Створення бази даних в MS Excel 2010 використовуючи функцію «ВПР»

Про матеріал
В матеріалах можна віднайти готову інструкційну картку та файл самої бази даних котра розрахована засобами MS Excel 2010.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу

 

Інструкційно-технологічна карта

Створення бази даних в MS Excel 2010 використовуючи «ВПР»

Назва

Опис технологічного процесу

Малюнок

Склад технологічних операцій.

  1. Завантажити табличний процесор MS Excel 2010.
  2. Встановити пароль для відкривання файлу (1111).
  3. Зберегти книгу у власній папці «Учень» під назвою «База БД Інформ ГРУП».
  4. Завантажити ТБ MS Excel 2010.

   

  1. Перейменуйте Лист1 на Довідник.

 

  1. На Листі2 побудувати та від форматувати таблицю за зразком і назвати його Продаж товарів.
  1. В стовпчику А нумерований список (використовуючи автозаповнення).
  2. В стовпчиках B та D випадаючі списки клієнтів та товарів відповідно до зразка.
  3.  В стовпчику С список дат.
  4. В стовпчиках Е, G та М сформувати код товару, ціну за одиницю, грн та форму розрахунку використовуючи ВПР.
  5. В стовпчику F вивести кількість придбаних клієнтом товарів.

Склад технологічних операцій.

  1. Виконати розрахунки в стовпчиках H,I,J,K, використовуючи формули:

Ціна за одиницю, грн.=Ціна за одиницю,$*Курс$.

Вартість, грн.=Кількість*Ціна за одиницю, грн.

Податок, грн.=Вартість, грн.*Податок ПДВ.

Знижка, %=При замовленні більше 10 одиниць товару – знижка 1%, при замовленні більше 30 одиниць товару  - 3%, при замовленні більше 50 одиниць товару – 5%, якщо замовлено менше 10 одиниць товару – знижка 0%. (в такій ситуації потрібно використовувати Логічну функцію «ЕСЛИ»).

 

Сума замовлення, грн.=Вартість, грн.+ Податок ПДВ – Вартість, грн.*Знижка, %

Усього=сума по ствовпчиках I,J,L.

  1. Від форматувати таблицю так щоб вона помістилась на одному аркуші і покажіть майстру в/н.

  1. Скопіювати таблицю з Листа Продаж товарів на 3,4, та 5 листи.
  2. На листі Продаж товарів задати таке умовне форматування в стовпчику L; якщо значення в стовпчику L>=100000 залити клітинку рожевим кольором якщо <100000 то жовтим.
  3. На листі Продаж товарів в клітинці Е23 визначити, скільки разів робив замовлення клієнт Удовицький, в клітинці F23 визначити скільки разів замовляли Телевізор (функція СЧЕТЕСЛИ), в клітинці G23 підрахувати суму податку, що сплатив клієнт Нікулін, в клітинці Н23 підрахувати загальну кількість замовлених плотерів (функція СУММЕСЛИ).
  4. На Листі3 побудувати діаграму відповідно зразку на зображенні.
  5. На Листі4 за допомогою автофільтру з’ясувати чи замовляв клієнт Кірошка ноутбук. Перейменувати лист на Автофільтр.
  6. на Листі5 за допомогою розширеного фільтру вибрати всі записи про клієнта Кірошка, що замовляв ноутбук, клієнта Удовицький, що замовляв телевізор та всі замовлення клієнта Дорошенка. Перейменувати лист на Розширений фільтр.

 

  1. На Листі6 відібрати всі товари, що придбані у кредит. Перейменувати лист на Фільтр.
  2. Прибрати на Листі7 умовне форматування. На Листі7 сформувати таблицю з підсумками (ИТОГИ) по сумі замовлення товарів на кожну дату замовлення. Перейменувати лист на Підсумки.

Склад технологічних операцій.

  1. Використовуючи лист Підсумки побувати на окремому листі діаграму, яка відображує загальну суму замовлення товарів по кожній даті за зразком. Назвати лист Діаграма2.

  1. Сформувати та представити на новому листі книгу зведену таблицю з підсумками по сумі замовленого товару кожним замовником на кожну дату замовлення. Перейменувати лист на Зведена таблиця та встановити його останнім в книзі.

  1. Створити та оформити титульний аркуш Інформ ГРУП з логотипом нашого навчального закладу відповідно до зразку, встановивши на ньому кнопки-посилання на кожний лист завдання.
  2. На кожному листі створити Гіперпосилання «На головну» для переходу на титульний аркуш.
  3. Зберегти новостворену бузу даних та показати майстру виробничого навчання для отримання Оцінки.

 


 

Назва

Опис технологічного процесу

Малюнок

Організація робочого місця

Робоче місце добре освітлене.

Картинки по запросу робоче місце оператор пк

Вентиляція приміщення.

Відсутність зайвих предметів, матеріалів.

Інструмент, який беруть правою рукою лежить з права,

а що, лівою рукою – зліва.

Користування справним інструментом.

Оцінка якості

Системний блок оцінюється за якість виконаної роботи.

Картинки по запросу техніка безпеки в кабінеті інформатики

Всі матеріали підключені послідовно.

Немає пошкоджень.

Зайвих пристроїв та інструментів.

Чистота робочого місця та апаратури.

Техніка безпеки

Робота в спецодязі та взутті.

Монітор, системний блок, клавіатура та

маніпулятор (миша) в справному стані. Робоче місце відповідає вимогам

охорони праці в повному обсязі.

Трудові витрати

Матеріали та їх кількість:

Картинки по запросу документи

Картинки по запросу комп'ютерний стіл креслення

Картинки по запросу microsoft office

Картинки по запросу медичний халат

15 – Інструкційно-технологічних карт;

15 – укомплектованих робочих місць;

15 – комплектів встановленого програмного забезпечення;

15 медичних халатів.

Час виконання роботи:

5 годин.

 

zip
Пов’язані теми
Інформатика, 9 клас, Розробки уроків
Інкл
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
28 жовтня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку