Софіївська філія КЗ «Кегичівський ліцей»
Кегичівської селищної ради
Урок фізичної культури
1 клас
Сюжетний урок « На арені цирку»
« Акробатичні елементи: перекид уперед, стійка на лопатках, «міст» з положення лежачи. Лазіння по горизонтальній лаві »
Учитель фізичної культури
Лебединець Тетяна Олександрівна
2021 р.
Дата проведення:_________
Мета:
1.Повторити навички лазіння по гімнастичній лаві в упорі на колінах
Завдання:
-Уміти виконувати навички лазіння по гімнастичній лаві в упорі на колінах
- вчитися удосконалювати перекид вперед , перекид назад та стійку на лопатках з прямими ногами, « міст» .
Місце проведення. Спортивний зал.
Інвентар: гімнастичні палиці, гімнастичний мат, гімнастична лава
Зміст уроку |
Дозува-ння |
Організаційно - методичні вказівки |
Підготовча частина (10-12 хв.) |
||
|
2 хв.
|
Звернути увагу на форму одягу і взуття.
|
- Стройові вправи на місці: повороти праворуч, ліворуч, кругом |
1 хв. |
|
3. Ходьба: - на носках,руки на поясі; - на зовнішній стороні стопи ; - на внутрішній стороні стопи; - на п’ятках, руки за голову; Біг:- в повільному темпі -зі зміною напрямку |
2-3 хв.
|
Руки на пояс.
|
Вправи на відновлення ритму дихання 1 - вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору 2-3-4 – видих через рот за допомогою рук. |
6 разів
|
в русі по колу. |
Комплекс загально- розвивальних вправ з гімнастичними палицями « На арені цирку» - На арені цирку виступають повітряні гімнасти. Вони працюють на висоті роблячи шалені трюки і зовсім без страховки. Летимо під купол цирку, тримаючись лише за палицю. Тримайтесь міцно щоб не впали. 1) В.п – стійка ноги нарізно, палиця біля грудей 1, 3 - палиця вгору, голова опущена 2, 4- палиця біля грудей, голова піднята вгору, на носках. -На арені дресирувальники. Ми маємо приручити палицю. Слідкуйте , щоб ваша палиця слухалася і не тікала на підлогу. 2) В.п – палиця лежить ззаду на шиї, руки прямі розставлені, стійка на одній нозі. (Вправа на рівновагу) - на арену виходять силачі. Вони дуже сильні і вміють підіймати важкі гирі та гантелі. Покажіть , які ви сильні. 3) В.п – стійка ноги нарізно, палицю тримаємо в одній руці. Згинання-розгинання Лівої (правої) руки. ( піднімаємо гантелю) - беремо в руки більшу і важчу гантелю. Ми маємо підняти її з підлоги 2 руками до грудей, потім підняти вгору, і опустити її. 4) В.п – стійка ноги нарізно, палиця на підлозі 1-ноги нарізно, нахил тулуба до підлоги 2- підняти палицю до грудей 3- підіймаємо палицю вгору, на носках 4-нахил тулуба до підлоги, покласти палицю. - на арені цирку смішні клоуни. Вони незграбні і смішні. 5) В.п – палиця на підлозі. Стрибки у присіді через палицю.
|
5-6 р.
5-6 сек. на кожну ногу
5-6 р.
5-6 р.
7-8 р. |
Темп виконання вправ середній.
Стежити за чітким виконанням
Темп виконання повільний |
Основна частина (20 хв.) |
||
- На арені цирку Акробати. Вони вміють виконувати різні перекиди, сальто, перевороти. Давайте покажемо наші акробатичні вправи. 1 Елементи акробатики: -перекид вперед -перекид назад -«міст» з положення лежачи -Стійка на лопатках з зігнутими ногами та прямими ногами
- на арені цирку еквілібристи. Це люди , які вміють утримувати рівновагу при будь-якому нестійкому положенні тіла ( вправи на горизонтальному канаті, кулі, драбині тощо) А ми будемо виступати на гімнастичній лаві. 2.Лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві в упорі на колінах . - на арені цирку силачі. Вони мають міцні руки. 3.Згинання та розгинання рук в упорі лежачи 4. Рухлива гра « дресирувальник левів» |
10 хв.
5 хв.
5 разів 5 хв
|
Стежити за правильністю виконання Повторити техніку виконання вправ.
|
Підсумкова частина (3-4 хв.) |
||
1. Шикування - Сьогодні ми відвідали цирк. Давайте повторимо всіх хто виступав на арені цирку. Силачі, дресирувальники, повітряні гімнасти, акробати, еквілібристи, клоуни. Скільки ж цікавих професій є в цирку. 2. Ви добре попрацювали і я хочу щоб ви сказали , що вийшло найкраще, а над чим ще потрібно попрацювати. Наприклад « в мене добре вийшло…, в мене не вийшло, хочу вміти робити …як…» 3 Вправи на відновлення дихання Організований перехід до класу. |
1 хв. 2 хв.
|
Підсумок уроку
самооцінювання
|