STREAM поект до твору Олени Пчілки "Дрібненькі грушки"

Про матеріал
Навчальний проект для початкових класів з використанням різних сучасних технологій. За основу взято творічіть Олени Пчілки.
Перегляд файлу

STREAM проект до твору Олени Пчілки “Дрібненькі грушки” (3 клас)

В третьому класі на лінії “Досліджуємо медіа” доцільним є використання проектної роботи, адже учні впродовж перших класів уже навчилися працювати в команді та використовувати різні джерела інформації для роботи. Така робота передбачає оволодіння учнями не лише теоретичними знаннями, а й навичками випробування на власному досвіді.  [1, 12]

Так запропонований проект STREAM передбачає інтеграцію таких галузей: науки, технології, проектування, мистецтва, читання та письма. [1, 12]

Запропонований проект: “Харчування і здоров’я. Груша  у нашому житті” передбачає роботу впродовж 2 тижнів та передбачає створення різноманітних продуктів на основі вивчення інформації про грушу (Див. табл. 1).

Таблиця 1

Проект “Харчування і здоров’я. Груша  у нашому житті”

Назва проекту

Груша у нашому житті

Мета

  •        формування уявлення про цілющі властивості, користь груші як екологічно чистого та корисного продукту;
  •        розвиток читацьких навичок осмисленого та виразного читання;
  •        вчити учнів знаходити інформацію з різних джерел;
  •        формування вміння працювати в групі з різними медіа ресурсами;
  •        удосконалення математичних навичок обрахунку мір об’єму рідин, ваги та вартості продуктів;
  •        розвиток навичок роботи з медіа ресурсами;
  •        активізації наочно-образного мислення;
  •        розвитку креативного та критичного мислення;
  •        сприяти розвитку природознавчої, дослідницької, загальнокультурної, інформаційно-комунікативної, предметно-перетворювальної компетентностей;
  •        виховання любові до рослинності рідного краю.

Ключові питання

Що можна зробити із груш?

Чим корисна груша для людини?

За видом проекту

Практично-орієнтований

Інтегрований STREАM

(математика, природознавство, трудове навчання, інформаційні технології, літературне читання, образотворче мистецтво)

Груповий

Короткотривалий

(1-2 тижні)

Об’єкт дослідження

Плоди садової груші

Предмет

Груші, властивості дослідження груш, справи з груш, вартість товарів, літературні твори, твори образотворчого мистецтва, графічні продукти.

Оцинкований результат

Практичний продукт - пиріжки з груш

Ресурси

комп’ютер, проектор, інструктивні карти, продукти харчування.

Програмне забезпечення

Microsoft PowerPoint, Microsoft Word.

Друковані матеріали

Роздаткові матеріали для лепбуку, підркчники, енциклопедія.

Оцінювання

вербальне, для кожного учня та групи

 

 Далі важливим кроком є представлення етапів роботи (Див. табл. 2.)

Таблиця 2

Етапи роботи

1

Організаційний

Визначення теми і мети проекту, об’єкту дослідження. Постановка ключового (проблемного питання). Формулювання тематичних питань, визначення предмету дослідження. Проведення опитування серед учнів – вивчення інтересів та уподобань школярів за майбутніми категоріями

2

Підготовчий

Підбір необхідних друкованих матеріалів. Консультація у викладача.

Проведення циклу уроків природознавства і математики.

Підбір інтернет-ресурсів.

Консультування батьків.

3

Презентація проекту вчителем

Оголошення теми, мети, ключового питання проекту, об’єкту вивчення, очікуваного результату, часу роботи над проектом.

Оголошення тематичних питань, предмету дослідження.

Об’єднання учнів у групи за тематичними питаннями.

Повідомлення очікуваного результату - проектного продукту.

Мотивація учнів до самостійної пошукової діяльності. Постановка учнями власної мети та завдань.

Пропозиції щодо використання друкованих матеріалів, ресурсу мережі Інтернет, консультування.

Опрацювання інструктивних карток (Див. Табл. 3)

4

Проектна діяльність

Активна робота учнів: збір, аналіз, узагальнення інформації.

Формулювання висновків.

Учитель виконує роль координатора, консультанта.

5

Оформлення результатів

Підготовка матеріалу для презентацій. Підбір продуктів.  Підготовка матеріалів для виготовлення пиріжків з груші. Підготовка презентації роботи кожної групи.

Презентація вартості використаних продуктів для виготовлення пиріжків з груш (Див. Додаток F).

Презентація готової гри в Scratch (Див. Дод. B-C)

Презентація лепбуків (Див. Дод. D)

Презентація макетів пиріжків з груші (Див. Дод. E).

6

Презентація проекту учнями

Захист проекту у вигляді конференції «Груші у нашому житті» (2 уроки ЯДС). Презентація роботи кожної групи зі створення лепбуку (урок літературного читання).

Створення гри про збирання груш програмі Scratch.

Створення макетів у графічному редакторі кондитерських виробів з груш.

Виготовлення торту із грушевого варення (урок трудового).

Ознайомлення із сучасними технологіями приготування варення та випічки з грушами.

Обчислення вартості проекту.

7

Підбиття підсумків

Вітальне слово гостей конференції Вербальне оцінювання роботи кожного учня, вручення сертифікатів учасника конференції.

Вербальне оцінювання роботи груп.

Спільний вибір теми наступного дослідження - імідж сучасної поетеси.

 

На певних етапах проекту учням надається карта проекту (Див. Додаток A). Відповідно до карти на кожному з шести уроків  учні починають роботу в групах відповідно до тематики:

  •        урок літературного читання - літературознавці;
  •        урок математики - фінансисти;
  •        урок технологій - пекарі;
  •        урок інформатики - програмісти;
  •        урок ЯДС - дослідники;
  •        урок інформатики - веб. дизайнери.


ДОДАТКИ

 

Додаток A.

Карта проекту для учнів

“Харчування і здоров’я. Груша  у нашому житті”

Початок роботи “___” __________ 2024 р.

Закінчення роботи “___” __________ 2024 р.

Захист проекту “___” __________ 2024 р.

Проектний продукт _______________________________________________

________________________________________________________________

Групи в яких ми будемо працювати:

  •        Літературознавці
  •        Дослідники
  •        Пекарі
  •        Програмісти
  •        Веб. дизайнери

Літературознавці досліджують особливості написання твору “Грушки” Олени Пчілки (виховний та повчальний зміст).

Дослідники вивчають способи лікарські властивості груші та використання цього продукту у виготовлення різноманітних страв (тістечок, пирогів, варення, компотів, виготовлення сухофруктів, тощо).

Пекарі вивчають рецепти випічки в домашніх умовах. Та як правильно виміряти різні пропорції інгредієнтів.

Фінансисти вивчають скільки буде коштувати приготувати пиріжки з груш.

Програмісти створюють код для гри про збирання плодів садової груші.

Веб. дизайнери створюють проект майбутніх пиріжків з груш у програмі для моделювання предметів.

Додаток B

Код для створення гри “Злови грушу” в програмі Scratch

0

 

 

Додаток C.

Гра у Scratch “Злови груші” до твору Олени Пчілки “Груші”

 

 


Додаток D.

Зразки Лепбуків для уроку Літературного читання

 

 

 


Додаток E.

Моделі пиріжків з груші та їх можливі дизайни у програмі Tinkercad

 


Додаток F

 

Інструктивна картка до уроку математики - команді

“фінансисти”

 

Вартість продуктів

Продукт

Ціна на ринку

Ціна у магазині

Борошно

 

 

Цукор

 

 

Молоко

 

 

Куряче яйце

 

 

Масло вершкове

 

 

Дріжді

 

 

Груші

 

 

Кориця

 

 

Сіль

 

 

 

Вартість необхідної кількості для виготовлення пиріжків

Продукт

Ціна на ринку

Ціна у магазині

Борошно (500 г)

 

 

Цукор (6 ст. ложок)

 

 

Молоко (250 мл)

 

 

Куряче яйце

(1 шт)

 

 

Масло вершкове

(1 упаковка)

 

 

Дріжджі (1 упаковка)

 

 

Груші (400 г)

 

 

Кориця (1 упаковка)

 

 

Сіль (1 чайна ложка)

 

 

Загальна вартість покупки _______________

 

docx
Додано
21 серпня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку