Структура STEAM-фестивалю «Космічна подорож Всесвітом»

Про матеріал
З метою впровадження в практику роботи STEAM-фестивалю «Космічна подорож Всесвітом» розробила даний позакласний захід. Мета дослідження: ознайомити учнів з будовою Всесвіту, продовжувати формувати науковий світогляд; формувати в учнів систему знань про Всесвіт, галактики, зірки, планети, метеорити; формувати практичні вміння учнів орієнтуватися на місцевості задопомогою зірок; навчитися збирати дані різними способами, аналізувати та впорядковувати їх; виготовити моделі планет, систем планет в різних техніках декоративно-ужиткового мистецтва; розвивати вміння учнів аргументувати свою відповідь, використовуючи додаткові джерела географічних гнань; розвивати пізнавальний інтерес до природничих наук; виховувати почуття відповідальності й уміння працювати в колективі.
Перегляд файлу

Структура STEAM-фестивалю

  1. Вибір об’єкта дослідження.

З давніх-давен людина дивилася в небо й бачила безліч яскравих зірок, що вабили й захоплювали її.  Космос — такий близький і водночас далекий – породжував купу питань, на деякі з яких й досі немає остаточної відповіді. Що там, на зірках? Наскільки вони далеко? Великі чи маленькі вони? Чи впливають зірки та планети на наше життя? Як вони утворилися? Чи видно з зірок Землю? Яка Земля з космосу? Чи безмежний Всесвіт?

В ході проекту ми спробуємо розібратися з деякими цими питаннями: повторимо планети Сонячної системи та інші об’єкти, явища Космосу, розглянемо їх детальніше, поміркуємо – яке місце у Всесвіті займає наша Земля.

 

  1. Тема дослідження: «Космічна подорож Всесвітом»
  2. Мета дослідження.

-ознайомити учнів з будовою Всесвіту, продовжувати формувати

науковий світогляд;

- формувати в учнів систему знань про Всесвіт, галактики, зірки, планети, метеорити;

-формувати практичні вміння учнів орієнтуватися на місцевості задопомогою зірок;

-навчитися збирати дані різними способами, аналізувати та

впорядковувати їх;

-виготовити моделі планет, систем планет в різних

техніках декоративно-ужиткового мистецтва;

- розвивати вміння учнів аргументувати свою відповідь, використовуючи додаткові джерела географічних гнань;

-розвивати пізнавальний інтерес до природничих наук;

-виховувати почуття відповідальності й уміння працювати в колективі.

  1. Учасники дослідження.

- учні 1-11 класів;

- учителі-предметники;

- директор школи та заступники директора школи;

- представники STEАM-професій;

- батьки.

 

  1. Напрямки дослідження (початкова школа: я досліджую світ, читання, математика, фізична культура; середня школа: природознавство, технології (трудове навчання, малювання), географія, математика; старша школа: географія, фізика, астрономія, математика) та розписати по кожному предмету свої дії

 

 

  1. Створення етапів дослідження

І. Початкова школа: я досліджую світ, читання, математика, фізична культура.

- Розробка алгоритму роботи з учнями.

В початковій школі класовод підбирає матеріал з усіх предметів та об’єднує в одну велику тему «Всесвіт». Учням 2-4 класів можна запропонувати підготовити повідомлення про планети, іншим учням дати завдання намалювати планети.

- Пошук і збір матеріалу.

- Аналіз контенту.

- Апробація та внесення корективів.

- Представлення результатів роботи.

  • Фізкультхвилинка: «Політ у Космос»

Я собі цікаву гру (присісти-піднятися)

Навіть в космосі знайду. (повороти головою вправо-вліво)

На кометі політаю, (потягнутися вгору)

Навкруг Сонця покружляю. (покружляти на своєму місці)

Підмету Чумацький Шлях, (торкнутися руками підлоги, махи руками вправо-вліво)

Потім буду там гулять. (крокування на своєму місці)

Покручу кільце Сатурна, (рухи тулуба по колу)

Щоб струнка була фігура. (рухи тулуба по колу)

Нахилюся на всі боки, (нахили тулуба вправо-вліво)

Як Уран, буду нівроку. (нахили тулуба вправо-вліво)

Що ж — у космосі цікаво (махи руками)

І звичайні робити вправи! (присісти-піднятися)

 

Задач і з лог і чним навантаженням Ти –кап і тан косм і чного корабля. Тв і й корабель був у подорож і 365 дн і в і з рад і стю повернувся додому. Ск і льки рок і в кап і тану ?

 

https://img.yakaboo.ua/media/mediagallery/image/1/6/163598996_images_15832329066.jpg   Математика. Космічна подорож. Фото N4

 Математика. Космічна подорож — купити на ВсіКниги    2 метри завдань математика космічна подорож книжка з наліпками купити ціна  купить цена (вік 5+) "Ула" можна сплатити 1000 Зеленського еПідтримка Ціна  (цена) 21.08грн. | придбати купити (купить) 2 метри завдань математика

 

 

 

 

 

ІІ. Середня школа: природознавство, технології (трудове навчання, малювання), математика – 5клас

- Розробка алгоритму роботи з учнями.

Вчитель з природознавства заздалегідь роздає учням завдання. Підготувати цікаві дані про планети, які учні вивчали у початковій школі. Можна інформацію оформити у вигляді презентації, повідомлень та представити різні малюни на обговорення у класі.

Вчитель з трудового навчання пропонує дівчаткам опанувати навички шиття з оформлення виготовлення планет з різних матеріалів (тканини, фетру, фоамірану).

Вчитель з трудового навчання пропонує хлопцям виготовити планет з фанери та розфарбувати фарбами.

Вчитель з образотворчого мистецтва пропонує намалювати малюнки Сонячної системи, планет, застосовуючи різні техніки.

- Пошук, збирання та підготовка матеріалу.

- Аналіз матеріалу та створення презентацій.

Для подальшої дії вчителі вище згадуваних предметів можуть об’єднатись та провести разом захід. На захід можна запросити іпочаткову школу.

- Апробація та внесення корективів.

Весь матеріал можна застосовувати в навчанні непротягом одного року навчання, а постійно, вносячи корективи.

- Представлення результатів роботи.

https://docs.google.com/presentation/d/15P_tSVcADP2pekxZ6P6I80S6AOj49I7o/edit

 C:\Users\v21\Desktop\12.png 

 

Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο: Γη- σεισμός - ηφαίστειο

 

https://i.pinimg.com/564x/fb/9b/47/fb9b478779d4ca2f875e2602a716bab7.jpg https://i.pinimg.com/564x/9f/f4/0d/9ff40de54ff8dd98ff9ec7181adc59b7.jpg https://i.pinimg.com/564x/ba/27/80/ba27801272420f014c11eee83297d3cf.jpg

C:\Users\v21\Desktop\5кл фото\IMG_20220118_163345.jpg

C:\Users\v21\Desktop\5кл фото\IMG_20220118_163554.jpg

C:\Users\v21\Desktop\5кл фото\IMG_20220118_163600.jpg

C:\Users\v21\Desktop\5кл фото\IMG_20220118_163603.jpg

C:\Users\v21\Desktop\5кл фото\IMG-95f211025b3cf2e96f3b28a430fe6012-V.jpg

C:\Users\v21\Desktop\5кл фото\IMG_20220118_163204.jpg

C:\Users\v21\Desktop\5кл фото\IMG_20211207_130823.jpg

C:\Users\v21\Desktop\5кл фото\IMG_20211209_084235.jpg

C:\Users\v21\Desktop\5кл фото\IMG_20211209_084301.jpg

C:\Users\v21\Desktop\5кл фото\IMG-c66b37932bf955eb7c776edad3029ddc-V.jpg

C:\Users\v21\Desktop\5кл фото\IMG_20211207_124558.jpg

docx
Додано
17 липня 2022
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку