Створення анімації. Рух по маршруту

Про матеріал
Створення анімації "Рух планет навколо Сонця". Застосування знань з теми "3-D графіка" (додавання об'єктів, текстур, створення анімації).
Перегляд файлу

9 клас

Практична робота

Створення анімації. Рух по маршруту.  

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Завдання. Моделюємо обертання планет навколо Соннця.

  1. Створіть новий документ «Файл» - «Новий» - «General»
  2. Видаліть об’єкт Куб .
  3. Додайте поверхню «Додати» - «Крива» - «Шлях»
  4. Збільшіть розмір кривої.
  5. Перейдіть у режим редагування, вид зверху.
  6. Виділяйте по черзі відповідні вершини і перетягуйте їх так, щоб утворилася ламана згідно зразка

  1. Виділіть першу вершину і 4 рази виконайте екструдування згідно зразка.

  1. Виділіть дві вершини і виконайте: ПКМ – Створити сегмент.

  1. Перейдіть у режим об’єкта і додайте об’єкт сфера (Додати – Сіть – Сфера UV).
  2.  Виділіть кулю і криву (утримуючи Shift ) і виконайте: ПКМ – Приріднення – Слідувати за шляхом.

  1.  Запустіть анімацію і подивіться результат.
  2.  Виділіть кулю і перемістіть на криву так, щоб при відтворенні анімації не було видно штрихпунктирну лінію.
  3. Куля рухається зашвидко  (100 кадрів), тому потрібно задати 250. Для цього: виділіть криву - оберіть інструмент «Властивості даних об’єкта» - «Анімація шляхом»- «Кадри» – введіть 250.

  1. Запустіть анімацію і проаналізуйте зміни.
  2.  Виділіть криву, скопіюйте, вставте та збільшіть. Додайте кулю та повторіть аналогічні дії з пункту 10 і 12.
  3. Повторіть дії з 15 пункту. В результаті повинно вийти як на малюнку.

  1.  Навколо планети Земля (3 куля) зробіть супутник Місяць для цього:

- скопіюйте першу криву, зменшіть і розташуйте навколо кулі – виділіть цю криву і криву по якій рухається куля – ПКМ – Приріднення – слідувати шляхом;

- додайте кулю (Місяць), зменшіть – виділіть кулю і криву -  ПКМ – Приріднення – слідувати шляхом - розміщуємо кулю на кривій.

 

  1.  Додайте об’єкт сфера (Додати – Сіть – Сфера UV). Це буде Сонце, збільшіть розмір кулі і розташуйте в центрі першої кривої.
  2. Додайте матеріал до Кулі 3 (планета Земля). (На правій бічній панелі виберіть меню Material Properties , натисніть Новий та дайте йому назву
  3. Додайте текстуру до об’єкта. (перейдіть в режим Shading . У вікно Властивості додайте текстуру планети, затиснувши ЛКМ на зображенні та перенести у вікно Властивості.)
  4. З’єднайте Колір та Основний колір.
  5. Перейдіть в режим Об’єкта (Iayout).
  6. Налаштуйте Шкалу часу. На правій бічній панелі активуйте Output Properties .
  7. Задайте частоту кадрів, початковий кадр та кінцевий кадр 

 

За бажанням (на вищий бал) додайте решта планети (їх 8), попрацюйте над їх розміром і текстурою, щоб анімація була реалістичною.

Земля.jpg
венера.jpg
марс.jpg
меркурій.jpeg
місяць.jpg
нептун.jpg
сатурн.jpg
сонце.jpg
уран.jpg
юпітер.jpg
zip
Додано
8 жовтня 2022
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку