Стрибки у довжину з місця (Легка атлетика)

Про матеріал
Завдання уроку: 1. навчати техніки стрибка у довжину з місця; 2.вдосконалення техніки човникового бігу; 3. розвиток спритності, швидкості, вольових якостей під час гри; 4. виховувати інтерес до занять фізичної культури, сприяти підвищенню позитивного настрою учнів.
Перегляд файлу

План-конспект уроку  з фізичної  культури для учнів  2  класу.

Тема: Легка атлетика.

Завдання уроку:

 1. навчати техніки стрибка у довжину з місця;

 2.вдосконалення техніки  човникового бігу; 

 3. розвиток  спритності, швидкості,  вольових якостей під час гри;

 4. виховувати інтерес до занять фізичної культури, сприяти підвищенню позитивного настрою учнів.

Місце проведення: спортивний  майданчик.

Інвентар:   кубики, свисток, секундомір.


 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно методичні вказівки

                                      

I                                    Підготовча частина 15-16 хв.

1

Шикування в шеренгу.

 

30 сек.

«В одну шеренгу шикуйсь!»

2

Повідомлення завдань, мети  уроку :

-Сьогодні у нас дуже цікавий урок. Ми будемо пригати, бігати  та грати.

 

 

30 сек.

 

Завдання повідомляти чітко, зрозуміло.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

 

Організовуючі вправи ( шикування в шеренгу).

 

 

Ходьба.

 

 

 

 

30 сек.

 

 

В одну шеренгу вставай!

 

 

«Ліво-руч  в обхід кроком Руш!»

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

Розминка:

а) Ходьба :

на носках, руки до плечей;

б)-ходьба на зовнішній стороні стопи, руки опущені;

в) ходьба з високим підніманням стегна ;

 

 

Біг звичайний.

 

 

 

 Ходьба з вправами на заспокоєння дихання.

 

Вправа «Сонечко» В. п. — о. с. 1—2 — глибокий вдих, руки через сторони вгору, підйом на носки; 3—4 — видих, в. п.

 Ця вправа дуже корисна для легенів. (4 р.)

 

 

 Перешикування в дві шеренги для,

для виконання комплексу  ЗРВ .

 

 

 

Комплекс  фізичних вправ (під  муз. супровід) :

 

В. п. – стійка ноги нарізно, руки опущені.

1 – поворот головою праворуч, руки в сторони;

2 – в. п.;

3 – 4 – те саме вліво.

 

2. Піднімання рук угору .

В. п. – стійка ноги нарізно, руки опущені.

1 – підняти руки через сторони вгору;

2 – в. п.

 

3. Нахили тулуба праворуч-ліворуч .

В. п. – стійка ноги нарізно, руки опущені.

1 – нахил тулуба праворуч, руки назад;

2 – в. п.;

3 –4 – те саме вліво.

 

4. Пружинні нахили тулуба вперед .

В. п. – стійка ноги нарізно, руки опущені.

1 – 3 – пружинні нахили тулуба вперед;

4 – в. п.

 

5  В.п – стійка ноги нарізно,

1,2 – руки розвести перед грудьми

3,4 – поворот тулуба вліво, руки в сторону;

1,2 – руки розвести перед грудьми

3,4 – поворот тулуба вправо, руки в сторони;

 

6. В.п – стійка ноги нарізно,

1 – дотягнутись коліном правої ноги до ліктя лівої руки.

2 – в.п.

3 - дотягнутись коліном лівої ноги до ліктя правої руки.

 

7. Заспокоєння дихання .

В. п. – стійка ноги наризно, руки опущені.

1 – 2 – руки в сторону, вдих носом.

3-4- руки опустити вниз, видих через рот.

 

8. Ходьба на місці.

 

Перешикування в  дві  колони.

 

 

 

 

 

1-2 хв.

 

 

.

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

 

 

 

30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

7-8 рази

 

 

 

 

7-8 рази

 

 

 

7-8 рази

 

 

 

 

 

7-8 разів

 

 

 

 

 

7-8 рази

 

 

 

 

 

 

 

7-8 рази

 

 

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

30 сек.

 

 

 

 

 

«Кроком Руш!»-

 

 

виконання в середньому темпі.

        Стежити за поставою.

 

Виконання в середньому  темпі.

 

 

 

Виконання в повільному  темпі.

 

 

Звертати увагу на одночасне та правильне виконання.

 

 

 

 

Виконання в середньому  темпі.

 

 

 

Звертати увагу на одночасне та правильне виконання.

 

 

 

Стежити за поставою.

В серед. темпі

 

 

 

Спину тримаємо прямо.

 

 

 

 

 

 

При нахилі тулуба вперед, голову вниз не нахиляти, дивитися прямо.

 

 

 

Стежити за дотриманням інтервал-дистанції.

 

 

 

 

 

Стежити за правильним виконанням.

 

 

 

 

 

 

Дихання не затримувати

 

 

 

 

Виконувати у середньому темпі.

 

«На перший-другий Розрахуйсь!»

«За розрахунком кроком  Руш!»

«Ліворуч на витягнуті руки приставним кроком –Розімкнись!»

ІІ.                                                                             Основна частина  (27-28 хв.)

1

 

       Завдання 1 .Стрибок у довжину з місця:

       Техніка стрибка

Вихідне положення:  стійка ноги нарізно на ширині ступні, ступі паралельно, носки біля визначеної лінії. Перед початком стрибка треба підвестися на носки, підняти руки вгору, потім опуститись на всю ступню, ноги напівзігнуті, руки відвести назад, тулуб нахилити вперед (положення «старт плавця»). Під час виконання стрибка відштовхуємось двома ногами і робимо водночас  мах руками  вперед - вгору, енергійно випрямляється тулуб. У фазі польоту ноги згинаються, коліна підтягуються до грудей, руки вперед. Все  тіло спрямовано уперед. Приземлення виконується тільки на напівзігнуті ноги, руки вперед, забезпечуючи тим самим м'яке стійке приземлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснити завдання чітко, зрозуміло. Показ вчителя.

Техніка стрибка

техніка стрибка

 

 

 

 

2

Завдання 2 «Човниковий» біг (4 х 9 м)

За командою "На старт!" учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою "Руш!" він пробігає 9 метрів до другої лінії, бере один з двох дерев'яних кубиків, що лежать у колі, повертається бігом назад і кладе його в стартове коло. Потім біжить за другим кубиком і, взявши його, повертається назад та кладе в стартове коло.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кубик слід класти в півколо, а не кидати. Якщо кубик кидається, спроба не зараховується.

Бігова доріжка має бути рівною, неслизькою. (Рівна бігова доріжка завдовжки 9 метрів, обмежена двома паралельними лініями, за кожною лінією – 2 півкола радіусом 50 сантиметрів з центром на лінії, 2 дерев'яних кубики (5x5 сантиметрів).)

 

 

3

 

Завдання 3. «Посадка бульби»  (поділити  учнів на дві команди).

-Перший гравець – це капітан, він тримає в руках мішечок з картоплинами ( камінчии) . (На відстані 20-30 кроків від кожної колони накреслені п `ять гуртків).

-За сигналом  капітани біжать до кружечків і садять картоплю по одній в кожній гурток, потім повертаються і передають мішечок наступному гравцю, який взявши мішечок, біжить збирати картоплю і т.д.

 

 

 

 

2 -3 рази

 

 

 

 

 

Починати за сигналом, за лінію старту не заходити. Якщо картопля впала, її слід підняти і потім бігти.

Підбігати до команди треба з лівого боку.

 

 

Посадка картошки (Пасадка бульбы)

Звертати увагу на дотримання техніки безпеки та правил гри.

 

ІII. Підведення підсумків. 3-4 хв.

1

                       Заключна частина

  1. Перешикування в шеренгу.

 

      

 

30 сек.

 

«В одну шеренгу шикуйсь!»

 

«Ліво-руч в обхід» «Кроком Руш!»

В повільному темпі.

 

 

 

 

 

2

Ходьба з вправами на заспокоєння дихання .

-Повільні нахили тулуба праворуч-ліворуч.

 

30 сек.-1 хв.

Йти по колу, руки вгору, кисті розслаблені.

3

Підсумки уроку.

- Вам сподобався сьогоднішній урок фізичної культури?

-А що вам найбільше сподобалось?

 

1 хв.

«На місці стой! Раз, два!»

 

Похвалити клас за  гарну роботу на уроці (заохочення, зауваження )

4

Організований вихід з майданчику!

30 сек.

Ліворуч! З залу кроком Руш!

 

 

 

 

docx
Додано
15 березня 2021
Переглядів
6986
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку