новітніх досягнень педагогіки та психології, використання інноваційних освітніх технологій, комп’ютеризація освітнього процесу, допрофільна та профільна підготовка здобувачів освіти. Створення умов для розви­тку здорової особистості, що ви­являє відповідальність за збере­ження власного здоров’я.

 

7

 

  1. Мета та завдання

Стратегії розвитку закладу освіти

 

Мета Стратегії розвитку закладу освіти:

  • створення умов для забезпечення в закладі освіти якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до вимог  суспільства, запитів особистості й потреб держави;
  • забезпечення ефективного управління розвитком закладу освіти.

Місія розвитку закладу освіти:

  • різнобічний розвиток особистості дитини відповідно до її вікових та індивідуальних особливостей;
  • формування загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових і предметних компетентностей, необхідних життєвих і соціальних навичок, що забезпечують її готовність до продовження навчання, життя у демократичному суспільстві;
  • здорова дитина, мотивована на успішне навчання, дослідницьке ставлення до життя;
  • вміння вчитися із різних джерел і критично оцінювати інформацію, відповідально ставитися до себе та інших людей, усвідомлювати себе громадянином/громадянкою України, вміти реалізувати себе в суспільстві.

Завдання розвитку закладу освіти: 

  • впровадження освітніх інновацій, інформаційно-комунікаційних педагогічних технологій;
  • впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес;
  • створення толерантного безпечного освітнього середовища на основі гуманної педагогіки та єднанні сімейно-суспільного виховання;
  • забезпечення всебічного розвитку нахилів, інтересів, здібностей, обдаровань здобувачів освіти та сприяння їх прагненню до самопізнання, самоаналізу, саморозвитку;
  • забезпечення консолідації та взаємодії всіх учасників освітнього процесу із метою інтенсифікації розвитку й удосконалення освітнього середовища
  • впровадження заходів, спрямованих на розвиток усвідомленого вибору профілю освіти і закладу освіти для продовження навчання;
  • формування особистісних рис громадянина/громадянки України, який/яка є носієм духовної культури народу, його національної мен­тальності;
  • створення умов для впровадження початкової освіти Нової української школи, яка поділяється на два цикли:

а)  перший, адаптаційно-ігровий (1-2 класи);

б)  другий, основний (3-4 класи);

  • створення умов для впровадження базової загальної середньої освіти Нової української школи, яка поділяється на два цикли:

а) перший, адаптаційний (5-6 класи);

б) другий, базове предметне навчання (7-9 класи);

  • створення умов для впровадження профільного навчання повної загальної середньої освіти (10-11 класи);
  • приведення матеріально-технічного стану закладу освіти у відповідність до потреб сучасної освіти.

 

8

 

  1. Основні умови реалізації

Стратегії розвитку закладу освіти

 

Умовами реалізації пріоритетних напрямів Стратегії розвитку закладу освіти є запровадження нових педагогічних та управлінських технологій:

  •   перехід на концептуальну форму розвитку освіти;
  •   впровадження системи постійного відстеження динаміки змін в освіті;
  • оновлення функцій управління відповідно до нових видів управлінської діяльності;
  • організаційне та функціональне оновлення методичної служби;
  • реальне забезпечення відкритості та доступності освітньої галузі закладу освіти перед громадськістю.

 

 

  1. Візія

розвитку закладу освіти

  

Основними очікуваними результатами вирішення завдань є:

  • забезпечення гідних умов для здобуття якісної, сучасної, індивідуально-орієнтованої системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави;
  • підвищення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти;
  • підвищення рівня вихованості здобувачів освіти;
  • створення ефективної моделі допрофільної підготовки здобувачів освіти, розвиток здатності до вибору успішної професії та формування соціально значущих життєвих компетенцій відповідно до вимог сучасного ринку праці;
  • підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників;
  • утвердження позитивного іміджу закладу освіти в соціумі.

 

 

  1. Матеріально-технічне та фінансове забезпечення

Стратегії розвитку закладу освіти

 

Стратегія розвитку реалізується в межах загального обсягу видатків, виділених обласним бюджетом на відповідні роки, а також передбачає залучення позабюджетних коштів інвесторів, меценатів, громадських фондів, інших юридичних і фізичних осіб, що не суперечить чинному законодавству України.

Матеріально-технічна частина Стратегії розвитку закладу освіти щорічно коригуватиметься бюджетними та реальними можливостями позабюджетних надходжень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Додаток 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

Мета:

 

  • забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального і фізичного розвитку здобувачів освіти; 
  • створення сприятливого та безпечного освітнього середовища для навчання, самовираження і самореалізації здобувачів освіти;
  • сприяння різнобічному розвитку особистості, індивідуалізації та диференціації навчання;
  • розвиток життєвих компетентностей здобувачів освіти та здатності навчання упродовж життя;
  • удосконалення та розвиток виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей з урахуванням найважливіших компонентів освітнього процесу щодо формування особистості, здатної само-реалізовуватися в умовах сучасних змін у суспільстві.

   

Завдання:

 

  • забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;
  • виконання вимог Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
  • підготовка здобувачів освіти до подальшої освіти та трудової діяльності;
  • виховання у здобувачів освіти поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина;
  • розвиток особистості шляхом залучення до творчої діяльності;
  • забезпечення наступності між початковою загальною освітою, базовою та повною загальною середньою освітою;
  • реалізація особистісно-орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу у шкільному та класному колективах.

 

Пріоритети:

 

  • створення необхідних умов для розвитку творчого потенціалу особистості, перспектив її саморозвитку в колективі;
  • запровадження сучасних форм і методів навчання;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини;
  • формування особистості, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню і вихованню.

     

 

 

13

 

Шляхи реалізації:

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

1.

Організація розробки та впровадження методичних рекомендацій щодо моніторингу оцінювання досягнень здобувачів освіти

Розвиток компетентностей, наскрізних практичних умінь і навичок, талантів, здібностей здобувачів освіти

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

2.

Реалізація Концепції Нової української школи

Створення умов для набуття життєво важливих компетентностей, формування наскрізних умінь у здобувачів освіти

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

3.

Упровадження STEM та STEАM-освіти

Розвиток уміння  інтегрувати набуті навички в повсякденне життя та перетворення інформації з однієї форми в іншу

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

4.

Залучення батьківської громадськості до стратегічного планування та участі в освітніх проєктах

Підвищення рівня навченості та вихованості здобувачів освіти, зміцнення матеріальної бази закладу освіти

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

5.

Формування національної ідентичності здобувачів освіти

Супровід та підтримка дітей, зокрема формування в них життєвих стратегій у сучасному соціумі, обмін досвідом у практичній роботі з дітьми

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

 

 

 

 

 

14

 Додаток 1.1

Реалізація Концепції Нової української школи

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Терміни виконання

Відповідальні

1.

Моніторинг адаптації до навчання новоприбулих здобувачів освіти

Створення сприятливого психологічного клімату для здобувачів освіти

2021-2026

Учителі              1-4-х класів

2.

Упровадження корекційної роботи в перший, адаптаційно-ігровий цикл навчання (1-2 класи)

Сприяння більш комфортній адаптації до нових умов здобувачів освіти

2021-2022

Учителі, вихователі               1-2-х класів

3.

Упровадження корекційної роботи в основний цикл навчання (3-4 класи)

Формування самостійності, закріплення навичок самообслуговування

2021-2022

Учителі, вихователі                         3-4-х класів

4.

Удосконалення формувального і вербального оцінювання

Оволодіння здобувачів освіти вмінням вчитися

2021

Учителі              1-4-х класів

5.

Реалізація прикладного аспекту в початковому курсі математики

Покращення математичної компетентності

2021-2026

Учителі                1-4-х класів

6.

Упровадження науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» у початкових класах

Забезпечення умов для інтелектуального, соціального, морального і фізичного розвитку здобувачів освіти

2021-2022

Адміністрація, учителі                  1-4-х класів

8.

Створення системи співпраці: педагог - здобувач освіти - батьки

Формування педагогіки партнерства

2021

Учителі, вихователі             1-4-х класів

9.

Упровадження роботи «Школи майбутнього першокласника»

Створення відповідного розділу на вебсайті закладу освіти. Розміщення важливо необхідної інформації та практично-зорієнтованих порад для батьків здобувачів освіти  

2021

Адміністрація, учитель майбутнього  1-го класу

 

 

 

 

 

 

15

Додаток 1.2

Впровадження STEM-освіти

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

Управлінсько-аналітична робота

1.

Вивчення нормативної бази щодо організаційного, науково-методичного та інформаційного супроводу заходів із питань STEM-освіти

Розроблення Положення про STEM-освіту в закладі освіти

2021

Адміністрація, педагогічні працівники

2.

Укладання угод про співпрацю із державними та громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування із питань STEM-освіти

Залучення наукових та освітніх установ, закладів вищої, професійної, позашкільної освіти, виробничих підприємств, громадських організацій, бізнес-структур до розвитку STEM-освіти в закладі

2021-2022

Адміністрація, педагогічні працівники

3.

Створення та відкриття STEM-лабораторії

Забезпечення доступу до високошвидкісного Інтернету та підключення до Всеукраїнської мережі STEM-лабораторій

2021

Адміністрація

Організаційно-методична робота

1.

Сприяння участі педагогічних працівників  у різнопланових заходах регіонального, всеукраїнського, міжнародного рівнів: науково-практичні конференції, семінари, вебінари, STEM-фестивалі, конкурси, заняття у web-STEM-школі «STEM-освіта вчителя»

Упровадження в освітній процес інтегрованих навчальних програм спецкурсів, факультативів, гуртків з новітніх технологій

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

 

 

16

Додаток 1.2

Впровадження STEM-освіти

 

№ з/п

Зміст роботи

 

Термін виконання

Відповідальні

2.

Вивчення досвіду роботи закладів освіти по запровадженню STEM-освіти через онлайн платформи

Забезпечення організаційного, науково-методичного та інформаційно-аналітичного супроводу STEM-освіти

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

Робота із педагогічними кадрами

1.

Забезпечення проходження спецкурсів для педагогічних працівників, які проводитимуть уроки в STEM-лабораторії

Проведення заходів з питань обміну досвідом, підвищення фахової майстерності

2021-2026

Адміністрація

2.

Упровадження STEM-технологій із використанням онлайн-середовища та STEM-лабораторії

Впровадження інноваційних форм і методів навчальної та проєктної діяльності

2021-2026

Педагогічні працівники

Проведення бінарних (інтегрованих) уроків та виховних заходів

2021-2026

Педагогічні працівники

Для молодших школярів через LEGO-години формування 

«LEGO винахідника»

2021-2022

Учителі

1-4-х класів

Інформаційно-просвітницька та видавнича робота

1.

Популяризація 

STEM-освіти серед здобувачів освіти та їхніх батьків

Участь у просвітницьких акціях: фестивалі, конкурси, наукові пікніки, літні школи

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

Інформаційне наповнення шкільного вебсайту з питань розвитку STEM-освіти в закладі освіти

2021-2026

Педагогічні працівники

 

 

 

 

 

17

Додаток 1.3

Формування інформаційно-освітнього середовища

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

1.

Розробка та затвердження схеми інформаційного простору закладу освіти

Створення єдиного інформаційно-освітнього простору

2021

Заступник директора

2.

Підключення всіх користувачів закладу освіти до мережі Інтернет

Забезпечення  підвищення якості освіти

2021-2026

Заступник директора

3.

Формування бази даних у системі ІСУО учасників освітнього процесу закладу освіти

 

Якісно новий рівень функціонування системи управління освітнім процесом та закладом в цілому

На початку кожного навчального року

Заступник директора

4.

Інформатизація управління закладом освіти, у тому числі:

2021-2026

Заступник директора

адміністративно-управлінської ланки

 Скорочення часу, виділеного на прийняття управлінських рішень

навчально-пізнавальної діяльністю здобувачів освіти

Підвищення ефективності освітнього процесу

5.

Формування інформаційної культури учасників освітнього процесу

Організація доступу учнів, педагогічних працівників до вітчизняних і світових інформаційних ресурсів

2021-2026

Заступник директора

6.

Створення умов для навчання співробітників закладу новим комп'ютерним технологіям

Здійснення розвитку  інформаційної компетентності

2021-2026

Заступник директора

7.

Удосконалення шкільного сайту і роботи з ним

Організація доступу та зацікавлення здобувачів освіти, педагогічних працівників, батьків, громадськості до сайту закладу освіти

2021-2026

Заступник директора

 

 

18

Додаток 1.3

 

Формування інформаційно-освітнього середовища

 

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

8.

Інформатизація методичної роботи закладу освіти

Створення блогів, сайтів шкільних методичних структур

2021-2026

Заступник директора

9.

Інформатизація діяльності бібліотеки

Створення електронної бази шкільної бібліотеки та тематичних цифрових архівів інформаційних і методичних ресурсів з навчальних предметів

2021-2026

Заступник директора

10.

Організація системи інформаційної безпеки закладу освіти

Створення загальної системи забезпечення

інформаційної 

безпеки

2021-2026

Заступник директора

11.

Упровадження навчальних програм з інформаційною підтримкою

Функціонування якісно нового рівня системи управління освітнім процесом

2021-2026

Заступник директора

12.

Оснащення предметних кабінетів інтерактивним устаткуванням

Упровадження інформаційних технологій в освітній процес

2021-2026

Заступник директора

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   19

Додаток 1.4

Завдання виховної системи закладу освіти

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

   Термін виконання

Відповідальні

1.

Здійснення виховного процесу відповідно до діючих державних програм, інших нормативних актів, що обумовлюють виховну роботу в закладі освіти

Організація виховного процесу на основі принципів, державних програм, нормативних актів, що дозволяють виховати соціально-активну, освічену, морально і фізично здорову особистість

2021-2026

Адміністрація

2.

Удосконалення  системи виховної роботи  закладу, впровадження нових технологій та методик виховання здобувачів освіти

Формування у здобувачів освіти громадської та правової свідомості, почуття власної гідності, творчого мислення, відповідальності, правових норм,  духовного багатства

На початку кожного  навчаль-ного року

Адміністрація

3.

Забезпечення ефективності профілактики девіантної поведінки дітей та учнівської молоді, спрямування виховного процесу на попередження та подолання тютюнопаління, вживання наркотичних та психотропних речовин, профілактики ВІЛ/СНІДу

Пропаганда  сімей, що ведуть здоровий спосіб життя і систематично займаються спортом. Створення оптимальних умов для забезпечення фізичного розвитку особистості, збереження її здоров’я

 

2021-2026

Адміністрація

4.

Поєднання організаційно-педагогічної, родинно-сімейної, національно-культурної, просвітницької діяльністі педагогічних працівників, батьків, здобувачів освіти, місцевої громади

Сприяння школи, сім’ї, громади гармонійному розвитку дитини, підготовки її до життя в існуючих соціальних умовах, реалізації творчого потенціалу, формуванню  моральних цінностей із позиції добра та справедливості

2021-2026

Адміністрація

 

20

Додаток 1.4

Завдання виховної системи закладу освіти

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

   Термін виконання

Відповідальні

5.

Формування у підростаючого покоління основи естетичної та екологічної культури, патріотичного, громадянського, національного, трудового виховання

Виховання різнобічно гармонійної особистості, готової до виконання громадських і конституційних обов’язків, збереження духовних надбань українського народу,  формування особистісних рис громадянина української держави, екологічної культури

2021-2026

Адміністрація

6.

Відродження національних свят та обрядів, національних традицій

Формування у молодого покоління національних якостей, шанобливого ставлення до культурної спадщини, до розвитку суспільства і культури, до відновлення духовних надбань народу

2021-2026

Адміністрація

7.

Розширення сфери  діяльності здобувачів освіти шляхом збереження та збільшення мережі гуртків, спортивних секцій, об’єднань за інтересами

Залучення дітей до експедиційної,

художньо-практичної та навчально-пізнавальної діяльності

2021-2026

Адміністрація

8.

Упровадження системи моніторингу досягнень у фестивалях, конкурсах, спортивних змаганнях різних рівнів

Визначення рівня ефективності участі  здобувачів освіти в експедиційній,

художньо-практичній та навчально-пізнавальній діяльності

2021-2026

Адміністрація

 

 

21

Додаток 1.4

Завдання виховної системи закладу освіти

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

   Термін виконання

Відповідальні

9.

Поглиблення  профорієнтаційної роботи

Усвідомлений вибір здобувачами освіти майбутньої професії, допомога у подальшому навчанні або працевлаштуванні випускників. Виховання конкурентоспроможного випускника на ринку праці

2021-2026

Адміністрація

10.

Формування організаторських здібностей особистості, її суспільно-громадського досвіду через залучення до громадської діяльності

Дієве самоврядування в закладі освіти та в класних колективах

2021-2026

Адміністрація

11.

Проведення змістовного дозвілля учнівської молоді, спортивних змагань, фестивалів, свят тощо

Розвинені спортивні та творчі здібності здобувачів освіти

2021-2026

Адміністрація

12.

Проведення рейдів збереження шкільного майна, трудових десантів

Залучення здобувачів освіти до організації шкільного життя

2021-2026

Адміністрація

13.

Залучення батьків здобувачів освіти до життя закладу через організацію спільних справ

Збереження та примноження традицій закладу освіти

2021-2026

Адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

22

Додаток 1.5

Реалізація заходів щодо протидії булінгу

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

1.

Вивчення передумов та причин виникнення булінгу (цькування) в закладі освіти

Створення системи профілактичної роботи в закладі освіти

2021-2026

Заступник директора з виховної роботи

2.

Розробка плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

в закладі освіти

Дієвий план заходів

2021

Заступник директора з виховної роботи

3.

Створення банку розробок виховних заходів щодо протидії булінгу (цькування)

в закладі освіти

Створити банк розробок виховних заходів

2021-2026

Заступник директора з виховної роботи

4.

Ознайомлення та вивчення Законів України, статей Конвенції ООН, інших документів під час профілактичних занять

Обізнаність здобувачів освіти щодо правових норм та засад

2021-2026

Заступник директора з виховної роботи

5.

Взаємовідвідування уроків, виховних заходів

Вивчати поведінку здобувачів освіти під час уроків та виховних заходів

2021-2026

Заступник директора з виховної роботи

6.

Організація проведення заходів щодо надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування)

Навчити здобувачів освіти знаходити вихід із кризових ситуацій та захищати себе від усіх видів насильства (булінгу)

2021-2026

Заступник директора з виховної роботи

 

 

 

23

Додаток 1.5

Реалізація заходів щодо протидії булінгу

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

7.

Організація проведення інформаційно-просвітницької роботи щодо форм, причин і наслідків булінгу (цькування), запобігання та протидії булінгу (цькування), формування нетерпимого ставлення до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках

Створити безпечне толерантне освітнє середовище, виховувати соціально-активну та комунікативну особистість із високим рівнем духовності і моралі

2021-2026

Заступник директора з виховної роботи

8.

Організація проведення семінарів-тренінгів для учасників освітнього процесу з питань профілактики насильства, жорстокості та впливу сучасних телекомунікаційних технологій на психіку дітей, організації дієвої антитютюнової, антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди, тактики поведінки з дітьми, які схильні до вжи­вання алкогольних, наркотичних та психо­тропних речовин

Усвідомлення здобувачами освіти негативного впливу на організм шкідливих звичок

2021-2026

Заступник директора з виховної роботи

9.

Організація зустрічі дітей та підлітків із представниками поліції, інспектором служби у справах неповнолітніх

Навчити здобувачів освіти захищати свої права та інтереси

2021-2026

Заступник директора з виховної роботи

10.

Проведення аналізу ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти

Позитивні зміни із даного питання у закладі освіти

2021-2026

Заступник директора з виховної роботи

 

 

24

Додаток 1.6

     

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

Мета:

 

  • підвищення якості методичної роботи із забезпеченням різноманітних форм навчання; 
  • підвищення ефективності освітнього процесу; 
  • стимулювання саморозвитку та творчого пошуку педагогічних працівників.

 

Завдання:

 

  • забезпечення освітнього процесу кадрами із відповідною педагогічною освітою; 
  • забезпечення цілеспрямованого методичного навчання педагогічних кадрів; 
  • вдосконалення науково-теоретичної, методичної та психологічної підготовки педагогічних працівників; 
  • заохочення педагогічних працівників до саморозвитку та самоосвіти, активізації творчого потенціалу.

 

Пріоритети:

 

  • ефективність методичної роботи; 
  • інформальна освіта – особиста робота кожного педагогічного працівника;
  • участь у методичній роботі – обов’язок кожного педагогічного працівника.

 

Шляхи реалізації:

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

1.

Забезпечення умов для професійного самовдосконалення педагогічних працівників

Створення атмосфери творчого пошуку оригінальних нестандартних рішень педагогічних проблем

2021-2026

Адміністрація

2.

Підтримка добровільної сертифікації вчителів початкових класів

Готовність учителя до інноваційних перетворень у професійній діяльності

2021-2026

Адміністрація, вчителі початкових класів

3.

Організація співпраці з установами та закладами України, що надають освітні послуги із підвищення кваліфікації

Готовність педагогічних працівників до постійного підвищення кваліфікації (виконання постанови КМУ від 21.08.2019 р.  № 800)

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

 

 

26

Шляхи реалізації

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

4.

Залучення педагогічних працівників до участі

у фахових та методичних заходах різних рівнів

Підвищення мотиваційної активності, запобігання професійному вигоранню педагогічних працівників

2021-2026

Адміністрація

5.

Створення системи моніторингу динаміки зростання творчого та професійного потенціалу педпрацівників

Підвищення рівня науково- теоретичної, методичної та психологічної підготовки педагогічних працівників

2021

Адміністрація, керівники методичних об’єднань

6.

Вивчення, узагальнення та впровадження

кращого досвіду роботи педагогічних працівників закладу освіти

 Розвиток професійної компетентності, підвищення педагогічної майстерності з метою популяризації кращих педагогічних надбань

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

 

7.

Забезпечення умов для ефективної роботи методичних структур

Підвищення кваліфікаційного рівня педагогічних працівників

2021

Адміністрація

8.

Створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками та технологіями навчання

Підтримка творчої діяльності педагогічних працівників щодо використання інноваційних методик у своїй роботі

2021-2022

Адміністрація

9.

Організація і проведення різноманітних методичних заходів для педагогічних працівників

Удосконалення роботи методичних структур закладу освіти, розвиток здатності педагогічних працівників до ініціативної, творчої, пошукової діяльності

2021-2026

Адміністрація, педагогічні працівники

 

10.

Своєчасне надання різноманітних інформаційних послуг та консультацій для молодих та малодосвідчених педагогічних працівників

Покращення ефективності надання педагогічними працівниками освітніх послуг

2021-2026

Адміністрація

 

27

Додаток 2.1

 

 

 

 

 

 

 

28

Додаток 2.2

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

Додаток 2.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

Мета:

  • вироблення управлінської стратегії розвитку закладу освіти; 
  • забезпечення якісних змін в освітньому просторі закладу освіти відповідно до сучасних вимог концепції «Нової української школи».

Завдання:    

  • забезпечення оптимальної структури управління закладом освіти;
  • здійснення систематичного планування, моніторингу та аналізу діяльності закладу освіти;
  • створення умов для зростання професійного рівня педагогічних кадрів;
  • сприяння участі громадськості у формуванні освітньої політики закладу освіти;
  • вдосконалення навчально-матеріальної бази закладу освіти. 

Пріоритети:

  • управління на основі стратегічного планування, організація взаємодії всіх учасників освітнього процесу, мотивація і контроль діяльності;
  • забезпечення ефективного управління закладом освіти завдяки впровадженню моніторингового супроводу управлінських процесів;
  • залучення громадськості для підвищення ефективності управління освітнім процесом.

 

Шляхи реалізації

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

1.

Організація освітнього процесу;

Організація та забезпечення оптимальних, стабільних умов для освітнього процесу

2021-2026

Адміністрація

виконання нормативних документів;

вдосконалення внутрішнього шкільного контролю

2.

Проведення педагогічних рад

 

Об’єднання зусиль педагогічного колективу закладу освіти для підвищення рівня освітньої діяльності та упровадження досягнень педагогічної науки й практики

2021-2026

Адміністрація

 

31

Шляхи реалізації:

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

3.

Упровадження моделі громадсько-державного управління на засадах рівноправної участі всіх учасників у забезпеченні ефективності освітнього процесу

Вивчення громадської думки та поширення її на прийняття управлінських рішень

2021-2026

Адміністрація

4.

Створення цілісної системи управління, забезпечення якісного рівня контрольно-аналітичної діяльності відповідно до сучасних вимог

Підвищення якості освітнього процесу. Розвиток творчого потенціалу кожного вчителя/вчительки

2021-2026

Адміністрація

5.

Забезпечення ефективної роботи Ради закладу освіти

Спільна робота Ради школи та керівництва закладу освіти

2021-2026

Адміністрація

6.

Раціональний та доцільний розподіл функціональних обов’язків між керівництвом, педагогічними працівниками

Покращення роботи всіх сфер діяльності

закладу освіти

2021-2026

Адміністрація

7.

Забезпечення життєдіяльності закладу освіти

Залучення позабюджетних коштів, покращення роботи з охорони праці та соціального захисту

2021-2026

Адміністрація

8.

Здійснення адміністративно-господарської роботи

Покращення матеріально-технічної бази закладу освіти

2021-2026

Адміністрація

9.

Постійне інформаційне забезпечення гласності діяльності закладу освіти

Звіт директора закладу освіти перед педагогічним колективом та громадськістю

2021-2026

Адміністрація

10.

Забезпечення систематичного інформаційного супроводу освітнього процесу на вебсайті та сторінці соціальної мережі Facebook

Інформованість педагогічних працівників, здобувачів освіти, батьків у роботі закладу освіти

2021-2026

Адміністрація

 

32

Додаток 3.1.

Кадрове забезпечення освітнього процесу

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

1.

Визначення потреби в педагогічних працівниках

Стабілізація кадрового складу закладу освіти

2021

Адміністрація

2.

Стимулювання закладу освіти до здобуття спеціальної освіти

Забезпечення гідних умов для здобуття сучасної, доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства

2021-2026

Адміністрація

3.

Надання пріоритету при розподілі педагогічного навантаження педагогам із відповідною спеціальною освітою

Моральне та матеріальне стимулювання педагогічних працівників

2021-2026

Адміністрація

4.

Забезпечення систематичного підвищення кваліфікації  педагогічних працівників; впровадження сучасних інформаційних технологій

Ріст професійної майстерності, розвиток творчої ініціативи, забезпечення ефективності освітнього процесу

2021-2026

Адміністрація

5.

Моральне та матеріальне стимулювання педагогічних працівників

Внесення пропозицій до органів управління освітою щодо нагородження педагогічних працівників закладу освіти у

2021-2026

Адміністрація

6.

Удосконалення професіоналізму та методичної майстерності педагогічних працівників, широкого використання інноваційних технологій 

Підвищення якості освіти

2021-2026

Адміністрація

 

33

Додаток 3.1

Кадрове забезпечення освітнього процесу

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

7.

Упровадження системи професійно-педагогічної адаптації молодих фахівців

Виявлення найбільш активної, талановитої молоді

2021-2026

Адміністрація

8.

Проведення психолого- педагогічних консиліумів, психолого-педагогічних семінарів із метою удосконалення взаємовідносин «педагоги – батьки – здобувачі освіти»

Підвищення ролі вчителя/вчительки  у формуванні особистості

2021-2026

Адміністрація

9.

Забезпечення участі педагогічних працівників у фахових конкурсах із метою висвітлення та розповсюдження педагогічного досвіду

Підвищення професійного рівня педагогічних працівників

2021-2026

Адміністрація

10.

Організація неперервної мовної освіти для підвищення мовної культури педагогічних працівників (проведення лекторіїв, конкурсів, круглих столів, курсів української мови, поповнення фондів бібліотеки словниками, довідниками, періодикою)

Підвищення професійного рівня педагогічних працівників

 

2021-2026

Адміністрація

11.

Організація щорічного моніторингу якості методичної роботи із педагогічними працівниками

Ріст професійної майстерності, забезпечення ефективності освітнього процесу

2021-2026

Адміністрація

 

 

 

 

34

Додаток 3.2

Реалізація заходів щодо академічної доброчесності

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

1.

Упровадження заходів щодо академічної доброчесності

Дотримання всіма учасники освітнього процесу правил та принципів академічної доброчесності відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту»

2021-2026

Адміністрація

2.

Реалізація заходів щодо формування академічної доброчесності та протидії фактам її порушення

Забезпечення довіри до результатів навчання, наукових та творчих досягнень

2021-2026

Адміністрація

3.

Реалізація основних принципів академічної доброчесності, визначених Міжнародним центром академічної доброчесності: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність та сміливість

Формування у здобувачів освіти правильної мотивації

щодо розуміння і прийняти важливості академічної доброчесності

2021-2026

Адміністрація

4.

Усвідомлення основних порушень академічної доброчесності у закладі освіти: списування, плагіат, несправедливе оцінювання, несамостійне виконання домашніх завдань

Дотримання всіма учасники освітнього процесу правил та принципів академічної доброчесності

2021-2026

Адміністрація

 

 

35

Додаток 3.2

 

Реалізації заходів щодо академічної доброчесності

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

 

5.

Формування атмосфери довіри до чесного, прозорого, об’єктивного та справедливого оцінювання

Забезпечення довіри батьків до результатів навчання дитини, унеможливлення мимовільного підштовхування своїх дітей до порушення правил академічної доброчесності, вимагаючи від них лише високих оцінок

2021-2026

Адміністрація

6.

Формування культури самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти

Зміцнення  академічної культури доброчесності через формування у здобувачів освіти взаємної поваги до оцінювання результатів праці

2021-2026

Адміністрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

Додаток 3.3

 

Перспективний план

внутрішньої системи забезпечення якості освіти

       

Місяць року

Н а в ч а л ь н и й    р і к

2021/2022

2022/2023

2023/2024

2024/2025

2025/2026

Серпень

46, 48, 50,

51, 52, 53, 56

46, 48, 50,

51, 52, 53, 56

46, 48, 50,

51, 52, 53, 56

46, 48, 50,

51, 52, 53, 56

46, 48, 50,

51, 52, 53, 56

 

Вересень

 

35, 38, 39,

40, 45, 50,

51, 52, 53

35, 38, 39,

40, 45, 50,

51, 52, 53

35, 38, 39,

40, 45, 50,

51, 52, 53

35, 38, 39,

40, 45, 50,

51, 52, 53

35, 38, 39,

40, 45, 50,

51, 52, 53

 

Жовтень

 

4, 31, 33, 34,

37, 38, 39, 40,

50, 51, 52, 53

7, 31, 33, 34,

37, 38, 39, 40,

50, 51, 52, 53

23, 31, 33, 34,

37, 38, 39, 40,

50, 51, 52, 53

8, 31, 33, 34,

37, 38, 39, 40,

50, 51, 52, 53

19, 31, 33, 34,

37, 38, 39, 40,

50, 51, 52, 53

Листопад

2, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54

1, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54

17, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54

20, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54

21, 38, 39, 40, 41, 45, 46, 50, 51, 52, 53, 54

Грудень

10, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50,

51, 52, 53

21, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50,

51, 52, 53

13, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50,

51, 52, 53

21, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50,

51, 52, 53

5, 30, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 48, 50,

51, 52, 53

Січень

3, 32, 38, 39, 49, 50, 51,

52, 53

15, 32, 38, 39, 49, 50, 51,

52, 53

18, 32, 38, 39, 49, 50, 51,

52, 53

6, 32, 38, 39, 49, 50, 51,

52, 53

12, 32, 38, 39, 49, 50, 51,

52, 53

Лютий

21, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53

11, 34, 38, 39, 50, 51,

52, 53

21, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53

22, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53

16, 34, 38, 39, 50, 51, 52, 53

Березень

37, 38, 39,

41, 45, 50,

51, 52, 53

14, 37, 38,

39, 41, 45, 50,

51, 52, 53

9, 37, 38, 39,

41, 45, 50,

51, 52, 53

37, 38, 39,

41, 45, 50,

51, 52, 53

37, 38, 39,

41, 45, 50,

51, 52, 53

Квітень

30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56

30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56

30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56

30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56

30, 31, 38, 39, 41, 42, 46, 47, 49, 50, 51, 52, 53, 55, 56

Травень

32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56

32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56

32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56

32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56

32, 36, 38, 39, 43, 44, 47, 48 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56

Червень

32, 36, 38,

39, 47, 50,

51, 52, 53

32, 36, 38,

39, 47, 50,

51, 52, 53

32, 36, 38,

39, 47, 50,

51, 52, 53

32, 36, 38,

39, 47, 50,

51, 52, 53

32, 36, 38,

39, 47, 50,

51, 52, 53

 

 

   

 

37

Додаток 3.4

 

Теми до перспективного плану

внутрішньої системи забезпечення якості освіти

 

  1. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя української мови та літератури
  2. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя зарубіжної літератури
  3. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя англійської мови
  4. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя математики
  5. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя мистецтва            
  6. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя інформатики
  7. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя історії
  8. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя правознавства
  9. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя курсу «Громадянська освіта»
  10. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя географії
  11. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя біології та екології
  12. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя природознавства
  13. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя хімії
  14. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя фізики та астрономії
  15. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя музичного мистецтва
  16. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя образотворчого мистецтва
  17. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя фізичної культури
  18. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя основ здоров’я
  19. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя трудового навчання
  20. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя курсу «Захист України»
  21. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя початкових класів
  22. Про підсумки спостережень за системою роботи вихователя групи продовженого дня
  23. Про підсумки спостережень за системою роботи педагога-організатора  
  24. Про підсумки спостережень за  впровадженням інноваційних технологій у системі роботи вчителя
  25. Про підсумки спостережень за роботою дитячих громадських організацій
  26. Про підсумки спостережень за виховною роботою в закладі освіти (в окремому класі)
  27. Про підсумки спостережень за системою роботи педагогічних працівників. Опис досвіду
  28. Про підсумки спостережень за системою роботи педагогічних працівників із батьками та громадськими організаціями
  29. Про виконання рекомендацій, даних за результатами попередньої атестації педагогічних працівників, рекомендацій методичних структур, педагогічних рад, наказів

 

 

 

 

 

38

Додаток 3.4

 

Теми до перспективного плану

внутрішньої системи забезпечення якості освіти

 

  1. Про виконання навчальних програм
  2. Про ведення класних журналів, журналів ГПД, гурткової роботи
  3. Про ведення особових справ здобувачів освіти
  4. Про ведення зошитів здобувачів освіти
  5. Про ведення щоденників здобувачів освіти
  6. Про охоплення навчанням дітей та учнівської молоді мікрорайону
  7. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя зі здібними здобувачами освіти
  8. Про індивідуальну роботу з дітьми і підлітками, які вимагають особливої педагогічної уваги
  9. Про підсумки спостережень за системою роботи вчителя із профілактики правопорушень і злочинності. Правова освіта
  10. Про відвідування здобувачами освіти навчальних занять
  11. Про проведення Всеукраїнських олімпіад із навчальних предметів
  12. Про проведення контрольних зрізів знань здобувачів освіти за семестр, навчальний рік
  13. Про навантаження здобувачів освіти домашніми завданнями
  14. Про підсумки освітнього процесу за семестр, навчальний рік
  15. Про рівень вихованості здобувачів освіти, згуртованості класних колективів
  16. Про систему позакласної роботи із розвитку індивідуальних здібностей здобувачів освіти
  17. Про забезпечення здобувачів освіти підручниками та ефективність їх використання
  18. Про оздоровлення здобувачів освіти влітку у пришкільних таборах відпочинку
  19. Про організацію та проведення моніторингових досліджень
  20. Про організацію і проведення заходів із цивільного захисту у закладах освіти
  21. Про охорону праці, пожежну безпеку, безпеку життєдіяльності здобувачів освіти
  22. Про санітарно-гігієнічний режим у закладах освіти
  23. Про організацію підвозу здобувачів освіти до закладів освіти
  24. Про організацію гарячого харчування здобувачів освіти
  25. Про замовлення документів про освіту для випускників закладу освіти
  26. Про організацію, проведення та наслідки ДПА
  27. Про підготовку закладів освіти до нового навчального року
  28. Про забезпечення якості освіти за навчальний рік (самооцінка)

 

 

 

 

 

 

 

39

      Додаток 3.5

Перспективний план

забезпечення контролю за викладанням

 навчальних предметів 

 

Місяць року

Н а в ч а л ь н и й    р і к   

2021/2022

2022/2023

2023/2024

2024/2025

2025/2026

 

Жовтень

 

4

Математика

 

7 Історія

23

Педагог- організатор

8

Право-знавство

19

Трудове навчання

Листопад

2

Зарубіжна література

 

1 

Українська

мова та література

 

17           

Фізкультура

20 

Захист

України

21

Початкові

класи

Грудень

10

Географія

21 

Початкові

класи

13

Хімія

 

21

Початкові

класи

5

Мистецтво

Січень

3

Англійська мова

15

Музичне

мистецтво

18

 Основи

 здоров’я

6 Інформати-ка

  12

Природо-знавство

Лютий

21

Початкові

класи

14

Фізика та астрономія

21

Початкові

класи

22       

ГПД

16

Образотвор-че мистецтво

Березень

 

11

Біологія та екологія

9 Громадянсь-ка освіта

 

 

 

 

 

 

 

40

Додаток 3.6

 

Перспективний план

проведення педагогічних рад

 

№ з/п

1-й рік

2-й рік

3-й рік

4-й рік

5-й рік

2021/2022 навчальний рік

2022/2023 навчальний рік

2023/2024 навчальний рік

2024/2025 навчальний рік

2025/2026 навчальний рік

С е р п е н ь

Модуль                                        Аналіз діяльності

1.

Аналіз роботи  педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання

на новий 2021/2022 навчальний рік

Аналіз роботи  педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання

на новий 2022/2023 навчальний рік.

Аналіз роботи  педагогічного колективу за минулий навчальний

рік та завдання

на новий 2023/2024 навчальний

рік

Аналіз роботи  педагогічного колективу за минулий навчальний рік та завдання

на новий 2024/2025 навчальний рік

Аналіз роботи  педагогічного колективу за минулий навчальний

рік та завдання на новий

2025/2026 навчальний

рік

Л и с т о п а д

Модуль                           Акмезорієнтований освітній простір

2.

Про хід виконання шкільної програми «Обдарова-ність»: творчі надбання, реалії, перспективи

Школа І-го ступеня – стартова площадка для  самопізнання та саморозвитку дитини

Про проблеми  формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти за сучасних умов

Про роль учнівського самоврядуван-ня як реальної виховної сили

в умовах демократизації школи

Методологіч-ні засади моделювання нових освітніх орієнтирів у розвитку  позакласної роботи

 С і ч е н ь

Модуль                       Сучасні навчальні методики і технології

3.

Гуманна педагогіка – реальний шлях до створення ситуації успіху в шкільному житті

Школа і сім’я. Партнерство всерйоз і надовго

Володіння акмеологіч-ними технологіями викладання

як показник професійної майстерності вчителя

Особистісно  орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи, етапи та рішення

Про формування 

компетентної

особистості в умовах

акмезорієнто-ваної школи

 

 

41

Додаток 3.6

 

Перспективний план

проведення педагогічних рад

 

№ з/п

1-й рік

2-й рік

3-й рік

4-й рік

5-й рік

2021/2022 навчальний рік

2022/2023 навчальний рік

2023/2024 навчальний рік

2024/2025 навчальний рік

2025/2026 навчальний рік

  Б е р е з е н ь

Модуль                              Атестація педагогічних кадрів

4.

Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей»

Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей»

Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей»

Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей»

Педрада-панорама «Захист педагогічних ідей»

  Ч е р в е н ь

Модуль           Підсумки роботи над науково-методичною проблемою

5.

Про підготовку дитини до життя в сучасних умовах –

одне із головних завдань акмезорієнто-ваного закладу освіти

Про спрямування методичної роботи на формування акмеологіч-ного освітнього простору

Про учнівське самоврядуван-ня як реальний шлях

утвер­дження акмезорієнто-ваного закладу освіти

Про модель компетент-ного випускника

в умовах Нової української школи

Творчий портрет акмезорієнто-ваного закладу освіти:

«Хочу відчути себе щасливим»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42

Додаток 3.7

 

Перспективний план

атестації педагогічних працівників

 

з/п

Прізвище, ім’я, по батькові вчителя

Н а в ч а л ь н и й    р і к   

2021/2022

2022/2023

2023/2024

2024/2025

2025/2026

1.

Брусник Н.Л.

 

 

 

 

 

2.

Мовчан А.А.

 

 

 

 

 

3.

Нич Я.А.

 

 

 

 

 

4.

Жушман В.М.

 

 

 

 

 

5.

Герасименко Н.Г.

 

 

 

 

 

6.

Медведенко Л.П.

 

 

 

 

 

7.

Гнатюк Л.Г.

 

 

 

 

 

8.

Великант Л.А.

 

 

 

 

 

9.

Скворцова О.М.

 

 

 

 

 

10.

Токарчук Г.П.

 

 

 

 

 

11.

Колісник В.О.

 

 

 

 

 

12.

Чорнопольський С.В.

 

 

 

 

 

13.

Чудний О.В. 

 

 

 

 

 

14.

Віксіч В.М.

 

 

 

 

 

15.

Висоцька О.М.

 

 

 

 

 

16.

Луценко Т.А.

 

 

 

 

 

17.

Теренюк Т.Б.

 

 

 

 

 

18.

Кузів Н.М.

 

 

 

 

 

19.

Біла В.М.

 

 

 

 

 

20.

Жушман Н.М.

 

 

 

 

 

21.

Чудна Г.М.

 

 

 

 

 

22.

Плис О.В.

 

 

 

 

 

23.

Григоренко О.Б.

 

 

 

 

 

24.

Мазур М.В.

 

 

 

 

 

25.

Жушман Ф.Б.

 

 

 

 

 

26.

Макарюк Г.М.

 

 

 

 

 

27.

Бережна С.М.

 

 

 

 

 

28.

Чмєль М.С.

 

 

 

 

 

29.

Шарова Н.Я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

Додаток 3.9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44

 

 

 

 

 

Мета:

  • підвищення рівня психологічних знань педагогічних працівників та батьків;
  • створення умов для розвитку пізнавальних можливостей та формування інтересів здобувачів освіти;
  • створення сприятливого психологічного мікроклімату в освітньому середовищі;
  • соціалізація здобувачів освіти 1, 5 класів та пільгового контингенту;
  • організація корекційної роботи із здобувачами освіти.

 

 

Завдання:

  • скоординувати зусилля педагогів та батьків для повної соціалізації здобувачів освіти;
  • здійснювати психологічний супровід усіх учасників освітнього процесу;
  • здійснювати профілактичну і консультативну роботу;
  • формувати у здобувачів освіти навички здорового способу життя, розвивати здоров’язбережувальні компетентності;
  • формувати родинно-сімейні цінності як необхідну складову духовної культури здобувачів освіти;
  • забезпечувати права дітей на здобуття повної загальної середньої освіти шляхом організованого освітнього процесу.

 

Пріоритети:

  • формування громадської позиції здобувачів освіти;
  • успішна соціалізація випускників;
  • профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя;
  • педагогіка партнерства в дії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

Шляхи реалізації:

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

2.

Адаптація здобувачів освіти до соціального середовища шляхом оптимального розвитку потенційних можливостей

Підвищення рівня адаптації здобувачів освіти

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

3.

Упровадження корекційно-розвивальної програми «Щаслива родина – багата Україна!»

Формування родинно-сімейних цінностей як необхідної складової духовної культури особистості

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

4.

Упровадження корекційно-розвивальної програми  щодо запобігання і протидії булінгу та насильства «Добре серце»

Покращення сприятливого мікроклімату та формування навичок врегулювання конфліктних ситуацій  в учнівському середовищі

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

5.

Упровадження соціально-психологічного проєкту «Шкільна медіація – простір безконфліктного спілкування»

Покращення сприятливого мікроклімату та формування навичок врегулювання конфліктних ситуацій  в учнівському середовищі

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

6.

Організація профілактичної роботи зі збереження здоров’я. Профілактичний проєкт «Стоп насильству! 16 днів проти насильства»

Формування у здобувачів освіти  здоров’язбережувальних  компетентностей

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

7.

Виявлення здобувачів освіти із «групи ризику» і дітей, в яких виникають труднощі у навчанні

Покращення соціального розвитку здобувачів освіти у закладі освіти

 

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

 

 

46

Шляхи реалізації:

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

8.

Профілактика негативних явищ в учнівському середовищі, формування здоров’язбережувальної та соціальної компетентності

Формування

у здобувачів освіти здоров’язбережувальних компетентностей

 

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

9.

Корекція міжособистісних відносин усіх учасників освітнього процесу, профілактика відхилень у поведінці

Покращення соціалізації  здобувачів освіти

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

10.

Створення у закладі освіти сприятливого психологічного клімату

Покращення мікроклімату в учнівському середовищі

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

11.

Сприяння взаємодії закладу освіти та сім’ї, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, правоохоронних органів, наркологічного кабінету та інших державних підрозділів

Покращення соціалізації  здобувачів освіти

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

12.

Створення умов для підвищення професійного самовизначення здобувачів освіти старших класів

Підвищення рівня професійної обізнаності здобувачів освіти, сприяння їх самовдосконаленню

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

13.

Систематичне відстеження динаміки розвитку здобувачів освіти на всіх етапах шкільного навчання

Результативність корекційно-розвивальної роботи із здобувачами освіти

2021-2026

Заступник директора із виховної роботи

 

 

 

47

Додаток 4.1

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48   

 

 

 

 

Мета:

  • забезпечення в школі належних умов для навчання і виховання відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, технічних та педагогічних вимог.

 

Завдання:

  • поліпшити умови експлуатації та утримання будівлі закладу освіти;
  • виконати капітальні та поточні ремонти за новітніми технологіями, які передбачають тривалий гарантійний термін експлуатації;
  • забезпечити відповідно до сучасних санітарно-гігієнічних, інженерно-технологічних вимог безпечні умови для навчання та життєдіяльності в закладі освіти;
  • забезпечити заклад освіти сучасними меблями, комп’ютерною технікою, корекційно-розвивальним обладнанням відповідно до санітарно-гігієнічних та естетичних вимог, створити сприятливі та комфортні умови для організації освітнього процесу.

 

Пріоритети:

  • здійснення заходів щодо модернізації матеріально-технічної бази закладу освіти.  

 

Очікувані результати:

  • оновлення матеріально-технічної бази закладу освіти; 
  • створення сприятливих умов для організації освітнього процесу.

 

Шляхи реалізації:

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

2021

2022

2023

2024

2025

2026

1.

Забезпечення дотримання охорони праці і протипожежної безпеки учасниками освітнього процесу

+

+

+

+

+

+

Завідувач господарства

2.

Проведення технічного аналізу стану приміщень закладу освіти

+

+

+

+

+

+

3.

Проведення інвентаризації майна

+

+

+

+

+

+

4.

Забезпечення медикаментами та канцтоварами

+

+

+

+

+

+

 

49

Шляхи реалізації:

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

2021

2022

2023

2024

2025

2026

5.

Проведення поточного ремонту:

Завідувач господарства

навчальних кабінетів

+

+

+

+

+

+

спортивного залу

+

+

+

+

+

+

бібліотеки

+

+

+

+

+

+

обіднього залу їдальні

+

+

+

+

+

+

допоміжних приміщень

+

+

+

+

+

+

туалетів

+

+

+

+

+

+

коридорів

+

+

+

+

+

+

сходів між поверхами

+

+

+

+

+

+

зовнішніх стін будівлі

+

+

+

+

+

+

цоколю та відмостки

+

+

+

+

+

+

кухні шкільної їдальні

-

+

-

-

-

-

туалетів 1-го поверху

+

-

-

-

-

-

зовнішнє утеплення стін будівлі школи

-

-

-

+

-

-

системи опалення

-

-

+

-

-

-

системи каналізації

-

+

-

-

-

 

пожежної сигналізації

+

+

-

-

-

-

ПРУ

-

-

-

-

+

-

душових кімнат спортзалу

-

-

+

-

-

-

7.

Придбання обладнання та меблів для кабінетів:

 

 географії

-

+

-

-

-

-

англійської мови

-

-

+

-

-

-

української мови

-

-

-

+

-

-

 історії

-

-

-

-

+

-

зарубіжної літератури

-

-

-

-

-

+

мультимедійний комплекс для кабінету історії

-

-

-

-

+

-

комп’ютери

-

6

1

1

1

1

програмовий матеріал «Інтелект України»

+

+

+

+

+

+

 ксерокс

-

1

-

-

-

-

 

 

50

Шляхи реалізації:

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

2021

2022

2023

2024

2025

2026

6.

Придбання обладнання та меблів для 1-х класів НУШ:

 

шкільні меблі

+

-

-

-

-

-

комп’ютерна техніка

+

-

-

-

-

-

дидактичний матеріал

+

+

+

+

+

+

10.

Придбання обладнання та інвентарю для спортзалу:

 

спортивний інвентар

+

+

+

+

+

+

заміна дверей

-

2

2

-

-

-

8.

Проведення заміни дверей господарського входу до шкільної їдальні

-

+

-

-

-

-

Завідувач господарства

9.

Придбання обладнання та посуду для харчоблоку:

 

каструлі

+

 

 

 

 

 

холодильник

+

 

 

 

 

 

меблі

 

 

 

+

 

 

сковороди електричні

 

 

+

 

 

 

картоплечистка

 

 

+

 

 

 

витяжка електрична

 

 

 

+

+

 

виробничі столи

 

+

 

 

 

 

посудомийна машина

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51

Додаток 5.1

Забезпечення охорони праці та

безпеки життєдіяльності

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

1.

Забезпечення закладу освіти законодавчими актами та нормативно-технічною документацією згідно вимог

Запровадження передумов для створення системи забезпечення

охорони праці

2021-2026

Заступник директора

2.

Забезпечення наявності переліку професій та посад працівників, на які повинні бути розроблені інструкції з охорони праці

Забезпечення безпечних умов праці

2021-2026

Заступник директора

3.

Забезпечення наявності інструкцій:

Створення системи забезпечення

охорони праці

2021-2026

Заступник директора

  • посадових
  • з охорони праці 
  • безпеки життєдіяльності
  • інструкцій із правил безпеки під час експлуатації приладів та обладнання

4.

Забезпечення наявності наказу «Про організацію роботи з охорони праці» із визначенням відповідальних осіб за: 

Створення системи забезпечення

охорони праці

2021-2026

Заступник директора

  • охорону праці
  • пожежну безпеку
  • електробезпеку
  • техногенну безпеку
  • безпеку життєдіяльності та здоров’я здобувачів освіти
  • безпечну експлуатацію електромеханічного обладнання
  • роботу в умовах адаптивного карантину
  • безпечну експлуатацію будівель, споруд, тощо

 

52

Додаток 5.1

Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

5.

Забезпечення наявності:

Забезпечення безпечних умов праці

2021-2026

Заступник директора

  • актів готовності закладів освіти до нового навчального року
  • актів-дозволів на заняття в кабінетах підвищеної небезпеки,
  • актів випробувань спортивного обладнання

6.

Оновлення куточків з охорони праці та безпеки життєдіяльності

Концентрація всієї законодавчої, нормативно-технічної документації з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної та електробезпеки, а також науково-методичних матеріалів для практичного використання

2021-2026

Заступник директора

7.

Забезпечення своєчасного проведення навчання з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності згідно вимог

Забезпечення безпечних умов праці

2021-2026

Заступник директора

8.

Забезпечення своєчасного проведення Тижнів охорони праці та Тижнів безпеки життєдіяльності відповідно до діючого Положення

Забезпечення безпечних умов праці

2021-2026

Заступник директора

 

 

 

 

 

 

53

Додаток 5.1

Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності

 

№ з/п

Зміст роботи

Очікувані результати

Термін виконання

Відповідальні

9.

Забезпечення своєчасного проведення розслідування кожного нещасного випадку (чи в побуті, чи під час освітнього процесу) відповідно до чинного Положення

Забезпечення безпечних умов праці і в побуті, і під час освітнього процесу

2021-2026

Заступник директора

10.

Забезпечення здійснення аналізу стану травматизму серед учасників освітнього процесу

Позитивні зміни із даного питання у закладі освіти

2021-2026

Заступник директора

11.

Забезпечення своєчасного проведення контролю за станом охорони праці:

Своєчасне усунення недоліків за результатами внутрішнього аудиту охорони праці

2021-2026

Заступник директора

  • оперативного,
  • адміністративного,
  • громадського

12.

Забезпечення своєчасного проведення обов’язкового медогляду учасників освітнього процесу відповідно до Положення

Аналіз медичних карток, виявлення діагнозів захворювання

2021-2026

Заступник директора

13.

Забезпечення в закладах освіти безпечного питного, повітряного, температурного, світлового режимів

Забезпечення комфортних та безпечних умов праці

2021-2026

Заступник директора

14.

Забезпечення своєчасного проведення навчання із працівниками та здобувачами освіти про порядок дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної із реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу COVID-19

Вакцинація працівників закладу освіти

2021-2026

Заступник директора

 

docx
Додав(-ла)
Гнатюк Лідія
Додано
19 березня
Переглядів
1563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку