Структура метапредметного уроку

Про матеріал

Учитель сьогодні повинен вміти конструювати нові педагогічні ситуації, нові завдання, які спрямовані на використання узагальнених способів діяльності і створення учнями власних продуктів в освоєнні знань. Наведена структура метапредметного уроку стане у нагоді тим, хто намагається оволодіти новими формами роботи.

Перегляд файлу

Структура метапредметного уроку

(за О.В. Хуторським)

Етапи уроку

Метапредметні знання

(знання, що дозволяють

сформувати цілісну

картину світу)

Метапредметні

вміння

(універсальні

навчальні вміння,

методи пізнання

себе і світу)

Критерії оцінки

(Новизна,

глибина, ступінь

освоєння,

креативність,

грамотність

викладу та ін.)

 

Форма оцінки кількісна

(Бали, шкали, позначки)- якісна

(рецензія вчителя,

самооцінка, рецензія

однокласників, захист)

Етап цілепокладання

 

Розуміння учнем того, що постановка мети - невід'ємний елемент самостійного

пізнання світу

Вміння грамотно

ставити цілі: на

урок, на тему, на

рік.

Мета, поставлена

учнем, досяжна,

її можна перевірити,

Конкретна якісна

оцінка з боку

вчителя, самооцінка

учнем своєї мети

Етап створення

освітньої

напруженості

(постановки

проблеми)

Питання - рушійна сила

пізнання. грамотний

питання - половина відповіді.

Уміння ставити

питання, виокремлювати

протиріччя,

виділяти причинно-

наслідкові зв'язки.

Кількість і

якість заданих

дитиною

питань

Може оцінюватися

оцінкою або якісно - 

учителем

Етап роботи над

відкритим

завданням, створення

власного

продукту

Людина - по

призначенню Творець.

Людина має право

реалізувати своє

творче начало в будь-який області. Людина має право на свій погляд на світ, якщо він не обмежує при цьому прав інших

людей.

Отримання досвіду творчої

діяльності різного роду (творчого,

дослідницького,

художнього та ін.)

Продукт оцінюється з точки зору новизни ідеї, глибини пізнання, ступеня освоєння предметної області, креативності

Можлива оцінка в балах, але краща - якісна оцінка вчителя,

рецензія

Етап порівняння з

культурно-

історичним

аналогом

Розуміння, що люди

приходять до істини

різними шляхами, можуть існувати різні

точки зору на один

питання, знайомство з

різними позиціями

Порівняння, аналіз,

систематизація, прогнозування

Наближеність

власно створеного

продукту до вже

створених, або

навпаки -

оригінальність,

самобутність

Самооцінка

Етап

рефлексивного осмислення

результатів уроку

Розуміння того, що

самоаналіз результатів -

невід'ємний елемент

самостійного

пізнання світу

Вміння грамотно

проаналізувати й усвідомити

свої досягнення й

помилки, їх

причини.

Повна

розгорнута

особистісна

рефлексія

Якісна оцінка

рефлексії з

боку вчителя

або однокласників

 

 

 

docx
Додано
1 травня 2018
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку