Виховний захід «Моя Соборна Україна»

Про матеріал
Матеріал підійде вчителю початкових класів у підготовці до виховного заходу до Дня Соборності України.
Перегляд файлу

Ліцей №7

Хмельницької міської ради

 

 

 

 

Виховний захід

на тему

«Моя Соборна Україна»

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель початкових класів

Тринька Т.В.

 

 

 

 

2024

Моя Соборна Україна

Мета : Познайомити дітей з поняттями «соборність», «державність», «незалежність», історією     свята Дня Соборності.  Виховувати почуття патріотизму, любові до України, необхідності знати історію і традиції свого народу. Розвивати пізнавальну активність, мовлення, уміння висловлювати власну думку. Прививати обов’язок – берегти і зміцнювати рідну державу.

Обладнання : стрічки синього та жовтого кольорів; ІКТ; картки зі словами єдність, незалежність, самостійність, неподільність, соборність; плакат «Ланцюг добрих справ»; картки для щоденника вражень «Україна для мене – це…», «Соборність – це …»; книжечка – розгортка у щоденник вражень «Моя Соборна Україна».

 

Хід заняття

І. ОРГАНІЗІЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

  1. Емоційне налаштування на урок.
  •          Візьміться за руки, утворіть коло, передайте вітання один одному.

ІІ. ГРУПОВЕ ЗАНАТТЯ ( ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ).

  1. Ранкове коло.
  2. Дослідження.
  •          Ви тримаєте у рученятах стрічечки, які я вам подарувала на честь нашої зустрічі. Давайте дослідимо, чи зможете ви самостійно зав’язати вузлик з двох стрічок?

(ні, це можна зробити тільки вдвох).

  •          Тож , об’єднайтесь в пари так, щоб у вас були різні кольори стрічок. Спробуйте тепер зав’язати стрічки. Виходить? Чому?

( тому що ми об’єдналися, разом легше).

  •          Тож, діти, що потрібно робити, щоб досягти успіху в спільній справі?
  •          Слухати один одного, домовлятися, поступатися, поважати думку іншого, бо кожен із нас може робити щось краще, ніж інші, тож може додати свою частинку творчості, свого серця до загальної справи.
  •          А тепер погляньте на колір ваших стрічок. Що він вам нагадує?
  •          Правильно, я не випадково вибрала ці кольори. Бо сьогодні незвичайний день . а який саме – дізнаємось трішки пізніше.
  1. Вправа «Зроби вибір».
  •          На дошці прикріплені картки зі словами :

ЄДНІСТЬ

НЕЗАЛЕЖНІСТЬ

САМОСТІЙНІСТЬ

НЕПОДІЛЬНІСТЬ

СОБОРНІСТЬ

  •          Діти, чи знаєте ви , що означають слова записані на дошці?

(діти обирають слова і пояснюють їх значення, залишається слово соборність).

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ.

  •          Попрацюємо за календарем.
  •          Яка зараз пора року?
  •          День тижня?
  •          Дата?

СЛАЙД 1

  •          За вікном зима, сьогодні понеділок, 22 січня. Прочитайте тему нашого заняття. 
  •          ДЕНЬ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ.
  •          Сьогодні ми дізнаємось , що таке соборність і чому в Україні відзначають День Соборності.
  •          Тож запрошую до роботи.

(Діти сідають за парти).

  1. Вірш . СЛАЙД 2

Різні  в світі є країни,

Різні люди є на світі,

Різні гори і долини,

Різні трави, різні квіти…

Та у всіх нас є країна,

Найрідніша нам усім,

То прекрасна Україна

Нашого народу дім.

  1. Асоціативний кущ. СЛАЙД 3
  •          Складіть асоціативний кущ до слова Україна.
  1. Бесіда «Символи України». СЛАЙД 4,5,6,7
  •          Які державні символи України ви знаєте?

( Тризуб, прапор , гімн )

  1. Гра «Зашифровані слова».  СЛАЙД 8.
  •          Зараз трішки пограємось та спробуємо відшукати зашифровані слова.
  •          Молодці.

ІV. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ.

  1. Розповідь вчителя. СЛАЙД 9,10
  •          Сьогодні в нас велике свято – День Соборності України, свято рідного краю, свято  нашої держави. Ми пишаємося, що  ми – українці, а наша Вітчизна —  Україна.
  •          Кожен українець молиться за ПЕРЕМОГУ та МИР  в нашій країні. І ми повинні цінувати, поважати нашу культуру, звичаї символіку УКРАЇНИ!
  •          Тільки разом ми збережемо нашу незалежність.

 

  1. Казка про Соборність. СЛАЙД 11
  •          Послухайте уважно казку.

В різних куточках України жили дві дівчини, вони були дуже схожі, бо любили свою неньку - Україну, говорили однією мовою, і хоч звучала вона по різному, але була мелодійною і прекрасною, носили вишиванку, і хоч візерунки на них були різними, це було неймовірно гарно. І вінки плели, і пісні співали, і любили все довкола. Але одна з них жила на Сході і любила степи неосяжні, де стелилася срібна ковила, над якими співав свою пісню жайворонок. А могутній Дніпро повільно ніс свої води до Чорного моря.

А десь далеко на Заході, де високі Карпати підпирають небо, де над горами літає могутній орел, а швидкий Черемош спадає з гір жила інша дівчина.

 І вирішили вони одного дня об’єднатися. Пішли вони назустріч, простягли руки одна одній, та тут налетіла Темна Сила і стала поміж ними. Але на  допомогу прийшли інші люди, роботящі та сміливі українці, зібралися разом, взялися за руки і перемогли темні сили. З того часу Україна стала єдиною  соборною державою від Заходу до Сходу. І відтоді ми відзначаємо День Соборності України.

  •          Про що ця казка?
  1. Розповідь вчителя.
  •          Так трапилося, що протягом багатьох років Україна не мала своєї території. Упродовж століть землі України належали до різних держав: Російської імперії, Польщі, Австро-Угорщини, Литви, Румунії, Чехословаччини. Майже 100 років карта України виглядала так: частина землі називалася УНР (Українська Народна Республіка), а інша – ЗУНР (Західно - Українська Народна Республіка). Але українці боролися за свободу і незалежність. Мріяли об’єднати частини України в одну країну. І саме 22 січня 1919 року в м. Києві відбулося проголошення злуки, об’єднання УНР та ЗУНР. Цей день став великим державним святом.
  •          Як ви розумієте, що таке соборність?
  •          Соборність – це об’єднання всього українського народу.
  •          Соборність – це об’єднаність, неподільність.  СЛАЙД 12,13,
  •          У 1990 році на честь цієї події українці утворили живий ланцюг довжиною від Києва до Івано – Франківська. Більше ніж 500 км. СЛАЙД 14,15
  1.  Розповідь учителя.
  •          Кожен з людей хотів зробити свій внесок у спільну справу.
  •          Зараз наша країна переживає важкі часи. На території України відбувається  збройний конфлікт.
  •          Які справи ви можете зробити  для того, щоб сприяти відновленню миру в країні? СЛАЙД 16
  1. Вправа «Ланцюг добрих справ».
  •          На дошці прикріплений плакат . Називаємо добру справу – прикріплюємо синьо – жовту стрічку на плакат.

     ІV. ПІДСУМОК РОБОТИ

  1. Слово вчителя.
  •          Це великі справи, спільні для всіх людей України.
  1. Вірш.

Єднаймось в злагоді та дружбі,

І хоч би де жили – були, -

Та й будем гожі, будем дужі

І щедрі будуть в нас столи.

Хай сонце сяє в нашій пісні

І світом котиться луна…

Ми в чомусь, може, трохи різні,

Та Україна в нас одна!

                             (В. Крищенко)

 

  1. Слово вчителя .СЛАЙД 17

- Дорогі діти,  україночки та українці, я сподіваюся , що у ваших сердечках запалав маленький вогник гордості за те , що ви українці.

Ви розумники, всі активно та наполегливо працювали сьогодні.

Прошу вас любіть рідну країну, поважайте Батьківщину, цінуйте наші традиції та культуру! Не забуваймо, що ми – справжні українці – наполегливі, щирі, щедрі, добрі, працьовиті та незламні! Від усього серця бажаю МИРУ українському народу. Молимося за ЗСУ, дякуємо їм та віримо в ПЕРЕМОГУ!

  1. Щоденник вражень. СЛАЙД 18.
  •          А зараз пропоную зробити підсумки нашого уроку та попрацювати у своїх щоденниках вражень.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 серпня
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку