Стріп як різновид коміксу. Використання на уроках світової літератури.

Про матеріал

Давно в світі існують комікси, тобто історії в малюнках, що мають хронологічну послідовність. Їх легко запам'ятати. Вони розважливі.

Чому б не використовувати їх в школі?!

Пропоную використовувати комікси, точніше їх різновид - стріп, на уроках світової літератури. Подаю розробки для 5 класу до розділу "Казки народів світу".

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стріпи як різновид коміксу. Використання на уроках світової літератури

5 клас

Казки народів світу

 

 

 

 

 

 

Лебедюк Ірина Володимирівна,

вчитель світової літератури

 



«Фарбований шакал»





«Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»





«Пензлик Маляна»







«Пані Метелиця»

«Третя подорож Синдбада» (арабська народна казка)



«Казка про мертву царівну та сімох богатирів» О. Пушкіна

 





«Соловей» Ганса Крістіана Андерсена





 

«Хлопчик-зірка» Оскара Уайльда





 

 

Дещо про комікс

 
         Комікс — це вдале поєднання літератури і візуального мистецтва. Це історія в картинках, які збудовані у чіткому хронологічному порядку. Комікси вражають своєю лаконічністю і одночасно логічністю і насиченістю сюжету. В залежності від обсягу історії комікси можуть називатися по-різному: якщо розповідь досить довга — його можна позначити як графічний роман, якщо коротка — його називають стріп.

Характерні ознаки коміксу:

  • Експериментальність
  • Мобільність/лаконізм
  • Інформативність
  • Креативність
  • Логічність
  • Простота
  • Сюжетність
  • Візуальність
  • Захопливість
  • Легкість
  • Розважливість

Види коміксів:

  • Пригодницькі
  • Комікси-карикатури
  • Комікси класичних літературних творів

Пропоную використовувати комікси на уроках світової літератури. Вважаю, що завдання створити комікс до певного літературного твору дітей захопить. Це розвине логічне мислення, фантазію.

Етапи створення коміксів на уроках світової літератури:

  1. Вибрати твір.
  2. Підібрати зображення.
  3. Логічно розмістити хмари-мовлення.
  4. Продумати і вписати текст.
  5. Презентувати комікси на уроках.

Словесні хмари розміщуються над головою, якщо це думка героя, та біля губ зі стрілкою, якщо це його мова.

Оскільки на уроках літератури створюємо комікс не з хронологічним сюжетом, то називаємо його стріпом.

Отже, стріп (комікс) – підібрані зображення до певного твору, де найчастіше немає хронологічного сюжету, оскільки мова хмар не продовжує попередню та не посилає до мови хмар наступної картинки (зображення).

Особливості стріпу: необмежена кількість зображень, розміщених на одному аркуші паперу; обов’язково зазначені назва твору, автор; мова героїв стріпів не обов’язково гумористична.

Більше про комікс тут:

http://yaktotak.in.ua/shho-take-komiks.html

Дуже схожими до стріпів є меми. Проте різниця полягає в тому, що мем – це одне смішне (кумедне) зображення, на якому, за бажанням, можна написати щось не менш розважливе (смішне).

Більше інформації тут:

https://ktonanovenkogo.ru/voprosy-i-otvety/mem-chto-eto-takoe-sdelat-mem-onlajn-generator.html

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чередник Тетяна Павлівна
    Цікаво, але, на жаль, мемські "хмаринки" не утримались на своїх місцях...
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
4042
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку