No |
Date |
Змістові лінії |
Focus 4 |
Oral Communication |
Written Communication |
||||
Topic |
Lexis |
Grammar |
Auding |
Reading |
Writing |
Homework |
|||
87 |
|
Робота і професії |
Job titles |
Sequence of tenses |
|
SB ex 1-3 p. 68 |
New vocabulary |
WB ex 1, 2 p. 68 |
|
88 |
|
Характеристика професій |
Jobs alphabetical list |
Sequence of tenses |
CD 2.33-2.34 |
SB ex 4-5 p. 68-69 |
SB ex 6,7,8,9 p.69 |
WB ex 3, 4 p. 68 words |
|
89 |
|
Світ професій та сфер діяльності |
Attendance in the office, be in charge, childcare |
Future in the Past |
CD 2.35 |
SB ex 10, 11q p. 69 |
WB ex 5, 6 p. 69 |
WB ex 7, 8 p. 69 |
|
90 |
|
Критерії вибору майбутньої професії |
Butcher, copy editor |
Reported Speech |
CD 2. 36 |
SB ex 1-3 p. 70 |
SB ex 4 p. 70 |
WB 1-3 p. 70 topic |
|
91 |
|
Професійні пріоритети чоловіків і жінок |
.approval, at a rapid rate, be suited to , burn out |
Reported Speech |
Focus VLOG 21 |
SB ex 5 p. 70 |
SB ex 6 p. 70 |
WB ex 4, 5 p. 70 |
|
92 |
|
Нахили і здібності: Як досягнути успіху |
Career path, prospects |
Reported Speech |
|
SB ex 3 p. 160 |
SB ex 1,2 p. 160 |
WB ex 1-3 p. 80 |
|
93 |
|
Баланс роботи та сімейних обов’язків |
Commit to considerable, dedicated member of |
Reported Speech |
CD 2.37-2.38 |
SB ex 1 p. 71 |
SB ex 2-5 p. 71 Word dictation |
WB ex 1, 2 p. 71 |
|
94 |
|
Професійні якості |
Diversity, do an apprenticeship, find your niche |
|
CD 2.39-2.40 |
SB ex 6,8,9 p. 71 |
SB ex 7, 10 p. 71 |
WB ex 3-5 p. 71 |
|
95 |
|
Домашнє читання |
|
|
CD 2.41, 2.42 |
SB ex 1, 2, 6 p. 73 |
SB ex 3,4 p. 73 |
SB ex 7,8 p. 72 |
|
96 |
|
Процес працевлaштування. Співбесіда |
Fulfil an objective, gain work experience |
Reporting verbs |
|
SB ex 1-3 p. 74 |
SB ex 4, 5 p. 74 |
WB ex 1-3 p. 74 |
|
97 |
|
Престижні професії в Україні та світі |
Get down to |
Reporting verbs |
|
SB ex 7 p. 74 |
SB ex 6 p. 74 |
WB ex 4,5 p. 74 |
|
98 |
|
Профорієнтація: плани на майбутнє |
Unit 5 |
Problem solving |
CD 2.44, 2.45 |
SB ex 1-3 p. 75 |
SB ex 4, 5p. 75 |
WB p. 75 |
|
99 |
|
Переваги і недоліки роботи вдома |
|
Past tenses - review |
|
SB ex 6 p. 75 |
Individual work |
SB ex 1-3 p. 82 |
|
100 |
|
Проблеми на роботі та шляхи їх розв’язання |
|
Phrasal verbs |
|
SB ex 1-3 p. 76 |
SB ex 4 p. 76 ex 5 p. 77 |
WB ex 1-4 p. 76 |
|
101 |
|
Майбутня кар’єра: мої плани та пріоритети |
|
Phrasal verbs |
|
SB ex 7, 10 p. 77 |
SB ex 6,8, 9 p. 77 |
SB ex 1-4 p. 162 |
|
102 |
|
Вибір професії - важливий крок у житті людини |
|
An opinion essay |
|
SB ex 1-3 p. 78 SB ex 4 p. 79 |
SB ex 5, 6 p. 79 |
WB ex 1-5 p. 78-79 |
|
103 |
|
Важливість професій |
|
Generalizing & describing possible consequences |
|
SB ex 7 p. 79 |
SB ex 8-10 p. 79 |
WB ex 6 p. 79 |
|
104 |
|
Pre-test lesson |
|
|
|
SB ex 7 p. 83 |
SB ex 5, 6 p. 82 |
WB p. 80 |
|
105 |
|
Граматичний тест |
|
|
|
|
|
WB p. 81 |
|
106 |
|
Мистецтво |
|
|
|
SB ex1-3 p. 84 |
New vocabulary |
WB ex 1, 2 p. 84 |
|
107 |
|
Жанри мистецтва |
Unit 6 |
|
CD 3.1, 3.2 |
SB ex 4, 5 p. 85 |
SB ex 6-8 p. 85 |
WB ex 3,4 p. 84 |
|
108 |
|
Вплив мистецтва на естетичний розвиток людей |
Genres, an oil painting, a canvas, a self-portrait, a sketch, masterpiece, drawing, mosaic, collage, portrait |
Conditionals I,II,III |
CD 3.3 |
SB ex 9,13 p. 85 |
SB ex 10-12 p.85 |
WB ex 5, 6 p. 85 words |
|
109 |
|
Живопис |
|
Conditional clauses |
|
SB ex 1-3 p. 86 |
SB ex 4 p. 86 |
WB ex 7, 8 p. 85 |
|
110 |
|
Сучасне мистецтво |
|
Alternatives to if - unless, imagine, provided, suppose |
|
SB ex 5, 7 p. 86 |
SB ex 6 p. 86 |
WB ex 1-3 p. 86 |
|
111 |
|
Найвідоміші полотна |
To derive, to elevate, genre painting, a scenic view, triviality |
|
Focus VLOG 27 |
SB ex 7 p. 86 |
SB ex 1-3 p. 163 |
WB ex 4-6 p. 86 |
|
112 |
|
Твоє ставлення до муралів (настінного живопису) |
|
|
CD 3.4--3.7 |
SB ex 1,7 p. 87 |
SB ex 2-6 p. 87 Word dictation |
WB p. 87 |
|
113 |
|
Урок домашнього читання |
A landscape, seascape, watercolour, A still life, sculpture, classical art, romanticism, impressionism modern, abstract art |
|
CD 3.9, 3.10 |
SB ex 1,2 p. 88 |
SB ex 3-5 p. 88 |
SB ex 6, 7 p. 88 |
|
114 |
|
Відвідування мистецьких закладів для самоосвіти |
|
Mixed conditionals |
|
SB ex 1-5 p. 90 |
SB ex 6-8 p. 90 |
WB ex 1-3 p. 90 grammar |
|
115 |
|
Картинні галереї світу |
|
Mixed conditionals |
|
SB ex 1-3 p. 164 |
Individual work |
SB ex 4 p. 164 |
|
116 |
|
Мої враження від відвіданих виставок |
|
|
CD 3.12 |
SB ex 1,2,4,5, 7 p. 91 |
SB ex 3, 6 p. 91 |
WB ex 91 |
|
117 |
|
Кіноактори і кіногерої |
|
Compound adjectives and nouns |
|
SB ex 1, 2, 4,5 p. 92 |
SB ex 3 p. 92 |
WB ex 1-3 p. 92 |
|
118 |
|
ЗМІ та особисте життя знаменитостей |
|
Compound adjectives |
|
SB ex 8, 9 p. 93 |
SB ex 6,7,10 p. 93 |
WB ex 4, 5 p. 92 |
|
119 |
|
Етичні питання сучасного суспільства |
|
|
|
|
SB ex 1-3 p. 165 |
WB p. 93 |
|
120 |
|
Характеристика фільму / вистави / телепрограми. |
|
A review of a TV series |
|
SB ex 1- 4p. 94-95 |
SB ex 5, 6 p. 95 |
WB ex 1-5 p. 94 |
|
121 |
|
Фестивалі мистецтв |
|
|
|
SB ex 7,9 p. 95 |
SB ex 8 ,10 p. 95 |
WB p. 95 |
|
122 |
|
Pre-test lesson
|
|
|
|
SB ex 1-3 p. 98 |
SB ex 4-6 p. 98 |
WB p 96 |
|
123 |
|
Граматичний тест |
|
|
|
|
|
WB p. 97 |
|
124 |
|
НАУКА І ТЕХНІЧНИЙ ПРОГРЕС |
Branch of science, do an experiment, do research, field of research, make a discovery, patent an invention, specialize in |
|
|
SB ex 1-4 p. 100 |
New vocabulary |
WB ex 1 p. 100 |
|
125 |
|
Вплив науки на розвиток суспільства |
Labour, insurance, remote, impoverished, cut off, outsiders, restricted, pre-arranged |
|
CD 3.13, 3.14 |
SB ex 5,6 p. 101 |
SB ex 7, 8 p. 101 |
WB ex 2, 3 p. 100 words |
|
126 |
|
Розвиток науки і техніки за кордоном та в Україні |
To spark, profound, tune, to be in tune with, avalanche, rustic, emulate, threat, latter, aerial, , spicy, to be glued to |
|
CD 3.15, 3.16 |
SB ex 10, 12 p. 101 |
SB ex 9,11 p. 101 |
WB p.101 |
|
127 |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля |
Unit 7 |
The Passive |
|
SB ex 1, 2 p. 102 |
SB ex 3, 4 p. 102 |
WB ex 1,2 p. 102 |
|
128 |
|
Галузі науки |
|
The Passive. Advanced passive forms |
Focus VLOG 31 |
SB ex 5 p. 102 |
Word dictation |
WB ex 3-5 p. 102 |
|
129 |
|
Найважливіші технічні пристрої в житті підлітків |
|
The Passive. Advanced passive forms |
CD 3.17 |
SB ex 1-4 p. 103 |
SB ex 1,2 p. 166 |
WB ex 3 p. 166 |
|
130 |
|
Коли підводить техніка. Технічна термінологія ( інструкції) |
|
|
CD 3.18,3.19 |
SB ex 5-8 p. 103 |
Individual work |
WB p. 103 |
|
131 |
|
Домашнє читання |
|
|
CD 3.21-3.24 |
SB ex 1-5 p. 104 |
SB ex 7, 8 p. 104 |
SB ex 6 p. 104 |
|
132 |
|
Комп’ютерне обладнання та основні операції |
|
Passive reporting structures |
CD 3.25-3.26 |
SB ex 1-3 p. 106 |
SB ex 4 p. 106 |
WB ex 1, 2 p. 106 |
|
133 |
|
Життя онлайн |
|
Passive reporting structures |
|
SB ex 6 p. 106 |
SB ex 5 p. 106 |
WB ex 3, 4 p. 106 |
|
134 |
|
Розумний дім та інші надзвичайні пристрої |
|
|
CD 3.27 |
SB ex 1-6 p. 107 |
|
WB p. 107 |
|
135 |
|
Мобільний зв'язок і інтернет: переваги і недоліки |
|
Early confused words |
|
SB ex 1, 2, 4 p. 108 |
SB ex 3,5 p. 108 |
WB ex 1-3 p. 108 |
|
136 |
|
Інформаційні технології |
|
|
|
SB ex 7, 8,9, 10 p.108 |
SB ex 6, 11 p. 109 |
WB ex 4, 5 p. 108 |
|
137 |
|
Сучасні засоби комунікації |
|
A narrative |
|
SB ex 1-5 p. 110-111 |
WB ex 1, 2 p. 110 |
WB ex 3-6 p. 110 |
|
138 |
|
Віртуальний світ: чого слід остерігатися |
|
|
|
SB ex 6, 7 p. 111 |
SB ex 8 p. 111 |
WB ex 7-9 p. 111 |
|
139 |
|
Подорож |
Unit 8 |
|
|
SB ex 1-4 p. 116 |
New vocabulary |
WB ex 1, 2 p. 116 |
|
140 |
|
Види подорожей |
|
|
CD 3.30-3.32 |
SB ex 5-7 p. 117 |
SB ex 8-10 p. 117 |
WB ex 3, 4 p. 116 |
|
141 |
|
Подорож Україною |
|
Conditionals |
CD 3.33 |
SB ex 11, 13 p. 117 |
SB ex 12 p. 117 |
WB p. 117 |
|
142 |
|
Мальовничі куточки України |
|
Unreal past and regrets- wish, if only, it’s time, would rather |
CD 3.34-3.35 |
SB ex 1-4 p. 118 |
SB ex 5, 6 p. 118 |
WB p. 118 words |
|
143 |
|
Подорож по Британії |
Conditional 3 |
Focus VLOG 37 |
SB ex 7-9 p. 118 |
Word dictation |
SB ex 1-3 p. 169 |
||
144 |
|
Мандрівка до США |
|
|
CD 3.36-3.39 |
SB ex 1-4 p. 119 |
SB ex 5 p. 119 |
WB p. 119 |
|
145 |
|
Домашнє читання |
|
|
CD 3.40-3.41 |
SB ex 1-5 p. 120 |
SB ex 6-9 p. 121 |
WB p. 120-121 |
|
146 |
|
Туристи |
|
Emphasis – cleft sentences and inversion |
CD 3.43 |
SB ex 1-3,6 p. 122 |
SB ex 4, 5 p. 122 |
WB ex 1-3 p. 122 |
|
147 |
|
Мій улюблений вид подорожі |
|
Emphasis – cleft sentences and inversion |
CD 3.44 |
SB ex 1-3 p[. 123 |
SB ex 1-3 p. 170 |
WB ex 4, 5 p. 122 |
|
148 |
|
Подорож, про яку я мрію |
|
|
|
SB ex 4-7 p. 123 |
Individual work |
WB p. 123 |
|
149 |
|
Туризм |
|
Prefixes |
|
SB ex 1-5 p. 124 |
SB ex 1, 2 p. 171 |
WB ex 1-3 p. 124 |
|
150 |
|
|
Моя незабутня подорож |
|
Prefixes |
|
SB ex 10-12 p. 125 |
SB ex 6-9 p. 125 |
WB p 125 |
151 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Word Store p.2 |
|
152 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Word Store p.4 |
|
153 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Word Store p.6 |
|
154 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Word Store p.8 |
|
155 |
|
Повтор. Я і мої друзі |
SB p. 126 |
A letter to an editor |
WB p. 126 |
||||
156 |
|
Повт. Шкільне життя |
SB p. 127 |
A letter to an editor |
WB p. 127 |
||||
157 |
|
Повторення. Сім’я та соціальне життя |
WB p.148 |
Reporting verbs WB p. 175 |
WB ex. 5, 6 p.149 |
||||
158 |
|
Повторення. Дозвілля |
WB p.150 |
Conditional clauses – alternatives to if WB p. 176 |
WB ex 2, 3 p. 150 |
||||
159 |
|
Повторення. Значення вивчення іноземної мови |
WB ex 1,2 p. 150 |
Advanced passive forms WB p. 177 |
WB ex 3, 4p. 150 |
||||
160 |
|
Повторення. Робота і професії |
WB ex 1, 2 p. 151 |
Unreal past and regrets WB p. 178 |
WB ex 3 p. 152 |
||||
161 |
|
Повторення. Спорт |
WB ex 1-3 p. 152 |
A formal letter |
Write a letter |
||||
162 |
|
Повторення. Харчування |
WB p. 153 |
An informal letter |
Write a letter |
||||
163 |
|
Повторення. Подорож усього життя! |
WB ex 1, 2 p. 154 |
Present tenses WB p. 159 |
WB ex 3, 4 p. 159 |
||||
164 |
|
Повторення. Література. Улюблені книги, персонажі |
WB ex 1, 2 p. 154-155 |
Past Tenses WB p. 160 |
WB ex.4-6 p.161 |
||||
165 |
|
Повторення. Здоровий спосіб життя |
WB ex 1, 2 p. 155 |
Future tenses WB p. 161 |
WB ex.6, 7 p.163 |
||||
166 |
|
Повторення. Галузі науки. Технічний прогрес |
WB ex 1-3 p. 156 |
Conditionals |
Grammar cards |
||||
167 |
|
Повторення. Мистецтво |
WB p. 157 |
Modal verbs for speculation |
WB p 165 |
||||
168 |
|
Повторення. Мої плани на майбутнє |
WB p. 158 |
Reported Speech |
WB p167 |
||||
169 |
|
Повторення. Україна. Свята і традиції |
WB p. 162 |
Passive forms WB p. 168 |
WB ex 3-5 p. 169 |
||||
170 |
|
Повторення. На захисті довкілля |
WB p. 163 |
Articles WB p. 169 |
WB p. 170 |
||||
171 |
|
Повторення. Норми поведінки у суспільстві |
|
Focus on Exam Upper-Intermediate |
Word Store p.12 |
||||
172 |
|
|
Повторення. Оселя. Моя кімната. Житло моєї мрії. |
|
Focus on Exam Upper-Intermediate |
Word Store p.14 |
|||
173 |
|
|
Повторення. Послуги сучасних торгових центрів |
|
Focus on Exam Upper-Intermediate |
Word Store p.16 |
|||
174 |
|
|
Повторення. Готуємось до ЗНО |
|
Focus on Exam Upper-Intermediate |
Exam task |
|||
175 |
|
|
Підсумковий урок |
|
Focus on Exam Upper-Intermediate |
|
|||
175 |
|
|
|
|
|
|