Структура STEAM-фестивалю
З давніх-давен людина дивилася в небо й бачила безліч яскравих зірок, що вабили й захоплювали її. Космос — такий близький і водночас далекий – породжував купу питань, на деякі з яких й досі немає остаточної відповіді. Що там, на зірках? Наскільки вони далеко? Великі чи маленькі вони? Чи впливають зірки та планети на наше життя? Як вони утворилися? Чи видно з зірок Землю? Яка Земля з космосу? Чи безмежний Всесвіт?
В ході проекту ми спробуємо розібратися з деякими цими питаннями: повторимо планети Сонячної системи та інші об’єкти, явища Космосу, розглянемо їх детальніше, поміркуємо – яке місце у Всесвіті займає наша Земля.
-ознайомити учнів з будовою Всесвіту, продовжувати формувати
науковий світогляд;
- формувати в учнів систему знань про Всесвіт, галактики, зірки, планети, метеорити;
-формувати практичні вміння учнів орієнтуватися на місцевості задопомогою зірок;
-навчитися збирати дані різними способами, аналізувати та
впорядковувати їх;
-виготовити моделі планет, систем планет в різних
техніках декоративно-ужиткового мистецтва;
- розвивати вміння учнів аргументувати свою відповідь, використовуючи додаткові джерела географічних гнань;
-розвивати пізнавальний інтерес до природничих наук;
-виховувати почуття відповідальності й уміння працювати в колективі.
- учні 1-11 класів;
- учителі-предметники;
- директор школи та заступники директора школи;
- представники STEАM-професій;
- батьки.
І. Початкова школа: я досліджую світ, читання, математика, фізична культура.
- Розробка алгоритму роботи з учнями.
В початковій школі класовод підбирає матеріал з усіх предметів та об’єднує в одну велику тему «Всесвіт». Учням 2-4 класів можна запропонувати підготовити повідомлення про планети, іншим учням дати завдання намалювати планети.
- Пошук і збір матеріалу.
- Аналіз контенту.
- Апробація та внесення корективів.
- Представлення результатів роботи.
Я собі цікаву гру (присісти-піднятися)
Навіть в космосі знайду. (повороти головою вправо-вліво)
На кометі політаю, (потягнутися вгору)
Навкруг Сонця покружляю. (покружляти на своєму місці)
Підмету Чумацький Шлях, (торкнутися руками підлоги, махи руками вправо-вліво)
Потім буду там гулять. (крокування на своєму місці)
Покручу кільце Сатурна, (рухи тулуба по колу)
Щоб струнка була фігура. (рухи тулуба по колу)
Нахилюся на всі боки, (нахили тулуба вправо-вліво)
Як Уран, буду нівроку. (нахили тулуба вправо-вліво)
Що ж — у космосі цікаво (махи руками)
І звичайні робити вправи! (присісти-піднятися)
ІІ. Середня школа: природознавство, технології (трудове навчання, малювання), математика – 5клас
- Розробка алгоритму роботи з учнями.
Вчитель з природознавства заздалегідь роздає учням завдання. Підготувати цікаві дані про планети, які учні вивчали у початковій школі. Можна інформацію оформити у вигляді презентації, повідомлень та представити різні малюни на обговорення у класі.
Вчитель з трудового навчання пропонує дівчаткам опанувати навички шиття з оформлення виготовлення планет з різних матеріалів (тканини, фетру, фоамірану).
Вчитель з трудового навчання пропонує хлопцям виготовити планет з фанери та розфарбувати фарбами.
Вчитель з образотворчого мистецтва пропонує намалювати малюнки Сонячної системи, планет, застосовуючи різні техніки.
- Пошук, збирання та підготовка матеріалу.
- Аналіз матеріалу та створення презентацій.
Для подальшої дії вчителі вище згадуваних предметів можуть об’єднатись та провести разом захід. На захід можна запросити іпочаткову школу.
- Апробація та внесення корективів.
Весь матеріал можна застосовувати в навчанні непротягом одного року навчання, а постійно, вносячи корективи.
- Представлення результатів роботи.
https://docs.google.com/presentation/d/15P_tSVcADP2pekxZ6P6I80S6AOj49I7o/edit