Виховний захід «Моя Соборна Україна»

Про матеріал
Матеріал підійде вчителю початкових класів у підготовці до виховного заходу до Дня Соборності України.
Перегляд файлу

Ліцей №7

Хмельницької міської ради

 

 

 

 

Виховний захід

на тему

«Моя Соборна Україна»

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель початкових класів

Тринька Т.В.

 

 

 

 

2024

Моя Соборна Україна

Мета : Познайомити дітей з поняттями «соборність», «державність», «незалежність», історією     свята Дня Соборності.  Виховувати почуття патріотизму, любові до України, необхідності знати історію і традиції свого народу. Розвивати пізнавальну активність, мовлення, уміння висловлювати власну думку. Прививати обов’язок – берегти і зміцнювати рідну державу.

Обладнання : стрічки синього та жовтого кольорів; ІКТ; картки зі словами єдність, незалежність, самостійність, неподільність, соборність; плакат «Ланцюг добрих справ»; картки для щоденника вражень «Україна для мене – це…», «Соборність – це …»; книжечка – розгортка у щоденник вражень «Моя Соборна Україна».

 

Хід заняття

І. ОРГАНІЗІЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

  1. Емоційне налаштування на урок.
  •          Візьміться за руки, утворіть коло, передайте вітання один одному.

ІІ. ГРУПОВЕ ЗАНАТТЯ ( ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ).

  1. Ранкове коло.
  2. Дослідження.
  •          Ви тримаєте у рученятах стрічечки, які я вам подарувала на честь нашої зустрічі. Давайте дослідимо, чи зможете ви самостійно зав’язати вузлик з двох стрічок?

(ні, це можна зробити тільки вдвох).

  •          Тож , об’єднайтесь в пари так, щоб у вас були різні кольори стрічок. Спробуйте тепер зав’язати стрічки. Виходить? Чому?

( тому що ми об’єдналися, разом легше).

  •          Тож, діти, що потрібно робити, щоб досягти успіху в спільній справі?
  •          Слухати один одного, домовлятися, поступатися, поважати думку іншого, бо кожен із нас може робити щось краще, ніж інші, тож може додати свою частинку творчості, свого серця до загальної справи.
  •          А тепер погляньте на колір ваших стрічок. Що він вам нагадує?
  •          Правильно, я не випадково вибрала ці кольори. Бо сьогодні незвичайний день . а який саме – дізнаємось трішки пізніше.
  1. Вправа «Зроби вибір».
  •          На дошці прикріплені картки зі словами :

ЄДНІСТЬ

НЕЗАЛЕЖНІСТЬ

САМОСТІЙНІСТЬ

НЕПОДІЛЬНІСТЬ

СОБОРНІСТЬ

  •          Діти, чи знаєте ви , що означають слова записані на дошці?

(діти обирають слова і пояснюють їх значення, залишається слово соборність).

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ.

  •          Попрацюємо за календарем.
  •          Яка зараз пора року?
  •          День тижня?
  •          Дата?

СЛАЙД 1

  •          За вікном зима, сьогодні понеділок, 22 січня. Прочитайте тему нашого заняття. 
  •          ДЕНЬ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ.
  •          Сьогодні ми дізнаємось , що таке соборність і чому в Україні відзначають День Соборності.
  •          Тож запрошую до роботи.

(Діти сідають за парти).

  1. Вірш . СЛАЙД 2

Різні  в світі є країни,

Різні люди є на світі,

Різні гори і долини,

Різні трави, різні квіти…

Та у всіх нас є країна,

Найрідніша нам усім,

То прекрасна Україна

Нашого народу дім.

  1. Асоціативний кущ. СЛАЙД 3
  •          Складіть асоціативний кущ до слова Україна.
  1. Бесіда «Символи України». СЛАЙД 4,5,6,7
  •          Які державні символи України ви знаєте?

( Тризуб, прапор , гімн )

  1. Гра «Зашифровані слова».  СЛАЙД 8.
  •          Зараз трішки пограємось та спробуємо відшукати зашифровані слова.
  •          Молодці.

ІV. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ.

  1. Розповідь вчителя. СЛАЙД 9,10
  •          Сьогодні в нас велике свято – День Соборності України, свято рідного краю, свято  нашої держави. Ми пишаємося, що  ми – українці, а наша Вітчизна —  Україна.
  •          Кожен українець молиться за ПЕРЕМОГУ та МИР  в нашій країні. І ми повинні цінувати, поважати нашу культуру, звичаї символіку УКРАЇНИ!
  •          Тільки разом ми збережемо нашу незалежність.

 

  1. Казка про Соборність. СЛАЙД 11
  •          Послухайте уважно казку.

В різних куточках України жили дві дівчини, вони були дуже схожі, бо любили свою неньку - Україну, говорили однією мовою, і хоч звучала вона по різному, але була мелодійною і прекрасною, носили вишиванку, і хоч візерунки на них були різними, це було неймовірно гарно. І вінки плели, і пісні співали, і любили все довкола. Але одна з них жила на Сході і любила степи неосяжні, де стелилася срібна ковила, над якими співав свою пісню жайворонок. А могутній Дніпро повільно ніс свої води до Чорного моря.

А десь далеко на Заході, де високі Карпати підпирають небо, де над горами літає могутній орел, а швидкий Черемош спадає з гір жила інша дівчина.

 І вирішили вони одного дня об’єднатися. Пішли вони назустріч, простягли руки одна одній, та тут налетіла Темна Сила і стала поміж ними. Але на  допомогу прийшли інші люди, роботящі та сміливі українці, зібралися разом, взялися за руки і перемогли темні сили. З того часу Україна стала єдиною  соборною державою від Заходу до Сходу. І відтоді ми відзначаємо День Соборності України.

  •          Про що ця казка?
  1. Розповідь вчителя.
  •          Так трапилося, що протягом багатьох років Україна не мала своєї території. Упродовж століть землі України належали до різних держав: Російської імперії, Польщі, Австро-Угорщини, Литви, Румунії, Чехословаччини. Майже 100 років карта України виглядала так: частина землі називалася УНР (Українська Народна Республіка), а інша – ЗУНР (Західно - Українська Народна Республіка). Але українці боролися за свободу і незалежність. Мріяли об’єднати частини України в одну країну. І саме 22 січня 1919 року в м. Києві відбулося проголошення злуки, об’єднання УНР та ЗУНР. Цей день став великим державним святом.
  •          Як ви розумієте, що таке соборність?
  •          Соборність – це об’єднання всього українського народу.
  •          Соборність – це об’єднаність, неподільність.  СЛАЙД 12,13,
  •          У 1990 році на честь цієї події українці утворили живий ланцюг довжиною від Києва до Івано – Франківська. Більше ніж 500 км. СЛАЙД 14,15
  1.  Розповідь учителя.
  •          Кожен з людей хотів зробити свій внесок у спільну справу.
  •          Зараз наша країна переживає важкі часи. На території України відбувається  збройний конфлікт.
  •          Які справи ви можете зробити  для того, щоб сприяти відновленню миру в країні? СЛАЙД 16
  1. Вправа «Ланцюг добрих справ».
  •          На дошці прикріплений плакат . Називаємо добру справу – прикріплюємо синьо – жовту стрічку на плакат.

     ІV. ПІДСУМОК РОБОТИ

  1. Слово вчителя.
  •          Це великі справи, спільні для всіх людей України.
  1. Вірш.

Єднаймось в злагоді та дружбі,

І хоч би де жили – були, -

Та й будем гожі, будем дужі

І щедрі будуть в нас столи.

Хай сонце сяє в нашій пісні

І світом котиться луна…

Ми в чомусь, може, трохи різні,

Та Україна в нас одна!

                             (В. Крищенко)

 

  1. Слово вчителя .СЛАЙД 17

- Дорогі діти,  україночки та українці, я сподіваюся , що у ваших сердечках запалав маленький вогник гордості за те , що ви українці.

Ви розумники, всі активно та наполегливо працювали сьогодні.

Прошу вас любіть рідну країну, поважайте Батьківщину, цінуйте наші традиції та культуру! Не забуваймо, що ми – справжні українці – наполегливі, щирі, щедрі, добрі, працьовиті та незламні! Від усього серця бажаю МИРУ українському народу. Молимося за ЗСУ, дякуємо їм та віримо в ПЕРЕМОГУ!

  1. Щоденник вражень. СЛАЙД 18.
  •          А зараз пропоную зробити підсумки нашого уроку та попрацювати у своїх щоденниках вражень.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марчук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 серпня 2024
Переглядів
201
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку